• Ansa hahmo
  • Ansa

18.05.2014 18:09 #121 :: Ansa
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

ShadowMoon kirjoitti: ... besuni ...

Nyt on kyllä pakko kysyä, mitä tuo tarkoittaa?

Siitä on jo aikaa, mutta ostin terassilleni setin, johon kuuluu pöytä ja pari tuolia. Nyt näyttää siistiltä ja kehtaa jopa istua siellä, kun aurinko paistaa suurimman osan päivästä siihen. ^^

18.05.2014 19:04 #122 :: Kirjaneito
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
^Minun kokemukseni mukaan sama kuin bestis, eli lyhennelmä sanoista best friend. :wink:

18.05.2014 20:26 #123 :: Lenora
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin kesätunnelmissa heräteostoksena kaulakorun. Toivottavasti pääsee käyttöönkin.

18.05.2014 20:30 #124 :: Dyn
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ai niin, mäkin ostin tänään netistä Kalevalan korvikset, isommat Carmenit. Käytettynä, joten vähän halvemmalla kuin ihan uusina... vähän ainakin. :smile:

27.05.2014 23:47 #125 :: Hiistu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Strawberry White Hot Chocolate. Meinaa purnukallista mansikka-aromista valkosuklaakaakaojauhetta. Juoma maistuu makealta. Hyvin makealta. Uh. :tongue:

28.05.2014 00:21 #126 :: krakken
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Goji- ja tyrnimarjoilla viritettyä vihreää teetä Hakaniemen kauppahallista. Huomenna sitten maistelua, katsotaan saanko yllättäviä voimia.

• Elenna hahmo
  • Elenna

29.05.2014 17:58 #127 :: Elenna

30.05.2014 17:29 #128 :: Strato
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Uuden lompakon ja Iron Maidenin The Trooper-olutta, siinä se ilta menee kivasti asiaankuuluvaa musiikkia kuunnellessa ja olutta maistellessa :cool:

30.05.2014 18:16 #129 :: Hiistu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Elenna kirjoitti: Huivin ja iltalaukun lakkiaispuvun asusteiksi. Oikea prinsessapäivä tulossa, hahah!

Minäkin ostin (jouduin ostamaan) juhlavaatetta, veljen lakkiaisiin. Omasta mielestäni minulla olisi ollut ihan nätit vanhat vaatteet, mutta äiti ilmoitti, etten voi käyttää samoja kuin aiemmissa juhlissa. Ihan kuin joku miun vaatteita muka katsoisi tai muistaisi... Onneksi löysin kaupasta kivan uuden paidan, josta tykkään. Äiti ilmoitti, ettei hän tykkää, mutta se nyt on sitten voi-voi. :roll:
Muokannut 30.05.2014 18:18 Hiistu

30.05.2014 19:30 #130 :: pihlajapuu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

pihlajapuu kirjoitti: Kahdet housut, pienen olkalaukun, kahdet kengät ja paidan... Oi voi. :D Noh, neljä kuukautta mennyt jo kokopäivätöissä niin, että en ole ostanut yhtään vaatekappaletta tai paria kenkiä, niin ehkä tää on vielä ihan hyväksyttävissä rajoissa.

Toisaalta suunnitelin kyllä myös tietokoneen uusimista, ennen kuin tuo kesällä kuusi vuotta täyttävä läppärintekele leviää lopullisesti... :roll:

Hah, eihän näistä jäänyt sitten lopulta itselle kuin laukku, toiset housut ja paita. Verkkokauppa on ihana keksintö, kun aina saa olla palauttelemassa tavaraa. Onneksi nyt sain jopa hankittua sitten siistit ja matalat kesäkengät, kun tähän asti kesäkenkävalikoimani oli luokkaa korkkarit tai lenkkarit...

31.05.2014 22:51 #131 :: Lenora

01.06.2014 00:09 #132 :: pihlajapuu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Lenora kirjoitti: Valitettavan usein käy netissä shoppaillessa itsellenikin noin. Tilasin innoissani 5 uutta kesämekkoa mutta kaikki lähtivät takaisin.

Tuttua. Tosin tietyiltä merkeiltä on kyllä jo oppinut, että mitkä koot ja mallit sopivat, mut jos tuntemattomiin merkkeihin hairahtuu, niin vähän arpapeliä on. Tosin jonkin verran on kyllä jo oppinut tuotekuvista arvioimaan lopputulosta, mutta kyllä niitä huteja aina tulee - varsinkin housuje ja kenkien kanssa.

01.06.2014 19:34 #133 :: The Big Bad Wolf
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Eka itseostettu kännykkä. Ja eka Samsung. Vähän vaatii vielä totuttelemista Lumian jälkeen,mutta kaipa tämä tästä. Netti toimii ja osaan ladata sovelluksia. Ihan riittävät ominaisuudet satasen kännykälle. :wink:

04.06.2014 15:31 #134 :: Strato
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Uudet silmä- ja aurinkolasit :cool:kuukauden vuokrahan siihen meni, mutta nyt voi olla tyytyväinen. Näkökin oli kummasti parantunut, joten siinäkin mielessä oli hyvä vaihtaa. Vanhat olivat huonon kunnon lisäksi myös aikalailla liian vahvat nykyiseen tilanteeseen.

Optikoilla on aina mukava käydä kun palvelu on niin paljon parempaa verrattuna melkein mihin tahansa muuhun liikkeeseen :smile:

04.06.2014 19:19 #135 :: Morgan Blood
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Olen sählännyt piirtopöytäni kanssa ja onnistunut tuhoamaan kaksi mini USB-liitintä kuukauden aikana. Pöytälaatikosta loppui näin ylimääräiset johdot ja piti ostaa uusi kaupasta. Jospa en tätä rikkoisi. (En ole koskaan ennen onnistunut rikkomaan mini-USB:n liitintä. USB-liittimenkin kerran. Katkeaisi mieluummin vaikka johto! Niitä sentään olen useammankin korjannut).

Lisäksi kyllästyin patteriroskaan sillä pitkästä aikaa omistan laitteita, jotka syövät AA-pattereita. Näiden kanssa saa salaman ja hiiren toimimaan.

13.06.2014 14:00 #136 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Sattui silmään kirpputorin ikkunassa pari muumi-aiheista mehulasia, joissa oli jotakin epäilyttävän tuttua. Arvelin nähneeni ne aiemmin tänä vuonna vilkaisemassani Muumilaakso Arabiassa -teoksessa. Toisesta pidän erityisen paljon, siinä on Taikurin hatusta tutut tiikerit ja käärme. Kunto on hyvä ja maksoin laseista euron kappale. Ei hullumpi löytö, sillä osoittautui, että olin oikeassa ja lasit ovat kaksikymmentä vuotta vanhoja, joten eipä kai noita joka marketissa vastaan tule. Mallikin on mukavampi kuin uudemmissa laseissa. Hieman kyllä uhkaa olla hyvä mieli. :cool:

13.06.2014 16:47 #137 :: Pisania
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Löysin vihdoinkin alennusmyynnistä jo yli puoli vuotta kaipaamani pitkän neuletakin. Tai kävin sitä eilen jo hypistelemässä mutta vasta tänään sain itseni ylipuhuttua ostamaan sen. Takki on näöltään oikein mukava ja harmaa, niin kuin halusinkin. Yhtä kokoa isompi olisi ehkä ollut parmpi, mutta niitä ei ollut. Toivottavasti se ei lähde purkaantumaan, pari kohtaa näyttää huolestuttavahkoilta. Hinta oli puolet alkuperäisestä ja siitäkin vielä 20% saksittiin pois (sain euron halvemmalla kuin huonolla matikkapäälläni etukäteen laskin). Tajusin vasta lähdettyäni, että vilkuilemistani jo muutenkin älyttömän halvoista kengistä olisi vielä saanut sen -20%. Äh!

15.06.2014 14:56 #138 :: Strato
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kaverin kanssa tuli ostettua TES: Anthology puoliksi. Ajatus lähti siitä kun mietin Skyrimin Legendary editionia pc:lle, mutta ANthologyn sai samaan hintaan ja mukana tuli Morrowindista ja Oblivionista GOTY:t sekä Arena ja Daggerfall. Tenttiin pitäisi lukea, mutta aika taitaa kulua jonkin muun parissa :lol:

17.06.2014 15:43 #139 :: punnort
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tietokoneeni sanoi sopimuksensa irti, joten jouduin ostamaan uuden. Päädyin sitten siihen, etten ostanutkaan tietokonetta, vaan tällaisen suuren Microsoftin tabletin, ja siihen irtonäppäimistön. Laite pyörittää Windows 8:aa, joten siihen käy kaikki Windowssille tehty softa, ja kun sen ottaa näppäimistöstä irti, sitä voi käyttää nojatuolissa löhöillen. Näppis, joka on sellainen kosketusperiaatteella toimiva, vähän vielä oudoksuttaa. Se näyttää ihan lelulta, ja näppäimet tosiaan eivät painu yhtään alas.

17.06.2014 19:45 #140 :: Lenora
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Lämpimän, korkeakauluksisen villapaidan, onhan sentään kesä :smile:Alennuksesta puoleen hintaan joten jäi maksamaan pari kymppiä. Tulee tarpeeseen juhannuksena grillatessa.
Tykännyt: Kuurankukka