Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.05.2016 14:46 #341

Tuli käytyä Tampereella ja Dick Johnsonin liikkeessä ihan vain nimen takia ;) Mukaan sattu maailman hienoiten markkinoitua kahvia ja soossia ;)

Kahvi ***** Hyvää hinta 4,90 €
*******n Hyvä Soosi 6,90 €

Sain nauraa kaupassa myyjälle joka selosti tuotteen parhauden metsurityyliin. Nyt vain voin sanoa kasvaisipa minullakin parta XD

Race like first!
Train like second!

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.05.2016 15:00 #342

Päätin kokeilla luonnonkosmetiikkaa ihonpuhdistukseen, kun ei nuo apteekkituotteet tässä noin 7 vuoden kokeilun jälkeen ole oikein onnistunut pitämään akneen taipuvaista ihoani kunnossa. Siispä ostin Ruohonjuuresta kristallisuolasaippuan ja ison tuubin savinaamiota. Kokeillaan nyt, saisinko niillä ihmeitä aikaiseksi, tenttiviikkojen aiheuttama stressi kun luonnollisesti on jättänyt jälkensä naamaani. Jäi sinne Ruohonjuureen vielä muutama tuote, joiden pitäisi rauhoittaa akneihoa, mutta kun ovat suht kalliita, niin en kaikkea raaskinut kerralla ostaa. Katson nyt ensin, tekeekö nuo kaksi tuotetta jotain naamalleni ja ostan sitten lisää juttuja jos tarvitsee.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

11.05.2016 17:51 #343

^ Vähän aiheesta sivuun, mutta oletko kokeillut sinkkiä lisäravinteena? :) Minulla iho innostui kanssa tässä keväällä stressin kylkiäisenä ja luin että sinkki saattaisi auttaa. Ei se ihan puppua ole, mä olen nyt syönyt sinkkitabletteja ehkä viikon verran ja iho on selvästi paremmassa kunnossa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Diara, Vael

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.05.2016 21:32 #344

^ No hitsi, en ole kyllä tajunnut, että sinkillä voisi olla akneen positiivisia vaikutuksia. Purkki sinkkitabletteja löytyy kyllä kaapista, mutta olen syönyt niitä vain silloin, kun meinaa flunssa puskea päälle. Kiitos vinkistä, pitääkin alkaa syödä niitä säännöllisesti! :smirk:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

11.05.2016 21:59 #345

^ Ilmeisesti sinkkipikolinaatti on kaikista parhaiten imeytyvää sinkkilajia eli kannattaa tarkastaa mitä niissä tableteissa on. Ja mä ainakin syön tällä hetkellä 60mg (eli ihan reilusti suosituksen), jolloin se tehoaa. Sinkki myös hankaloittaa kuparin ja raudan imeytymistä, joten kannattaa olla tarkkana. Mutta toivottavasti auttaisi, mä olen ainakin ollut tyytyväinen. :)

Jotta pysyn aiheessa, mä ostin pitkästä aikaa uusia lankoja. Käytiin askartelukaupassa ja ostin ihan virkkauslangaksi nimettyjä lankoja. Aika paljon ohuempia kuin mihin olen tottunut, mutta täytyy kokeilla joku kerta, jos ne olisivat siistimmin käyttäytyviä kuin puuvilla- tai villalangat.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
03.06.2016 15:54 #346

- Neuvostoliiton lippu
- Kangasmerkit, hakaristi ja sirppi ja vasara
- 2kpl mustia kynttilöitä
- Jonkinlainen kelttiläinen ristiriipus

Lipulle on tullut tässä paikkaa mietittyä. On sen verran kookas, ja vapaata seinätilaa niin vähän. Kaveri ehdotti, että jos parvekkeelle laittais. Voisi tulla vähän kommenttia ideologisesti rajoittuneilta naapureilta.

Samaten mietin kangasmerkkien kanssa, että laitanko takkiin kiinni vai jääkaapin oveen. Olisihan ne varmaan sellainen hyvä conversation starter. Vaan kun en ole mikään satakiloinen bodari, niin en tiedä, kestänkö sen vittuilun, mitä ulkopuolisten taholta mahdollisesti tulee.

Vielä pitäis kynttilöille jotkut hienot jalat ja väärinpäin oleva ristiriipus hankkia. Ja jos jollain on tietoa, mistä saa Urkin tai sen-pahan-viiksekkään-miehen kehystettyjä kuvia hankkia, niin vinkatkaa.

Ettei mene ihan kokonaan hörhöilyksi, niin parvekkeelle pitäisi jotain rehuja ostaa. Vasta sitten kesäinen lukukeitaani on täydellinen.

THE GOD CREATED SHIT.

04.06.2016 15:54 #347

Tein toivottavasti pitkän aikavälin sijoituksen ja ostin kunnolliset aurinkolasit. Minulla ei ole koskaan aiemmin ollutkaan silmälasiliikkeestä ostettuja ns. oikeita aurinkolaseja vaan olen aina aikaisemmin tyytynyt vaatekauppojen halppislaseihin. Ei niissä varmaan mitään vikaa ole, mutta kyllä sen eron huomasi heti kun uudet lasit laittoi päähän. Ensinnäkin ne istuvat paremmin, koska optikko säätää ja korjaa niitä siten, että ne ovat sopivat. Ja toisekseen linssit eivät ole heti naarmuilla....

Halvaksi tämä huvi ei tullut, kun kuitenkin päädyin jonkinlaisiin merkkilaseihin (vaikken ole koskaan kyseisestä merkistä kuullutkaan). Mutta toivottavasti kestävät nyt edes pari vuotta käyttökelpoisina.

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
04.06.2016 16:13 #348

Ostin jo toiset uudet kengät Englannista kun vanhat kävelykenkäni alkoivat päästää pohjan reunasta vettä sisään. Nyt on siis sekä uudet kävelykengät että aiemmin ostamani uudet ballerinat hankittuna... Pitää varmaan heittää jotain vanhoista pois ennen kuin palaan Suomeen, niin ei ole matkalaukku ihan täynnä kenkiä. :roll:

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
27.06.2016 20:00 #349

Tänään tuli ostettua kaksi vaatekappaletta, tosin toinen niistä vähän yllätyksellisesti. Ensin kävin Lidlissä ostamassa halvat pyjamahousut, joita olen toivonut saapuvan kauppaan jo pitkään. Edelliset kuluivat puhki ja näissä uusissa on kaipaamani resorit nilkoissa. Enää ei lahkeet nouse sängyssä pyöriessä polvien yli! Toinen ostokseni oli toista viikkoa sitten Sokos For Menissä näkemäni sairaan upea David Bowie -t-paita. Se jäi ostamatta hintansa vuoksi mutta tänään iskä houkutteli mukaansa kauppakeskukseen ja alkoi paikan päällä kysellä että missäs se paita taas olikaan kaupan. Meinasi ostaa sen mulle ihan ilman mitään hyvää syytä (synttärit tms.)! Ei tuntunut hyvältä antaa vähävaraisen kuluttaa rahojaan, joten ostin sen itse (muuten se olisi varmasti käynyt sen jälkeenpäin sieltä nykäisemässä matkaansa ja olisi antanut joululahjaksi esmes). Molemmista unelmanpehmeistä ryysyistä tulee ihan 'stupid sexy Flanders' -fiilis, sillä 'feels like I'm wearing nothin' at all!' :grin:

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
27.06.2016 22:32 #350

Taion helteitä palaamaan ja ostin tänään urheilu- ja farkkushortsit käytettyjen vaatteiden kaupasta. (Vanhat vastaavat vaatteet hilseilevät kohta kuluneisuuttaan yltäni.) Kukkarollani ei ollut syytä kitistä, sillä pulitin hankinnoista alle kympin.

Huomaan usein, että käytetyt hameet ja second hand -housujen lahkeet on jopa lyhennetty mittoihini sopiviksi. Uusissa vaatteissa on monta desimetriä kasvunvaraa, joka pitää poistaa tai kätkeä, ennen kuin tuotteita voi käyttää.

Kierrätystä hyödyntäen säästän siis sekä luontoa, rahaa että vaivaa.:wink:

Viimeksi muokattu: 27.06.2016 22:38 : Piru Naiseksi. Syy: Muutos

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
30.06.2016 20:44 #351

Olkapäiden/selän shiatsu -hierontalaitteen. Menneenä talvena menin ja hajotin isännän sähköisen olkalämmittimen (Olihan mun pakko maata sen kanssa sängyssä, vaikka ohjeissa siitä juurikin varoitettiin... :roll: ), joten lupasin hommata uuden. Mutta se olikin sitten helpommin sanottu kuin tehty. Loppujen lopuksi ihastuinkin tuohon hierontalaitteeseeen, jota kutsun lempinimellä "kunnon jyrä", sillä ovat muljahtelevat lihakset saaneet nyt kyytiä!

01.07.2016 14:34 #352

^ Mua kiinnostaisi tietää, että onko tuollaisesta laitteesta ollut apua? Minunkin pitäisi aukoa niska/hartia/selkäjumeja, mutta keppijumppa ei riitä ja soutulaitteellekaan ei aina pääse. Että pitäisikö itsekin harkita tuollaisen laitteen ostoa.

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
02.07.2016 17:26 #353

Kyllä minusta ainakin on ollut hyvä. Ekan kerran jälkeen tuntui seuraavana päivänä, että olisi tullut vain vielä pahemmaksi, mutta kun heitin jyrän uudestaan olkapäille, niin johan helpotti!

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
03.07.2016 13:10 #354

Ostin muutaman uuden kesäpaidan M&S:ltä ja sain kaupan päälle glitteri-varvassandaalit. :grin:

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
03.07.2016 23:56 #355

Ostin Super Mario-pehmolelun. Se istuu nyt hyllyn reunalla ja vahtii kämppääni ilkeiden sienien varalta.

I'm just a normal everyday pervert.

11.07.2016 21:12 #356

Kaksi takkia....

Lontoossa spottasin Camden marketilla päin New Rock -liikkeen, joka myi myös nahkatakkeja. New Rock -kengät ovat minun suosikkejani, joten uskaltauduin kurkkaamaan heidän valikoimaansa. Löysin aivan upean maahan asti ulottuvan mustan nahkatakin, jota en vain voinut vastustaa. Takin lähtöhinta oli aivan päätön, sillä ei ollut mitään tekemistä todellisen hinnan kanssa, ja sainkin tingittyä hinnasta pois noin 70%, jolloin päästiin normaaleihin nahkatakin hintoihin. Voinee olla, että maksoin vieläkin vähän ylihintaa, mutta kyllä takki on sen arvoinen.

Suomessa päin oli sitten pakko lähteä etsimään kesätakkia reissussa kadottamani tilalle. Päädyin suosiolla ostamaan hiukan vedenpitävän takin urheiluliikkeestä, valitettavasti mustaa ei löytynyt, joten tyydyin harmaaseen. Nyt on sitten uusia takkeja, taas vaihteeksi.

Morgan Blood
Morgan Blood vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
12.07.2016 00:16 #357

Savotan rinkka

Nyt kun opiskelijavuoden ovat suunnilleen ohi, ostin rahoillani sitä, mitä olen pitkään kaivannut: niin hyvän rinkan ettei parempaa tarvitse miettiä. Suosin putkirinkkoja ja vaikka tämä Savotan jääkäririnkka on vähän turhankin sotilaallisen näköinen, niin kyllä nämä kaikki näyttävät samalta kun on suojapussi päällä. Ja onhan se omalla tavallaan todella komea. Samantyyppistä putkirinkkaa päädyin valtiollakin käyttämään, vaikka olikin vanhempaa mallia. Muutoin samanlainen 80 litrainen saavi se oli. Onneksi joku on kuitenkin keskinyt, että "Mitäs jos tämän jäätävän pohjattoman säkin jakaisi kahteen lokeroon, jotka saa tarvittaessa yhdeksi eripöljien tavaroiden kantamiseen, ja mitäs jos laitettaisiin tähän etuosaläppään vaikka pikkutaskuja avaimille ja sellaisille?" Ulkopuolella on vain jokaisen retkeilijän vaara: läpivientikanavat, joihin saa kiinni LISÄÄ taskuja. En osta. Ainakaan tässä kussa.

Ostin myös pienemmän trangian ja uudet makuualustat, joihin saa ilmaa tallomalla niitä vihaisena.

Ars Longa Vita Brevis

Viimeksi muokattu: 12.07.2016 00:17 : Morgan Blood. Syy: //väitin opiskelijavuoteni olleen kokonaan ohi, mutta eivät ne ole. Tarvitsen 5 oparia matematiikkaa ja thesikseni tarkastetuksi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

Vael
Kadetti
Vael vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
13.07.2016 00:30 #358

Morgan Blood kirjoitti: Savotan rinkka

Oi! Mä oon katsellut rinkkoja (en tosin juuri Savotan) sillä silmällä jo pari vuotta, "ongelmana" on vaan se, että mulla on jo ihan hyvä rinkka. Kantomukavuudessa ei ainakaan ole mitään vikaa ja 60-litraa riittää mulle, mutta taskuja on tosi huonosti eli vaan kolme, joista alimpaan on käytännössä mahdoton päästä kun rinkka on täynnä tavaraa.

Mäkin ostin viime vuonna Expedin ilmatäytteisen makuualustan ja se on kyllä hyvä. En haluaisi turhaan sievistellä mutta mun yöunen laatu paranee kyllä huomattavasti kun on vähän enemmän ilmaa alla, varsinkin kun nukkuu maastossa useamman yön.

Tänään ostin siis itse monta pussia retkiruokaa lähestyvälle vaellukselle. Valmispussit, joista ruokaa ei tarvitse laittaa trangiaan, on kyllä hävyttömän hintaisia, mutta tykkään että on myös niitä. Lisäksi tikka masala houkutteli makuna :grin:
Mukaan tarttui myös pari teknistä t-paitaa ja lippis. Ihanaa huomata, että oma urheiluvaatevarasto alkaa pikkuhiljaa lähestyä sitä tasoa, ettei tarvitse enää ostaa uusia.

Viimeksi muokattu: 13.07.2016 00:33 : Vael.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
13.07.2016 13:11 #359

Ostin halpiskaupasta paristokäyttöisen herätyskellon, joka maksoi niukasti alle vitosen. Kaunis kello on, ja lähti heti raksuttelemaan, kun sai pariston sisäänsä. Mutta muutaman päivän kuluttua huomasin: kello seisoo. Liikutin osoittimia, ja muoviaikarauta rupesi taas lonksuttamaan.
Nyt mietin, kauankohan tuommoinen epäleluepämetallikoje toimii, ja mistä koetan hankkia sille korvaajan. Moinen koristekello pitäisi palauttaa ostopaikkaan. Mutta en ole löytänyt juuri oikeaa kuittia, vaikka olin työntävinäni sen tosi varmaan talteen. :eek:

Takuu tai ei, niin jopa huokean laitteen pitää toimia kauemmin kuin viikon ajan! Olen myös muistavinani, että kuittia ei valttämättä tarvita, jos pakkauksesta ilmenee ostopaikka. Kyseisen kellon tyylikäs kotelo on tallessa hintalappuineen, joka kertoo myös myymäläketjun nimen. Tuolle kotelolle löydän varmasti käyttöä, eli kuori näyttää olevan sisältöään hyödykkäämpi!:wink:

Ehkä ostan seuraavan kerran myös herätyskellon alan liikkeestä, vaikken moisesta kapineesta mitenkään halua pulittaa isoa hintaa...

Viimeksi muokattu: 13.07.2016 13:13 : Piru Naiseksi. Syy: Korjaus

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
13.07.2016 16:18 #360

Työkaveri tilasi Taobaosta kasan viuhkoja, joista minäkin sain oman osani. Aiemmin viuhkat ovat tuntuneet lähinnä turhakkeilta tai koriste-esineiltä, mutta näissä lämpötiloissa on tullut äkkiä huomattua kuinka hyödyllisiä ne ovat melkein millaisessa ympäristössä vain.

Always follow your doubts.

Jukuke, yarskiss
Uusin jäsen: Fin