21.06.2014 03:27 #141 :: Dragonil
Bikinit. Niillä on mukava pulahtaa avantoon näin juhannuksena :roll:

21.06.2014 14:47 #142 :: Hiistu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Lenora kirjoitti: Lämpimän, korkeakauluksisen villapaidan, onhan sentään kesä :smile:

Minäkin ostin viikolla kaksi neulepaitaa, joskaan eivät ihan villaa. Oikeasti olisin tarvinnut jotain kevyttä kesäpaitaa (siltä varuin että vielä joskus ulkona lämmintä :roll:), mutta olin hypelöinyt näitä pitkähihaisia jo keväällä ja nyt ne olivat alennuksessa -40%. Liikkeessä oli juuri sinä päivänä alkanut alennusmyynti, joten hyvää tuuria päätyä paikalle.

Lisäksi ostin pienen vaaleanpunaisen pehmolohikäärmeen. ( Kuva vastaavasta Amazonin sivuilla.) Tokihan sellaista aina tarvitsee, joka säällä. :eek:
Muokannut 21.06.2014 14:54 Hiistu
Tykännyt: Kuurankukka

21.06.2014 19:47 #143 :: Pisania
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin eilen näköjään huomaamattani makeaa mikropopcornia. Tavallista kyllä halusin. :sad:Ei se nyt syömäkelvotonta ole, mutta aikamoinen järkytys makunystyröille, jotka suolaista herkkua odottivat. Ja paketissa on vielä kaksi pussia...

• Jupe hahmo
  • Jupe

21.06.2014 23:04 #144 :: Jupe
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin tiistaina Tallinnassa :smile:(EI viinanhaku reissu). Eli ompelutarvike tukusta ja kangaskaupoista saumuri lankoja, kamee nappeja, höyheniä, pitsinauhoja (venetsia pitsiä), vetoketjuja ja helmiä.

Lämmin sää yllätti vaikka piti olla sateista. Jouduin ostamaan valkoiset pitsi ballerina kengät, kärjessä vaaleansinistä tekonahkaa ja rusetti.

Laivan taxfreestä suklaata ja sisua.

08.07.2014 17:54 #145 :: Strato
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Hong Kongissa myytiin vanhoja pv:n kamoja. Pitkään pengoin ja lopulta tuli ostettua villapaita 26€, pysyypähän näin kesälläkin lämpimänä vaikka aurinko ei paistaisikaan :lol:Olis siellä ollut paljon muutakin mielenkiintosta, mutta jääköön ne toiseen kertaan.

09.07.2014 19:14 #146 :: Strato

09.07.2014 19:16 #147 :: punnort
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Strato kirjoitti: Mä oon näköjään ollut ahkera ostelija, tänään tuli hommattua uudet Kossin kuulokkeet 25 eurolla Kärkkäiseltä. Testailen parhaillaan ja ovat kyllä hyvät.

Kossin portaprot ovat tosiaan käsittämättömän hyvät hintaansa nähden. Ostitko tuon nimenomaisen mallin?
Muokannut 09.07.2014 19:16 punnort

09.07.2014 20:37 #148 :: Strato

punnort kirjoitti:

En itseasiassa, nuo ovat KE29s mallia, earplug kuulokkeet. Portaprot olen joskus ostanut ja tykkäsin kovasti, mutta valitettavasti hajosivat ja hukkasin kuitin, joten en saa niitä enää takuuseenkaan.

• Lenora hahmo
  • Lenora

09.07.2014 22:14 #149 :: Lenora
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Epoksia, rautalankaa, välipalakeksejä, uimarenkaan ja ruuveja. Kerrankin osasin mennä listan kanssa kauppaan eikä mukaan tarttunut mitään herätehankintaa :)

09.07.2014 23:14 #150 :: Hiistu
^ Ei noita ostoksia ehkä ihan sattumalta nappaisikaan koriinsa. :smile:

Minä ostin kirpputorilta 11 kirkasta lasista joulukuusenpalloa, maksoivat yhteensä 4,50 euroa. Lasikoristeet ei ehkä mitenkään maailman käytännöllisimpiä, mutta ovat niin kauniita. Kotona ei kuuseen varmaan mahdu, kun on tullut vuosien mittaan ostettua kaikkea muutakin koristetta, mutta sitten joskus kun on oma isompi koti ja oma joulukuusi...

Alle puoli vuotta jouluun! :cheesy:
Muokannut 09.07.2014 23:17 Hiistu

13.07.2014 15:52 #151 :: HourglassEyes
Käytiin ostamasta Prismasta ilmastointilaite. Hyvästi hikoiluttavat yöt! :wink:

13.07.2014 16:28 #152 :: Pisania
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Perjantaina yli 10 vuotta vanha mikroni EI sanonut varsinaisesti sopimusta irti, mutta siitä tuli lopultakin käyttökelvoton. Molemmista väännettävistä namiskuukkeleista on hapertunut kriittinen osa, niin ettei niillä enää pysty vääntämään aparaattia käyntiin. Vimmaisen nettikauppojen tukimisen jälkeen päädyin Prismaan noutamaan alle viidenkympin hintaisen Rosenlewin. Tosin jälkikäteen epäilen, että olisi ehkä kantsinut käyda tsekkaamassa muitakin vastaavan hintaisia, sillä ostamani vehje vaikuttaa hieman heppoiselta. Rosenlew vain vaikutti merkkinä luotettavammalta kuin joku Matsui, mutta eipä niitä(kään) taideta enää kotomaassa tehdä. No, takuu on ainakin voimassa.

13.07.2014 19:16 #153 :: Celestine
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Finnconista kolme rintanappia: steampunk for ever, Don't Panic sekä Repa, joka tietää missä hänen pyyhkeensä lepää.
Tykännyt: Formaldehyde

21.07.2014 00:53 #154 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kannoin perjantaina kotiin syntymäpäivän kunniaksi peuran kallon, joka on edellisen omistajan parikymmentä vuotta vanha metsälöytö. Who Killed Bambi? ja niin edelleen.

Antiikki- ja keräilymessuilta ostin lauantaina 1900-luvun alun pienen valokuva-albumin, mustan erikoisen samettivyön 80-luvulta, Pyhät Nuket-vinyylin Kuoleman sotatanssi ja postikortin, joka kuvaa allekirjoittaneen avatarta alkuperäisasussa eli värillisenä. Samalla tuli tavattua myös Freaky Mike, mikä oli varsin hauskaa. :cool:

21.07.2014 03:20 #155 :: FreakyMike
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Olisihan siellä messuilla ollut paljon kiinnostavaa tavaraa, mutta suurin osa oli vähän liian kallista omaan makuuni. En ostanut kirjojen lisäksi muuta kuin pari messinkihelaa mitkä ovat peräisin jostakin vanhoista huonekaluista. (Mahdollista materiaalina tuleviin steampunkprojekteihini.) Mukaan tarttui myös yksi pieni ammoniitti ulkona olleesta kojusta.

Vanha äitimuorini teki kuitenkin paljon hienomman löydön, eli sai tingittyä hyvällä alennuksella yhden 1800-luvulla valmistetun noin 110-120 cm korkean ruusupuisen senkin minkä vetolaatikoiden etupuolet on päällystetty aaltoilevalla punaruskealla puuviilulla. Ei ole mikään mahapiirongin tyylinen ylikoristeellinen mööpeli, vaan pikemminkin aika suoraviivaista ja ajatonta huonekalutyyliä. Ylimmän vetolaatikon etulauta oli kuitenkin hauskan pullistettu muihin suoriin osiin verrattuna.

Myös yksi naapurikin oli löytänyt juuri sen tyyppistä tavaraa mistä itsekin tykkäisin. Esimerkiksi jotain 10-20 luvun almanakkoja missä on paljon sen ajan hienoja mainoskuvituksia. Niiden lisäksi myös joitakin kemistinhommissa käytettäviä lasimaljoja ja muita lasiastioita. Lääketieteellinen tavara kelpaisi kyllä mullekin, koska niillä saisi sisustettua korustudiosta vaikka semmoisen kliseisen pähkähullun professorin labran. Vanhat proteesit ja lääkärien käyttävät pihdit kiinnostaisivat etenkin, mutta aika harvoin niihin törmää missään. :roll:

• LunaJei hahmo
  • LunaJei

21.07.2014 08:08 #156 :: LunaJei
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kokeshi-nuken. Mitä minä sillä teen? Älkää kysykö. En tiedä. Tulin eilen Japanista, ja lentokentällä piti saada vielä viimeiset jenit käytettyä. Pihi kun olen, niitä oli paljon. Kokeshi oli kallis ja ihan kivan näköinen. Minnehän se mahtuu, minulla on muutenkin kaikki hylly- ja pöytätila täynnä kaiken maailman tilpehööriä. :roll:sentään en ostanut sitä ninja-maskia...

21.07.2014 11:24 #157 :: Moonlord
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Dremel 8200 monitoimityökalun. Tällä leikkaa, poraa, hioo ja kiillottaa kätevästi. Hommasin siihen myös timanttiteriä ja perinteisen timanttiviilasetin, eli jospa tässä viimeinkin pääsisi muokkailemaan keräämiäni kvartsipaloja kauniimmiksi.

Samalla hommasin ruostumatonta terästä, messinkilevyä, alumiinilevyä, uushopeaa (kuparin ja nikkelin sekoitusta mutta hopeanväristä), mustaa rautalankaa (kun huomasin ettei omissa mustaksi maalaamissani rautalangoissa pysy maali yhtään hinkkauskohdissa), erilaisia lasihelmiä ym.

Eli nyt pitäisi päästä etenemään suunnittelemieni koru- ja haarniskaprojektien kanssa aivan eri malliin...

21.07.2014 13:03 #158 :: Maailmanherra
Neljä metriä villakangasta.

21.07.2014 15:59 #159 :: Celestine
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Silinterihatun, 6€. On tyylikäs. Sain tosin kaverin kanssa pitkiä katseita tullessani kotiin tötsä päässäni. Totesin ystävälleni, että jos me oltais vähän vanhempia ja jos meitä olisi kymmenen kertaa enemmän ja jos näillä kahdeksallatoista muullakin olisi silinterihatun näyttäisikin polttariporukalta :lol:

23.07.2014 00:46 #160 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin kohentelemassa omaa kirpparipöytääni ja hieman huvittavaa kyllä, tarkoituksena kun on vähentää tarpeettoman roinan määrää, ostin sitä lisää naapuripöydistä. :roll:Octagonal-malliset ysäri-arskat ja kookkaan hopeasormuksen, joka esittää lentävää kotkaa. Maksoivat yhteensä euron, mikä selittääkin melko tyhjentävästi lankeemukseni syyt. Minä ja 925-leima tuijottelimme toisiamme mietteliään hiljaisuuden vallitessa.

FreakyMike kirjoitti: Myös yksi naapurikin oli löytänyt juuri sen tyyppistä tavaraa mistä itsekin tykkäisin. Esimerkiksi jotain 10-20 luvun almanakkoja missä on paljon sen ajan hienoja mainoskuvituksia. Niiden lisäksi myös joitakin kemistinhommissa käytettäviä lasimaljoja ja muita lasiastioita. Lääketieteellinen tavara kelpaisi kyllä mullekin, koska niillä saisi sisustettua korustudiosta vaikka semmoisen kliseisen pähkähullun professorin labran. Vanhat proteesit ja lääkärien käyttävät pihdit kiinnostaisivat etenkin, mutta aika harvoin niihin törmää missään.

Minuakin jonkin verran kiinnostaa lääketieteellinen antiikki. Toistaiseksi omistan 50-luvun saksalaisen luuranko-opetustaulun, muutaman apteekkipullon ja koeputkimaljakoita, eli enemmänkin vintage-osastoa.