Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Jewel
Jewel vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.12.2013 08:21 #41

Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni Naisten joulumessuilla ja ostin kaksi kaunista vintage-hopeasormusta. Toinen on Liisa Vitaliksen suunnittelema alkuperäinen Leppäkerttu, toinen hiukan tuntemattomamman Martti Viikinniemen sormus, jossa on kivenä tiikerinsilmä. Käytän ahkerasti sormuksia (tosin vain yhtä näyttävää kerrallaan), joten olen ostoksiini todella tyytyväinen.

Niistä lusikka- ja haarukkakoruista en innostunut.

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.12.2013 09:40 #42

Jewel
Jewel vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.12.2013 10:00 #43

Dyn kirjoitti: ^ Minulla on yksi FreakyMiken tekemä lusikkariipus - minusta ajalta ennen kuin muut alkoivat tehdä niitä. Haarukoihin en ole vielä törmännyt.

Siellä messuilla aterimista tehtyjä koruja oli niin paljon, että se alkoi jo hiukan kyllästyttää. Ideahan on toki hyvä ja jotkut niistä koruista olivat oikein kivannäköisiä, mutta eivät ne oikein minun tyyliäni ole. Sama juttu kuin käsinmaalatut silkkihuivit ja hauskat huopahatut: näyttävät näteiltä jollain muulla kuin minulla.

09.12.2013 12:05 #44

Kirpparilla vaihdoin joustokankaiset vartalonnuoliasfarkut pariin parieuroseen. Uimahallin vaaka irvi minulle ilmoittaen painoa kertyneen lisää kerrassaan lähes pari kilogrammaa. Mutta silti onnistuin yhä ujuttuatumaan ostokseeni, jopa pestyäni pöksyt ensin! Olenko siis :huh: vai :smile: vai :neutral: elopainoni muutokseen, jolla on tapana toistua pimeänä vuodenaikana!

Viimeksi muokattu: 16.12.2013 12:33 : Piru Naiseksi. Syy: sama asia ilmaistu tarpeettomasti kaksin tavoin

Sapfo
Epäkuollut
Sapfo vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.12.2013 17:06 #45

Auton ostin... Auton!! Kamalaa, senkin rahan olisin voinut laittaa johonkin ihan muuhun... mutta... auto on pakko olla!

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

Vanamo
Vanamo vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.12.2013 22:32 #46

Viime viikolla ostin pitkästä aikaa isomman lautapelin eli Eldritch Horrorin. Nykyään on taas päässyt tarpeeksi usein pelailemaan, että tuntuu sopivalta hankkia uusiakin pelejä. Päätin myös olla välittämättä siitä, että pöytätilaa ei omalla kämpällä ole pelille tarpeeksi. Aina voi mennä pelailemaan muuallekin tai sitten pelata vaikka lattialla.

Laine
Laine vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
14.12.2013 12:52 #47

Eilen tuli ostettua karkkipussi, limsapullo ja paketti kahvia :D

15.12.2013 21:34 #48

Viimeisenä ei ihan normi ruokaostoksena taisin ostaa kasveja, multaa ja pari lisäkoristetta omieni lisäksi, perheen, suvun, kavereitten, ja tilausten jouluasetelmiin (puutarhuri) :) Eilen illalla väänsin siis ajan kulukseni 15 asetelmaa :P Ja ens viikonloppuna ois tiedossa lisää asetelmien tekoa...

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
15.12.2013 22:32 #49

Näin joulun alla on tullut ostettua yhtä sun toista aivan muuta. Isosiskolleni ostin Good Wife-sarjan kolme ensimmäistä tuotantokautta, kun kerran tarjouksessa olivat. Pikkusiskolleni taas ostin Sodastreamin yhdessä isosiskoni ja hänen kihlattunsa kanssa. Vanhemmilleni postimies kuskasi juuri personoidut iPhone-kuoret, joissa on kuvat koiristamme. En tiedä, tulevatko he koskaan niitä käyttämään, mutta onpahan ainakin persoonallinen lahja. Isosiskon kihlatulle taas ostin yhdessä pikkusiskon kanssa viskikirjan. Tällä hetkellä listan viimeisenä on taas yhdessä pikkusiskon kanssa ostetut Shrek-elokuvat, jotka menevät meidän kummipojille, hekin ovat sopivasti veljeksiä niin yhteisiä lahjoja on helppo ostaa. Heidän paketistaan siis löytyy kaikki Shrek-elokuvat ja jouluspesiaali.

Kamala kasa menee joululahjoihin rahaa, mutta toisaalta odotan jo jouluaattoa innolla, että pääsen näkemään, pitävätkö lahjojen saajat paketeistaan. Osaa olen kuitenkin jo kuukausia suunnitellut, joten olisi kiva jos niistä vielä pidettäisiin. Kyllä, otan lahjojen hankinnan erittäin vakavasti ja suunnittelen niitä pitkään. Esimerkkinä tästä on se, että ostin jo marraskuun alussa isäni syntymäpäivälahjan, vaikka hänen synttärinsä on vasta maaliskuussa :cheesy:

Vaikka näistä seuraavista saan jossain vaiheessa rahat vanhemmiltani takaisin, niin minä nämä ostin ja toistaiseksi olen maksanutkin. Vanhempani siis ostavat pikkusiskolleni TSH-elokuvissa Arwenin Aragornille antaman kaulakorun ja äitini saa isältäni 3D palapelin, jonka aiheena on Minas Tirith. Pikkusiskoni tulee pitämään korusta paljon, koska hän on kuolannut omaani jo pitkään. Äidistäni taas tiedän, että vaikka palapelin aihe ei häntä niin kamalasti kiinnostakaan, niin hän rakastaa 3D palapelejä, varsinkin nykyään kun niitä on vaikeampi löytää.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

16.12.2013 12:38 #50

Seikkailin viikonloppuna urheilukilpailun aina yllättävässä maailmassa. Tietysti hallissa oli myös uimapuku- ja varustemyyjä pöytänsä ääressä ja tietysti hänellä oli uutuustekstiilejä esiteltävänä ja tietysti lankesin (vähistä rahoistani) sijoittamaan koreaan uimapukuun. Polleilen vaattein, sillä siihen en suorituksin pysty :wink: .
Ehkä vähän aiemmin saamani vinkinpoikanen uusista työtilaisuuksista sai minut höllentämään virtuaalikukkaroni kuvitteellisia nyörejä.

Viimeksi muokattu: 16.12.2013 12:39 : Piru Naiseksi.

21.12.2013 11:23 #51

Eilen Veturissa kun käytiin leffassa, niin kierreltiin kauppoja samalla. ostin Iskälle joululahjaksi partasudin BodyShopista :D Ja taas muutama piparmuotti lisää Clasohlsonilta :P

21.12.2013 12:35 #52

Kävin tavaratalossa, joka on sulkeutumassa ja myy varastoaan loppuun. Hamusin pikkuriikkisiä sormiparistoja television kaukosäädintä ruokkimaan. Ajattelin, että loppuunmyynnistä hankin virtaskat ehkä hieman normaalia huokeammalla. Paljon oli rompetta näköjään myyty, hyllyt tyhjenevät ja sisustusta puretaan. Kävin kodinkoneosastolla, jossa näin kaksi tuntunoloista keski-ikäistä miesmyyjää: olen varmasti monesti käynyt heiltä kyselemässä tietokoneen hankintaan liittyvistä kommervenkeistä, mitään ostamatta. Nyt kysyin AAA-sormiparistoista ja sain sukkelasti haluamani mutten hintamerkintää halvemmalla. Ajattelin, mihin nuo miehet pääsevät töihin sen jälkeen, kun tavaratalo sulkeutuu. Toivottavasti he eivät päädy kilometrivalmistamoon...
Kävin myös viereisellä torilla, jossa minulle pottuiltiin monin tavoin, sillä laareissa odotteli minunkin mahahappojeni syleilyyn pääsemistä peruna lajike- ja lajitovereineen. Valitsin mommoja, joita ei lähikaupassani myydä. Pyhäpöydän ääressä siis potuttaa muttei ´potuta`. :wink:

02.01.2014 19:12 #53

Mäntsälässä käytiin uudella kirppiksellä, ja sieltä löytyi kiva puutyökirja 2€ :)...ja muutama paita :P

Tommosia halpoja puutyö / askartelu / yms kirjoja on kiva ostaa, ku niistä saa ideoita :D enempää niistä ei kyllä viittis maksaa :D

Elenna
Elenna vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
07.01.2014 21:52 #54

Ostin uuden koululaukun (vanha luo parhaillaan tekonahkaansa) ja lisäksi Sherlock-huivin - kaikkein sherlockmaisimman huivin, mitä olen onnistunut ikinä löytämään. Se kaulassa onkin hyvä nauttia Uuden Sherlockin uusista jaksoista. :)

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

Gespenst
Upseeri
Gespenst vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
07.01.2014 23:10 #55

Tilasin Suomalaisesta palapelimaton ja 1000 palan palapelin. Palapelejä omistan paljon, mutta tilaa ei ikinä ole kokoamiseen, kun ei innosta tehdä koko työtä putkeen. Nyt sen saa syrjään :3

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
08.01.2014 00:00 #56

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
08.01.2014 00:48 #57

Ostin jatkojohdon, sillä kämppään kertyneen elektroniikan takia johtosotkuun piti saada jotain järkeä ja käytännöllisyyttä. Aikaisemmin pistorasiassa piti vaihtaa kaapelia käytettävän vempeleen mukaan, mutta nyt ei ole enää sitä ongelmaa. Kaikkia noita lattialla lojuvia virtalähteitä katsoessa tuli silti mieleen, että milloinkohan niiden kokoa saadaan pienennettyä niin, että ne voidaan sijoittaa laitteiden sisään. Johdoista ei kuitenkaan taideta päästä kokonaan eroon, ennen kuin sähkönsiirtoon keksitään langaton ratkaisu.

I'm just a normal everyday pervert.

11.01.2014 21:34 #58

Ostin jalkakylpyporetabletteja :D Oon ettiny niitä tiettyjä jo jonkun aikaa, mutta vihdoinki löysin, ne on niin hauskoja. Ja sitten mukaan lähtikin kunnon kasallinen :P Ostin myös Pentikin poistoista lasisia joulukuusen palloja <3

Emelie vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
12.01.2014 13:03 #59

Dyn kirjoitti: Palapelimaton. :o Miten se toimii? Voiko sen jotenkin rullata kasaan keskeneräisen pelin kanssa?

Mullakin on palapelimatto, löytyi Clas Ohlsonilta huokeammalla kuin Suomalaisen tarjoama matto. Mun matto on ainakin sellainen, että siinä päällä kootaan palapeliä, ja sitten se kääritään sellaisen ison pahvitötterön ympärille, jolloin palat jää puristuksiin eivätkä liiku. Pystyyn en koko hökötystä missään vaiheessa ole uskaltanut nostaa, niin paljon en luota käärimistaitoihina ja maton toimivuuteen. Olisin toivonut mattokankaan olevan tarttuvampaa sorttia, en tiedä onko se sitten sitä tuossa Suomalaisen versiossa?

Radoxeald
Radoxeald vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
13.01.2014 09:51 #60

Anttilasta lähti tarjouksella 16 gigan muistitikku (opiskelukäyttöön ja valokuville) ja 32 gigan muistikortti kännykkään. Vanhoissa ei ole muisti ollut lainkaan riittävä nykyajan vaatimuksille, mutta nyt on tilaa millä mällätä. Kännyn kapasiteetti 30-kertaistui yhdellä istumalla! Siitä tulikin iso lagaaminen ja koneen kanssa tappelu kun yritin änkeä kaiken mahdollisen molempiin yhtä aikaa...

Uusin jäsen: Anton Niinikoski