Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

13.10.2014 22:20 #201 : Poison Girl
Vastaus käyttäjältä Poison Girl aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin lukion ruotsin A-tasolle kurssikirjan, joka maksoi yli kolmekymppiä! Piti vielä kortilla maksaa kun käteinen ei riittänyt :huh:

"He ovat kovin erikoisia"
"Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

13.10.2014 23:28 #202 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
^Samaistun vahvasti. t. Toinen innokas A-ruotsin opiskelija. :tongue: Meillä on uusi ja tosi hyvä kirjasarja, joka on valitettavasti niinkin uunituore, että kaikki kirjat pitää ostaa uutena...

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Poison Girl

15.10.2014 12:40 #203 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin sukkahousut. Itselleni. Oli kassalla kyllä jännä fiilis kun kassaneiti katsoi pitkään ja vähän oudosti :lol: Oikeastaan vähän sama reaktio kuin eilen tyttöystävällä kun kysyin olisiko hänellä antaa minulle paria. Yllättäen hän ensin etsi ja kun ei löytynyt niin vasta sitten rohkaistui kysymään, että mihin mä niitä oikeen tarvin :cheesy:

Lieventävänä asianhaarana en aio pukea niitä päälle, vaan väsäilen niistä kantokassin miekoilleni, tähän asti on ollut vähän hankalaa, kun repusta pilkistää 3 50cm miekan päätä esiin. Ei mitenkään kovin mukavaa pyöräillä sellaisen varustuksen kanssa, joten toivottavasti tämä helpottaa kuljetusta.

15.10.2014 15:27 #204 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Strato - sankari sukkahousuissa. :cool: :grin:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine, Strato

15.10.2014 16:52 #205 : Strato

Formaldehyde kirjoitti: Strato - sankari sukkahousuissa. :cool: :grin:

Tää on hei ihan allekirjotus materiaalia :lol:

Kävi kyllä jälkikäteen mielessä, että jos oisin ostanut vihreet niin olisin menny halloweenina Robin Hoodista :wink:

15.10.2014 20:07 #206 : Strato

Strato kirjoitti:

Formaldehyde kirjoitti: Strato - sankari sukkahousuissa. :cool: :grin:

Tää on hei ihan allekirjotus materiaalia :lol:

Laitoin tämän Formaldehyden quoten tonne tietoja minusta kohtaan (oli pakko, sen verran hauska :smile: ), jos haluat että poistan, yksäriä vain kehiin niin otan pois.

15.10.2014 21:12 #207 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
^ Hah, hienoa! :lol:

T:mi Formaldehyde, formaalia brändäystä jo vuodesta tuhatkahdeksansat... :tongue:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

16.10.2014 13:36 #208 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Hankin juuri uudet käyntikortit jostain firmasta, joka lähetti minulle mainoksensa. Usein totean mainokset lähinnä uusiksi, ilmaisiksi maalauspaleteiksi, mutta tällä hetkellä olen kyllästynyt paikallisen toimittajani ongelmiin. Milloin koneet ovat hajalla, milloin jono kaksi viikkoa, joka ilmoitetaan kyllästyneenä ja "menkää nyt asiakkaat hittoon häiritsemästä mun työtä" -asenteella. Viimeksi minua laskutettiin korteista, mitkä olivat kaikki menneet pilalle putsaamattoman painorullan vuoksi ja kun valitin asiasta, sain vain tylytystä. Olkoon tämä firma uusi painattajani! Halpuudesta huolimatta tuotteet olivat huippujälkeä ja tulivat kohtuullisen nopeasti.

Ars Longa Vita Brevis

16.10.2014 16:27 - 16.10.2014 16:27 #209 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin metallisen shampanjacoolerin kirppikseltä vitosella. Nyt sitten puuttuu se kuohuva... :cheesy:

Viimeksi muokattu: 16.10.2014 16:27 HourglassEyes.

• Jupe hahmo
  • Jupe
16.10.2014 19:35 #210 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin kirpparilta hattutukin! :smile:

• Kuura hahmo
  • Kuura
21.10.2014 12:45 #211 : Kuura
Vastaus käyttäjältä Kuura aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Omakotitalo tuli ostettua viime viikolla. :cheesy: Jee, pian pääsee muuttamaan.

• Ageha hahmo
  • Ageha
24.10.2014 22:55 #212 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin pitkät ja lämpimät polvisukat. :cheesy: Ihanat ovat ♥

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

25.10.2014 15:49 #213 : HourglassEyes
Puutarhasiili -patsaan parvekkeelle koristeeksi! :cheesy:

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
26.10.2014 19:02 #214 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Vaatteiden, ja varsinkaan housujen, ostaminen ei ikinä ole ollut mun juttuni. En edes muista koska viimeksi olisin ostanut farkut, joten olin tietty autuaasti unohtanut miten hankalaa se on. Kolusin puodin jos toisenkin oikean mallin, koon ja hinnan yhdistelmää etsiessä. Kaksi kolmesta oli suhteellisen helppoa saada osumaan kohdalleen mutta etenkin sen oikean mallin kanssa oli vaikeuksia. Jos kauppa oli vähänkin nuorekkaampi, löytyi valkoimista lähes yksinomaan "super skinny, super low waistia", joka taas meikäläisen muodolle ei passaa alkuunkaan. Halusin ihan tuiki perus pöksyt joiden alle mahtuisi pitkikset. Tänään viimeistä ostoskeskusta haravoidessani jokin napsahti päässä ja viimein epätoivoissani suostuin tinkimään hintavaatimuksistani. Nyt sitten on uudet farkut, varmaan arvokkaimmat koskaan omistamani. Saavat luvan olla kestävät. Ja jos ne kutistuu ekassa pesussa niin ettei enää mahdu päälle, tapahtuu murhia.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Ageha hahmo
  • Ageha
26.10.2014 22:03 #215 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Pisania kirjoitti: Vaatteiden, ja varsinkaan housujen, ostaminen ei ikinä ole ollut mun juttuni. En edes muista koska viimeksi olisin ostanut farkut, joten olin tietty autuaasti unohtanut miten hankalaa se on.

Joo, farkkujen ostaminen on tuskaa. Pitäisi ostaa taas uudet mutta ei ei ei en tahdo. :angry: En ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa. En jaksa. Halua. Ei.

Tunnen siis oikeastaan tuskasi, tosin itse olen tupannut antamaan periksi mallin kanssa. (Tosin super skinnyyn en ryhdy.)

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

01.11.2014 13:14 #216 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Lenkillä köydessäni kävin katsastamassa paikalliset pikkumarkkinat. Tein kyllä pari kirjalöytöäkin Foresterin Hornblowereitten muodossa, mutta Pyhäinpäivän herkuksi ostin muikkukukon! Slurps! :cheesy:

01.11.2014 18:40 #217 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin töihin viemisiksi laatikollisen englantilaisia teeleipiä, siis sellaisia kivikovia voikeksejä. Peltilaatikon päällä komeilee itse kuningatar. Hienoin tuliainen ikinä. :tongue:

08.11.2014 17:08 - 08.11.2014 17:13 #218 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Salaiset kansiot kaikki eli tuotantokaudet 1 - 9. Kyseinen dvd-boksikasa maksoi kirppiksellä yhteensä 15 euroa. Hyvää joulua minulle. :cool:

Myyjällä oli siinä iso laatikollinen kaikenmoisia avaruusseikkailuja ja kommentoi jotain siiheen tyyliin, että "Ne on noita minun mieheni scifi-leffoja. Noita se vaan koko ajan katselee!" Kysyin minä varovasti, eikö miehellä nyt varmasti tule ikävä niitä, mutta kuulemma EI, joten korjasin hyvillä mielin x-filesit talteen. (Ehkä omalta osaltani autoin pelastamaan yhden parisuhteen :lol: - tai sitten mitään ei enää ollut pelastettavissa. )
Viimeksi muokattu: 08.11.2014 17:13 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

• Skie hahmo
  • Skie
10.11.2014 20:26 #219 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin maailman hienoimman henkilökorttikaulanauhan. Päätin, että tälle sesongille haluan jonkun kunnon narun, jossa korttia roikuttaa, ja löysinkin ihanan blingin turkooseilla tekotimanteilla koristellun nauhan. Kyllä nyt kelpaa töissä heilua, ei tartte ees koruja käyttää ja näyttää silti siltä, että vähän on jotain yrittäny. :smile:

Always follow your doubts.

• punnort hahmo
  • punnort
10.11.2014 20:37 #220 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin turkkilaisen kahvipannun. Se on hyvin pieni (parin desin vetoinen) kasari, joka kapenee hiukan ylöspäin, ja jossa on kaatonokka. En aio valmistaa sillä turkkilaista kahvia, mutta espressovalmistimeni vaatii puoli desiä kiehuvaa vettä, ja tuollaisen pienen määrän keittämiseen turkkilainen kahvipannu on hyvä.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/