Matkustaminen ja pienet reissut

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Matkustaminen ja pienet reissut
17.08.2017 20:48 #141

Help! I need somebody!!

Joo taas olis helsingi reissu eres. Klo 11 Valo talolla haastattelu ja sit klo 18 tutun 50 v juhlat. Pitäs keksiim itä tekee tuossa välissä? Onko hyvää fantasia/scifi kirjakauppaa keskustan läheisyyressä?

Auttakaa te viisaammat

Race like first!
Train like second!

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Matkustaminen ja pienet reissut
17.08.2017 21:05 #142

Valo talon sijainnista en tiedä, mutta Fantasiapelit löytyy Kaivopihalta.

25.08.2017 14:09 #143

Vietin tuossa viikon New Yorkissa itsekseni, aika kului lähinnä kahviloissa kirjaa lukiessa ja hyvin syöden. Erittäin rentouttavaa. :smile:

Se, mitä tänne tulin mainostamaan, on oikeastaan NYCin Botanical Garden, jonka koko olemassaolon opin vasta tällä reissulla. Iso alue, useita erilaisia näyttelyitä sekä sisällä että ulkona, kokonaisuutena erittäin mielenkiintoinen päiväkohde Bronxin puolella. Suosittelen lämpimästi! Näin elokuussa suurin osa kukista oli tietenkin jo ohi, mutta nautin tuolla käyskentelystä silti - ja sain jalkani melko uuvuksiin, mutta mitäs pienestä. Tuntemattomampi kohde kun ilmeisesti on, vierailijat vaikuttivat olevan enimmäkseen paikallisia, joten tuo sopii myös pakopaikaksi turistimassoilta.

03.09.2017 19:02 #144

Mut löytää viikon päästä Bristolista, josta palaan Suomeen kirjamessuviikolla - täytyyhän sitä messuilemaan päästä. Kauheasti ei ole tarkoitus turisteilla, mutta lyömättömät viikonloppukohteet ja päivämatkan säteellä sijaitsevat kiinnostavat vinkit ovat tervetulleita. Stonehenge ja Bath on jo nähty. :smile:

05.10.2017 18:21 #145

Nyt olen kuukauden päivät majaillut Bristolissa tai tarkemmin Nailseassa, ja turisteilu on jäänyt sangen vähälle, kun päivät ovat kuluneet väikkärin naputtamiseen ja muihin työjuttuihin. Yhden paikallisen turistikohteen ehdin nähdä, nimittäin Tyntesfieldin viktoriaanisen kartanon tässä lähinurkilla. National Trustin kohteista löytyy kartanoa jos toista, mutta tämä oli kyllä erittäin vierailemisen arvoinen kohde: hieno rakennus, jota oli entisöity huolella, kiinnostavat puutarhat, iso ja hieno piha, ja vanhaan navettaan tehty erittäin hauska kahvila, jossa sai istua syömässä skonsseja vanhassa lehmäkarsinassa.

31.07.2018 00:13 #146

Minä täällä taas, hei. Olen matkustellut viime ajat lähinnä ympäri tätä kotisaartani, joten jos joku kaipaa matkavinkkejä Irlantiin (erityisesti Dublinin ulkopuolelle), täältä pesee.

Omat seuraavat matkani kohdistuvat duunin puolesta Saksan Bremeniin elokuussa, Barcelonaan syyskuussa, ja syys-lokakuun vaihteessa pakkaan pakaasini kohti Australiaa ja Singaporea. Bremenissä pitäisi olla vapaa viikonloppu vähän ihmetellä maisemia (aasi-kissa-koira-kukko-juttuja?) ja syödä makkaraa, Barcelonassa on ehkä mahdollisesti vähän turisteiluaikaa, ja öäh Melbournessa pitäisi olla parikin viikonloppua ylimääräistä. Suapi siis nähdä, mitä tässä taas ehtii näkemään.

Valvojat: IivariSarantha
Eija