Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

05.02.2020 12:55 - 05.02.2020 12:58 #481 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin vihdoin kunnollisen tv-tason, jossa sopiva hinta, koko ja näkö mätsäsivät yhteen. Kokoaminen oli henkisesti ja fyysisesti rasittava projekti, mutta valmista tuli lopulta. Asennuskaljaa piti kyllä nauttia aika runsaasti. Nyt ei enää tarvitse pitää kaiuttimia jakkaroiden päällä eikä konsolia lattialla. Samalla sain lisätilaa jatkuvasti kasvavan leffakokoelman säilyttämiseen. Kelpo ostos.

I'm just a normal everyday pervert.
Viimeksi muokattu: 05.02.2020 12:58 Astorethein.

06.02.2020 14:06 #482 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin viime lauantaina Antiikki & Vintage -messuilla. En uskonut löytäväni mitään, mutta siellähän oli myytävänä aivan mahtava Riihimäen lasin Seitsemän veljestä -kulho, täysin ehjä! Itse asiassa kolmella myyjällä oli myytävänä samanlainen, mikä on melkoisen yllättävää, koska kyseinen kulho on melko harvinainen. En minä sitten voinut sitä sinne jättää vaan ostin yhden niistä. Minun kulhoni oli koko salin halvin, 170 € halvempi kuin kallein! Silti saattoi ola kallein täysin omista varoistani maksettu esine, mutta en kadu mitään.

Sopivasti seuraavana päivänä Seitsemän veljestä täytti 150 vuotta. Minä rynnistin sinä päivänä Klaukkalan kirjastoon kuuntelemaan Sv-lukumaratonia ja tekemään pinssejä. Ostin sieltä juhlavuoden kunniaksi painetun nollasetelin. Ja kun kerta siellä suunnalla oltiin, poikkesin tietenkin Aleksis Kiven syntymäkodin pihassa. Vaivihkaa annoin sitten kaksi suukkoa talon seinälle ja läksin kotiin - monen tuhannen kultaisen auringon kiertoessa.

Osaa se elämä välillä yllätääkin :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LordStenhammar

Aleksi