(Netti)deittailusta ja kumppanin löytämisestä

18.02.2014 09:57 #61 : Warghast
OKCupidissa on oma ilmoitus, sieltä tuntuu löytyvän ihan vastuullisia ihmisiä, joskin tuntuu että välillä sieltäkin vastapuoli katoaa mitään selittämättä..

Suomi24.. kuulemma ihan hyvä, itselle ei ole sieltä vastauksia tullut muita kuin tyyliin "mina ola :enter name: mina tahto puhu sinä. otta minu yhteys: Scammer@spammer.com"

taidanpa seuraavaksi kokeilla tuota:
geekgirls.fi/wp/norttirakkautta-vol-2/

josko sieltä löytäisi itselleen sen elämänsä nörttinaisen (nörtittären?)

toki ehkä paremmin se oma kumppani löytyy IRL.. mutta missä ja miten houkutella nörttinaisia tietokoneen ulkopuolella? mennä baariin ja karjaista "Fus-Ro-Dah!!" minkä keuhkoista lähtee, vai miten?

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
18.02.2014 10:06 #62 : Sapfo
Vastaus käyttäjältä Sapfo aiheessa (Netti)deittailusta ja kumppanin löytämisestä

mennä baariin ja karjaista "Fus-Ro-Dah!!"

Tee se!! Minä huudahdin niin italiassa kun näin jättimäisen kypärän ja kaksi nuorta miestä näyttivät minulle peukkua ja iskivät silmää!

Kyllä minä ainakin erottelisin sen ihmisen joukosta heti!!

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

18.02.2014 10:51 #63 : Morgan Blood
Aihe on oikea joten ajattelin liittää oman tarinani tähän.

Minä en ole oikeastaan koskaan innostunut nettideittailusta. Minulla on ollut pari kertaa profiili, mutta juttelin lähinnä mukavia satunnaisten, kivanoloisten mimmien kanssa jos oli tylsää. Lopulta kyllästyin touhuun todeten, ettei netti ole minua varten ja poistin profiilin.

Varsinaisesti en siis ole deittiseuraa netistä etsinyt. Nykyisen mimmin kanssa kävi kuitenkin hassusti sillä syksyllä päädyimme heittelemään yksityisviestejä eräällä foorumilla taiteestani. Hänen oli tarkoitus heitellä muutamia sanoja maalauksistani, mutta jotenkin jäimme suusta kiinni. Juttu vain jotenkin loksahti kohdilleen ja parin viikon päästä löysin itseni pohjolan pakkasista ja homma lipsahti seurusteluksi kun huumoria ja sähköä riitti välillämme. Elämät ja hommatkin ovat meillä onneksi sellaiset, että sallivat kauempana kotoaan viivähtämiset sopivanpituisina jaksoina. Muutaman sadan kilometrin etäisyyskään ei siis hirveämmin haittaa.

Ars Longa Vita Brevis

18.02.2014 11:46 - 18.02.2014 11:52 #64 : pihlajapuu
Omien kokemusten pohjalta sanoisin nettideittiprofiileista seuraavaa:

Kannattaa miettiä tarkkaan, miten paljon vaatimuksia toiselle osapuolelle esittää profiilissa. Lähes poikkeuksetta vähemmän tai ympäripyöremämpi on parempi kuin enemmän ja tarkat määreet. Kuten todettu, niin tulkitsemme aina lukemaamme omien kokemustemme näkökulmasta, ja tarkoittamatta syntynyt erilainen käsitys saattaa karkottaa potentiaalisia ihmisiä.

Yhteydenotoista sanottakoon, että itse naisena oikeastaan koskaan tehnyt aloitteita, ellei profiilissa jokin klikannut "kunnolla". MUTTA se, keille vastasin, perustui enemmän viestiin, kuin profiiliin. Toki, jos profiili oli erityisen kiinnostavan oloinen, saatoin vastata myös vähän tylsempään yhteydenottoon, mutta riippumatta profiilin kiinnostavuudesta, vastasin viesteihin, joista välittyi tunne, että meillä saattaisi olla puhuttavaa - eli siis että saattaisi olla luvassa vähintään mielenkiintoinen keskustelu, vaikka ei sitten sen enempää taikaa jutussa olisikaan.

Tämän perusteella kannustankin tekemään aloitusviestistä mahdollisimman luonnollisen keskustelunavauksen oloisen, ei mitään viikon verran hiottua romaania, kysymysluetteloa tai elämänkertaa. Ei myöskään markkinointipuheita enää tähän, se on profiilin tehtävä. Pelkkä "hei, vaikutat mukavalta. Jännä harrastus tuo x" ei toisaalta kuitenkaan riitä, ellei tyttö kiinnostu nimenomaan profiilistasi, vaan itse pyrkisin herättämään keskustelua jostakin hänen harrastuksestaan, kiinnostuksenkohteesta tai vaikkapa ajatuksistaan. (Pitäisikö tästä keksiä jokin esimerkki, vai hahmottuuko ajatukseni viestistä?) Itseeni eniten vetosivat ns. syvällisemmät keskustelunaloitukset, joista välittyi se, että vastapuoli oli selkeästi ajatellut jotain asiaa (omassa profiilissani siis oli aika paljon asiaa omasta elämänasenteestani, joka toimi usein keskustelunavauksen aiheena), sekä aloitukset, joista tuli hyvälle mielelle, eli niissä oli jotain iloista elämänasennetta tai rivien välistä aistittavaa huumoria mukana.

PS. Ja itse pyrkisin myös tapaamaan mielellään aika pian, jos vaikuttaa kiinnostavalta, koska kiinnostavankin ihmisen kanssa saattaa viestien vaihto tukahtua pidemmällä aikavälillä esim. toisen kiireiden vuoksi, vaikka livenä olisi homma toiminut. Lisäksi siinä on tuo puoli, että vasta livenä (ihan kokemuksesta) näkee, toimiiko kemia vai ei.
Viimeksi muokattu: 18.02.2014 11:52 pihlajapuu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarantha, Ageha

18.02.2014 13:07 #65 : pihlajapuu
Ai niin, olisi ehkä pitänyt edellisessä täsmentää siltä osin, että puhun asiasta siis siitä näkökulmasta (/diskurssista), että pidän tärkeimpänä vaiheena nettideittailussa keskusteluyhteyden syntymistä ja keskustelussa muodostuvaa mielikuvaa, ja siksi korostan mahdollisuuksien pitämistä avoimina.

18.02.2014 13:26 #66 : Warghast
samoin.. ujona ihmisenä sen oikean tavan, paikan ja tyylin osaaminen ja siihen pystyminen ovat minun mielestäni juuri ne vaikeimmat asiast..

profiili syntyy suht helposti, mutta mitäpäs sitten kun se on tehty ja pitäisi alkaa kirjoittelemaan mahdollisille kumppaniehdokkaille? tekemään se "First Move"... tässä kohtaa itsellä pettää rohkeus...

sama käy mm. "oikeassa elämässä", sitä aivot alkaa ajatella: ei halua toista häiritä ja ei ole kohteliasta ja jne.. jne..
tämän ja alkuperäisen "mitä profiilissani on vikana?" kysymyksen kanssa on tässä tullut painittua kohta pieni ikuisuus.. :)

18.02.2014 23:28 #67 : Sarantha
Pihlajapuu puhuu fiksuja.

Samaa mieltä. Ei oikein innosta, jos toisen profiilissa on heti vastassa ostoslista, johon pitäisi itsensä yrittää sovittaa. Jos luettelee vain pitkän listan unelmakumppanin kriteereitä kertomatta itsestään paljoakaan, tulee siitä vähän... ei-kiva vaikutelma. Kun minun mielestäni deittaileminen on kuitenkin enemmän itsensä asettamista alttiiksi kuin vaatimusten esittämistä.

Itse huomasin ilmoitusta tehdessäni, että en miettinyt oikeastaan ollenkaan niitä toisen osapuolen kriteerejä, vaan pyrin kertomaan itsestäni niin (toki rehellisesti), että se herättäisi juuri tietynlaisten ihmisten kiinnostuksen. Itse kun etsin esim. arvomaailmaltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan samantyyppistä ihmistä kuin mitä itsekin olen. Jos siis kirjoitan olevani punavihreä lukemisesta tykkäävä koiraihminen, oletan automaattisesti saavani vastauksia todennäköisemmin vastaavanlaisilta ihmisiltä kuin eläimiä vihaavilta perussuomalaisilta. Itse en määritellyt vastapuolen kriteereistä mitään muuta kuin ikähaarukan.

Diara, Suomi kaksneloseen tein oman ilmoitukseni. Sieltä tuntuvat monet löytäneen ihan järjellisiä kumppaneita, vaikka kokonaisuutena sivusto onkin melkoisen paskaämpärin maineessa. Myös tuon treffiosion "käyttöliittymä" on mielestäni ihan kiva.

Btw, onko punnortin profiilitekstin uudistus tuottanut tulosta?

Warghast, oletko miettinyt mitä oikein pelkäät tuossa "First Moven" tekemisessä? Mikä on pahinta, mitä siinä voisi tapahtua? Itse tunnistan kyllä vastaavanlaisia pelkoja ihan yhtä lailla. Kirjoitustesi perusteella tunnut olevan aika kiinni siinä ajatuksessa, mitä kaikkea ET osaa tai hallitse. Ja luulen, että nuo ovat usein enemmän uskomuspohjaisia kuin tosiasioita.

Ja ehkä tuohon vastapuolen katoamiseenkaan ei kannata hirveästi takertua, netin kautta jutteleminen ja tutustuminen on kuitenkin niin kevyen tason yhteydenpitoa, ettei siinä ole vielä kysymys minkään tason sitoumuksista. Jos vastapuoli katoaa, niin sitten vaan uutta matoa koukkuun. Ehkä seuraava on sitten se, joka ei katoa. Se, että toinen osapuoli katoaa, ei varmaankaan kerro mitään yleisellä tasolla sinun kiinnostavuudestasi tai siitä että olisit tehnyt jotain kategorisesti väärin. Deittailu tuntuu vain vaativan valitettavan paljon kokeilemista ennen kuin kaksi toisilleen sopivaa ihmistä onnistuu seulomaan toisensa isosta massasta. Ei siis kannata miettiä, että nyt pitää seuraavalla kerralla tehdä jotain toisin ettei toinen taas katoaisi, sillä voi olla että se piirre josta edellinen keskustelukumppani ei tykännyt, on seuraavalle juuri se mikä saa kiinnostumaan.

• punnort hahmo
  • punnort
25.02.2014 07:46 - 25.02.2014 08:15 #68 : punnort

pihlajapuu kirjoitti: Tähän liittyy myös se, että kuvitelepa itsesi vastapuolen asemaan: Oletko profiilia lukiessa kiinnostuneempi siitä, millainen tuo toinen ihminen on (ja koetko, että hän voisi olla sinulle sopiva ihminen) vai mitä hän etsii. Itse ainakin vastaisin ensimmäisen. Muutama määre siitä, mitä etsii, ei haittaa (antaa vähän kuvaa myös siitä, minkä tyyppistä suhdetta hakee), mutta pääpaino pitää olla siinä _millainen_ profiilin taustalla oleva henkilö on, jotta voi muodostaa kuvan siitä, voisiko "klikata".

Minä ainakin vastaisin hyvin mielelläni sellaiseen ilmoitukseen, josta kävisi selvästi ilmi, että ilmoituksen jättäjä arvostaa toisessa niitä ominaisuuksia, joita minä arvostan itsessäni. Kun mietin, vastaanko ilmoitukseen vai en, minulla suurin este jättää vastaamatta on ajatus siitä, että toinen ei kuitenkaan arvostaisi minua sellaisena kuin olen.

EDIT: Ja kun katson naisten profiileja, ongelma ei mielestäni ole se, että vaatimuksia esitetään, vaan se, että kaikki tuntuvat etsivän sitä samaa pitkää, taloudellisesti menestyvää, urheilullista ja joskus taidenäyttelyissä piipahtavaa miestyyppiä, jota en itse edusta. Ideaalitapauksessa vaatimuslistat olisivat varioidumpia niin, että yksi etsisi yhtä ja toinen toista. Jos nainen jättäisi valtavirrasta poikkeavan vaatimuslistan, hän ainakin kertoisi itsestään sen, ettei ole laumasielu.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/
Viimeksi muokattu: 25.02.2014 08:15 punnort.

25.02.2014 11:57 #69 : pihlajapuu
^ Totta tuokin puoli asiasta. Itse en vain usko kauhean vahvasti listojen kuvailuvoimaan saati totuusarvoon. Kemia on tietysti toinen puoli asiassa, mutta toinen ongelma on, että omakohtaisesta kokemuksesta olen huomannut, että jokaisen suhteen jälkeen sitä kuvittelee, että no nyt tällä kertaa tietää, mitä haluaa, ja lopulta päätyy sitten kuitenkin yhteen jollain tapaa yllättävän ihmisen kanssa. Tai ehkä tietää, mitä haluaa, mutta ei sitä, mitä tarvitsee. Siksi, jos joskus päätyisin sinkuksi jälleen, olisin hyvin varovainen sen kanssa, mitä luulen tarvitsevani.

Toisaalta tähän pelkistyy mielestäni koko nettideittailun ongelma: Ihmiset shoppailevat profiileista kuviteltuja luonteenpiirteitä, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita, jotka tietoisella tasolla tuntevat sellaisiksi, mitä haluavat, mutta todellisuus ei toimi niin pelkistetyllä tasolla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Ageha

• Pauliah hahmo
  • Pauliah
26.02.2014 13:20 #70 : Pauliah
Omasta mielestäni tosiaan listojen kirjoittelut deitti-ilmoitukseen saattaa karkoittaa viimeisetkin kiinnostuneet. Ruudun toisella puolella kun voi olla niitä ujoja nörttityttöjä, jotka ajattelee etten kuitenkaa tälle nyt kelpaa kun en kaikkia listan määritteitä ole. Sinne meni sitten sekin varteenotettava ehdokas.

Itse olen myös joskus ammoisina aikoina nettideittisaitille ilmoituksen jättänyt. Jätin vain kuvauksen ja tiedot itsestäni ja mitä toivon kumppanilta (siis nämä valmisvaihtoehdot : tupakoitko,juotko jne). Toivoin sen oman kuvauksen karkottavan kaikki ylimääräiset yhden yön jutut, ja että sieltä löytyisi se oma puolikas. Löytyhän sieltä.. Montakin.. Ystävää. Treffeillä käytiin, oli ihanaa, mukavaa ja sai nauraa. Mutta se *ZING* jäi puuttumaan. Jos ei toinen viehätä ni ei sitten viehätä. Ystäviä ollaan edelleen useamman kanssa. Parasta on että löysin sitä kautta myös hyvän ystävän, joka oli nainen. Hän sanoi että oli ilmoitus niin omalaatuinen että tästä ei voi tulla kuin legendaarista :D

Eli ei se aina toimi vaikka niitä ilmoituksia saisikin.
Oman mieheni löysin Suomi24-chatista. Siellä sai olla oma itsensä, eikä ollut sitä tunnetta että tässä nyt on pakko esittää jotain. Ujo kun olen niin näin sain keinon olla oma itseni punastelematta. Vaikkei kukaan nykyisistä ystävistä sitä uskoisikaan.
Hyviä ystäviä löytyi sieltäkin ja se one and only.

7yrs and counting.

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen
26.02.2014 22:38 #71 : Wuntvor
Olen vuosien varrella kokeillut nettideittejä pariin otteeseen. Alan väsymään lisääntyneeseen naisten pinnallisuuteen (osa miehistä saattaa olla yhtä pinnallisia, omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole).

Viimeinen niitti oli saa**nan OkCupidon kuvattomien ilmoitusten piilottaminen. Suurin osa kiinnostavista naisista oli kuvattomia eikä haussa enää ole mahdollista valita näkyvätkö kuvattomat profiilit vai ei.. :sad: Tietääkö joku saako kuvattomia profiileja jollain konstilla näkyviin Cupidossa?

Olen yrittänyt kokeilla lähestyä ns. IRL naisia mutta ongelmana on 1. harrastuksissa ei ole pahemmin sinkkunaisia ja baarit eivät kiinnosta. 2. en uskalla lähestyä naisia ellei ole valmiiksi jotain yhteistä puheenaihetta (esim. kirjallisuus).

• Rinja
28.02.2014 12:35 - 28.02.2014 12:36 #72 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa (Netti)deittailusta ja kumppanin löytämisestä
Nörttityttö-palsta julkaisi taas yli sata deitti-ilmoitusta: geekgirls.fi/wp/nortit-etsimassa-rakkautta/ Mukana sekä miesten että naisten ja sekä miehille että naisille.

Lueskelin noita kyllä mielenkiinnolla, mutta koen vastaamisen vaikeaksi. Osasyynä ovat juurikin "toivelistat", joista tässäkin on keskusteltu. Minä itse suhtaudun niin, että jos toisen luonteenpiirteistä ja iästä ja mielenkiinnonkohteista jotain kehtaa mennä toivomaan, niin ne ovat sitten ehdottomia minimivaatimuksia. Itse kyllä esimerkiksi ymmärrän jotain pelaamisen päälle, mutta en ole sitä kohtaan niin intohimoinen, että uskaltaisin vastata ilmoitukseen jossa toivotaan "kiinnostusta peleihin".

Myös yhteistä tulevaisuutta koskevat toiveet tuntuvat vähän ahdistavilta. Tuolla maalaillaan tosi hienoja kuvia siitä, miten yhdessä sitten käveltäisiin pitkin rantoja ja keskusteltaisiin intohimoisesti, tai käperryttäisiin illalla sohvalle ja katsottaisiin sitä ja tätä sarjaa tai pelattaisiin pelejä aamuun. Pitkältihän näihin toiveisiin ovat syynä nuo apuna olleet esimerkkikysymykset, enkä sano että tällaisista omista unelmista kertominen yksinomaan huono asia olisi. Ehkä en vain itse mätsää noihin toiveisiin, kun taas "sopiva" ihminen huomaisi juuri noista että tässä voisi olla nyt unelmien täyttymys. Itse lähtisin ehkä enemmmän siitä, että kertoisin hyvin yleisellä tasolla, mitä tykkään tehdä, ja niiden tekemisten yhteinen versio sitten muotoutuisi, no, yhteisesti.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Viimeksi muokattu: 28.02.2014 12:36 Rinja.

28.02.2014 13:40 #73 : Warghast
heh, tuonneppa laitoin omanikin ilmoituksen..
mielenkiinnolla selailin noita neitosten ilmoituksia ja huomasin että vaikka ilmoitus vaikutti kiinnostavalta ja olisin todella halunnut ottaa yhteyttä, niin empä vaan vieläkään osaa..

jotain jää aina miettimään liikaa ja sitten kantti pettää tyyliin "ei se kuitenkaan vastaisi mulle"

prkl.. ei voi olla näin hankalaa (pardon my french) miten kummassa ihmislaji on säilynyt viimeset 200 000 vuotta?

hmm.. pitääkö alkaa etsimään itselle kavereita, jotka sitten parittaisivat minut?
Pimp my Jarmo?

21.03.2014 20:06 #74 : Sarantha
Hei te joilla on enemmän kokemusta nettideittailusta, kertokaapa kokemuksianne muutamasta asiasta...

Missä vaiheessa olette alkaneet miettiä keskustelukumppanin tapaamista? Jotain hyviä vinkkejä tähän, missä vaiheessa ja miten tavata, entä miten ehdottaa tapaamista?

Ja jos on käynyt niin onnellisesti että olette vielä tapaamisen jälkeen päätyneet pitämään yhteyttä, niin oletteko sen jälkeen siirtyneet kommunikoimaan "perinteisesti" (puhelin, FB, irl-tapaamiset jne.) vai palanneet vielä takaisin deittisivustolle keskustelemaan? Oletteko irl-tapaamisessa keskustelleet suoraan siitä, halutaanko vielä tämän jälkeen pitää yheyttä, vai onko joutunut jännityksellä odottamaan, kuuluuko toisesta enää mitään?

21.03.2014 20:49 - 21.03.2014 20:51 #75 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa (Netti)deittailusta ja kumppanin löytämisestä
Minulla ei nyt todellakaan ole yhtään kokemusta aiheesta, mutta. Laitoin pari viikkoa sitten Suomi24:seen oman ilmoitukseni ja pari päivää myöhemmin yksi tyyppi vastasi. Olemme sen jälkeen kirjoittaneet lähes kerran päivässä-tahtiin viestejä toisillemme, suhteellisen pitkiäkin vielä. Itse olen melko arka siirtymään eteenpäin tässä jutustelussa, mutta toinen osapuoli ohjailee ihan hyvällä tahdilla. Viimeisimmässä viestissä sain hänen henkilökohtaisen sähköpostin, jotta jos itse haluan, voisimme siirtyä kirjoittelemaan sitä kautta, kun tuo suomi24:sen käyttöliittymä on hieman kökkö. Äsken sitten kirjoitin hänelle omasta sähköpostistani. Hänellä on selkeästi luotto minuun, koska paljasti oman etu- ja sukunimensä ilman pyytämistä, ja tässä viimeisimmässä viestissä kerroin oman nimeni.

En nyt tiedä, onko tämä nopeaa vai ei, mutta olemme tapaamassa ensi viikolla ensimmäistä kertaa. Hän taas tätä tapaamista ehdotti, mutta olin kyllä miettinyt jo samaa. Tapaamisen ehdottaminen kuului ihan muodossa "mulla on vähän sellainen olo, että pitäisi tavata. mitä mieltä olet?" Viestit toisillemme ovat pitkiä ja tosiaan kun tahti on, että kerran päivässä tulee kirjoitettua, niin johan tässä on aika paljon jutusteltu. Suomi24:ssa kirjoittelu jää nyt jo muutenkin pois, kun molemmilla on toisen sähköpostiosoite.

Mielestäni tämä meidän etenemä tahti on ihan hyvä, ja omaa luottoa vastapuoleen lisää tämä, että hän paljastaa asioita itsestään ennen minua. Hyvin rauhallisesti hän silti etenee, vaikka hän ehdotti sähköpostiin siirtymistä niin seuraavassa lauseessa oli, että käy kyllä katsomassa Suomi24:sen puolelta viestejä, jos en koe, että haluan kertoa oman sähköpostin. Ensimmäinen tapaaminen lähenee ja jännittää, yhtään ei tiedä, miten se sujuu ja onko meillä yhtään juteltavaa, vaikka kirjoittaminen sujuu hyvin.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Viimeksi muokattu: 21.03.2014 20:51 Diara.

21.03.2014 22:05 #76 : Sarantha
Kuulostaa ihan hyvältä tahdilta, Diara! Jotain tuollaista itsekin alunperin kaavailin, mutta on näköjään helppo jämähtää tuolle kirjoitteluasteelle... Itse vähän odotan että toinen osapuoli tekisi aloitteen tapaamiseen, mutta taitaa käydä niin että se on tehtävä aloite itse. En halua päästää ihmisestä luotuja mielikuvia liian kauaksi aikaa elämään omaa elämäänsä.

21.03.2014 22:48 #77 : Diara
Voisi kyllä minullakin olla, että edelleen oltaisiin pelkällä kirjoitustasolla, jos tuo toinen ei uskaltaisi ehdotella etenemistä. Kun tosiaan olin jo itsekin ehtinyt pohtia, että pitäisikö tämä persoona joskus tavata, mutta en uskaltanut sitä ehdottaa. Ja jos totta puhutaan, niin en kyllä olisi uskaltanut ehdottaa mitään näitä sähköpostiosoitteita tai muitakaan. On kiva, että toinen osapuoli uskaltaa ehdottaa, kun minä olen arka :smile:

22.03.2014 23:19 #78 : Sarantha
Kerro sitten miten meni, Diara!

Tein varovaisen aloitteen, ja vihreää valoa tuli vastaukseksi. Eli kai se pitäisi sitten itsekin irl-treffejä alkaa suunnittelemaan. Voi huokaus. Todellisuuspakoinen Sarantha haluaisi edelleen pitäytyä mielikuvitusmaailmassa ettei vaan joutuisi todellisessa elämässä pettymään, mutta ota-nyt-itseäsi-niskasta-kiinni-Sarantha puolestaan tietää, että sillä menolla mikään ei tule koskaan muuttumaan. Toinen huokaus.

• Wuntvor hahmo
  • Wuntvor
    Kaartilainen
22.03.2014 23:48 #79 : Wuntvor
Olen vuosien varrella satunnaisesti kokeillut nettideittailuja ja vähitellen on usko niiden toimimiseen lähes lopussa. Ainoa syy ettei usko loppunut täysin oli ystävän löytyminen sitä kautta. Koko aikana tapasin 12 naista ja suurin osa oli täysin eri planeetalta vaikka kirjoittelusta sai täysin erilaisen käsityksen.

Siksi suosittelen tapaamista melko nopeasti, alle viikon kirjoittelulla saa toisesta tarpeeksi hyvän kuvan tapaamista ajatellen. Pidemmällä kirjoittelulla luo helposti mielessään täysin vääränlaisen kuvan toisesta ihmisestä.

Useimmiten tein itse aloitteen, 2 kertaa nainen ehti ensin :grin:
Ensimmäisen tapaamisen jälkeen juttu on useimmiten päättynyt siihen, 4 naista tapailin jonkun aikaa ja yhdestä sain ystävän.

Mahdollisesti alan olemaan kyynikko mutta huomattavasti todennäköisemmin törmään sopivaan naiseen harrastuksen tms. kautta kuin nettitreffien välityksellä. Mulla on saattanut olla huomattavasti tavallista huonompi tuuri mutta enemmistö tuota kautta kohtaamistani naisista oli liian pinnallisia. En halua masentaa, Saranthalla tai Diaralla saattaa olla parempi tuuri :smile:

Tällä hetkellä tapailen netin kautta löytynyttä naista ja jos juttu ei toimi aion pitää taukoa nettideittailuista.

25.03.2014 21:17 #80 : Diara
No niin, nettituttavuus on nyt tavattu. Tapaaminen meni kyllä oikein hyvin, juttua riitti ja vain muutaman kerran oli sellainen pieni hiljaisuus, kun yritettiin vaihtaa aihetta. Kaksi tuntia kului nopeasti, ja varmaankin tavataan uudestaan.

Minua ei yllättävää kyllä jännittänyt tapaaminen juuri ollenkaan, mutta toista kyllä jännitti. Se näkyi pienenä väkinäisyytenä ja puhelimen vilkuilulla. Ihan mukavalta tyypiltä vaikutti ja juttua riitti. Ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen on kyllä hankala sanoa, voiko tästä tuttavuudesta tulla jotain romanttisempaa, mutta uskon, että kyllä meistä ainakin kavereita voi tulla. Hieman erakkoluonteiselta hän vaikutti, kuulema ei käy paljoa muualla kuin kotona ja koulussa, joten en ihan tiedä, saako hänestä seuraa opiskelijarientoihin tai illanistujaisiin. No, ei mennä vielä asioiden edelle, katsotaan nyt ensin jos tässä vähän tutustuisi.

Valvojat: IivariSarantha
Pisania, Fievre