• kyty

10.09.2020 19:45 #341 :: kyty
Satunnaisia kysymyksiä

Mustelmann kirjoitti: Ei tarvitse. Mitä vajavaisempi ja rikkinäisempi hahmo, sitä parempi. Saa olla vaikka suoranainen kusipää minun puolestani. Oletan siis, että kyse on fiktiivisistä hahmoista. Tunnustan tässä kuitenkin, että en tiedä, mitä tarkoittaa call out-kulttuuri. En myöskään aio googlata sitä enkä halua kenenkään selittävän sitä minulle.

Tai sitten olemme vain liian vanhoja. Olemmeko me liian vanhoja? Kaverin puolesta kyselen.
Muokannut 10.09.2020 19:45 kyty Syy: Lainaus lisätty

10.09.2020 23:18 #342 :: Mustelmann
Satunnaisia kysymyksiä
En ole liian vanha. En vain välitä, mitä ympärilläni tapahtuu.

23.04.2021 11:50 #343 :: Pisania

26.04.2021 00:46 #344 :: Fiktiivi
Satunnaisia kysymyksiä

Pisania post=63464 kirjoitti: En ole kauheasti perillä eri somealustoista, kun en nissä ole mutta katselen toisinaan joitakin julkisia sometilejä. Viime aikoina olen pannut merkille että Facebookissa en enää pysty näkemään kaikkia päivitysten kommentteja. Eli jos kommentteja on niin paljon että pitää klikata kohtaa näytä kaikki kommentit, niin mitään ei tapahdu. Instagram-tilejä taas en pääse ollenkaan katsomaan, vaan pitäisi kirjautua. Tietääkö joku viisaampi mistä tämmöinen johtuu?f

Naamakirjan uusi leiska ei minusta toimi erityisen hyvin kirjautuneillekaan. Kommenttien aukiklikkailua täytyy tehdä paljon enemmän kuin ennen, mikä on ärsyttävää. Se, että kaikki kommentit eivät näy kirjautumatta, saattaa johtua vaan siitä että jotain hajosi vahingossa uutta koodia kirjoitettaessa, tai (ehkä todennäköisemmin) kyseessä voi olla tahallinen pienten ärsyttävyyksien kasaaminen kirjautumattomien tielle, jotta nämä kirjautuisivat. Jälkimmäistä nimittäin tuntuvat tekevän nykyään aika monet firmat. (Voisin itse kysyä vuorostani, mikä mahtoikaan olla tämän taktiikan nimi?)

Tykkännyt: Pisania