Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Dyn vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
19.09.2018 23:42 #461

Ostin valtavan (siis, valtavan) Samsoniten matkalaukun, jotta saan kaikki kamani Suomeen. Tuon rinnalla vanha "normaalikokoinen" laukkuni näyttää kääpiöltä.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
08.11.2018 19:08 #462

Viimeisin erityisempi ostos olivat rautakaupasta kirjatuet. Tuollaisia . Minulla oli niitä jo ennestään, mutta tarvitsin kaksi lisää, ovat olleet hyvin käytännölliset. Olen koristellut niitä liimaamalla kuhunkin leikkeen Valittujen Palojen Mysteerien maailma -kirjasta (kirjaston poistokappale). Tähän mennessä käytössä ovat jo Delfoin oraakkeli, Rasputinin kuolema, herra Villas Boasin seikkailut avaruusolentojen kanssa, Eilean Morin majakka, haitilainen ex-zombie ja Devonin paholaisen jalanjäljet. Kaksi kuvitettua leikettä pitäisi vielä valita noihin uusiin tukiin.

Kirjatukien vuoksi siis menin sinne rautakauppaan, mutta siellä samassa kaupassa olivatkin matot alennuksessa. Kehitin teorian, että näin synkkänä vuodenaikana kaunis matto piristää mieltä. Vaikkapa
tällainen. Ei se kyllä oikein sovi tähän muuhun ns. sisustukseen. Täytyy vaihtaa sohvatyynyt, sitten sopii.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.11.2018 10:47 #463

Ostin reisitaskuhousut. Nyt mulla on kahdet housut. Pitäis vielä hakea ärrältä.

THE GOD CREATED SHIT.

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
09.11.2018 22:47 #464

Ostin ebayn kautta Intiasta neljä thali-lautasta. Ne ovat samanlaisia kuin intialaisissa ravintoloissa, eli metallisia, ja niissä on neljä lokeroa. Yksi iso lokero riisiä ja varsinaista syömistä varten, ja kolme pientä, joissa voi pitää dippejä ja syömisvuoroaan odottavia ruokia.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
10.11.2018 11:09 #465

Olen ohjelma-avustaja, ja koska me statistit useimmiten puvustamme itse itsemme, kiertelen usein kirpputoreilla pyydystelemässä erityylisiä vaatteita ja asusteita.
Viikkoja sitten ostin nahkahameen, jota myyjä väitti 1970-luvulta peräisin olevaksi. Joitain päiviä myöhemmin ahnas katseeni tavoitti kirpparin tangolta pitkän trikookankaisen hameen, ´70`s - esittein. Mutta kun molemmat jo kasvattivat kuvausrekvisiittaröykkiötäni, huomasin, etten omista ainuttakaan riittävän 1970-lukulaista puseroa. Lähdin siis uudelleen vaatemetsälle - ja pari päivää sitten löysin haluamani tyylisen puseron.
Nyt sitten odotamme sopivia kuvauksia, nuo rompposet ja minä. Nahkahame yllä minun kelpaa myös seinäruusustella tansseissa ja kenties 1970-lukulaisittain kiroilla huonoa flaksia.

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
11.11.2018 12:18 #466

Ostin tänään hotellihuoneessa olleen tonttulakkipäisen huskyn. Se oli kyllä puoliksi tilausostos, koska Dyn kertoi minulle että se tulee hankkia.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen