• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 16 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 91 päivää sitten

Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

• Ansa hahmo
  • Ansa
03.10.2015 12:24 #301 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Jälleen uusi T-paita kaikkien muiden T-paitojen kaveriksi: tällä kertaa matkaan tarttui Kamelotin sellainen. Oli kyllä mahtava keikka Rytmikorjaamolla. Siinä missä kaveri huusi kurkkunsa kipeäksi, niin minä käytin hyödykseni laulamisessa opittuja taitoja eikä ääni ole yhtään kadonnut. :smile:

29.10.2015 11:10 #302 : Emelie
Uusia huonekaluja ja verhot (taas!). :tongue:

Remontin yhteydessä pohdittiin kirjahyllyjen ynnä muiden huonekalujen yhtenäistämistä. Päädyttiin sitten hankkimaan uutta Lundiaa ja entraamaan vanhoja Lundioita siten, että melkein kaikki kirjahyllyt ovat nyt sitten Lundiaa, ainoastaan telkkarin ympäryshylly on jotain muuta, nimittäin Muuramea. Suomalaista designiä oikein kunnolla, mutta ovatpahan kerrasta siistit ja yhtenäiset (ja varmasti kestävät, vanhimmat Lundia-osat kun ovat kuulemma jo 30 vuotta vanhoja)..

Ja toki piti ostaa uudet verhot kun kerran ajateltiin pistää kämppä siistiin kuntoon. Hienot Vallila-verhot vihreän ja harmaan sävyissä.

Nyt meidän ruokakunta on tukenut ainakin jollain asteella (toivon mukaan) suomalaista työtä useamman kuukauden edestä...

26.11.2015 07:45 #303 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
EMP:ltä muutama mekko (!) ja koruja. Tämä on sinänsä merkittävää, että en juurikaan käytä hameita tai mekkoja, joten niiden ostaminen on harvinainen tapahtuma. Mutta parin vuoden sisään tulee olemaan kuitenkin useampia juhlia, jotka vähän vaativat tuollasta vaatetta, niin onpahan sitten jo varustautunut hyvissä ajoin. Toinen näistä on sellainen pikkumusta henkinen, pitsinen yläosa ja hihat. Toinen on sitten tummahkon vihreä, metallinhohtoinen hihaton mekko, jossa on pitsiä päällä. Todella ihana, mutta pirun vaikea laittaa päälle. Mun hartiat ottaa vastaan, mutta sitten kun se saan päälle, se istuu hyvin. Olen todella, todella tyytyväinen näihin ostoksiin (oikeasti, löysin ja ostin 2 mekkoa ilman, että sovitin niitä etukäteen, tämä on merkittävää). Mutta kumpikaan näistä ei sovellu sellaisiin tilanteisiin, jossa pitää olla tarkkana siitä saako tatuoinnit näkyä vai ei... :p

Korut ovatkin sitten hyvin erilaisia mitä yleensä käytän, isohkoja ja romuluisia, lohikäärmeenkalloriipus ja linnunkallosormus. Sormus on ainakin niin mahtipontinen, että se käynee jopa pienimuotoisesta nyrkkiraudasta.

• Skie hahmo
  • Skie
26.11.2015 13:02 #304 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Jotain, mitä en ole eläessäni ennen hankkinut, eli lapintakkikankaita. Kummityttöni äiti laittoi asialle, koska epäili, että täällä Kiinassa kankaat ovat halvempia ja lajikoima laajempi. Nyt oltiin asian kanssa todella jännän äärellä, koska en oikeastaan tiedä kankaista yhtään mitään, ja vielä vähemmän kiinaksi. Sain postissa tilkkuja esimerkkikankaista, ja niiden kanssa lähdin kankaita metsästämään. Kankaat tulevat onneksi pikkytytöille, joten väritysten puolesta sai olla vähän räiskyvämpää ja kuviollistakin. Ei aavustustakaan, oliko edes halvempaa kuin Suomessa, mutta nytpä on kuitenkin takkikankaat hankittu. :smirk:

Always follow your doubts.

26.11.2015 13:33 #305 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Hong Kongista (siis ihan tavaratalosta) löytyi kivat Pikku Myy sydänpurkki ja piparimuotti; olen kokoamassa ystävälleni englantiin Myy teemaista vitsikästä joulupakettia, tähän mennessä olen haalinut kokoon nuo, pari heijastinta ja Myy essun :wink: . Perinteisesti laitan mukaan myös sekä tavallista, että jotain sesonkimakua Fazerin Sinisen muodossa. Honkkarista tarttui mukaan myös kauan miettimäni räiskesuoja paistinpannuun yms. käyttöön.

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
28.11.2015 20:42 #306 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sljöd-Detaljer kauppaan tuli tehtyä tilaus kun sielläkin oli Black Friday tarjouksena alennus kaikista ostoksista.

Tilasin lisää hopealankaa ja hopeajuotetta korutöihin. Parit puukkoteräkset ja pitkiä kapeita poria reiän poraamiseksi puukonkahvaan. Sekä ensi kesän ahjonrakennusprojektia silmällä pitäen kunnon pajapihdit.

• Rinja hahmo Kirjoittaja
  • Rinja
13.12.2015 20:56 #307 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tilasin Tetris-aiheisia heijastimia pari kappaletta: bit.ly/tilaaheijastin :grin: Tekijä oli mainostanut näitä Facebookin Nörttikirppis-ryhmässä. En ole mikään suurin tetrisfani, mutta värikäs, omintakeinen ja käytännöllinen heijastin kelpaa aina.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

23.12.2015 18:48 #308 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Onnistuin löytämään Top-Sportista mustan Niken hupparin, jossa ei ole muuta tekstiä kuin pienenpieni logo rinnuksessa. Siis, oikeasti, miten vaikeaa voi olla löytää mustaa perushupparia! Kaikki ovat joko kauhean värisiä tai sitten niissä lukee jotain ei-mitään-merkitsevää. Tämä oli vielä -30% alennuksessa joten hintakaan ei "merkkituotteesta" huolimatta ollut hirveän korkea.

Lisäksi ostin Belizialta 36 litran "peruslaukun" ja siihen tsa-lukon, tarkoituksena saada siis matkalaukun kaveriksi toinen ruumaan kelpaava matkatavara, jossa ei kuitenkaan olisi pyöriä tai sellaista, jotta sitä voi kuljettaa matkalaukun päällä. Kauheasti tuo ei tavaroita suojaa, mutta kyllä se vaatteille menee.

02.01.2016 13:20 #309 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kahvihifistelyasteeni nousi taas. Ostettiin kunnollinen kahvimylly, jossa on erilaisia jauhatusmahdollisuuksia vaikka kuinka monta. Nyt me voidaan jauhaa myös omat espressoporot halutessamme. Emme varsinaisesti olleet tällaista laitetta kaivanneet ja tämä idea tuli minulle aika randomisti, mutta ajatuksista tekoihin. Käytiin samalla katsomassa uutta uunia, vanha vetelee kohta viimeisiään. Mitään ei vielä ostettu, mutta aika vahva ehdokas löytyi. Ehkä sitten kohta ostetaan sekin.

• Breza hahmo
  • Breza
    Kaartilainen
09.01.2016 17:08 #310 : Breza
Vastaus käyttäjältä Breza aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Joulurahoilla ostin viimeinkin salihanskat ja vastuskuminauhan :) Heti salilla huomas kuinka varmempi ote tuli tankoihin ja painoihin :D Vastuskuminauhan kanssa pitää viel keksiä jotain, kunhan keksin mitä :D

Jaa palautusjuoman kaverini innoittamana :) Kuulemma tulee parempia tuloksia ja keho palautuu nopeammin :) No otettiin ny testiin ja katotaan :)

11.01.2016 15:57 #311 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostan harvoin vaatteita, mutta kun ostan, valitsen laadun. Upseerin nahkamantteli oli houkuttanut jo pitkään, mutta korkeahko hinta sekä oikean koon selvittäminen aiheuttivat hieman epävarmuutta. Onneksi päätin kuitenkin painaa tilauspainiketta, sillä mitään näin komeaa ja mukavaa en ole päälleni koskaan pukenut ja kokokin osoittautui täsmälleen oikeaksi. Aivan perkeleen hyvä vaate, joka pitää tuulen ja kylmyyden tehokkaasti loitolla.

I'm just a normal everyday pervert.

• Lexei hahmo
  • Lexei
17.01.2016 03:37 #312 : Lexei
Vastaus käyttäjältä Lexei aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Eilen carlsonilta löytyi alesta mahtavat kengät! Pitkävartiset Björn Borgin kävelykengät. Kenkiä en varsinaisesti tarvitse lisää, niitä pursuaa jo kaapeista ja laatikoista, mutta jos kivat kävelee vastaan niin eihän niitä voi kauppaan jättää. Suurin osa muista kengistäni on tasapohjaisia, mutteivat nämä. Siitä syystä niillä onkin nyt ollut mukavampi ja tukevampi myös kävellä.

18.01.2016 08:46 #313 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Mies sai puhuttua minut ostamaan sukset ynnä muut hiihtämiseen tarvittavat asiat (kunnon ulkoiluvaatteet oltiin ostettu jo aiemmin, jotta minäkin tarkenen lähteä lenkille pakkasilla; samat vaatteet soveltuvat hiihtämiseenkin). Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on omien speksien mukaan etsityt sukset ja sauvat. :p Jos nyt tuo lumi ja ladut pysyisivät edes hetken verran maassa, että niitä pääsee kunnolla kokeilemaan.

19.01.2016 22:27 #314 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Pitkän harkinta-ajan jälkeen ostin viimeinkin itselleni aikuisten värityskirjan ja uudet puuvärit. :lol:

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
20.01.2016 12:44 #315 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin juuri pari pakettia kankaisia nenäliinoja. Mietin, jos annan toiset lahjaksi. Akateemisesta piti katsoa seinäkalenteria, mutta päädyin ale-ostastolle ja ostin hassuja magneetteja sekä aivan upean Venetsia-aiheisen joulukalenterin, tällaisen . Kuulostaa ehkä hieman aikaiselta joulukalenteriostoksille, mutta tuo on sitten kivaa kaivaa kaapista joulukuussa. :grin:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
20.01.2016 12:59 #316 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin Lidlistä muutaman Erneston veitsen, niissä kun oli niin komeat värilliset terät. Pitää katsoa jos kannibalisoisi ne ja tekisi niille uudet kahvat joku kaunis päivä. Harmi että sininen terä oli tungettu täyteen kuvioita, se jäi ostamatta.

22.01.2016 14:36 #317 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Verhotangon keittiöön. Olen siirtänyt ja siirtänyt tätä, koska tarkoituksenani on ollut ostaa porakone, jottan hommat sujuisivat vähän helpommin... No ei ole porakonetta vieläkään, mutta näppäränä tyttönä päätin ostaa yhden kevyen kokeeksi - jos en jaksa käsin ruuvata, niin kokeilen pysyiskö ihan nauloilla. Naulaamiseksi meni ja kotvanen meni kirotessa, mutta tanko tuntuu olevan suht tukevasti nyt kiinni (naulat suupielessä mutisin ylöspäin, että älä iskä naura siinä, paremmin tää vasara mun kädessä on aina pysynyt kuin kutomapuikot, koska olin suhteellisen varma että hän katseli touhujani jostain pilven reunalta jokseenkin huvittuneen oloisena).

Ja nyt mulla on taas hyvä syy ostaa keittiöön uudet verhot - ja kerrankin voin ostaa ne yläkapalla! :grin:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
06.02.2016 19:30 #318 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tarvitsen apua? Itselläni ei ole minkäänlaista silmää sisustukseen jolloin likka on hoitanut tämän puolen. Nyt ajattelin yllättää hänet ja ostan hänelle vinyylisoittimen. Joten kumpi näistä kahresta?

Vaihtoehto 1:
www.electronic-star.fi/Auna-Belle-Epoque...3-vinyyli_i49077.htm

Vaihtoehto 2
www.electronic-star.fi/Ricatech-RMC200-M...mpaign=HiFi%20&%20TV

Race like first!
Train like second!

06.02.2016 20:10 #319 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
^ Hmm, henkilökohtaisesti minun silmääni viehättää enemmän tuo vaihtoehto 1, mutta sitten taas, aika paljon valintaan vaikuttaa se, millainen värimaku toisella on. :)

Vaihtoehto 1 on lähtökohtaisesti hillitympi ja jotenkin rauhallisemman oloinen verrattuna vaihtoehto 2:een, joka taas sitten puolestaan omaa omanlaisensa hienon fiiliksen tuon oranssiin vivahtavan punaisen takia. :D

• Thialfi hahmo
  • Thialfi
06.02.2016 20:18 #320 : Thialfi
Vastaus käyttäjältä Thialfi aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ensimmäisessä on USB-paikka ja sen ulkoasu on eurooppalaista tyyliä.Tuon hintaisessa laitteessa rakenne voi olla hieman heppoinen, joten sopii satunnaiseen soitteluun.

FreakyMike, HVM
Uusin jäsen: Taina Rytkönen