Virallinen yöaihe

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
28.06.2014 03:20 #21

Pahus kun ei lainkaan väsytä. Kuuntelen Reverend Bizarrea ja virnuilen typerän onnellisena.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
01.07.2014 01:26 #22

Unirytmi on mennyt ihan sekaisin. Olisihan sitä voinut mennä aikaisemmin nukkumaan, mutta kun ei. Nyt kun alkoi tuo heinäkuun camp nanowrimo, niin saipahan sitä jo aloitettua heti keskiyöllä. Vähän yli tunnin olen ehtinyt kirjoitella ja saanut jo rapiat 1500 sanaa ylös. Siitä on hyvä lähteä eteenpäin, tai taaksepäin, koska kirjoitin pohjaa kirjan lopulle jo nyt.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
08.07.2014 03:36 #23

Rupesin tässä miettimään, että viettääkö joku muukin kesänsä yöt laadukkaasti yöduunissa? En tarkoita satunnaisia yövuoroja, vaan säännöllistä yötyötä.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
08.07.2014 07:56 #24

Kyllä. Maanantaina oli eka lomapäivä ja koko yö on valvottu perinteiseen malliin. Eilen uni tuli aamu yhdentoista paikkeilla. Kyllähän se vähän kypsyttää kun kauniit kesäpäivät menevät nukkuessa, mutta kaipa tämä rytmi tästä vielä joskus muuttuu.

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
09.07.2014 04:38 #25

Nyt loppuu tämän rippileirin yövahtiminen ja mie meen kotiin nukkumaan. Seuraava leiri alkaakin sitten ens viikon torstaina.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
14.07.2014 00:55 #26

Tämä on tällainen lämmin yö. Tekisi oikeastaan mieli olla ulkona, esimerkiksi Helsigin keskustan katuja voisi olla nyt mukava harhailla sinne tänne. Sen sijaan kuuntelen mm. Hanoi Rocksia ja fiilistelen kesän 2007 valvomisia fanfictionin parissa. Ihan hienoa.

Opin tänä yönä, että Matlock pitää nakkisämpylöistä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
02.08.2014 00:11 #27

Jeeeeee, voin ekan kerran kirjoittaa tänne!!!!

Löhöän tällä hetkellä patjalla kaverini huoneessa ja katson, kun kaverini meikkaa toisen kaverin kanssa. Kohta ne meinaa laittaa munkin naamaan jotain kakkaa, pelottavaa :roll: :eek:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
03.08.2014 00:31 #28

Puolikuu kirjoitti: Tekisi oikeastaan mieli olla ulkona, esimerkiksi Helsigin keskustan katuja voisi olla nyt mukava harhailla sinne tänne.

Ai, on joku muukin joka pitää yksinäisestä haahuilusta keskellä yötä? Oma suosikkini on kavuta tuonne Myllypuron paskakukkulalle katsomaan maisemia. Jotka eivät ole kummoiset, kun ympärillä on joko skuttaa tai yksittäisiä valaistuja rakennuksia skutan keskellä, ja jotain kaukaisempia Itäkeskuksen valoja.

Tässä hellepäivinä siellä seisoessa kävi mielessä, että kyseessä on varmaan lähitienoon ainoa paikka, jossa pystyisi nukkumaan noin niinku lämpötilojen puolesta. Nyt ei ole enää sitä huolta, viime yönä piti oikein vetää peitto päälle ekan kerran kuukauteen (joko niin, tai sitten ikkuna kiinni).

Nyt menee varmaan aamuyöhön, sillä innostuin katsomaan pienessä sievässä Troma-yhtiön elokuvia. Kaveri katsoi pari ekaa ja häipyi kotiin nukkumaan, mutta riittäähän noita yksinkin katsottavaksi.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
03.08.2014 01:42 #29

Unettomuus vaivaa... Viime yönä nukuin neljä tuntia ja ei näytä tänä yönäkään uni tulevan suosiolla, eikä väkisten ainakaan. Muuten ei pienet valvomiset haittaisi mutta kun tässä pitäisi lähteä liikkeelle parin tunnin kuluttua ja autoilla aamupäivä. Veikkaan että juuri silloin alkaa nukuttamaan kun pitäisi olla skarppina ratin takana. Yhteentoista asti aamulla pitäisi nyt sitten jaksaa olla pirteänä kun on huomattu että uni ei nyt tule. :sad:

Astarte
Kisälli
Astarte vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
03.08.2014 17:27 #30

Celestine kirjoitti: Jeeeeee, voin ekan kerran kirjoittaa tänne!!!!

Hei, mehän tehtiin susta oikein kaunish! :lol:

Failing is not falling down but refusing to get up

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
11.08.2014 04:20 #31

En uskalla mennä nukkumaan, täällä on ainakin neljä ampiaista (yksi istuu katossa, loput ovat kateissa) ja pelkään että ne hyökkäävät kimppuuni jos nukun. :(

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
17.08.2014 04:32 #32

Koko viikko on tuntunut kauhean oudolta. Olin ottanut maanantain ja perjantain vapaaksi töistä, jotta voisin maanantaina lukea kesätenttiin (koska laskin, etteivät pelkät illat riittäisi) ja perjantaina vuorostaan käydä tekemässä sen. Tuloksena oli viikko, joka käsitti vain kolme työpäivää mutta valtaisan määrän väsymystä. Tenttikin mokoma meni sitten huonosti, koska siellä oli aivan järjettömiä kysymyksiä. Töissä taas kärsivällisyyteni itseään toistavia työtehtäviä kohtaan tuntui katkeavan lopullisesti. En jaksa aloittaa samoja juttuja aina vaan uudestaan joka ikinen helvatan päivä. En vaan jaksa.

Lauantaina (eli tänään-eilen?) käväisin vähän randomisti Tammisaaressa erään semitutun tupareissa, jotta saisin aivoja nollattua. Sieltä kotiuduttuani päätin, että pakko on saada lukea jotain kaunokirjallista. Edellisen kerran taisin lukea romaanin toukokuun puolella, ja sen jälkeen olen antanut itseni keskittyä vain tenttikirjoihin. Aloitinpa nyt sitten lukemisen yötä myöten, jotta varmasti viikonlopussa ehdin, ja nyt kello näyttää 4:30. Aion hitto vieköön kaikkeni tehdä, jotta unohdan, että maanantaina on mentävä taas töihin.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 17.08.2014 04:33 : Rinja.

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
04.10.2014 02:17 #33

Porukalla valvominen. Jokainen on joko kauniisti sanottuna ärsyyntynyt tai ylivilkas. Ja ylivilkkaiden elämäntehtävä on valvotun yön aikana tökkiä ärtyneiden torkahtaneita kylkiä tai heittää äärettömän huonoa läppää, johon ärtynyt ei vastaa. Ylivilkas pääsee onnessaan v***uilemaam ärtyneen "v***uilusta", vaikka tämä ärsyyntyneen repliikki on täysin samanlainen samalla äänenpainolla esitettynä kuin ylivilkkaan samasta asiasta täysin hereillä ja virkeänä lausuma kommentti.

Kymmenen pistettä hälle, ken arvaa kumpaan ryhmään kuulun. Onneksi on sentään tekemistä. Tai tavallaan voisi nukkuakin, mutta... Niin.

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
04.10.2014 09:03 #34

Muistan nuoruusajoilta moiset tilanteet kyllä. Sittemmin yleensä ihmiset ovat osanneet lähteä koteihinsa siinä vaiheessa, kun tökkiminen olisi ollut tarpeen.

Miksi kirjoitan yöaiheeseen nyt? No, ajattelin tuollaisen vähän vähemmän tökkimisillan jälkeen mennä nukkumaan nyt. Spontaanit jatkot vartin yli kahdeksaan aamulla on ihan mukava asia toisinaan.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
25.10.2014 00:56 #35

Omat ajatukset ja äänekkäät naapurit pitävät huolen siitä, etten pääse vielä nukkumaan. Normaalisti täällä on hiljaista öisin ja koska en kuitenkaan saisi nukahdettua niin en jaksa lähteä valittamaan asiasta eteenpäin. Hieman kyllä ihmetyttää miten ihmiset voikin olla noin äänekkäitä kun tuntuu, että normaalisti talon äänieristys on enemmän kuin kunnossa :lol:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
25.10.2014 01:29 #36

Olen harvinaislaatuisesti Risingissä tähän aikaan. Chatin kautta innoittauduimme pelaamaan jotain tosihuippukivaa peliä viiden muun riisiläisen kanssa jollain ihan vieraalla sivulla, nimestä en ole ihan selvillä mutta taisi olla Cards Against Humanity. :eek: Melkein-voitin ainakin kerran.

Nukuttaa, mikä on yllättävää. Yleensä valvon helposti pidemmällekin. Joku kuuluisa unirytmi oikeasti ottanut minut orjakseen?

Pakko vielä sanoa että tämä Iivarin sanoma lausahdus Ansan kirjoituksesta

Iivari kirjoitti: periaatteessa varsin koherenttia mutta siirtymät ovat pään sisällä niin selkeitä, ettei niitä tarvitse muiden luettaviksi kirjoittaa :D

on aika suora kuvaus siitä mitä oma kirjoitukseni on usein ihan selvänä ja keskellä päivää. :lol: Olen vasta viime aikoina alkanut tajuta sitä itse. Tässä ehkä varmistus omille epäilyksilleni siitä että yllän tiettyihin muiden tavoittelemiin mielentiloihin ihan ilman ulkopuolisia apukeinoja?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
25.10.2014 04:04 #37

Kai sitä voi tännekin raapustella, kun kerran olen hereillä. Ihana ilta ihanassa seurassa, kaverin synttäreitä viettämässä. Paljon tuli juteltua entisten luokkakavereiden kanssa ja ideoitua vielä viimeistä kokoontumista vanhalla porukalla ennen kuin kevään valmistumisen jälkeen totaalisesti eroamme. Tavallaan tulee haikea fiilis jo nyt, että vuoden päästä tuskin kaikkia näistäkään ihmisistä enää näen. Ei kai sitä eroamista pidä vielä miettiä, nyt täytyy nauttia siitä mitä on, ja toteuttaa suunniteltu illanvietto.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
26.10.2014 01:54 #38

Olen taas kukkumassa ja olen taas tässä koska en tiedä, mikäs sen mukavempaa kuin selittää tyhjää yötopiikkiin! Ei minulla sinällään asiaa ole, luulisin.

Haluaisin saada aikaan asioita mutta kykyni aikaansaada on hävinnyt. Täällä on lunta, joten voisin ehkä päästä mielenosoituksellisesta hiljaisuudestani lumitopikin suhteen ja selitellä sinne fiiliksiäni. Mutta olen niin vastahankainen talven suhteen etten halua kertoa sinne edes sitä, mutta tähän on kahdelta yöllä hyvä avautua aiheesta.

Tekee melkein mieli kirjoittaa runoja.
Mutta ei ole oikein mitään mihin niitä tehdä, sähköpostiin ei tee mieli tehdä niitä ja kynää ja paperia ei ole juuri nyt tässä ja Risingille en haluaisi julkaista jos tulisikin sellaisia etten tahtoisi julkistaa.

Olen ehkä yhteisöitynyt tänne, luulisin että olen. Olisi kivaa jos olisin. Ajatus tuntuu hyvältä. Tykkään Risingistä.

Tosin tavallaan tuntuu että aina olinkin, ihan jo silloin muinoin. Rising on ilmiönä jännä, siitä voisi kirjoittaa ja kirjoittaa. Edellisellä foorumilla taisi ollakin joku keskustelu aiheesta että mitä Rising on sinulle? Jossain joku kuitenkin sanoi että Rising on sille koti internetissä. Silloin olin vähän epävarma, mutta juuri nyt se on ehkä vähän se fiilikseni. Ehkä.

Unohtakaa se kuherruskuukausi, ollaan Risingin kanssa jo kihloissa.

Musta tosiaan tuntuu että suollan väsyneenä sellaista tekstiä mihin monet tarvitsisivat kännin ja väsymyksen.

Väsyttää, mutta vielä yksi erä CAH:ia.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Viimeksi muokattu: 26.10.2014 11:50 : Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

Dyn vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
26.10.2014 01:56 #39

Muistakaa siirtää kelloja yöllä/aamulla/huomenna... jos omistatte vielä kelloja, jotka eivät itse tajua moisia pikku yksityiskohtia kuin kesä- ja talviaika. :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Virallinen yöaihe
26.10.2014 01:57 #40

^^Murhaa monta kärpästä yhdellä iskulla, osallistu Risingin runokisaan!

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 26.10.2014 01:57 : Rinja.

Uusin jäsen: ArunaK