Virallinen yöaihe

26.10.2014 02:00 #41 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Virallinen yöaihe

Rinja kirjoitti: ^^Murhaa monta kärpästä yhdellä iskulla, osallistu Risingin runokisaan!

Rinja ratkaisit kaikki ongelmani! Joo.

Olen niin väsynyt etten yritäkään laskea montako kärpästä silloin tulee tapettua. Ainakin kolme. Mutta joku yö vielä kirjoitan, luulisin ainakin että yöllä irtoaisi settiä joka olisi no... tällaista. :lol:

28.10.2014 00:31 - 28.10.2014 00:51 #42 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virallinen yöaihe
Uskaltaudun kirjoittamaan yöaiheeseen jo nyt, koska en ole vielä siirtynyt henkisesti talviaikaan. Olen kirjoittanut tänä yönä yöaiheisen raapaleen. En tosin tiedä, onko se lasten- vai aikuistenkirjallisuutta.

Karkkiyö

Viisivuotias Hanna heräsi iltayöstä nähtyään painajaista, jossa hänen äitinsä kuoli. Hän hiippaili kertomaan äidilleen, että tämä ei saa jättää häntä.

Hanna näki, että olohuoneen sohvapöydällä oli astia. Äiti ja isä ottivat siitä tämän tästä jotain värikästä ja laittoivat suuhunsa. ''Syövät karkkeja minulta salaa'', Hanna tuohtui.

Hanna näki keittiössä avatun makeispussin ja otti siitä karkin. Hän ei tiennyt, että ne olivat aikuisten taikakarkkeja. Jos lapsi syö kolme sellaista, hammaspeikko tulee ja tuhoaa hampaat.

Hanna laittoi karkin suuhunsa. Se maistui hyvältä. Hän söi vielä toisen.

Kun Hanna oli laittamassa kolmatta karkkia suuhunsa, äiti tuli keittiöön: ''Hanna, ei saa ottaa karkkeja ilman lupaa.''

fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 28.10.2014 00:51 punnort.

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
21.11.2014 06:02 - 21.11.2014 06:04 #43 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Virallinen yöaihe
Minä olen selvästi iltavirkku ja usein olen ollut luovimmillani siinä puolen yön tuntumilla ja aamuyöstä. Nytkin meni koko yö pähkäillessä tulevia käsityöprojekteja (Näin lomalla ollessa ei tarvitse murehtia töihin menoa), surffailtua tietoa etsauksesta ja tsekkailtua nettikauppoja osia varten. Epämääräisestä halusta tehdä oma puukko muotoutui yön aikana kolme *gasp* erilaista likimain viimeisteltyä suunnitelmaa haltiapuukoiksi. Vaikka kaivoin haltiakielen sanastonkin esille, jätin nimen valinnan vielä tekemättä ja teen sen sitten, kun on puukko lähempänä valmistumista.

Vielä kun pääsisi itse työhän käsiksi. Minulla kun on usein tapana suunnitella kaikenlaista, mutta harvoin saan mitään valmista aikaiseksi. Aika kun tuntuu pahasti menevän tässä tietokoneen ääressä istuessa :shock:
Viimeksi muokattu: 21.11.2014 06:04 Moonlord.

23.11.2014 03:20 #44 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virallinen yöaihe
Mietin juuri, että pitäisiköhän valvoa koko yö, kun on jo tänne saakka selvinnyt. Huomenna ei ole mitään tekemistä, paitsi 60 sivua luettavaa harrastusprojektiin, mutta sen voi lukea myöhemminkin. Tupakan riittävyys tosin saattaa aiheuttaa ongelmia. Sitä voi ostaa lisää vasta seitsemältä aamulla.

23.11.2014 06:24 - 23.11.2014 06:31 #45 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Virallinen yöaihe
Tulin kasuaalisti tähän lätisemään tyhjää koska jeejee mutta sitten tajusin että postmiitti on tässä edelleen ja taitaa pystyä lukemaan tekstin sitä mukaa kuin sitä kirjoitan. Se on yllättävän painostavaa ja vaikeuttaa kirjoittamista. D:

Olen päässyt väsymyksessäni lävitse sen tilan että taju uhkaa vain sammua itsekseen ja nyt olen taas jo ihan pirteä, mutta moni muista torkahtelee ja Emli ja Valerie menivät toiseen asuntoon nukkumaan, möh. Herätykseni on kahden ja puolen tunnin päästä. Lupaa hyvää.

Edit: Ja olen ainoa tällä hetkellä kirjautuneena oleva. :D Jotain saavutettu elämässä nyt?

mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 23.11.2014 06:31 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Huoleton hahmo Kirjoittaja
  • Huoleton
28.11.2014 01:51 - 28.11.2014 01:53 #46 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Virallinen yöaihe
Kävin nukkumaan kasin aikaan ja nyt olen tässä tunnin verran pohtinut, että herätyskello soi viideltä. Tämä on taas näitä öitä, kun mikään ei ole hyvin;mul on kuuma ja kylmä; jano, vaikka juuri join; tylsää...

Meillä on töissä TAAS YT:t. Viime joulunakin oli. Tänä vuonna musta tuntuu, että valinta osuu minuun. Mikä tuntuu romahduttavalta. Musta myös tuntuu, että mun seuraaja on jo valmiina, kunhan hän nyt vielä valmistuisi koulusta. Jotenkin on tullut tunne, että pärjätäkseen töissä, on oltava mainostoimisto takanaan. Siis on oltava riittävästi väkeä, jotka pitävät sinua todella hyvänä tyyppinä. Siis ei tarvitse oikeasti osata mitään, riittää, kun on hyvä tyyppi ja susta tykätään. Sen jälkeen muut kertoo sun osaavan kaikkea, vaikket osaiskaan. En tiedä onko tämä "järjestelmä" jotenkin itseään ruokkiva, mutta jotenkin ärsyttää, että mainostuksen ansiosta olen menettämässä työpaikkani henkilölle, joka käyttää vähemmän sormia tietokoneella kirjoittamiseen kuin minä kännykällä!

Välillä olisi kiva, jos asuisi omakotitalossa ja olisi nyrkkeilysäkki. Ilmaan nyrkkeily kun ei auta. Mitä muita tuskan ja turhautumisen purkukeinoja on? Alkoholisoituminen ei kuulosta kivalta ja päihteidenkään en usko parantavan tilannetta. Absurdia ajatella, että henkisten solmujen ainoat ratkaisuvaihtoehtoni ovat urheilu, avautuminen ja pään sekoitus kemikaaleilla...

Mulla olisi tänään töissä edessä luento, jossa mun pitäis valas toivoa ja tahtotilaa muihin työelämästä... Ja pikkujoulut.

*syvä huokaus*
Viimeksi muokattu: 28.11.2014 01:53 Huoleton.

01.01.2015 01:34 #47 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virallinen yöaihe
Riekun valveilla, koska uudenvuodenyönä mielestäni kuuluu valvoa. Unirytmini on tällä hetkellä sellainen, että yleensä menen nukkumaan yhdentoista maissa. Yhteen aikaan unirytmini oli sellainen, että menin nukkumaan yhdeksältä ja heräsin viideltä. Se oli oikeastaan ihan hauskaa, koska mielsin sen aamun 5-8 yöksi ja sain olla virkeänä hereillä yöksi mieltämänäni aikana. Siihen olisi vain vaikea päästä takaisin, koska unirytmiä on vaikea kääntää taaksepäin.

01.01.2015 07:29 #48 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Virallinen yöaihe

punnort kirjoitti: Yhteen aikaan unirytmini oli sellainen, että menin nukkumaan yhdeksältä ja heräsin viideltä. Se oli oikeastaan ihan hauskaa, koska mielsin sen aamun 5-8 yöksi ja sain olla virkeänä hereillä yöksi mieltämänäni aikana. Siihen olisi vain vaikea päästä takaisin, koska unirytmiä on vaikea kääntää taaksepäin.

Hyvin ajateltu. Näin talvellahan tämä aamu tosiaan on kuin yö. Ite sain nyt tosi hyvin käännettyä unirytmin, heräsin tänään 06. Nyt vuorossa aamupala ja sitten tunnin parin lenkki. Ite käänsin unirytmin silleen, että valvoin vaan koko edellisen yön ja päivän. Aika rankkaa kropalle, mutta kahvia vaa naamaan. Tarpeeksi ku valvoo, ni sehän on kropalle kuin olisi kännissä, näin ainakin sanoo lääkärit.

Mikäs mun yöaihe olisi? Mitä nyt vähä luin noita edellisiä viestejä, niin tähän taitaa saada turista mitä haluaa?

Kammo kirjoittajan blokki päällä. EN ole tälläistä aikaisemmin kokenut, ja on kyllä outo. Itsetunto-ongelmistahan tässä on kyse. Outoa, mutta totta. Mutta uskon, että se tästä on alkanut nyt aukanemaan. Kiitos bilettämisen? Onpa outoa kiittää bilettämistä, mutta enpä tiedä mikä muu siinä ois ollu syynä. Eli suosittelen kyllä bilettämistä, jos tulee kirjoittajan blokki. :lol:

Jesh. neljänviljan/pähkinä/banaanipuuro naamaan hillolla ja lenkille. Sixpägi kiittää.

Clone Megan Fox!

05.01.2015 05:42 #49 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Virallinen yöaihe
Olen tässä näköjään käyttänyt jo muutamatkin yöuneni Trudi Canavanin The Black Magician -sarjan parissa. Pitkästä aikaa fantasiamaailma, johon olen todella uppoutunut. Nyt on tämän sarjan viimeinen osa käsissä, mutta taidan kyllä jättää viimeiset luvut huomiselle ja mennä nukkumaan. Sarjalle on onneksi toinen sarja jatkoa, jos vielä ensi yönä ei nukuta... :wink:

• Iivari hahmo
  • Iivari
05.01.2015 07:14 #50 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Virallinen yöaihe
Minä olen tänä yönä jo nukkunut. Kaksi kertaa puolitoista tuntia. Nyt ei siis todellakaan ole aamu, siihen on ainakin kolme tuntia yöunia vielä. Mutta tulinpahan tähän vain kertomaan väliaikatiedotteena, että elämä on ihanaa, vaikkei osaakaan mennä kymmeneltä nukkumaan.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

06.01.2015 04:31 #51 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Virallinen yöaihe
Tällä kertaa oli ehkä "parempi" syy valvoa aamuyöhön, kun tuli harrastettua sosiaalista toimintaa. Toivottavasti kohta tosin saisi jo palautettua unirytmin johonkin muotoon...

10.01.2015 03:33 #52 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Virallinen yöaihe
Viime aikoina on taas tullut yökyöpelöityä aika paljon. Öisin ja iltaisin tulee kyllä mietittyä kaikkea jännää, varmaan kun päiväasiat eivät ole tiellä.

Maailma on kummallinen ja näen sen kiehtovuuden ja se on hienoa. Maailma on hämmentävä ja omituinen ja harmittaa ettei sen kaikkia puolia ehdi koskaan ymmärtää kun jo pitää lähteä pois täältä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

• Skie hahmo
  • Skie
11.01.2015 04:49 #53 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Virallinen yöaihe
Takana hyvä ilta. Tai yö. Aluksi ei oikeastaan huvittanut yhtään lähteä baariin, mutta paras seura tietysti pelasti tilanteen. Törmäsin myös naapurikunnan heeboon ihan sattumalta ja saimme aikaan kiivaan keskustelun siitä, mikäs kunta se onkaan parempi ja miksi.

Minun ystävät on parhaita ihmisiä. Ihmissuhteet on mahtavuutta.

Always follow your doubts.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

23.01.2015 02:19 #54 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virallinen yöaihe
Valvon huvikseni, kun huomenna ei ole mitään menoja ja saa nukkua niin pitkään kuin haluaa. Kuuntelen spotifyssä randomilla soittolistaa, jossa on kaikki sieltä löytyvät albumit, joilla Slash soittaa: Guns n Rosesia, Slash's snakepitiä, Velvet Revolveria ja Slashin sooloalbumeja. Olen kuunnellut samaa soittolistaa lähes yksinomaan joulusta lähtien, eikä vielä ole ilmennyt kyllästymisen merkkejä.

Seuraavaksi keitän yökahvit. Mutteripannulla.

23.01.2015 02:39 #55 : Vumpalouska
Vastaus käyttäjältä Vumpalouska aiheessa Virallinen yöaihe
Hikla rammu arklu esti knok puli makkuripsa liptu hum goro laksi ti mitsulaksi griphanutsapolo knok asula rammu :D

Vähäisempien Valojen Herra

• Iivari hahmo
  • Iivari
23.01.2015 05:28 #56 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Virallinen yöaihe
En ilmeisesti ole ihan riittävän sekaisin tajutakseni, mitä Vumpalouska edeltävässä viestissään sanoo, vaikkei aamuneljältä heräämistä, ja koneella puolitoista tuntia sen jälkeen edelleen olemista suunnitellen uudelleen nukkumaanmenoa ihan terveeksikään käytökseksi liene laskettavan.

Mutta maailmassa on niin paljon luettavaa, että vaikka olen pääasiassa lukenut erilaisia artikkeleja mm. Kindle Unlimitedin ongelmista, Spotifyn rahanjakomallista, rakkauden psykologiasta, Lilja Tammisen viimeisestä vastineesta Tapio Puolimatkan epätieteeseen ja väkevän alkoholin tilaamisesta Briteistä Suomeen, on minulla silti ihan liikaa luettavaa jäljellä. Taidan siis mennä takaisin nukkumaan.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

• kyty
24.01.2015 01:14 #57 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Virallinen yöaihe
Voi ei, piti mennä aikaisin nukkumaan mutta unohduin lukemaan ja sitten koneelle, ja nyt ei tietenkään väsytä enää yhtään. Nukkumisen sijaan katsoin pari jaksoa Bee and Puppycattia ja mietin että pidänkö siitä sarjasta vai en.

Hui, miten joku voi juoda kahvia keskellä yötä? Eikö siitä tule jo huono olo?

24.01.2015 02:01 #58 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virallinen yöaihe

kyty kirjoitti: Hui, miten joku voi juoda kahvia keskellä yötä? Eikö siitä tule jo huono olo?

Olen niin kofeiiniriippuvainen, että kahvista tulee milloin tahansa pelkästään hyvä olo.

Tänäkin yönä näköjään huvittaa valvoa pitkään.

• Huoleton hahmo Kirjoittaja
  • Huoleton
25.01.2015 00:44 #59 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Virallinen yöaihe
Väsyttää ihan kauheesti, mutta ei huvita mennä nukkumaan... Jotenkin liian tuttu lause viimeisten viikkojen ajalta.

25.01.2015 00:49 #60 : Dyn
Huoleton, tule chättiin. :D