• w-a-r-i hahmo
  • w-a-r-i

21.01.2014 10:18 #61 :: w-a-r-i
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Tiimarin loppuunmynneistä kaikkee mahdollista! Hirveillä alennuksilla jättimäisiä kasseja tavaraa... :D

21.01.2014 19:31 #62 :: Pisania
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Bussini oli liian aikaisin perillä tänään, joten pyrähdin nopsasti Anttilaan hakemaan jo ennen joulua bongaamani heijastimen. Se on ihan 80-lukuisen MTV:n mainospöllön näköinen! :cheesy:Ekalla kerralla näin telineessä vain pinkin ja harmaan version, mutta nyt löytyi yllättäen myös sininen. Jee! Tykkäsin hurjasti siitä pöllöstä pienenä. Kauhia surku tuli kun se uudistettiin.

21.01.2014 19:52 #63 :: LongWalk
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
McFarlandin biljardikepin Saksasta. Samassa yhteydessä uuden hanskan, rannetuen ja Smart Ball Rackin pallojen asettelua varten.

www.dynamic-billard.com/en/products/pool...k-brown-5-16x18-pool

• Elenna hahmo
  • Elenna

22.01.2014 18:20 #64 :: Elenna
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kallein sijoitukseni pitkään aikaan on juuri hankittu uusi läppäri. Toivotaan, että laite myös kestäisi aikansa, kun ei kuitenkaan ihan halvimmasta päästä ollut (vaikkei nyt kalleimmastakaan näin opiskelijan budjetilla). Ainakin aiempi kokemukseni on osoittanut ThinkPadin luotettavaksi, tosin on siinä varmaan hyvällä tuurillakin osuutensa, kun ei näistä ikinä voi tietää.

22.01.2014 19:53 #65 :: tiarAnon
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin vastikään hanskat, joilla voi käyttää kosketusnäyttöä. Ei siis mitkään kynsikkäät, vaan sellaset, joissa on Taika-ainetta(tm) sormenpäissä niin, että näyttö reagoi niihin. Mä aika usein paikasta toiseen kävellessä käytän kännykkää lukemiseen tai muuten netin selailuun, joten nää on nyt jo maksanu ittensä takasin. Ei ihan kireimmille pakkasille, mutta puolikoleeseen talvisäähän riittää hyvin. Näppäryyskin on yllättävän hyvä, vähän kun keskittyy, pystyy tekstareitakin näpyttelemään. Suosittelen jokaiselle.

05.02.2014 19:37 #66 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Vaikka pidänkin turkistarhausta barbaarisena antaa omatuntoni hieman liikkumavaraa, jos kyseessä on käytetty ja mahdollisesti vuosikymmeniä vanha turkis. Ostin siis eilen kirpputorilta siistin ja lämpöisen irtokauluksen syys- tai talvitakin kanssa käytettäväksi.

Mukaan lähti myös pari vanhaa Noita Nokinenä -kuunnelmaa cd-formaatissa ja antiikkinen kirkkosilkki. Kyseessä on siis musta jacquard-kudottua silkkiä oleva huivi, jollaisia oli tapana käyttää sunnuntaisin kirkossa muutama sukupolvi sitten. Kankaassa on pari pientä reikää jotka näyttävät tarkoituksella aikaan saaduilta, mutta tällä kertaa en jaksa kitistä. Huivi on yksinkertaisesti tyrmäävän kaunis.

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

06.02.2014 09:35 #67 :: Diara
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin pikkusiskolle 20v synttärilahjaksi Muumien esi-isä-pehmolelun. Pikkusiskoni on parantumaton Muumi-fani ja tuo pehmo on tämän vuoden uutuus, joka luonnollisesti puuttuu hänen kokoelmastaan. Kuvan siitä nähdessään hän ilmoitti heti haluavansa sen. Ei maksanutkaan kuin 20€, joten ei ollut pahan hintainen. Parin viikon päästä se lähtee sitten minun mukana Lontooseen, kun pikkusisko asustelee tämän kevään siellä ja menen muutamaa päivää hänen syntymäpäivänsä jälkeen käymään.

• Veadela hahmo
  • Veadela
    Epäkuollut

06.02.2014 22:11 #68 :: Veadela
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Keräilen Disneyn klassikoita ja mukaani tarttui tänään Citymarketista Tuhkimo DVD +Blu-Ray Diamond Edition julkaisu kympillä.

17.02.2014 22:41 #69 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Edgar Oliver: Umm... Is that a... straight jacket?

Formaldehyde: :cool:

18.02.2014 10:34 #70 :: Emelie
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ei nyt varsinaista ostamista, mutta sain houkuteltua poikaystävän käyttämään hänelle turhaksi jäävän lahjakortin ostaakseen minulle kunnollisen laukun. Aikaisempi reppu/laukku oli vielä ihan hyvä, mutta liian iso ja kohlon näköinen. Olin jo pitkään miettinyt uutta olkalaukkua, mutten ollut vain löytänyt sopivaa.

Ostin samalla reissulla miehelle kunnollinen leipäveitsen. Leipää on vaan niin paljon helpompi leikata sahalaitaisella veitsellä. Täytyy olla vain varovainen niiden kanssa, onnistuin itse aikoinani viiltämään omalla leipäveitselläni kunnollisen haavan kämmeneeni....

21.02.2014 19:36 #71 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Vaikka tätä täytyykin tohtorilla käyttää niin en voinut vastustaa kiusausta. Ostin neuvostoliiton aikaisen vintage -seinäkellon, joka on lepakon muotoinen. Erityisesti tapetoidulla seinällä näyttäisi hyvältä.

Hankin myös pari iäkkäämpää sormusta. Toinen on art nouveauta ja toinen mahdollisesti viktoriaaninen.

21.02.2014 22:53 #72 :: Pisania
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
CdOn antoi synttärini kunniaksi vitosen alennuskoodin ja lahjoin itseäni tilaamalla jo pitkään vahtaamani Spaced - Avaruuden tuntua -sarjan (mukana levyllinen bonusmatskua, jes!). Se on yksi parhaista komedioista ikinä, joten on jo aikakin saada se rupisia veehooässiä kestävämpänä formaattina (varsinkin kun vhs-laite syö nauhoja). Lisäksi veli kävi lahjomassa (jei, lahjakortti kirjakauppaan!) ja tilasimme yhdessä mulle uuden tietsan. En ole haltioissni tulevasta pakkovaihdoksesta Windows kasiin, mutta eipä muukaan auta. Suhteellisen halpa kone se oli eikä vissiin mikään susihuono. Elämäni eka ihan kaupasta hommattu, yleensä ne on saatu joltain tutulta.

22.02.2014 20:52 #73 :: Kuunliekki
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Pisania kirjoitti: En ole haltioissni tulevasta pakkovaihdoksesta Windows kasiin, mutta eipä muukaan auta. Suhteellisen halpa kone se oli eikä vissiin mikään susihuono.

Jos siinä on Windows8, se on takuulla susihuono. Otan osaa. Jos tunnet jonkun nörtin (ja tarkoitan nyt tietokone- enkä spefinörttiä) suosittelen suostuttelemaan hänet laittamaan koneeseesi Linuxin.

Mutta asiaan, viimeksi kun ostin jotain muuta kuin ruokaa tai kirjoja olimme käymässä naapurikunnassa, koska Turku on niin pieni paikka ettei tänne mahdu huonekaluliikettä. Mukaamme lähti tietokonetuoli, koska edellinen alkoi olla varsin romu ja kirjahylly (sekä hieman lisätäytettä siihen). Oi tätä onnea kun pöydillä ja kirjahyllyssä poikittain muiden kirjojen päällä ei enää ajelehdi kirjoja jotka eivät mahdu minnekään kunnolla. Puhumattakaan niistä kirjoista jotka olivat lattialla pinossa. ^^ (paitsi että pöydillä ajelehtii kirjoja jotka on kesken, mutta se on eri asia.)

25.02.2014 22:26 #74 :: Hiistu
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin rei'ittimen. On jo pitkän aikaa (.. kolme vuotta?) ottanut päähän, kun vanha vehje on ihan löysä klenksu ja toinen puoli ei tee reikää ollenkaan, niin että sama paperi pitää aina kääntää ja rei'ittää kahdesti. Mutta en ole vaivautunut ostamaan uutta, koska eihän rei'ittimestä kannata mitään varsinaisesti maksaa, koska sellaisiahan tulee joka paikasta vastaan... periaatekysymys. :roll:Tänään sitten viimein näin rei'ittemen yhdessä kaupassa puoleen hintaan poistopöydässä ja tajusin, että tässä on nyt se etsimäni Halpa Rei'itin. Voi sitä kohtaamisen riemua. Hän on oikein kaunis rei'itin. Annoin hänelle nimeksi Bentham. (Ei hätää, emme juttele keskenämme. :tongue:)
Tykännyt: Emelie, Strato

26.02.2014 21:24 #75 :: Dyn
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin juuri Tukholman risteilyn. :cheesy:Ihan yllättäen ja ex tempore. Siljalta oli tullut postissa mainos, jossa luvattiin risteily puolella bonuspisteistä, ja sattumalta mulla oli kuin olikin jäljellä riittävästi ihan DeLuxe-tason hyttiin. Nimellinen 36 euron maksu tuosta reissusta piti suorittaa, joten laskettakoon "ostokseksi". Pääsiäisviikolla siis Stokikseen shoppailemaan!

26.02.2014 23:41 #76 :: Formaldehyde
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?

Hiistu kirjoitti: Hän on oikein kaunis rei'itin. Annoin hänelle nimeksi Bentham.

Minulla on huonekasvi nimeltä Edward Jr. Ehkä ne voi aloittaa kirjeenvaihdon. :grin:
Tykännyt: Hiistu

• Jupe hahmo
  • Jupe

28.02.2014 21:03 #77 :: Jupe
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Ostin nuken! :heart:Ostamani nukke on Ever after high Briar Beauty ja hän aivan ihanan näköinen ja myös upeat vaatteet. Törmäsin kuukausi tai pari sitten yhdessä blogissa näiden nukkien nimeen ja googletin kuvia nukeista. Oletin vahvasti että näitä ei myydä Suomessa. Näin sattumalta näitä cittarissa ja myöhemmin luin että ovat Monster highn sisar sarja. En keräile nukkeja mutta olen kyllä katellut noita Monster High nukkeja mutta kukaan niistä ei ole ollut semmoinen "must have". Ever after high ovat enemmän minuun makuuni joten on tarkoitus keräillä kaikki.

01.03.2014 15:57 #78 :: Piru Naiseksi
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Kävin tänään tungeksimassa Helsingin Kädentaitomessuilla. Rahaa oli niukasti mutta silti hieman, joten pystyin jotain ostamaan. Mukaani tarttuivat ovelat nahkajalkineet, kuin töppöset ikään. Kyllä ne jalassa kelpaa valssailla, jos joku erehtyy edessäni pokkaamaan ja kun aikaa taas keikoilta :cheesy:jää. Tuntien itseni flipparipalloksi samoilin ahtailla käytävillä etsiskellen sopivasti kauppaavaa lankakojua. Esiteltiin niin monenlaisia valmiita tuotteita kuin ideoita, kirjoja ja tarvikkeita mutta tavallisia lankoja sai tiirustella muhkeina pröystäilevien erikois-uutuuksien takaa. Pyydellen tämän tästä anteeksi muilta käveöeviltä flipperipalloilta etenin käytävillä parikin kierrosta. Istuin tovin myös Novellikoukun pysäkillä huitomassa puikkojen tylpin päin vierustovereita. Syntyi pätkä kaupaliinaa hyväntekeväisyyteen. Kuuntelin Marja-Leena Mikkolan novellin, jonka hän oli luonut 1960-luvun alussa. Tarinan tunnelma oli rauhaisan viipyilevä, vastakohta meitä ympäröivälle messuvilinälle. Jutusta voimaannuin niin, että jaksoin etsiskellä sen saman kojun, jonka lankoja olin jo kertaalleen tutkinut. Nyt ostin.
Tyytyväisenä messusaaliiseen ja kohtuulliseen ja ennen kaikkea suunniteltuun rahanmenoon ratikoin vielä liikkeeseen, josta ostin pesupähkinöitä. Sitten kipin kapin kipittelin kohti bussipysäkkiä. Outo tunne pelmahti mieleeni: jotain unohtui ... pesuainekauppaan ... minne? Oitis en muistanut edes, mitä koin puuttuvaksi. Päättelin, että messuita ostamani lankakassi oli jäänyt jonnekin, todennäkösimmin ja toivottavsti pesuainekauppaan eikä vaikkapa metroon. Palasin pesuainekauppaan. Sieltä en kassia heti löytänyt. Pengoin uudelleen reppuni: olisiko kassi sittenkin siellä. Ei ollut. Palasin ovelta kysymään, oliko kadonnut pussukka viety kassalle. Siellähän tuo oli.
Eipä ollut ensimmäinen kerta, kun unohtelen ostamani käsityötarvikkeen toisen kaupan kassalle. Ymmärräen, että siivousvälineet unohtuvat mutta että käsityötarvikkeet ... joku selittäköön, miksi niitä unehuttelen!

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

01.03.2014 16:52 #79 :: Diara
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Uskaltaakohan tässä kaikkea mainita, kun palasin keskiviikkona kolmen päivän shoppailureissulta Lontoosta :cheesy:En ole edes vielä uskaltanut mennä tilin saldoa katsomaan.

Mutta siis reissulta mukaan tarttui pari elokuvaa (Captain Phillips ja Pitch Perfect), muutama cd-levy (2x Mumford & Sons, Hobitin 2. soundtrack, Bastille), SuperDryn-kauppaan sain törsättyä ihan liikaa rahaa (mukaan tarttui huppari, college-housut ja treenipaita), lisäksi sekaan mahtui kesämekko, kahdet aivan syötävät ballerinat (joista toiset kuulema muistuttivat Chanelia, mutta eivät siis todellakaan olleet, maksoivat £15) sekä sokerina pohjalla uusi Guessin laukku (rakastan Guessin laukkuja näin ihan sivumainintana). Lisäksi turistikaupoista mukaan tuli pinkki I :heart:London-huppari ja Mind the Gap-haalarimerkki. Harry Potter-studioilta nappasin Kuoleman varjelukset-avaimenperän ja Rohkelikon haalarimerkin. Ensi torstaina bileissä haalareitani koristaa nämä uudet merkit :cheesy:

Kotiinpaluukaan ei ollut mikään kovin halpa, kun kävimme äidin kanssa shoppailemassa. Ostin vielä yhdet ballerinat, koska ne kimaltelivat niin nätisti (joko mainitsin, että rakastan kenkiä?). Äitini päätti ilokseni ostaa minulle uudet punaiset Fred Perryn tennarit, joten nyt voin heittää vanhat jo kulahtaneet pois. Shoppailupäivä huipentui Finnmarin tehtaanmyymälään, jossa täydensimme kynttilävarastojamme ja ostin samalla uusia sisustustarvikkeita. Ostin siis kaksi korkeaa maljaa, johon voin uudet kynttilät laittaa sekä silkkisiä kirsikkapuun oksia, jotka voin laittaa korkeaan maljaan, joka koristaa nurkkaa kotona. Ostin kynttilöitä reilusti, koska ne ovat todella halpoja tehtaanmyymälässä verrattuna normaaleihin kauppoihin, joista voi Finnmarin kynttilöitä ostaa. Onneksi voin käydä tehtaanmyymälässä aina tarpeen vaatiessa, koska vanhempani asuvat vain 15min ajomatkan päässä siitä. Sitten niitä kynttilöitä voi selkä vääränä kantaa kotiin Tampereelle. Minkäs sille mahtaa, että pitää kynttilöistä :cheesy:

• w-a-r-i hahmo
  • w-a-r-i

01.03.2014 21:16 #80 :: w-a-r-i
Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
Nyt ihan viimisillä viikoilla on tullut ostettua vähän isompaa tavaraa, joista huomenna noudan sohvapöydän, tv-tason ja 4 ruokapöydän tuolia :)

Anttilan alennuksesta lähti myös mukaan yksi matto.
Ens viikon puolelle jää sitten sohvan osto ;P

Muutetaan seuraavaan asuntoon, niin eihän tietenkään melkeen mikään vanhoista sovi sinne olkkariin, nii kaikki uusiks vaan! ..ois vaan rahaakin.