Runsauden Valtaistuin - Betalukijoita

Paimen
Mikael Jokela loi aiheen: Runsauden Valtaistuin - Betalukijoita
02.10.2019 17:31 #1

Hei!

Kirjoitin viimevuoden NaNoWriMossa yhtenä voittajista projektini "Runsauden Valtaistuin". Kyseessä on eläinpainotteinen fantasiakirja, jossa maailmaa lähestytään samaan aikaan satumaisesti, mutta myös brutaalin todentuntuisella otteella.

Olen saanut editoitua kirjan sen 1. Editioksi ja haluaisin nyt mahdollisimman monelta ihmiseltä palautetta siitä, miten kirjan henkilöhahmot, tapahtumat ja juonet toimivat yhdessä. Betalukijoita on jo jonkin verran lähipiiristä, mutta haluaisin kierrättää tekstiä useammalla ihmisellä.

Deadlinea lähtökohtaisesti ei ole, mutta arvostan suuresti jos saat oman lukutuokiosi päätökseensä Joulukuun aikana ja palautteen minulle samoihin aikoihin. Formaatti on Google Driveen kirjoitettu teksti ja kansiosta löytyy opas betalukijalle, mitä etsiä tekstistä.

Kirja on vasta 1. Editio, en hae kieliopillisia ohjeita vielä, vaan ainoastaan juonellista palautetta. Jos epäilet, että kirjassa toistuu jatkuvasti tarkoituksetta siihen jäänyt virhe niin voit tottakai mainita myös siitä palautteessasi.

Kiitos ja onnea muille Nanowrimottajille tulevaan harppaukseen!

Valvojat: IivariDyn
Uusin jäsen: Irma Niemiaho