• Dyn hahmo Kirjoittaja

30.11.2015 06:59 #1 :: Dyn
Jouluprojekti 2015: kirjoitusaikaa 30.11.-31.12.
Otetaanpas vielä projekti tälle vuodelle, kun on niin hiljaista ollut projektirintamalla. Osallistukoon ken ehtii - tässä ketjussa voi ilmaista mukana olonsa tai muuten vain piruilla ylläpitäjälle, joka otti aloituksen omiin käsiinsä. :evil:

Jouluprojekti 2015: Talvi

Projektit ovat, kuten nimikin kuuluu, kirjoitusprojekteja, joilla on tietty määräaika ja noin yleensä yhdessä sovittu aihekin. Tämän vuoden jouluprojektin teemana on talvi: tekstin tulisi liittyä talveen ja talvisuuteen jollain tavalla. Genre ja tyylilaji ovat vapaita. Pituutta ei ole rajoitettu, mutta olisi toki hyvä, jos se mahtuisi yhteen viestiin foorumilla. Pidemmät tarinat voi lähetellä sitten Leirinuotion puolelle.

Miten osallistun?

Kirjoita ja lähetä tekstisi määräaikaan (joulukuun loppuun) mennessä tänne Tarinatehtaaseen. Merkitse aiheesti otsikoksi "Jouluprojekti 2015: XXX:n teksti" jossa XXX:n korvaat omalla nimimerkilläsi. Kuka tahansa voi osallistua, eikä erillistä ilmottautumista tarvita.

Entäs kommentointi?

Kommentointi on kivaa ja hyödyllistä! Anna palautetta muille joko oman tekstisi lähettämisen jälkeen tai jo ennen sitä. Kommentoida voi myös kirjoitusajan jo päätyttyäkin. Myös ilman omaa tekstiä voi antaa palautetta muiden töistä.

Mitä tässä voi voittaa?

Ei mitään. Korkeintaan mainetta ja kunniaa. Tai vähän hauskanpitoa kirjoittamisen parissa ihan itse kullekin. Ja vähän puuhaa joulua odotellessa?

• Bensku hahmo
  • Bensku
    Ritari

02.12.2015 23:53 #2 :: Bensku
Jouluprojekti 2015: kirjoitusaikaa 30.11.-31.12.
Mitenkäs sattuikaan, vähä alle vuosi sitten oli kirjoituspiirissä sama aihe :) No, en taida samaa tekstiä kumminkaan lähettää... Yritän saada jotain (uutta) aikaan, mutts en lupaa mitään!

Valvojat: IivariDyn