Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
23.07.2014 15:11 - 23.07.2014 21:58 #161 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Parit komeat juomapikarit. Meinasin tilata ensiksi vähän toisenlaisia, mutta eiväthän ne sitten suostuneet toimittamaan niitä ulkomaille (amazon.co.uk:sta) eli näihin päädyttiin. Maalausjälki ei tosin kestä kaikilta osiltaan kovin läheistä tarkastelua. Hintaa parivaljakolle kertyi postikuluineen yhteensä vajaa 41e.

Goblet - Painted Dragon
bayimg.com/KapklAAfG
Viimeksi muokattu: 23.07.2014 21:58 Moonlord. Syy: muistin hinnan väärin

23.07.2014 20:17 #162 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin kirpparilta nätin valkoisen vitriinikehyksen. Tai vitriinilaatikon. Tai jonkin, juuri sellaisen kuin olen etsinyt. Olen aiemmin löytänyt kirpputorilta vanhan kettunaamarin, jolle olen etsinyt tuollaisia syviä kehyksiä. Joudun varmaan viemään koko setin vielä kehystämöön, jotta maskin saa kiinnitettyä taustakankaaseen ja ehkä jotenkin hellävaroen vähän ehostettua, mutta projekti etenee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

26.07.2014 14:47 - 26.07.2014 15:16 #163 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Smaragdinvihreä sadetakki, neonvihreä nallekarhu ja musta perhoshuivi (koska minulla on ennestään ihan samanlainen limevihreä). Lisäksi vanha valkoinen lääkekaappi, jollaista olen kaivannut, koska kyllähän ihmisellä täytyy lääkekaappi olla (vaikkei lääkkeitä olekaan). Maksoivat yhteensä 4,50 euroa. Vähän surullista sinänsä, että olin itse samalla kirpparilla myymässä, eikä itselläni mennyt kaupaksi oikein mikään, ei ollut asiakkaita. Kun en itse itseltäni osta.... Jäin päivästä sentään voitolle 18,50 euroa. Tavaramäärä ei vain varsinaisesti vähentynyt.
Viimeksi muokattu: 26.07.2014 15:16 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

26.07.2014 15:28 #164 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Hiistu, neonvihreä nallekarhu? WAT? :shock:

Animeconista matkaani lähti 25 eurolla koristetikari huotrineen, erittäin tyylikäs koriste-esine.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

26.07.2014 19:18 #165 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Knox Gargol kirjoitti: Hiistu, neonvihreä nallekarhu? WAT? :shock:

Tästähän tulee mieleen Hiistun viime jouluinen ava. Aika nalle nimittäin tuo karvakuono. :smile:

Hiistu kirjoitti: Vähän surullista sinänsä, että olin itse samalla kirpparilla myymässä, eikä itselläni mennyt kaupaksi oikein mikään, ei ollut asiakkaita. Kun en itse itseltäni osta....

Lievästi sama ongelma minulla. Jostakin syystä ei ihmisille kelpaa Oscar Wilde, Converset, bondage-housut tai pääkallostrobovalo. Outoa porukkaa. Jos taas en itse olisi näitä myymässä, niin... :grin:

Kettunaamio muuten kuulostaa aika mukavalta.

Joka tapauksessa. Kävin taas lisäilemässä vähän tavaraa myyntiin ja poikkesin samalla vähän matkan päässä sijainneella pihakirppiksellä. Juttelin pitäjän kanssa mukavia pitkän tovin ja tein lopulta kaupat pienestä laatikollisesta vanhoja valokuvia. Visiittikortit maksavat yleensä n. pari euroa kappaleelta ja noita kun tuossa on seitsemänkymmentäyhdeksän katson tehneeni ihan kohtuulliset kaupat viidellä eurolla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

26.07.2014 22:11 - 26.07.2014 22:13 #166 : Hiistu

Knox Gargol kirjoitti: Hiistu, neonvihreä nallekarhu? WAT? :shock:

Katso, jos uskallat:

Myyntipaikka maksoi onneksi vain neljä euroa, joten ei olisi tullut isoa vahinkoa, vaikka olisi mennyt pelkäksi lomailuksi. Kaikkein tyytyväisin olen, että pääsin eroon parista ylimääräisestä kirjaston poistokirjasta. (Ihmeen vaikeaa siihen nähden, että kaupittelin niitä ilmaiseksi. :roll: )
Viimeksi muokattu: 26.07.2014 22:13 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Strato

• Scartti hahmo
  • Scartti
27.07.2014 17:52 #167 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tornituulettimen, läppärin ja ulkoisen kovalevyn

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love

27.07.2014 18:06 #168 : Strato

Scartti kirjoitti: Tornituulettimen, läppärin ja ulkoisen kovalevyn

Paljonkohan tuommoiset tuulettimet suunnilleen maksaa? Kämpässä on tällähetkellä 30 astetta lämmintä, joten jonkinnäköinen tuuletin olisi mukava omistaa :lol:

• Scartti hahmo
  • Scartti
27.07.2014 18:13 #169 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Strato kirjoitti:

Scartti kirjoitti: Tornituulettimen, läppärin ja ulkoisen kovalevyn

Tuo maksoi 39,90 €, Starkki. Aika monta kauppaa kierrettiin ja myytiin eioota. Ei muuta kuin kauppoja kiertämään :wink:

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Ansa hahmo
  • Ansa
05.08.2014 14:29 #170 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Merenneidon pesupähkinöitä. Siskoni suosittelivat tätä ekologista pyykinpesuainetta, joten kokeillaan. Ei kun pähkinät koneeseen ja katsotaan, tuleeko puhdasta!

05.08.2014 16:30 #171 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Jaffa-kalenterin ja uudet puuvärit Suomalaisesta. :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
09.08.2014 18:57 #172 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Törmäsin viime viikolla netissä keskusteluun alumiinittomista dödöistä ja koska lähikaupasta ei sellaista löytynyt (ylläri pylläri), ostin eilen Turun reissulla Ruohonjuuresta alumiinittoman ja alkoholittoman kristallidödön. Sen pitäisi olla aloe veran tuoksuinen mutta itse haistan vain sitruksen. Tuoksu tosin katoaa nopeasti. Tänään koitin dödöä ekan kerran ja hiostavana päivänä kainalot ovat pysyneet suht kuivina ja tyystin hajuttomina pyöräreissunkin jälkeen, joten olen oikein tyytyväinen.

Don't mess with the neon love chicken.

• Ansa hahmo
  • Ansa
13.08.2014 18:43 #173 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Uuden hiiren pöytäkoneeseen. Vanha jo veteli viimeisiään eikä rulla siinä enää toiminut niin hyvin. Pitkään se jaksoikin palvella. Melkein kuusi vuotta (tai vähemmän). Logitechin G100s oli vain 30 euroo Keskisellä, joten sellainen lähti matkaan uuden repun kanssa. Tietty vielä Komisarion Palmun erehdys löytyi, kun sitä ei tuossa kokoelmassa ole.

• Jupe hahmo
  • Jupe
14.08.2014 18:56 - 14.08.2014 18:57 #174 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin tiistaina ja tänään kirpparikierroksilla. Löytyi useita paitoja ja puseroita jotka sopivat Lolita tyyliin. Kahdet Mary Jane tyyliset mustat kengät molemmat tulevat käyttöön Lolita ja gootti vaatteiden kanssa. Sekä vanhan näköisen avain kaulakorun. Löysin ekaa kertaa kirpparilta My Little Pony G1 pehmolelun (omistan 1 ennestään joka on huutonetistä).Ja ponin nimi on Bowtie. :smile:

Anttilasta ostin dvd:tä Vampire Academy (olen lukenut Ruotsiksi koko kirja sarjan, luulin että leffa on tulossa jossain vaiheessa leffateattereihin ja yllätyin kun näin tämän hyllyssä), Fright night 2 New blood untreated (löytyy jo ennestään eka osa jota en ole vielä katsonut) ja The last keepers (noita/wicca aiheinen).
Viimeksi muokattu: 14.08.2014 18:57 Jupe.

14.08.2014 21:51 #175 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Jupe kirjoitti:

Minäkin leffaa odottelin, mutta tämän kanssahan kävi niin, että floppasi testinäytöksissä ja meni siis suoraan dvd levitykseen. Arvosteluissa oikestaan ainoa asia mikä sai kehuja oli Rosen näyttelijä... Mutta infoapa sitten kun olet katsonut, että mitä mieltä olit, että kannattaako etsiä käsiinsä.

17.08.2014 19:32 #176 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Tampereen Tigerista junaa odotellessa USB-lampun. Aivan mahdottoman pieni pieni kaveri violetilla lampunvarjostimella. Ja toooosi hyödyllinen... :cheesy:

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
17.08.2014 20:37 #177 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kulmahiomakoneen (rälläkän) ja siihen timanttilaikan. Ja tuli jo testattua toimivuutta leikkaamalla epämääräisen muotoisesta savukvartsin palasta jotakuinkin litteä neliö ja sehän pelitti mainiosti. Pikkuisen kasteli kiveä välillä niin leikkasi helposti.

Oli tarkoitus aloittaa kivikokoelman (repullinen sinikvartia, pari kourallista savukvartsia sekä muutama mysteerikivi) muokkaus koruiksi tai muuksi kivitaiteeksi jo viime kesänä, mutta isän luona käydessä meni aika aina puuverstaalla, enkä ehtinyt siellä aloitella kivitöitä. Nyt omilla värkeillä ehtii kotona puuhailla paljon paremmin; ilman että pitää aina tehdä 15 min matka isän luokse.

Näin rivitalossa asuvana naapurit eivät kyllä varmaankaan tykkää, kun kivipölyn takia koitan leikellä noita ulkona niin kauan kuin lämpötila sallii, pitää kuitenkin jonkinmoista meteliä. Mutta ovat minua niin monesti viikonloppuna valvottaneet, että saavat vaihteeksi maistaa omaa lääkettään.

Samalla löytyi vähän sen suuntaista mitä olin kaivannut, eli eri paksuisia metallitankoja. Olin vääntänyt rautalangasta lenkkejä 10 mm paksun tangon ympärille ja olisi käyttöä ohuemmillekin tangoille (pienemmille lenkeille). Nyt löytyi muutamalla eurolla pakkaus missä oli eri pitkiä paksuisia poranteriä (6, 7-8, 9 mm) ja pituutensa ansiosta jokaisessa on ainakin 15 cm pätkä jota voi käyttää moiseen.

22.08.2014 17:31 #178 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sorruin taas Steamin alennuksiin ja hommasin Dishonoredin GOTY-version, eipähän pelattava lopu kesken ainakaan :lol:

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
26.08.2014 19:20 #179 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sain tänään tilaamani Villi Pohjola -boksin, joka sisältää koko sarjan. Parhautta! Boksin piti sisältää 28 levyä, joten odotin aivan järkyttävän kokoista konttia jonka sijoittamiseksi pitäisi myllätä koko dvd-järjestykseni, mutta se osoittautuikin ihan siedettävän kokoiseksi laatikoksi. Jei, enää en ole Viitosen orja, voin matkata Cicelyyn milloin mieleni tekevi. Pelkkä ajatuskin saa aikaan lämpimän ja pörröisen olon. :smile:

Don't mess with the neon love chicken.

26.08.2014 20:12 #180 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Steamin lisäksi sorruin myös Anttilan alennuksiin. Ostin pari dvd:tä, Crankin ja Fearlessin. Fearlessin olen nähnyt aiemmin ja Crankistä kuullut hyvää (+Jet Li ja Jason Statham). Lisätään vielä hinta (5€) niin pakkohan ne oli ostaa :cheesy:

Pete, Skie, Jouni
Uusin jäsen: Lauri Wallivaara