• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 12 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 84 päivää sitten)

Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

11.11.2014 23:27 #221 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Imatran varaosakeskukselta 20 kiloa auringonkukansiemeniä ja kokoontaitettavan kuljetuskärryn millä saa siirreltyä omat myyntituotteet vähän helpommin paikasta toiseen eri myyntitapahtumissa. Hankin samalla myös 45 osaisen hylsysarjan, missä on paljon pieniä kokoja ja erikoiskärkiä, mitkä puuttuivat vanhasta vähän raskaampaan käyttöön tarkoitetusta työkalupakistani.

Kävin hakemassa kotimatkalla myös yhden vinovuorilaudan paikallisesta puutavaraliikkeestä, koska eilisessä ulkoseinärempassa loppui materiaali kesken. Olen laitellut taloa ja ulkorakennuksia aika paljon tänä syksynä, mutta tuon kohdan valmistuttua homma saa jäädä jo tauolle, koska on jo niin kylmääkin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Ageha

12.11.2014 01:23 #222 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin kirpputorilla tekemässä edullisia löytöjä. Mustat nahkahousut 5e ja korallin kimpale 0,50e. Jälkimmäistä olisin pitänyt mauttomana vielä jokunen vuosi sitten, mutta kiinnostus kuriositeetteihin on laittanut katsomaan asiaa eri valossa. Nahkahousuthan eivät koskaan ole mauttomat. :wink:

Sovitin myös hetkellisessä mielenhäiriössä vaaleansinistä kauluspaitaa, mutta onneksi istuvuus oli pielessä eikä tarvinnut ostaa sitä. Minähän olisin, herra paratkoon, näyttänyt aikuiselta!

• Jupe hahmo
  • Jupe
13.11.2014 21:17 - 13.11.2014 21:18 #223 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin vihdoin Kaunotar ja Hirviö DVD:n! :cheesy: Olen muutaman vuoden yrittänyt etsiä sitä kaupoista, kirppareilta ja netistä. Se löytyi Anttilasta josta ostin myös Austenland DVD:n. En ole nähnyt leffaa aikaisemmin mutta Jane Austen fanina oli pakko ostaa.
Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:18 Jupe.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kattinka

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
15.11.2014 16:48 #224 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Posti kiikutti perille Weta Workshopista tilaamani keskimaa-kolikot. Olivat komeita ja yllättävän isoja. Pieninkin oli 2 euron kolikkoa isompi ja suurimmat halkaisijaltaan viisisenttisiä. Kullan värisiä vaikka olivatkin sinkkisekoitusta. Olisin kaivannut vähän lyijyä mukaan niin olisi ollut painokin enemmän kullan kaltainen.

Kuvissa oli tyyliteltyjä kääpiöiden kasvoja, villikarjuja ja yllättäen pari laivan kuvaakin. Onhan Järvikaupunki Yksinäisen vuoren lähellä mutta kun oli vahvasti mielessä kääpiöiden inho vettä kohtaan (ainakin D&D peleissä) niin ne yllättivät.

Olen tässä pikkuisen haaveillut omien fantasiakolikkojenkin tekemisestä. Valumuottien kanssa en jaksaisi pakertaa, mutta sen sijaan voisi kokeilla kaivertaa lyöntikapulan tapaisen ja iskeä sillä kuvioita metallisulaan. Tarkempi kuvien aihe on vaan vielä hakusassa. Ehkä joskus.

15.11.2014 17:21 #225 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
^ Haa, mullakin on noita kolikoita, tosin LoTR-ajoilta kymmenen vuoden takaa enkä nyt aivan äkkiseltään muista, mitä esittävät. Löysin ne muutossa, ja toki pakkasin sitten saman tien jonnekin, ja nyt en enää ole ihan varma, minne. Jonkin verran juuri tuon kaltaista tavaraa on vielä purkamatta.

16.11.2014 11:06 #226 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ennakkotilasin Dragon Age: Inquisitionin :cheesy: enhän mä sitä ehdi pelata juurikaan ennen joulua tai joulun aikana, mutta pakko se on silti julkkariksi saada. Pääsenpähän ainakin tekemään hahmoni heti. Millähän sitä malttaisi odottaa ensi torstaihin asti...

16.11.2014 11:49 #227 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kirppikseltä eurolla mustan, vartalonmyötäisen ja kapein röyhelöin somistetun paitapuseron. Se olisi muutoin mitä sopivin keikka-asuste ohjelma-avustajalle mutta ohjeittemme mukaan täysin musta ei ole suositeltava väri...
Silti olen varma siitä, että vaate johonkin kelpaa - jos ei linssiluteen kuvauskuteeksi niin karkott...houkuttelemaan tanssittajia tulevien kuukausien juhlakautena.

19.11.2014 10:40 #228 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin talvikengät Sieviltä. Olen joskus aikoinani käyttänyt heidän turvakenkiään ja muistikuvat ovat positiiviset, joten ajattelin sijoittaa kunnollisiin talvikenkiin (toivottavasti monivuotisiin sellaisiin). Myyjä osasi hommansa ja onnistui myymään minulle juuri tarpeisiini sopivat kenkät (mustat, nahkaiset, pitkävartiset, lämpimät, iskunvaimennuksilla varustetut). Ja kuulemma kengissä on myös ominaisuus, että ne ohjaavat astumaan oikein. Minulla on jonkinasteinen astuntavirhe jaloissani ja olen hiukan skeptinen, että noinkohan kengät itsessään pystyvät sitä korjaamaan. Mutta yhtä paljon nämä uudet kengät sitä tekevät kuin mitkä tahansa muutkin nahkakengät, joissa on oikeanlaiset pohjalliset. Toki minulle myytiin vielä lisäpohjalliset, jotka lisäävät iskunvaimennusta ja astunnan oikein ohjaamista. Olen kyllä varsin tyytyväinen ostokseeni.

19.11.2014 21:15 - 19.11.2014 21:29 #229 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Taidetta koteihin... Kirppikseltä löytyi kehyksiin laitettuna kartonkijulisteena Hugo Simbergin Kuutamomaisema , maksoi 7 euroa. Kuva on yksi eniten :heart: koskaan ja kehyskin sellainen, jollaisen olisin voinut itsekin valkata (leveä muka-kulunut kultainen.. pieni fiksaatio kulutettuihin metalliväreihin).

Rakas joulupukki, tahdon vasaran.
Viimeksi muokattu: 19.11.2014 21:29 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine, Kattinka

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
19.11.2014 22:19 #230 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin 7€ maksaneen vanhasta vinyylistä tehdyn päheän kulhon. Sen kun täyttää namusilla tai muilla herkuilla niin on yksi joululahjamurhe vähemmän.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

12.12.2014 08:04 #231 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Perinteinen matkamuistopehmolelu jäi ostamatta, mutta sen sijaan sijoitin johonkin vielä hienompaa: Fields of Nephilimin bändipaitaan ja riipukseen. Paita on oikein event-paita (heidän 30-vuotisjuhlakeikaltaan), tosin miesten mallia. Se on hämmentävää, miten oikeasti erimalliset ovat naisten ja miesten S-koon paidat. Tämä t-paita on löysä ja hartiatilaakin on enemmän kuin mitä minulla on hartioita. Mutta sitten taas lanteiden kohdalta paita on sopivan kireä.... :tongue:

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
12.12.2014 09:07 #232 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Joululahjoja! Näin aikuisena lahjojen ostaminen ja antaminen on mukavampaa ja hauskempaa kuin niiden saaminen, joka sekin on tietenkin kivaa.
Ostin esimerkiksi kummitytölle sellaisen laitteen, jossa on paljon nappuloita, joita painamalla saa erilaisia ääniä, sointuja ja musiikkeja. Mahtava kapistus, ihan pikkuisille tarkoitettu. Vanhempia saattaa pitemmän päälle alkaa ottamaan hermoon, mutta onneksi laitteessa on on/off nappula. :cheesy:

12.12.2014 20:25 #233 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Suomalaisessa kirjakaupassa on sunnuntaihin asti -15% peliale - ostin vuoden aikuistenpeli voittajan Splendorin sekä Love Letters -korttipelin. Splendor on jo testattu ja hyväksi havaittu, Love Letters on vielä kokeilematta. :cheesy:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
21.12.2014 12:18 #234 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Joululahjojen lisäksi ostin jotain hauskaa itsellenikin. Nimittäin sellaisen ompelu-sovitusnuken, jonka kokoa voi säätää. Auttaa vaatteiden ompelussa tosi paljon ja oon jo kauan haaveillut hankkivani. Ja mikä parasta: löytyi Fidasta kolmellakympillä. Huuto.netissä käytetyt on yleensä n. 100 euroa ja uudet voi olla vielä paljon paljon kalliimpia.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

21.12.2014 20:24 #235 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Alepasta ison kimpun vaaleanpunaisia glitterikukkia ihan vain koska voi apua. :shock:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Laureline

22.12.2014 17:49 #236 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Alennusmyynnit ovat siitä ikäviä, että tolkku katoaa täysin. Rationaalisuus vaihtuu maanisuudeksi ostaa halvalla asioita. Erehdyin tänään menemään vaatekauppaan ihan vain nopealle pyrähdykselle, mutta ei se nyt sitten loppuviimein kauhean nopea ollut. Mutta mukaan tarttui oikeasti ihan käyttökelpoistakin tavaraa, kuten kahdet farkut. Merkittävää tässä on se, että minun on välillä todella vaikea löytää itselleni sopivia housuja. Ja nyt löysin jopa kahdet. Toiset ovat perustummanharmaat farkut (suora lahje, kun leveälahkeisia ei enää juurikaan löydä), kun toiset ovat sitten slim fit -muotoa, mustavalkoraidalliset. Onneksi kangas ei ole ihan perusfarkkua vaan jotain sekoitetta, joka venyy, koska jestas, ne farkut ovat oikeasti slim fit. Päälle kiskominen on koomisen näköistä, mutta kyllä ne sitten ihan hyvältä näyttävät.

02.01.2015 14:13 #237 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sain lahjaksi jonkin verran lahjakortteja, joita piti käydä tänään käyttämässä. Dressmannilta tarttui mukaan uudet farkut ja pari neuletta. Harvemmin käy näin, että löytyy nopeasti semmoiset mitä hakee ja löytyy vielä juuri oikeaa kokoakin. Lisäksi tuli hommattua uusi partatrimmeri vanhan hajonneen tilalle. Vähän rupesi jo parta vauhkoontumaan kun en kohta 3 viikkoon ole saanut lyhennettyä sitä :cheesy: Alkulataukset on vielä käynnissä, enkä malttaisi odottaa, että pääsen testaamaan.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Laureline

04.01.2015 21:13 #238 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Uuden talvitakin ja kissoille toinen kiipeilypuu. :tongue:

Vanha talvitakki oli vielä ihan hyvässä kunnossa, mutta kaipasin jotain uutta. Musta villakangastakki vaihtui tummanharmaaseen ja paremmin istuvaan villakangastakkiin. Ei siis mitään järisyttävää muutosta.

Kissojen kiipeilypuu olikin sitten jo ihan todellinen hankinta. Ollaan mietitty sitä jo jonkun aikaa ja nyt sitten marssittiin lähieläinkauppaan katsomaan tarjontaa. Edellytyksinä oli piilokoppa, jotta perheen kuopuskissa pääsee piiloutumaan ja se, että pitää olla tarpeeksi korkea ja tukeva, että se kantaa miehen Maine Coon vanhuksen eikä huoju liikaa. Ja väriltään vaalea, jotta kissankarvat eivät näy niin selvästi. Sopiva puu löydettiin lopulta (väriltään kiiltävä vaaleanharmaa) ja kissat vaikuttavat olevan siihen tyytyväisiä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

17.01.2015 22:12 #239 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Steam on vaarallinen kauppapaikka, tulee tehtyä liikaa heräteostoksia... Tällä kertaa tarttui mukaan Saint's Row paketti, pelit 2-4 kaikilla DLC:illä varustettuna yhteensä hintaan 11€ :cool: Ei paha kun yleensä pelkkä Saint's Row 4 maksaa sen 20€, ainakin konsoleille.

• Kirazak hahmo
  • Kirazak
17.01.2015 23:32 #240 : Kirazak
Vastaus käyttäjältä Kirazak aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tänään kävin kaupungilla ostoksilla. Alunperin piti käydä vain kirpparilla, mutta eihän se loppunut siihen. Päätin samalla reissulla käydä ostamassa muutakin. Aluksi kävin kirpparilla. Sieltä en löytänyt mitään kummallista, vain yhden Ultra Bran levyn. Sen jälkeen kävin vihdoin ostamassa itselleni kunnolliset kuulokkeet, kun edelliset olivat kovin kelvottomat. Noo lopuksi, kun kerran olin jo matkalla, kävin hankkimassa itselleni hiusväriä. Olen värjännyt tukkani vihreäksi, ja se kaipaa uutta väriä. Onneksi olin kerrankin reipas ja ostin kaiken kerralla, niin ei tarvitse jatkuvasti tavata ostoksilla.

Muistakaa pudonneet tähdet.

FreakyMike, Astorethein