21.10.2013 13:14 #21 :: The Big Bad Wolf
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic

Karajishi kirjoitti: Omat kolme suosikkiani olisi:

- Pilvilinnoja

• Ansa
    Tähtipilotti

21.10.2013 14:56 #23 :: Ansa
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Hattarapilviä myrskytaivaalla otsikon lisäksi pidän seuraavista:

Vuoripuro
Lumilaulu
21.10.2013 17:45 #24 :: Athilora
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Dyn, äänestetäänkö tässä topikissa viestillä vai saako luotua tarpeeksi suuren äänestyksen, että voitaisiin tehdä niin? Äänestykselle voisi luoda myös erillisen topikin, luulisin.

22.10.2013 01:32 #25 :: Dyn
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Tämä ei ole varsinainen äänestys, vaan jokainen voi kertoa suosikkejaan. Lopullisen listan ratkaisee sitten meikäläisen mielivalta perustuen toki teikäläisten suosikkeihin (katson mm. sen verran, että turhan samanlaisia otsikoita ei tule).

Ja varsinaiseen kysymykseen vastauksena, niin nykyinen foorumisofta sallii tasan yhden valinnan/äänen äänestykset, joten ihan hirveästi emme siis sitä pääse käyttämään.
Muokannut 22.10.2013 01:33 Dyn
Tykännyt: Tapsa
22.10.2013 01:54 #26 :: Kuunliekki
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Tämä kuulostaa niin kivalta että voisi jopa osallistua, jos selviän marraskuusta hengissä ja sen jälkeen on vielä kirjoitusintoa. Jos on kirjoitusähky enkä halua nähdäkään wordia muutamaan kuukauteen, taitaa jäädä väliin. Muutama otsikko josta valita + pitää liittyä jotenkin jouluun -rajaus kuulostaa ainakin tämmösen ensikertaa osallistumista harkitsevan korvaan kivalta. :)
22.10.2013 10:32 #27 :: Athilora
-Umpijäässä vielä keskikesällä
-Lumilaulu

Lisäksi, jos omaa otsikkoaan on soveliasta suosia,
-Pimeän yön valssi
22.10.2013 11:46 #28 :: Piru Naiseksi
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Ehdotetut otsikot keikuttavat jo mielikuvitusta kohti lähtökiitoasentoa. Mutta suunnitellaanko sitä, että kirjoitelma pitäisi kirjaimellisesti otsikoida valituin otsikoin vai olisiko otsikko pikemmin aihe? Entä jos otsikko on oikeasti otsikko, niin voiko kirjoittaja alaotsikoida tuotoksensa, esimerkki:

Umpijäässä vielä keskikesällä
Joulusta alkoi jääkausi

22.10.2013 11:48 #29 :: Dyn
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Otsikko on otsikko sellaisenaan, aiheena taas on joulu.
09.11.2013 13:29 #30 :: Blackbird
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Hyviä otsikkoehdotuksia! Minulla on alkanut jo mielikuvitus laukata. Haluaisin ehkä kirjoittaa jotain toimintaa ja siihen hyviä otsikoita olivat:

Hattarapilviä myrskytaivaalla
Pimeän yön valssi

Nyt vain jouluprojektia odotellessa.
09.11.2013 14:15 #31 :: LordStenhammar
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Tätä itsekin odottelen. Päättäkäähän äkkiä, että pääsee kirjoittelemaan. Oma ehdotukseni on "Hyvää juhannusta".
  • Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho

11.11.2013 20:13 #32 :: Rinja
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Olen niin kovasti pahoillani, kun en millään löytänyt aikaa osallistua tuohon kuolemansyntiprojektiin. Niin jänskää projektia ei ole ollut hetkeen :sad:

Toivon kovasti, että edes tähän tympeämpään oletettavasti vähemmän jännittävään jouluprojektiin ehtisin osallistua (toki tekstistä saa millaisen haluaa, kun tehtävänantokin on näin väljä, mutta inspiraation antajana joulu ei ole ihan samaa sarjaa). Kannatan otsikoksi Harmaavarpusia, vaikka se taitaa muutenkin otsikkolistalle päästä.

12.11.2013 00:47 #33 :: Dyn
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Laitan projektin alulle jahka olen palannut Suomeen ja toipunut reissusta, mikä tarkoittaa jotakin aikaväliltä ensi lauantaista tiistaihin. Koettakaapa siihen mennessä vielä kirjata suosikkejanne. :wink:
12.11.2013 11:00 #34 :: Piru Naiseksi
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Pureskeltuani virtuaalihampain jokaista noista otsikoista tovisen vuorollaan päädyin siihen, että tarkemman sulattelun ansaitsisivat seuraavat kolme aihetta:

Kymmeneltä kymmenentenä päivänä

Kultakehykset
Pilvilinnoja

20.11.2013 00:09 #36 :: Dyn
Jouluprojekti 2013: suunnittelutopic
Projekti on avattu, siirretään siis myös keskustelu sinne: www.risingshadow.fi/forum/tarinatehdas/1...kti-20-11-24-12-2013

Kiitos kaikille suunnitteluun osallistuneille! Monesta hyvästä otsikosta valkkasin lopulta neljä puoltoäänien ja muiden kriteerien (mm. ei useampaa samalta ehdottajalta, otsikoiden erilaisuus) perusteella.
Muokannut 20.11.2013 00:09 Dyn
Valvojat: IivariDyn