• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 76 päivää sitten)

Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

• Ansa hahmo
  • Ansa
11.04.2015 13:06 - 11.04.2015 13:07 #261 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Helkaman Kaunotar -pyörän Rytmikorjaamon kirpparilta ja Fantasialinnasta tuli napattua mukaan Betrayal at the House on the Hill -niminen lautapeli. Nyt kun vain hyllystä löytyisi tilaa tuolle laatikolle ja pyörään saisi vaihdettua vaihteen vaijerin, joka on hienosti korjattu jesarilla, niin kaikki on hyvin. :cheesy:

Viimeksi muokattu: 11.04.2015 13:07 Ansa.

• River hahmo
  • River
12.04.2015 11:03 #262 : River
Vastaus käyttäjältä River aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Maailman siisteimmät valkoiset tennarit kahdellakympillä. Vieressä olisi ollut tismalleen samanlaiset Converset päälle kahdeksaankymppiin. Eli simpuran kangasmerkistä olisi pitänyt kustantaa päälle kuusikymppiä lisää, wtf. Ei logoille! :smile:

Tennarit on yleensäkin tosi makeita. Ja ihanat jalassa. Loppusyksy, talvi ja alkukevät menee aina nahkasaapikkaissa loskan ja moskan takia, sitten pääsee pitämään kangaskenkiä.

Wittgenstein käytti tennareita, Larry David käyttää tennareita ja paras Doctor Who, eli David "Tennari" Tennant käytti niitä. Eli jos päälle nelikymppiset äijät voivat käyttää niitä katu-uskottavasti pukujen sun muiden kanssa, niin miksei sitten kolmekymppinen nainen ilman että leimattaisiin teiniksi.

It's never too late to become what you could be.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
12.04.2015 21:54 #263 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sama kuin Riverillä, paitsi mustat. Ja kyllä, olen yli kolmekymppinen. Mutta tennarit vaan on niin kivoja. Sellaiset pitää aina keväällä saada jos entiset ei enää ole käyttökelpoiset. Viime keväällä ostamani pari piti erinäisistä syistä ottaa käyttöön työkenkinä ja viiden kuukauden jälkeen ne lensivät suoraan roskiin. Uudet monot sain alle rouheaan 15€:n tarjoushintaan (50% ale). Aiemmissa (halppis)tennareissani on ollut ongelmana pohjien halkeaminen päkiän kohdalta, mutta näissä pohjaratkaisu on erilainen, joten toivotaan että ne pysyisivät kasassa vähän paremmin.

Ostin myös söpöt harmaat balleriinahenkiset tossut Seppälän goodbye-alesta kun sai niin halvalla (alle 9€), mutta ne on sen verran isot ettei niitä voi käyttää ilman sukkia. Ei hyvä ominaisuus kesäkengille. Toivottavasti saisin trokattua ne eteenpäin jollekin.

Don't mess with the neon love chicken.

01.06.2015 23:27 #264 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
"Aivan muuta" hyvinkin... Löysin kaverille eilen joululahjan. :cheesy: Yleensä olen pitänyt juhannusta jonkinlaisena henkisenä rajana, että sen jälkeen saan alkaa odottaa joulua. Mutta nyt tuli löytöä katsellessani ensinnäkin toki sellainen olo, että kaverin kuuluisi saada sellainen, ja toisekseen, että sellainen olisi erityisen ihana antaa ja saada joululahjaksi. En tiedä, mutta jotenkin sellainen pienesti ja hassusti.. joululahjaisa. :heart: (Vaikkei siis mikään porokuvioinen tonttupunainen neule tai vastaava sesonkihärpäle olekaan.) Täytyisi ehkä tehdä itselleen jokin mystinen muistilappu ja lappu vaikka joulukoristelaatikkoon kiinni, jotta varmasti muistan ennen joulua kaivaa lahjan jostain huippuovelasta kätköpaikasta ("Ps. muista imuroida sängyn alta"... eikun. :tongue: ) Mutta enköhän minä muista.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

05.06.2015 15:05 #265 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Aattelin tulla tänne elvistelemään uudella föönillä, elikkäs telehvoonilla, ellikkäs numeronveivauskojeella. Ei ole kyllä voorumille kirjoittelua varten tehty tämä laite. Tai sitten olen vaan mämmikoura.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

• Skie hahmo
  • Skie
12.06.2015 11:51 #266 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Hirmuinen lovi kukkaroon syntyi lentolippujen ostosta. Pekingiin olisi tarkoitus mennä syksyksi, ja näköjään olisi kannattanut jo hippasen aiemmin liput ostaa, niin olisi päässyt vähän halvemmalla. Vähän välilaskujen kanssa kikkailemalla olisi myös säästänyt rahaa, mutta valitettavasti ajan säästö oli tällä kertaa tärkeämpää. Noh, ei se mitään, koska mie lähen kuitenkin Pekingiin!

Always follow your doubts.

13.06.2015 16:34 #267 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kauhavan puukkomessuilla tuli käytyä. Oli jo sopivan kesäinen pyöräilykeli käväistä naapurikaupungissa. Vaikka myynnissä oli satoja puukkoja niin yhtään ei tarttunut mukaan. Komeimmat olivat liian kalliita ja peruspuukolla en tee mitään, käyttöpuukoksi kun riittävät nuo muutaman euron morat.

Jotain puukkoihin liittyvää sentään ostin eli muutaman messinkisen puukon helan ja yhden ison puukkoteräksenpalan. Kerrankin tarpeeksi leveä että siitä saa väsättyä Aragornin haltiapuukon mallisen tappoaseen jos into iskee. Ja tilauksesta kuulemma saa ainekset miekkaankin 8)...

Sen lisäksi ostin keraamisen levyn juotostöiden alustaksi, kokoelman munan muotoon hiottuja puolijalokiviä (12 erilaista), palan pyriittiä ja isoja värikäsiteltyjä hiottuja kristalleja, pari punaista, pari tummansinistä, pari vihreää ja värittömän. Kristallit olivat halkaisijaltaan 3,4-5 cm eli jo liian isoja koruihin mutta jos tulee mieleen joskus väsätä velhonsauva itselleni niin on mitä laittaa päähän. Ja ne aivan isoimmat jätin kauppaan...

Rahaa meni yhteensä satasen verran eli kohtuuhalvalla päästiin. Tulomatkalla poikkesin hakkuuaukealle ja sieltä löytyi kasa heikkolaatuista savukvartsia sekä pari palaa komesti kiiltävää mustaa biotiitti kiillevälkettä.

16.06.2015 10:23 #268 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kunnollisen reissurepun. Runsaan viikon päästä on Archipelagon ja en aio roudata mukanani matkalaukkua enkä myöskään saada niskojani jumiin olkalaukun kanssa. Piti siis hankkia kunnollinen reppu, jota voi käyttää useammassa eri tilanteessa. Ihan rinkkamaiseen reppuun en lähtenyt vaan valitsin hiukan urbaanimman näköisen vaihtoehdon (mustan tietty), mutta jossa on silti tarpeeksi kantamista helpottavia tekijöitä.

Juhannuksena olemme menossa käymään mökillä, joten pääsen testaamaan ostostani ennen sen varsinaista koitosta. Paljon siinä on taskuja ja remmejä ynnä muita nauhoja, katsotaan kauan kestää kunnes ne ovat joko toivottomasti solmussa tai kissan syömät/rikkileikkimät. :tongue:

23.06.2015 19:26 #269 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Rautapihan tornin 3D-palapelinä, tuommoinen: Linkki Amazoniin . Maksoi kirpputorilla kaksi euroa. :cheesy: Paketti on avattu, joten ei mitään takeita, että kaikki 409 osaa ovat tallessa... mutta kyllä niitä osia paljon näyttää olevan. Joten jonkinmoinen torni siitä syntyy, jahka joskus innostun kasaamaan.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
03.07.2015 13:35 #270 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kyläpahaseemme on tullut kesäksi Helsingistä asti pop-up karkkikauppa! Kävin tutustumassa valikoimiin ja ilokseni löysin sieltä vuoden 2012 Salmiakki-Finlandiavoittajan Pöyröö puluverin. Enpä ole siihen missään muualla ennen törmännyt. Ja se on suorastaan jumalaista. :heart: Ihan kuin sitä turkinpippurien sisällä olevaa jauhetta, paitsi hienompaa koostumukseltaan. Mitenköhän sitä mahtaisi estää itseään imaisemasta koko purkin sisältöä kerralla kitusiinsa? Itsehillintä ei ole vahvuuteni ainakaan kun kyse on karkeista.

Don't mess with the neon love chicken.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
08.07.2015 15:33 - 08.07.2015 15:34 #271 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sotiemme veteraanit kiittävät oli teksti mitä luki paketissa jonka nousin. Kaikki toivottavasti tietävät ;)

Paketista löytyy kaikkea kivaa :)

Marskin merkki 20 e (16 e menee veteraaneille)
Junkkers merkki numeroltaan 9 100 e (90 e veteraaneille)
Mottimerkki 25 e (20 e veteraaneille)
Aito Ilmapuolustussormus vuodelta 1940 100 e (80 e veteraaneille)
Aito Maapuolustussormus vuodelta 1940 100 e (80 e veteraaneille)
Ilmapuolustussormustaulu iso 500 e (400 e veteraaneille)

Kyl siinä rahaa kului mutta meneepä tärkeään tarkoitukseen ja toivon että muutkin löytävät pieniä tukia veteraaneille.

Veteraanit.fi

Race like first!
Train like second!
Viimeksi muokattu: 08.07.2015 15:34 Nylkky.

17.07.2015 15:43 #272 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Minua on jo pitkään ärsyttänyt olohuoneemme vaaleanruskea pöytä. Se on hyvä pöytä, mutta väriltään minun silmääni kauhea. Varsinkin kun sen yhdistää valkoiseen... Käytiin Ikeassa katselemassa uusia sohvapöytiä ja löysimme mieleisen: mustanruskea, kaksitasoinen pöytä. Ikean huonekalut ovat siitä hyviä, että saman sarjan tuotteet ovat yhteensopivia, meidän kohdallamme jopa siinä määrin, että ostimme samalla myös apupöydän samasta sarjasta, jossa on pidemmät jalat. Käytimme apupöydän jalkoja sohvapöytään, jolloin saimme siitä korkeamman.

Ostimme myös vihreitä säilytyslaatikoita, joihin voimme laittaa figunmaalaus asioita piiloon siististi, ja vahakankaan, joka sitten taas puolestaan peittää hiukan niitä säilytyslaatikoita. Kämppä muuttuu pikkuhiljaa enemmän ja enemmän minun silmääni miellyttävämmäksi.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

• Ansa hahmo
  • Ansa
17.07.2015 19:36 #273 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tulin ostaneeksi originaalin maalauksen eräältä deviantArt taiteilijalta ja se saapui tänään uuteen kotiin. Vielä kun saisi kehykset sen ympärille ja uuden kodin, mihin laittaa se näytille (täällä ei seinätila riitä enkä kehtaa vuokra-asunnossa betoniseinään porata), niin hyvä on. :smile:

18.07.2015 20:05 #274 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin uuden reiällisen etukalvon bassorumpuun sekä muutaman kapulaparin. Tilasin myös uuden pienehkön kirjahyllyn, mutta se ei ole vielä saapunut.

I'm just a normal everyday pervert.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
18.07.2015 21:37 #275 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Parit kilpakengät tuli ostettua. Jos selviäis Pekingiin asti, mieluusti pidempäänki ;) tää ei oo virallinen ostos vaan teetäti uuden pohjan vanhoihi kenkii samal myös pienet jäätaskut lippalakkeihin.

Enää tarvis pystyy odottaa et lähtö Pekingii tulee ja kisa startti :heart:

Race like first!
Train like second!

• Mika hahmo
  • Mika
    Teknikko
19.07.2015 10:16 #276 : Mika
Vastaus käyttäjältä Mika aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin vihdoin ja viimeinen ulkoisen usb-akun puhelintani varten. Archipelacon ja viimeksi suokki todistivat lopullisesti, että kyllä sellaiselle käyttöä löytyy vaikka ei puhelinta addiktin tavoin koko ajan räpläisikään. Nyt odottelen lähetyksen perillesaapumista, viimeisin tieto on että eivät huolineet lentokoneeseen Kiinassa, koska litium. No, ehkä se tullee laivalla tai junalla sitten.

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

22.07.2015 16:24 #277 : Wicked-Willie
Vastaus käyttäjältä Wicked-Willie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Pitkällinen haave on toteutunut, eli ostin sukellusskootterin. Ja elokuun alussa pistetään vielä uusi mittatilauskuivapukukin tilaukseen. Ihanan kallista... :roll:

Talvi on tulossa.

23.07.2015 07:55 #278 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kuriiriposti kiikutti tällaisen paketin kotiovelle aamuseitsemältä...

aijaa.com/NrmsBL

Jos joku haluaa tarkat infot niin paketissa oli:

23.07.2015 17:33 - 23.07.2015 17:35 #279 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Moonlord kirjoitti: aijaa.com/NrmsBL

Komean näköisiä tappovälineitä. Kyllä tuollaisilla kelpaa seivästää vihollisen sisuskalut, varsinkin jos ovat ihan oikeita aseita, eivätkä mitään larppausleluja.

I'm just a normal everyday pervert.
Viimeksi muokattu: 23.07.2015 17:35 Astorethein.

23.07.2015 20:17 #280 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ihan terästä ovat. Vasemmalla ylhäällä olevassa tikarissa peräti damaskus-kuviot terässä, mikä ei kylläkään kuvassani näy. Ainoat miinukset noissa olivat parit muovi-osat. Edellämainitun tikarin musta kahva on muovia, samaten kuten kahvan päässä oleva vaaleankeltainen koriste. Melkeinpä tekisi mieli katsoa josko saisi vaihdettua itse tilalle jotain parempaa. Samaten vasemmanpuoleisessa veitsi-parivaljakossa kahvassa on kankaansuikaleiden alla tummaa muovia.

Noista Legolaksen taisteluveitsistä olen haaveillut siitä lähtien kun ne elokuvissa näin, ja viimeinkin tuli hommattua. En tullut ajatelleeksi tuppien tilaamista niille samalla, eli pitääpä miettiä josko koittaisi itse kaivertaa niille puusta mahdollisimman haltiatyyliset tupet.

Olen itsekin aloittelemassa puukkojen tekoa. Yksi pitkäpuukko (likimain samaa kokoa Legolaksen veitsien kanssa) ja pari tikaria on työn alla. Vasta terien raakahionta takana (puukkoteräksestä hiomalla, ilman taontaa) ja jatkohionnan teen välineiden puutteen takia käsin, eli on hitaamman puoleista. Karkaisuun tarvittava ahjokin vasta suunnitteluasteella. Eli aivan pian en saa valmista aikaiseksi. Mutta laitan sitten kuvia jos eivät aivan susia tule olemaan :neutral:

Pisania, Truuners95
Uusin jäsen: Hannu Partanen