Allekirjoitukset

• HVM
    Upseeri
05.02.2015 13:02 #41 : HVM
Vastaus käyttäjältä HVM aiheessa Allekirjoitukset
Minua nuo allekirjoitukset foorumeilla pääasiassa ärsyttävät. Jatkavat sivua tarpeettomasti toistuvina, varsikin jos niissä on kuvia. Jos foorumissa on asetukset niin pistän ne yleensä poispäältä. Allekirjoituksista olen kokenut olevan hyötyä pääasiassa harrastefoorumeilla, missä sigistä saa nopeasti selville esim. Mitä autoja k.o. käyttäjällä on, taika linkistä että tämä kaveri kasaa lennokkinsa pitkästätavarasta ja on kisasijoituksia ja niin edespäin.

Nuo runot ja aforismit sopisivat paremmin vaikka käyttäjän profiiliin ja allekirjoituksesta sitten selviäsi ahaa tämä olikin tää kaveri (joka on julkaisut omakustanteen, on hevostyttö taikka omistaa kaukasianpaimenkoiran) Eli plussaa blogiinsa linkittäjille.

• Kabal hahmo
  • Kabal
    Aseenkantaja
05.02.2015 14:14 #42 : Kabal
Vastaus käyttäjältä Kabal aiheessa Allekirjoitukset
Jos nyt ei mitään romaania ala kirjoittamaan niin itseä ei haittaa, joku yhden lauseen pituinen heitto ei hirveästi sivutilaa vie.

"May The Light Of Certitude Guide Your Efforts"

• Ansa hahmo
  • Ansa
27.02.2015 20:35 #43 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Allekirjoitukset
Leonard Nimoyn viimeinen twiitti ennen kuolemaansa on kyllä mitä sopivin allekirjoitus juuri nyt.

Live long and prosper.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hillo, HourglassEyes

01.03.2015 23:58 - 02.03.2015 00:07 #44 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Allekirjoitukset
Tietty levottomuus allekirjoitusten suhteen on vaivannut minua viimeiset puoli vuotta. Tuskin enää itsekään täysin muistan mitä käytössä on ollut.

It is I who exists, doctor Jekyll, not you.

Koska nimeni ei suinkaan ole Formaldejekyll.

Urrrrrrrrrggghhhhh.....

Tai summittaisesti jotakin sinne päin. Sillä eihän Lurkkia voi parittaa minkään muun kanssa. ("You rrrrrang?"ia lukuun ottamatta!)

I'm yours to dissect, now.

Kappale nimeltä Formaldehyde, Editors. How jolly. Lisäksi lauseen sanoma sopii mielestäni varsin hyvin keskustelupalsta-ympäristöön, jossa itse kukin antautuu toisten tarkastelun alaiseksi ihan vain kirjoittamalla jotakin.

But you must kiss me on the lips, for I love you.

Oscar Wilde,
The Happy Prince

Sanoi prinssi. Ja lintu tuli ja suuteli. Ja
Niinpä niin.

En oikein osaa olla ilman allekirjoitusta. Ilman sitä olo on vähän niin kuin lähtisi kotoa ilman toista kättä ja yhtä korvaa.
Viimeksi muokattu: 02.03.2015 00:07 Formaldehyde.

• Laine hahmo
  • Laine
10.11.2015 18:44 #45 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Allekirjoitukset
Jonkun eteläamerikkalaisshamaanin viisas ilmaus.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
11.11.2015 16:43 #46 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Allekirjoitukset
Gandhi oli viisas mies. Itse olen lukenut historia ja ihan omaksi huvikseni hänestä. Jotenkin eräs hänen lausahduksista on tullut itselleni tärkeäksi. Se myös näkyy allekirjoutuksenani.

Race like first!
Train like second!

• Iivari hahmo
  • Iivari
05.12.2015 01:18 #47 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Allekirjoitukset
Minä vaihdoin tuossa eräänä päivänä töissä ollessani sen kolmannen Pekka Kejosen runon allekirjoituksekseni, koska vaikken ehkä vielä ole aiemmassa viestissä mainitsemassani kunnossa, jossa voisin julistaa olevani muin luukuin käsiteltävä, alan taas vähitellen pitää aaveestaani. Tätä nykyä allekirjoitukseni ei siis julista vaan pohtii:

Kenellä on rohkeutta

lumilinna."
Pekka Kejonen

05.12.2015 12:59 #48 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Allekirjoitukset
Ihan päästä vetäisin. Aiheesta on hiukan jopa käytännön kokemusta (ammoiset teinisaatananpalvonta-ajat ja kuuhulluuspsykoosi), mutta enimmäkseen teoreettista. Ja kun lempparibändit on tyyliin Babylon Whores ja Celtic Frost, niin tää on vähän samaan henkeen..

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

Uusin jäsen: Per Horjanheimo