• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 7 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 82 päivää sitten

Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

19.01.2015 07:52 #241 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Pitkän pohdiskelun jälkeen sain vihdoista viimein ostettua älypuhelimen ja muutettua liittymääni siihen soveltuvaksi (tämä on ollut monen vuoden prosessi...). Vanha Nokian puhelimeni toimii edelleen mainiosti, mutta olen alkanut kaivata mahdollisuutta päästä tekemään asioita netissä, kun olen jossain muualla kuin kämpillä tai töissä. Puhelimen osto oli sitten verrattain helppo tapahtuma, kun tiesi kauppaan marssiessaan, että mitä halusi. Samaa kyytiä ostin uuteen puhelimeen (ja miehen puhelimeen) suojakuoret (ne on hyvä olla).

24.01.2015 17:22 #242 : kharje
Vastaus käyttäjältä kharje aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Vaatteita. Läjäpäin vaatteita. Tätä en harrasta kovin usein, mutta tulojen noustessa tartuin mahdollisuuteen hankkia kerralla useamman tarvittavan vaatekappaleen.

24.01.2015 20:11 #243 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Pitkästä aikaa hommasin muutaman dvd:n. Ostin itselleni myöhäiseksi joululahjaksi yhden lempparianimaatioistani, Reima Punanenä ja suuri porokisa. Se on ollut mielessä jo kauan. Siitä harvinainen pätkä, että se toimii hyvin sekä alkuperäiskielellä että suomidubbina. Yleensä vältän dubbeja kuin ruttoa mutta tässä etenkin Erkki Saarela Vasamana ja kuka ikinä sitten onkaan Vanha Kilkku ovat ihan loistavia.

Tänään taas tein heräteostoksen kun Lidlissä oli myynnissä kympillä kaksi animaatioleffaa. Säästin 4,01€ ostamalla vain yhden eli Rangon, joka sekin on kerrassaan mahtava leffanpoikanen.

Animaatiot = :heart:

Don't mess with the neon love chicken.

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
03.02.2015 16:01 #244 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Voi tätä materiaalista onnea. Sain vuosi sitten joululahjaksi mohair-torkkupeiton, jota lämpimämpää ja pehmeämpää ei ole. Nyt hankin Stockan alennunsesta mohairia olevan huivin ja se on aivan ihana! :heart: Toivottavasti pysyy myös hyvässä kunnossa.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Vehka
  • Vehka hahmo
  • Poissa
  • If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.
03.02.2015 16:30 - 03.02.2015 16:30 #245 : Vehka
Vastaus käyttäjältä Vehka aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
En ole juurikaan ostellut asioita viimeisen puolen vuoden aikana hetken mielijohteesta, mutta kun sain joululahjaksi lahjakortin Etsyyn, päätin palkita itseni jo kuukauden kestäneestä tunnollisesta kuntosalikäymisestä ja ostaa itselleni paremman treenikassin pienen ja ahtaan kangaskassini tilalle. Löysinkin näin ihanan kassin .

Hihii. ^_^

the design in the stars
is the same in our hearts
in the rebuilt machinery of our hearts
Viimeksi muokattu: 03.02.2015 16:30 Vehka.

05.02.2015 13:05 - 05.02.2015 13:06 #246 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kaksi uutta symbaalia rumpusettiin, 14- ja 16-tuumaiset crashit. Vielä en ole vienyt niitä treenikämpälle, joten soundista en pysty sanomaan mitään. Näyttävät ainakin hyvältä ja käpistelyn perusteella tuskin hajoavat ensimmäisestä iskusta. Halpasarjaahan nuo ovat kumpikin (Zildjian ZBT ja Paiste PST7), mutta eiköhän niillä biisit lentoon saada.

Ai niin ja Rooma-sarjan blu-ray-boksikin tuli aamulla kotiovelle.

I'm just a normal everyday pervert.
Viimeksi muokattu: 05.02.2015 13:06 Astorethein.

05.02.2015 14:11 #247 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ömm, suklaata :D Meinasin että kun tuossa nyt sitten sunnuntaina vietetään lukurauhan päivää, niin pitäähän sitä olla tummaasuklaata siihen kaveriksi. Ehkä jos tekisi osasta ainakin kaakaota :3

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

13.02.2015 17:01 #248 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Lisää vaatteita :smile: Mulla sattui olemaan kuponki jolla sain Dressmannilta tässä kuussa 50% alennuksella minkä tahansa normaalihintaisen tuotteen. Kävin siis hakemassa itselleni uudet farkut ja samalla mukaan tarttui myös erittäin komea flanellipaita sekä neule. Vähitellen etenee tämä vaatekaapin uudelleen sisustus ja pukeutumistyylin muutos.

14.02.2015 20:20 #249 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin sydänkuvioisen uimapuvun, ystävänpäivän hengin. Uimapuvut ovat olleet heikkouteni hamasta kakaruudesta. Onneksi meillä vetisten lajien harrastajilla yleensä on jonkinlainen valikoima lajityypillisiä vetimiä.

• Vehka
  • Vehka hahmo
  • Poissa
  • If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.
17.02.2015 09:44 #250 : Vehka
Vastaus käyttäjältä Vehka aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Eilen törsäsin tällaiseen lompakkoon. Olen jo pidempään halunnut hankkia uuden lompakon nykyisen lompakko-viikkomuistio-härpäkkeeni tilalle, koska en ole ikinä oppinut oikeasti käyttämään viikkomuistiota ja siksi nykyinen on minulle oikeastaan aika turha ja viikkomuistion vuoksi myös sangen kookas. Lisäksi tuo näyttää paljon kivemmalta: puita, valkoista, mustaa ja keltaista - kauniisti sopusoinnussa avattareni kanssa, siispä. :wink:

the design in the stars
is the same in our hearts
in the rebuilt machinery of our hearts

• Diara
  • Diara hahmo
  • Poissa
  • 26-vuotias insinööri ja DI-opiskelija Tampereelta. Kuulema melkoisen kova puhumaan, kun sille päälle satun.
17.02.2015 21:24 #251 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin tänään ihan vain ajantappomielessä katsomassa pitkästä aikaa, olisiko Vilassa jotain kivoja uusia vaatteita. Olin liikkeellä jo ennen puoltapäivää, joten liike oli lähes tyhjä. Sieltä sitten heti hyökkäsi myyjä minun kimppuuni ja esitteli paria uutta puseroa. Otin sovitukseen muutaman, jonka jälkeen myyjä alkoi ehdottelemaan yhteensopivia vaatekappaleita. Siinähän sitten tuli vähän innostuttua ja mukaan tarttui ne pari puseroa, niihin sopiva huivi, farkkutakki sekä musta hieman liehuhelmainen jakuntapainen vaatekappale. Lopuksi mukaan vielä lähti kaksi perustoppia, kun olivat synttäritarjouksessa kaksi yhden hinnalla. Farkkutakkikin oli tarjouksessa.

Kuluihan siinä aika paljon rahaa, mutta nuo ovat kaikki sellaisia vaatteita joko malliltaan ja/tai kuosiltaan, ettei minulla ole oikeastaan koskaan ollut sellaisia. En varmaan edes lapsuudessa ole omistanut farkkutakkia, mutta olen jo pitkään halunnut sellaisen, en vain uskonut, että minulle voisi sellainen sopia. Ehkä tässä kaikessa oli takana sekin, että olen kevään aikana pudottanut painoa 2,5 kg, joka näkyy itsevarmuutena ja mahan pienentymisenä. Uskallan käyttää enemmän värejä, niitä ei vaan kaapissa paljoa entuudestaan ole. Pakko siis ostaa uusia :wink:

Täytyy vielä kommentoida sitä myyjää. Yleensä minua ärsyttää, jos myyjä tulee tuputtamaan tuotteita, mutta Vilassa pidän siitä. Ehkä se johtuu siitä, että se on minun suosikkivaatekauppa, vaatteet sopivat minulle ja ne ovat myös kestäviä. Toisaalta Vilassa saa ensin rauhassa vähän tutkailla ja hiplata vaatteita ennen kuin myyjä alkaa esittelemään tuotteita. Saa siellä olla rauhassa, jos haluaa. Nyt oli vain ihana kokeilla kaikkea, mitä myyjä toi minulle, pohtia niitä yhdessä ja valita parhaita. Oikeasti noista vaatteista en olisi kokeillut ensimmäistäkään itsekseni, kun eivät olleet tätä "varmaa" tylsää tyyliä. Kaikki osoittautuivat todella ihaniksi, kun laitoin ne päälle. Noista saa yhdistelemällä tosi kivoja asuja. Siitäkin tykkään Vilassa, että siellä yritetään myydä kokonaisuuksia (joo, yrittävät myydä enemmän), ei yksittäisiä vaatekappaleita. Myyjä onnistui kyllä hyvin työssään, kehui oikealla tavalla epävarmaa asiakasta ja kehotti kokeilemaan jotain uutta. Ei kaduta yhtään, enemmän vaan odotan kevättä, että saan laittaa sen farkkutakin tai jakun päälle :cheesy:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vehka

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
19.02.2015 19:51 #252 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Lampsin tänään kenkäliikkeeseen ja ostin nastoitetut vaelluskengät; loppuu tää työmatkoilla luistelu! :evil:

06.03.2015 00:40 #253 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Facebookin Nörttikirppis-ryhmästä koko Babylon 5 -sarjan eli viisi kautta + elokuvaboksin DVD:einä. Maksoi 25 euroa (ja postikulut) :cheesy:

Meidän yhdistyksemme juhlavuoden kunniaksi kyseistä sarjaa on nyt tänä kevätkautena katsottu maraton per kuukausi, ja olen oikein tykästynyt. Yksi aukko sarjasivistyksessä kohta paikattu, monta vielä jäljellä.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

07.03.2015 18:27 #254 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Torchlight 2, kun halvalla sai. Ei pitäisi selata tota Steamia kun tulee sorruttua hyviin tarjouksiin :lol: mutta ei oikeastaan voi valitaa, ihan hyvä pelihän se on kuitenkin.

07.03.2015 20:58 #255 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tulihan tuota _taas_ ostettua askartelupapereita :3 Niistä on niin ihana tehdä kirjanmerkkejä >3<

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

• FreakyMike
  • FreakyMike hahmo
  • Poissa
  • Puoliammattimainen käsityöyrittäjä & maanviljelijä/metsätilallinen Etelä-Karjalasta.
07.03.2015 22:44 #256 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Olen tämän viikonlopun Imatran antiikkimessuilla ja naapuripöydän "romulaatikosta" löytyi edullisesti 42 sentin pätkä saman näköistä ketjua mitä on käytetty esimerkiksi Kalevala Korun Väinö-sarjassa.

Siitä saa varmaan oikein hyvän vitjan johonkin tulevaan koruprojektiin, kunhan teen pienen jatkopätkän ja lukon/koukun toiseen päähän.

14.03.2015 17:38 #257 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Näköjään viimeaikoina on tullut osteltua pelejä jonkin verran. Tänään tarttui Anttilasta mukaan GTA V 40€ ja Dark Knight Rises dvd 2€. Tosi hyviä tarjouksia ja olisi kyllä tehnyt mieli ostaa paljon muutakin sieltä :lol:

14.03.2015 19:09 #258 : Adaera
Vastaus käyttäjältä Adaera aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kasvien siemeniä, kukkia ja kasviksia. :D

22.03.2015 21:49 #259 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kirppikseltä eurolla hauskat lasten askartelusakset, koska minulla on ollut kämpässä yksien pienten paperisaksien vaje. Tänään illalla verhoja silittäessäni huomasin, että saumoissa on ylimääräisiä langanpätkiä. Haenko hätiin keittiösakset vaiko kynsisakset? En kumpiakaan, sillä askartelusakset pelastavat! Leikkaavat myös lankaa! (Joo, olen tyytyväinen ostokseeni. :lol: )

09.04.2015 08:32 #260 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Käytettiin joululahjarahoja ja ostettiin kunnollinen DeLonghin kahvikone. Masiinassa on sekä normaali kahvinkeitinpuoli että espresson keittopuoli (pystyy myös tekemään cappuccinoja ym, mutta meillä se on käytössä vain lähinnä espresson tuottamiseen). On kyllä hyvä laite. Hyvännäköinen katsella ja kahvikin maistuu hyvältä. :) Ainoastaan espressokahvin kuppiin tamppauslaite/tikku/whatever (en yhtään tiedä/muista sen nimeä...) on heikko. Pitäisi olla metallinen, jotta kahvin tiivistämiseen saisin tarpeeksi voimaa. Nykyinen on muovinen ja sillä tiivistäminen on onnetonta. Koko ajan pelkää, että se katkeaa.

LordStenhammar, Pisania, punnort
Uusin jäsen: Susanna Tuomi