Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
29.03.2014 15:35 #101

Kävin äidin kanssa Finnmarin tehtaanmyymälässä ja Plantagenissa. Finnmarilta tulee aina ostettua kasoittain kaikkea. Kynttilöiden lisäksi ostin vesiastiaan pieniä lasipalloja, jotka näyttävät ihan kuplilta. Näiden lisäksi ostin pieniä lasikippoja, joihin saa tavalliset tuikkukynttilät kellumaan. Lisäksi ostin "pakollisia" koristekiviä, joita voi laittaa kynttiläastioiden pohjalle. Ne ovat pakollisia siksi, että ne ovat aika kalliita, joten ei voi ostaa kuin pienen määrän kerrallaan. Lisäksi kiviä saa useissa eri väreissä, joten eihän aina voi laittaa kynttilöitä pelkästään kirkkaiden kivien päälle. Sisustaminen on kivaa, mutta kallista :cheesy: Plantagenista ostin lisäksi muutaman Saint Paulian ja yhden orkidean, ja sille ruukun. Ensi viikolla pääsen istuttamaan ne kotona ruukkuihin, viikonloppu kun vierähti vanhempien luona.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

30.03.2014 08:30 #102

Synttärikortin ja suklaafiguja synttärilahjaksi eräälle suklaanystävälle. Eipä ole kovin vaikea keksiä hänelle lahjoja :lol:

Elenna
Elenna vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
30.03.2014 22:48 #103

Kävin kavereiden kanssa shoppailemassa ja ostin vaikka mitä pientä! Mukaan tuli tarpeellista tavaraa, kuten hammastahna, huulirasva ja teroitin meikkikyniä varten, mutta myös jonkin sortin heräteostoksia, kuten teepallo (no, oikeastaan tämäkin tulee tarpeeseen, mutta ei ollut tarkoitus hankkia), uudet nappikuulokkeet (näiden kanssa sama juttu kuin teepallon), vyö ja ihan tavallinen toppi-aluspaita. Koruja ostin kerrankin kunnolla: neljät korvakorut ja vielä lisäksi kaulakorun. Ostelen koruja todella harvoin, mutta nyt oli tavaraa myynnissä hyvällä alennuksella. :roll:

Alun perin tarkoitus oli myös ostaa uudet kengät, mutta niiden suhteen tämä ostosreissu ei harmi kyllä tuottanut tulosta.

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
31.03.2014 15:56 #104

Ostin tänään imukkeen (siis sellaisen, jolla poltetaan filtterittömiä sätkiä). Olen aiemmin käyttänyt kertakäyttöimukkeita, jotka heitetään pois likaannuttuaan, mutta se kertakäyttöimukkeita myyvä tupakkakauppa on "toistaiseksi" suljettuna, joten piti käydä ostamassa toisesta tupakkakaupasta välillä puhdistettava malli. Ostin tänään myös espressopodeja, espressojauhetta ja hiukan halpaa piipputupakkaa.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

07.04.2014 07:33 #105

Kyllästyin katselemaan kämppäni kaaosta ja ostin muutaman kannellisen säilytyslaatikon. Yhteen pakkasin DVD:t ja CD:t (niitä ei onneksi ole paljoa) ja muihin tungin käsityötarvikkeitani pois lattialta lojumasta. Heti tuli niin paljon siistimpää, että pitänee varmaan mennä ostamaan niitä laatikoita lisää lopuille lojutavaroille.

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.04.2014 21:37 #106

Hulluilta päiviltä ostin kolme DVD:tä, Stand by me (tätä on aina pakko katsoa kun tulee telkkarista, nyt löytyi onneksi sattumalta dvd:nä), Imaginarium (En ole nähnyt) ja Mahtava Oz (en ole myöskään nähnyt).

Herkkulisia Cup Cake konvehteja mitä olen aikaisemmin syönyt. :tongue:
Ruokaa ja kosmetiikkaa tuli myöskin ostettua.

Viimeksi muokattu: 09.04.2014 21:38 : Jupe.

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.04.2014 10:54 #107

Ostin Hulluilta Päiviltä 42-tuumaisen Philipsin telkkarin. Okei, ostin paljon muutakin, lähinnä ruokaa, leffalippuja ja lehtiä, mutta tuo nyt jotenkin erottuu päällimmäisenä. :cheesy: Mun ja Empun aamun shoppailut herätti jonkin verran hilpeyttä (vai epätoivoa?) lastauslaiturin pojissa, kun ne yritti änkeä telkkaria takakonttiin kaiken muun joukkoon...

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
13.04.2014 16:22 #108

Ostin (tai oikeastaan äiti osti :roll: ) uudet farkut. Vanhoissa suosikkifarkuissa on melkein reikä takapuolessa joten uudet tulivat tarpeeseen. Lisäksi ostin Frozenin DVD:n Anttilasta. Pääsee virkistämään muistojaan siitäkin ihanasta leffasta. :cheesy:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

17.04.2014 10:44 #109

Ostin Steamin alennuksesta Lego Lord Of The RIngs-pelin. Nyt kovaa vauhtia lataillaan, että pääsee testaamaan. :cheesy:

pihlajapuu
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
17.04.2014 16:20 #110

Kahdet housut, pienen olkalaukun, kahdet kengät ja paidan... Oi voi. :D Noh, neljä kuukautta mennyt jo kokopäivätöissä niin, että en ole ostanut yhtään vaatekappaletta tai paria kenkiä, niin ehkä tää on vielä ihan hyväksyttävissä rajoissa.

Toisaalta suunnitelin kyllä myös tietokoneen uusimista, ennen kuin tuo kesällä kuusi vuotta täyttävä läppärintekele leviää lopullisesti... :roll:

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
20.04.2014 18:58 #111

Kaikenlaista tarpeellisen tarpeetonta on taas kertynyt nurkkiin. NES-peliohjaimen muotoinen ja näköinen lompakko on hankinnoista hauskimpia, joskaan ei aivan käytännöllisimpiä, koska korteille ei ole kuin kolme paikkaa. Mutta helvetin hieno lompsa se kyllä on ja kerää kehuja useimmilta jostain jotakin tietäviltä.

Ostin myös uudet Sennheiserin pc-kuulokkeet pelaamista varten ja pikaisen tuntuman perusteella tein oikean valinnan. Basso kuuluu muhkeasti ja pääergonomiakin on kohdillaan. Samassa lähetyksessä tuli lisäksi usb-johdollinen X360-padiohjain, jonka aion myös liittää koneeseen paditettavia pelejä varten. Näppäimistö kun ei käy peliohjaimesta ihan joka tilanteessa.

I'm just a normal everyday pervert.

krakken
Riiviö
krakken vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
22.04.2014 16:48 #112

Vakosamettihousut, mukavat, väriltään vihertävän turkoosit. Nyt mietityttää pitäisikö mennä ostamaan saman tien toiset eri väriset, miellyttävien housujen löytäminen kun on aina melkoisen vaivalloista.

Yötä vasten, yötä vastaan

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
22.04.2014 23:02 #113

Ostin palovaroittimen. Edeltäjänsä hajosi reilu 1,5 vuotta sitten keittiöremontin yhteydessä, ja jotenkin uuden hankinta on vähän päässyt venähtämään. Onneksi ei ole mitään sattunut, koska ilman palovaroitinta ei olisi saanut vakuutuksesta korvauksia. No, toivotaan, ettei jatkossakaan satu mitään, vaikka on toimiva laite. Olisin halunnut ostaa oikein design-palovaroittimen , mutta kun laittaa tuon rinnakkain 5€ maksavan tavallisen laitoksen kanssa, teki hinta ostopäätöksen puolestani. Tuo kaunis palovaroitin jää siis vielä haaveeksi, johan olen viime kesästä asti harkinnut sen ostoa. Loppujen lopuksi, kuka katselee muiden palovaroittimia, joten ei kai sillä ulkonäöllä niin väliä?

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
22.04.2014 23:15 #114

Löysin pari viikkoa sitten kirpparilta punaruskeat 60-luvun varsikengät, sellaiset vähän maihari-tyyppiset. Jotenkin kovasti seikkailu-henkiset minusta. Rakastuin ensinäkemältä. Hienoa, että sattuivat olemaan omaa kokoa.

Lauantaina kävin pienessä vanhan tavaran liikkeessä, jossa en ole käynyt sitten viime kesän. Löysin sieltä yksinäisen roikkuvan korviksen, jossa on pieni palanen korallia, jadea ja lapis lazulia hopean lisäksi. Ilahduin kovin, kun liikettä pitävä rouva pyysi siitä vain 20 snt. Hän myös tokaisi, että "Tuohan käy just sulle!". Uusi tyyli kesäksi, kapteeni Sparrow? :wink:

Ystävälle ostin netistä hopeisen monogrammin vuodelta 1913, se kun käy nimikirjaimiltaan hänelle täydellisesti. Annan sen myöhemmin lahjaksi. Sinänsä julmaa, hän kun on lähinnä moderni minimalisti. :tongue:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

06.05.2014 15:11 #115

Liitän aina muuttoon Ikeassa käynnin, joten olihan siis siellä taaskin käytävä (tosin nyt vasta muuton jälkeen, yleensä olen mennyt ennen...).

Jotenkin kummassa sieltä tulee aina ostettua enemmän kuin oli tarkoitus, vaikkakin ainakin tällä kertaa kaikki ostettu oli tarpeellista. Suurimmat hankinnat olivat isohko mustanruskean hyllykkö eteiseen ja pienempi, mutta samaa tuoteperhettä oleva hyllykkö makuuhuoneeseen. Vaaleakarvainen kissa ja minun mieltymykseni tummiin vaatteisiin on huono yhdistelmä, joten toivottavasti makuuhuoneen hyllykkö auttaa siinä asiassa ja pitää vaatteeni edes hitusen erossa ihan kaikkialle tunkeutuvasta kissankarvasta.

Jotenkin päädyimme myös ostamaan uudet tyynyt Ikeasta, joka ei aina ole se välkyin idea. Nyt kyllä taidettiin osua hyviin yksilöihin, sillä pari yötä niillä nukuttua on pakko todeta ne varsin kelvollisiksi. Ne ovat erityisesti tarkoitettu kyljellä nukkujille. Hämmentävän kovat tyynyt, mutta muokkautuvat aika kivasti nukkujan pään mukaan kun siinä on hetken aikaa.

16.05.2014 09:57 #116

Mähän kulutan rahaa nyt innokkaasti.....

Yritän monipuolistaa liikkumistani, joten päätin aloittaa juoksemisen. Sehän tietysti sitten vaati juoksukenkien oston. Urheiluvälineliikkeissä oli mistä valita, ja päädyin ostamaan mahdollisimman halvat (jotka eivät nyt oikeasti olleet halvat). Ei ehkä paras valinta, mutta kun ei voi varmaksi tietää, että jaksaako tätä urheilumuotoa kovinkaan pitkään. Pidän kävelystä, mutta juoksu ei ole koskaan ollut se omin tapa liikkua. Sitten täytyy vain katsoa, että kuinka monesta kohdasta olen rikki ensimmäisen juoksulenkin jälkeen.

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
16.05.2014 22:52 #117

Ostin aamupäivällä 75 kg kuivabetonia ja loppupäivä menikin siinä kun valoin syksynä hankkimalleni pihakeinulle kunnollisen jalustan mihin on upotettu paljon litteitä luonnonkiviä "laatan" reuna-alueille mitkä jäävät näkyviin keinun lattian alta. (Vihasin vanhaa keinua, minkä rungon alla rehotti aina tuuhea pitkä heinikko, mikä vain nopeutti vanhan keinun tolppien ja alaosan poikittaisten tukilankkujen lahoamista märkänä ollessaan, mutta kiinteällä kivibetonialustalla ei pääse kasvamaan onneksi enää mitään sammalta tai mehitähtiä korkeampia kasveja..)

Rappasin tähteeksi jääneellä laastilla myös yhden kukkapenkin ympärille vappuna rakentamani kivivallin, eli nyt alkaa olla kunnolliset reunukset jo melkein kaikissa pihani perennoissa.

Viimeksi muokattu: 16.05.2014 22:55 : FreakyMike.

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
18.05.2014 12:13 #118

Roudasin USA:sta koto-Suomeen 2T ulkoisen kovalevyn ja kasan meikkituotteita pitkälti alle puoleen hintaan. Lieki sitten vero- vai mikä politiikka näitä hintaeroja luo... mutta ihan tyytyväinen olen siis tuliaisiini.

18.05.2014 12:47 #119

Yksi t-paidoistani jouti roskakoriin, joten eilen tuli kävästyä nappaamassa tilalle uusi punainen paita.

Rauros
Rauros vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
18.05.2014 13:05 #120

Kun koruni halkesi kahtia (Voin ehkä kertoa siitä myöhemmin) Niin, ostin besuni kanssa kaupungilla ollessani uuden korun !

T: ShadowMoon

Uusin jäsen: Emilia Suzi