TV-sarjat

11.02.2017 09:44 #261

Legion vaikutti ihan hyvältä. Eka jakso kolahti minuun pirun voimakkaasti mm. sen takia, että siitä puuttui esim. Agents of Shieldissä hieman näkynyt, noh, teinisarjamaisuus. Mielestäni Marvelin tv-sarjat ovat tähän asti vähän yskineet ikävästi joko laadussa tai katsojaluvuissa (en tiedä näistä tuoreimmista todellisista yrityksistä tyyliin Daredevil ja Luke Cage), kun taas DC on jo pitkään tehnyt parempia sarjoja kuin varsinaisia elokuvia (Constantine, Gotham jne. olivat aika lupaavia sarjoja).

TV-sarjojen keskittyminen tätä nykyä striimimaksukanaviin on ollut mulle vähän myrkkyä. Olen sen verran vanhanaikainen että katson mieluummin perinteisiltä kaapeleilta ohjelmani, striimipalvelusarjoja tulee katsottua vain jos joku kaveri on niitä katsonut ja hehkuttanut ja kutsunut katsomaan (ja sitten, tunnustan, torrent jolla voi vilkaista muutaman ekan jakson ennen dvd-ostopäätöstä - näin kävi mm. Gothamin kanssa). Tarjonnan vähenemisen peruskanavilla vs. mielenkiintoisten sarjojen lisääntymisen esim. Netflixissä on kuitenkin huomannut. Perustöllöstä ei tule muuta katottavaa kuin Game of Thronesia (Hodor!), Viikinkejä ja Walking Deadia (joka sekin on loppujen lopuksi aika helposti unohdettava sarja).

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 11.02.2017 09:48 : Rasimus.

12.02.2017 11:51 #262

Joo, Legion vaikutti ekan jakson perusteella hyvältä. Mielenkiintoisten sarjojen määrä on tosiaan selvästi vähentynyt perinteisessä tv:ssä ja lisääntynyt vastaavasti suoratoistopalvelussa. Voin jälkikäteen suositella Subilla tammikuun alussa käynnistynyttä Syfyn dystopiasarjaa Incorporated – pimeyden verkko. Siitä on nyt näytetty viisi jaksoa eli puolet kaudesta. Katsomossa jakso on saatavilla vain kaksi viikkoa, joten on myöhäistä enää aloittaa katselua, mutta ehkä Sub uusii sarjan joskus. Amerikan tv:ssä kausi tuli päätökseen 25. tammikuuta, eikä Syfy ole vielä kertonut, saako Incorporated toisen tuotantokauden.

Jussi kirjoitti: Kutonen alkaa näyttää 26. helmikuuta Heroes Rebornia.

Sarjan alkamista odottaville pitää kertoa ikävä uutinen. Kutonen muutti mielensä, ja Heroes Reborn nähdään kanavalla vasta syksyllä. Lykkäyksen syytä ei ole kerrottu.

Katselen tällä hetkellä kausiboksilta The 100 -sarjan (Eloonjääneet) kolmoskautta. Viisi jaksoa kuudestatoista on takana. Pidin valtavasti kakkoskaudesta, ja tähänastisilla näytöillä ei aivan pärjätä sille. Neljässä ensimmäisessä tapahtumia ja juonenkäänteitä oli jopa liikaa makuuni. Viides jakso oli rauhallisempi ja paras tähänastisista.

Temppeliherroista kertova uusi historiallinen sarja Knightfall aloittaa Amerikan tv:ssä joskus tänä vuonna, tarkkaa aikaa ei ole kerrottu. Traileri:

Jussi kirjoitti: Philippa Gregoryn historiallinen romaani The White Princess kääntyy myös tv-sarjaksi. Tämä jatkaa Valkoisen kuningattaren tarinaa.

Sarja alkaa Yhdysvalloissa 16. huhtikuuta. Nähdäänköhän tämäkin Valkoisen kuningattaren tapaan aluksi HBO Nordicilla, ja sitten myöhemmin Ylellä? Traileri:

05.03.2017 00:15 #263

Luciferin kolmas tuotantokausi vahvistettiin virallisesti helmikuun puolivälissä. Ehkä sarja nähdään joskus Suomen tv:ssä tai jossain suoratoistopalvelussa.

Samoihin aikoihin kerrottiin , että Amazon on tilannut Philip K. Dick’s Electric Dreams -nimisen sarjan. Ja että Hululta on tulossa Stephen King -aiheinen sarja Castle Rock. Jälkimmäisessä on mukana J.J. Abrams.

Jussi kirjoitti: eikä Syfy ole vielä kertonut, saako Incorporated toisen tuotantokauden.

Alkuviikosta uutisoitiin , että Syfy canceloi Incorporatedin. Viimeinen jakso nähdään Subilla ensi viikon sunnuntaina.

Jussi kirjoitti: Kauden näkee myös ilmaispuolella, sillä se starttaa Subilla 25. maaliskuuta. Uusia jaksoja tulee kaksi peräkkäin lauantai-iltaisin.

Jussi kirjoitti: ABC-kanavan uusi raamatullinen draama Of Kings and Prophets canceloitiin kahden(!) jakson jälkeen heikkojen katsojalukujen takia.

Sarja on lisätty Viaplayhin , jaksoja ainoaksi jääneellä kaudella on yhdeksän.

The Last Kingdomin toinen kausi käynnistyy Britanniassa 16. maaliskuuta. Traileri:

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: TV-sarjat
14.03.2017 21:32 #264

Walking Dead jatkaa edelleen melko kankeissa ja rasittavissa tunnelmissa. Koko kausi on pohdittu, pitäisikö Negania vastaan vihdoinkin taistella ja nyt ainakin osa porukasta on tullut siihen tulokseen, että kyllä varmaan pitäisi. Morgan (se pasifistinen keppijumppaaja) on kyllä hemmetin outo kaveri, miehen tekemisistä kun ei ota mitään selkoa.

Voin suositellakin jotain. Curb Your Enthusiasm (Jäitä hattuun) on kyllä mahtavan hauskaa tilannekomediaa, minkä muistin taas, kun bongasin Areenasta muutaman jakson ja katsoin pois. Huumori perustuu mukavan epämukavaan myötähäpeään originaalin Officen hengessä, mikä on aina tehokas resepti. Sarjahan on HBO:n tuotantoa, joten sieltä striimauspalvelusta näkisi varmaan enemmän.

I'm just a normal everyday pervert.

19.03.2017 00:40 #265

Mainitsin aiemmin ketjussa, että katson Eloonjääneiden (The 100) kolmoskautta boksilta. En vielä antanut mielipidettä koko kaudesta. Tykkäsin kovasti, olenhan sarjan fani. Mutta ei tämä ihan kakkoskauden hienoudelle pärjännyt, siinä vain oli niin mieleenpainuva lopetus. Tarinaa vietiin taas rohkeasti uusiin suuntiin, ja kauden päätös (jälleen kerran) yllätti. Vaikea sanoa, miten The 100 menee tästä eteenpäin. Lopetus antoi ymmärtää, että vanhan toistoa ei ole luvassa.

Sain pari päivää sitten katsottua blu-ray-boksilta The Last Kingdomin avauskauden loppuun. Jaksoja oli vain kahdeksan, mutta jokainen oli tunnin pituinen. Bernard Cornwellin kirjojen ystävänä vähän jännitti, mutta BBC:n sarja oli upea ja itse asiassa odottamaani parempi. Paljon onnistuneempi kuin Viikingit. Eka kausi kattoi kaksi ensimmäistä kirjaa, joten tapahtumia oli tiivistetty. Sarja oli uskollinen alkutekstille, mutta muutoksia luonnollisesti löytyi. Kirjat on kerrottu minä-muodossa, ja tv-sovituksessa oli paljon kohtauksia, joissa Uhtred ei ollut mukana.

Olen lukenut Viimeisen kuningaskunnan ja Kalpean ratsastajan kauan sitten, vuosina 2007 ja 2008, joten paljon on unohtunut. En siis ollut varma monista muutoksista. Minua jäi tv-sarjassa oikeasti harmittamaan vain se, että ryöstöretki Cornwalumiin suoritettiin hevosilla. Kirjassa se oli tärkeää, että kyseessä oli laivalla tehty viikinkiretki. Myös Steapan puuttuminen vaivasi jonkin verran, mutta hahmo tulee kuulemma mukaan kakkoskaudella. Milloinkohan pääsen näkemään jatkoa? Ehkä toinen kausi julkaistaan Suomessa boksina jo syksyllä.

Kirjojen humoristisia kohtauksia oli onneksi säilytetty. Näyttelytyö oli hyvää, parhaimpana jäi mieleen Alfredin esittäjä. Ainahan sitä voisi toivoa, että budjetti olisi isompi. Mutta ei The Last Kingdom näyttänyt mitenkään halvalta tehdyltä. Tehosteet ja lavasteet tuntuivat suunnilleen samantasoisilta kuin Game of Thronesin avauskaudella. Minulla ei kyllä ole mitään tietoa budjettien eroista. TLK:n viimeisessä jaksossa nähtiin iso taistelu, kun taas GoT:n ekalta kaudelta sellainen jouduttiin jättämään pois kalleuden takia.

Tällä viikolla uutisoitiin , että hieno Legion-sarja saa toisen tuotantokauden!

Jos jotkut seurasivat viime kesänä Outcastia Foxilta, niin heille tiedoksi, että kauhusarjan kakkoskausi starttaa kanavalla 10. huhtikuuta, viikon Amerikkaa jäljessä.

Arthur C. Clarken klassikkoromaaniin pohjautuva kolmiosainen minisarja Lapsuuden loppu alkaa Kutosella 23. huhtikuuta.

Eija kirjoitti: Ei malttaisi odottaa 3. kautta - koska lie tarjolla subilla tai netflixillä...

Nyt on selvinnyt, että Penny Dreadfulin kolmoskausi käynnistyy Subilla 6. kesäkuuta.

Viimeksi muokattu: 19.03.2017 01:15 : Jussi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija

Dyn vastasi aiheeseen: TV-sarjat
19.03.2017 01:24 #266

Ei spefiä, mutta täytyy mainostaa tanskalaista Dicteä. Toimittaja ratkoo murhia ja rikoksia yhdessä murharyhmän poliisien kanssa. Henkilöhahmot ovat suorastaan loistavia, ja juoni koukuttava. Kaksi kautta olen nyt nähnyt, kolmatta joutuu hiukan vielä odottelemaan, sillä se on näytetty Tanskassa vasta viime vuonna.

Emelie vastasi aiheeseen: TV-sarjat
20.03.2017 12:28 #267

25.03.2017 17:19 #268

Walking Dead:sta on joko poistuneet kaikki oikeasti hyvät hahmot (viimeksi Abraham), tai sitten muuttuneet nössöiksi (Michonne, Carol ja ehkä Daryl). Ei enää jaksaisi sarjaa katsoa, kun Negankin on jätetty sivuun. Onneksi tuotantokausi on taas päättymässä, joten josko nyt saataisiin jotain menoa ja meininkiä jaksoksi tai pariksi...

Outcast ei oikein jaksanut sytyttää alun alkaenkaan, mutta eiköhän tuota uutta tuotantokautta tule taas katsottua, vaikkakaan en odota mitään suuria.

Legion taas on ollut mulle todella hyvä kokemus. Päähenkilön pään sisässä riittää vilskettä ja sarja yrittää olla (ehkä turhan itsetarkoituksellisesti) yhtä sekaisin kuin mies itsekin. Lisäpisteitä siitä, että supersankaritouhu on likimain olematonta. Tosin Marvelia tuntevat voisivat valistaa, miten kaukana sarja on alkuperäismateriaalista. Itsestä tuntuu siltä, että jostain oikeuksien jakaantumissyistä Rogue on vaihdettu Sydiin ja Xavier vanhaan muijaan.

Jussi kirjoitti: Nyt on selvinnyt, että Sub näyttää The Strainin neloskauden suoraan kolmannen perään.

Erm... Näyttikö ne koskaan edes toista tuotantokautta? Vai menikö se multa jotenkin ohi?

25.03.2017 21:07 #269

Tarkoitukseni oli sanoa, että näyttää kolmannen heti toisen perään. Meni tuotantokaudet sekaisin... Tänä iltana Subilla siis alkaa kakkoskausi.

02.04.2017 00:54 #270

Jussi kirjoitti: Game of Thronesista tutun Richard Maddenin uusi projekti on Medici: Masters of Florence. Tykkään historiallisista draamoista, joten tämäkin kiinnostaa, jos se tulee joskus Suomessa katsottavaksi. Ensimmäisellä kaudella on kahdeksan jaksoa, ja toinen tuotantokausi on vahvistettu.

Yle Teema näyttää ensimmäisen kauden nimellä Medicit, Firenzen valtiaat . Sarja alkaa kanavalla 26. huhtikuuta, ja kaikki kahdeksan jaksoa tulevat katsottaviksi Areenassa jo kaksi päivää aiemmin.

Jussi kirjoitti: NBC-kanava on virallisesti tilannut ensimmäisen kauden uudesta Timeless-nimisestä aikamatkustussarjasta. ABC-kanavan kilpaileva aikamatkustussarja on Time After Time, joka sai päivää aiemmin vahvistuksen .

Timelessin 16-jaksoinen avauskausi löytyy nyt Suomen Netflixistä. NBC ei ole vielä päättänyt, saako sarja toisen kauden. Time After Timelle kävi huonosti, se canceloitiin tällä viikolla vain viiden esitetyn jakson jälkeen.

American Godsista julkistettiin pari viikkoa sitten uusi traileri. Sarja alkaa Amerikan tv:ssä 30. huhtikuuta, ensimmäisellä kaudella on kahdeksan jaksoa.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: TV-sarjat
06.04.2017 13:20 #271

Walking Deadin uusin kausi tuli päätökseensä ja olihan siihen viimeiseen jaksoon saatu edes vähän tekemisen meininkiä mukaan. Ei todellakaan mitään aloitusjakson tapaista mailalla naamaan-tason dramatiikkaa, mutta jotain irtiottoa perustylsyydestä kuitenkin. Päätös oli toki siinä mielessä laimea, että kokonaistilanne ei ollut edes ison rähinäkohtauksen jälkeen merkittävästi muuttunut.

Aloitin tuossa jokin aika sitten katsomaan Viikinkejä useamman vuoden tauon jälkeen. Ykköskausi tuli nähtyä vaihtoehtoisesta lähteestä joskus kauan ennen Suomen tv-esitystä, joten en muistanut siitä juuri mitään. Siispä palasin alkuruutuun ja katsoin sen uudelleen ja sitten kakkoskauden heti perään. Ykkönen oli edelleen loistavaa tavaraa, kakkonen kenties hieman heikompi, mutta hyvä sekin. Juonittelun ja väkivallan vuoksi sarjaa on pakko verrata Game of Thronesiin, jolle se kieltämättä häviää aika selkeästi. Aion silti jatkaa kolmoskaudelle kohtuullisen kovalla innolla.

I'm just a normal everyday pervert.

06.04.2017 15:07 #272

National Geographics on lisännyt mun sarjakatsomisia taas hivenen.

Aamut alkavat ikävään kellon aikaan (pitäisi olla jo menossa töihin...) tulevalla Aivopelit-ohjelmalla, jossa käsitellään kevyesti illuusioita, mielen petollisia toimintamekanismejä ja muuta kivaa (neuro)psykologian alalta.

Marsia tuli katsottua muutamia jaksoja sieltä täältä. Isoin vika sarjassa tuntui olevan se, etten oikein tiennyt aikooko se olla faktadokumentti vai fiktioscifi. Aina kun siirryttiin puhuviin päihin, tuntui tarinankuljetus katkeavan pahasti.

Annetaan kuitenkin pian alkavalle Albert Einsteinista kertovalle Genious-dokusarjalle mahdollisuus.

Astorethein kirjoitti: Ykkönen oli edelleen loistavaa tavaraa, kakkonen kenties hieman heikompi, mutta hyvä sekin

Joo. Ykkönen oli rautaa, mutta onneksi taso ei laske tasaisesti, vaan kakkoskaudesta eteenpäin vakiinnutaan perustasolle lopuiksi tuotantokausiksi.

Sarjaan aletaan sekoittamaan viitteitä yliluonnolliseen kolmannella kaudella (muistaakseni), mutta neljännellä ne muuttuvat jo ihan oikeiksi. Vaikka sarja ei muutenkaan ole järin historiallisesti tarkka, niin ei sentään ihan fantasian puolelle tarvitsisi mennä kun sellaisella ei kerta edes aloitettu.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 06.04.2017 15:09 : Rasimus.

08.04.2017 11:03 #273

Eilen uutisoitiin , että HBO Nordic on hankkinut Suomen yksinoikeudet Twin Peaksin uusiin jaksoihin. Ne nähdään palvelussa 22. toukokuuta alkaen – jakso viikossa heti Amerikan esityksen jälkeen. Sarjan vanhat kaudet löytyvät jo HBO Nordicista.

Jussi kirjoitti: Artikkelin mukaan 24:n spinoff 24: Legacy aloittaa toukokuussa Livillä. Minä jätin alkuperäisen sarjan aikoinaan kesken, kun sankarin suorittama jatkuva kiduttaminen alkoi ottaa päähän...

Nyt on selvinnyt 24: Legacyn tarkka alkamisaika Livillä: 24. toukokuuta.

Jussi kirjoitti: Suomen televisiossa on näytetty Grimmin neljä ensimmäistä tuotantokautta. Neloskausi päättyi Subilla marraskuussa. HBO Nordiciin on tänään ilmaantunut sarjan kaudet 1–5. Nyt pääsen siis katsomaan viitoskauden

Grimmin viides kausi esitetään myös ilmaiskanavalla eli Subilla 30. kesäkuuta lähtien. Uusi ohjelmapaikka on perjantain keskiyö.

Sub alkaa näyttää 27. kesäkuuta yliluonnollista sarjaa Sanansaattajat (The Messengers) vuodelta 2015. Tätä tehtiin vain yksi kausi ennen cancelointia liian huonojen katsojalukujen takia. Juonikuvaus:

Uusi amerikkalainen jännitysdraama etenee tiheätunnelmaisesti kohti maailmanloppua. Mystinen objekti törmää maahan, ja ryhmä toisilleen entuudestaan tuntemattomia ihmisiä menettää samanaikaisesti tajuntansa sen voimasta. Henkilöiden herätessä tajuttomuuden tilasta he saavat selville, että heidän harteilleen on langetettu vastuu uhkaavasti lähestyvän maailmanlopun estämisestä.

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: TV-sarjat
08.04.2017 22:33 #274

Itse on nyt intoutunut Netflixin ottamisen myötä vähän katsomaan sarjoja. Sain tänään juuri loppuun 13 reasons why -sarjan, jossa siis 13 jaksoa. Perustuu ilmeisestikin kirjaan, jossa teinityttö tekee murhan ja äänittää ennen sitä kasettej, joissa hän kertoo 13 syytä itsemurhaansa. Aihekin sen sanoo jo, että ei kauhean hilpeä sarja ole toisaalta kyseessä, mut musta tää oli todella mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä. Toinen kiinnostava teinisarja on tuo Riverdale, johon tulee viikottain jaksoja lisää. Lähinnä nämä kaksi kuluttaneet aikaani viime aikoina :)

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: TV-sarjat
08.04.2017 22:46 #275

Olen ehkä vanha nuori.

Oon täs kuluttanut katsellen vanhoja hyviä komedia sarjoja. Ehkä pitäisi sanoa toisesta niistä että merkittävin komedia sarja kautta.

No eihän se voi olla kuin Monthy Python Flying Circus! Huh huh ku oon hykerrelly.

Toinen on Atkinsonin tähdittämä Black Adder. Tulispa nämä joskus tvstä nii vois vanhemmatki kattoo näitä.

Poistin tupla- ja triplapostaukset - Astorethein

Race like first!
Train like second!

Viimeksi muokattu: 08.04.2017 22:58 : Astorethein.

Dyn vastasi aiheeseen: TV-sarjat
09.04.2017 13:34 #276

Emelie kirjoitti: ^ Hmm, ehkä mä sittenkin kokeilen onneani tuon Dicten kanssa, kun nyt ei ole Siltaakaan katsottavaksi. Olin jo aikonut jättää sarja väliin luettuani The Guardianin toimittajan mielipiteen siitä, että scandic noir on jo kuollut (ja jossa hän mainitsee Dicten yhtenä heikkona fillerinä). Tuleepahan tunne, että ei maksa Netflixille turhaan.

Olen pahasti eri mieltä tuosta kuolemisesta - mutta minä ehkä olenkin sen verran genren fani, että odotan yhä tulevia sarjoja. Tykkäsin tanskalaisesta politiikkasarjasta Borgen erityisesti juuri hyvin tehtyjen henkilöhahmojen ja huumorin takia. Että ehkä tanskalaisissa vaan jokin uppoaa muhun. :smile:

Nyt olen katsonut Areenasta Victoriaa, joka vaikutti ainakin avausjakson perusteella kiinnostavalta.

12.04.2017 21:48 #277

Jussi kirjoitti: Pako-sarjan (Prison Break) uusi viides kausi käynnistyy Amerikassa 4. huhtikuuta. Nelonen ilmoitti , että jaksot esitetään jenkkitahtiin maksullisella Ruutu+:lla. Toisessa lähteessä kerrottiin, että kausi tulee syksyllä katsottavaksi ilmaiselle Liv-kanavalle.

Nelonen esittää tänä iltana klo 23 uuden kauden ensimmäisen jakson maistiaisena, mutta loput näkee vain Ruutu+:sta. Kanava tiedotti, että Paon viitoskausi käynnistyy Livillä 16. elokuuta, ja silloin kaikki jaksot näytetään ilmaiskanavalla.

Jussi kirjoitti: Sarja alkaa Yhdysvalloissa 16. huhtikuuta. Nähdäänköhän tämäkin Valkoisen kuningattaren tapaan aluksi HBO Nordicilla, ja sitten myöhemmin Ylellä?

Ikävänä uutisena C More nappasi The White Princessin oikeudet Suomessa, ja alkaa näyttää sarjaa 18. huhtikuuta. C Morea voisi kokeilla kuukauden ilmaiseksi, mutta siinä ei ole järkeä, sillä suoratoistopalvelulla ei ole ollenkaan sovelluksia älytelkkoihin.

Jussi kirjoitti: Stephen Kingin tunnettu pienoisromaani Usva (The Mist) kääntyy tv-sarjaksi.

Sarja käynnistyy Amerikan tv:ssä 22. kesäkuuta. Traileri:

Hulun uutuussarja The Handmaid's Tale pohjautuu Margaret Atwoodin klassikkoromaaniin Orjattaresi. Suomessa scifisarjan esittää tuoreeltaan HBO Nordic. Kolme ensimmäistä jaksoa tulevat katsottaviksi palveluun 26. huhtikuuta. Traileri:

16.05.2017 11:03 #278

Katsoin äskettäin The Magiciansin toisen kauden loppuun HBO Nordicista. Olihan se hyvä, mutta pidin enemmän ensimmäisestä. Syynä on se, että eka kausi oli sovitus ensimmäisestä kirjasta. Toisen kauden juoni taas oli itse keksitty. Tykkäsin kovasti The Magician King -romaanista, ja olisin halunnut nähdä sen tarinan tv-ruudulla. Jos en olisi lukenut Lev Grossmanin kirjoja, en tiedä, millainen suhtautuminen minulla olisi tv-sarjaan. Amerikassa katsojaluvut nousivat kakkoskaudella, ja kolmas kausi vahvistettiin huhtikuussa. Kolmas kirja The Magician's Land oli suosikkini trilogiassa, mutta kakkoskauden tapahtumien perusteella emme voi nähdä tv-tulkintaa siitä.

Toisella kaudella minua hämmensi syvästi se, että Filloryn fantasiamaa oli muutettu monirotuiseksi. Kirjoissa sen väestö on kokonaan valkoihoista. Tv-sarjassa yli puolet asukkaista oli valkoisia, mutta merkittävä osa afrikkalaisen näköisiä. Asialle ei annettu minkäänlaista selitystä. Tällainen syö immersiota katsoessa: vastaava juttu, jos Game of Thronesissa osa Westerosin kyläläisistä olisi tummaihoisia ilman selitystä[*]. Fillory on esiteollinen/keskiaikainen yhteiskunta, jossa puoliso hankitaan korkeintaan naapurikylästä. Jos maahan ilmestyisi jostain mustaa väestöä, niin se sulautuisi nopeasti alkuperäiseen, ja kaikki olisivat jatkossa ruskeita. Varsinkin, kun rasismia ei tv-sarjan Filloryssa esiintynyt ollenkaan – kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota ihonväriin. Sarjassa ei kuitenkaan annettu ymmärtää, että tummaihoiset fillorylaiset olisivat äskettäin saapuneita.

Nyt loppukeväästä on vahvistettu monien sarjojen jatkuminen. Ja toiset on sitten canceloitu. Uudet kaudet saavat mm. Vampyyrien sukua (The Originals) ja Suomessa Netflixin kautta näkyvät Gotham, iZombie ja Timeless. Lakkauttaminen koitui Foxin Scream Queensin ja Viaplaystä näkyvän Emerald Cityn kohtaloksi. Olen maininnut kehitteillä olevan Kryptonin, joka kertoo elämästä planeetalla ennen Teräsmiehen syntymää. Viime viikolla Syfy-kanava virallisesti tilasi sarjan.

Ryhmä-X -aiheinen The Gifted nähdään Amerikassa syksyllä Fox-kanavalla. Onkohan mahdollista, että tämä esitetään samaan tahtiin Suomen Foxilla?

[*]Tällaiseksi kävisi GoT:ssa, että afrikkalaisen näköiset ovat juuri muuttaneet seudulle Kesäsaarilta.

Viimeksi muokattu: 16.05.2017 11:05 : Jussi.

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: TV-sarjat
18.05.2017 09:36 #279

Tuli löydettyä vanhat kunnot Olipa Kerran.... Mestarin matkassa VHS:ät

Nämä on yhä loistavia ja kyl opettavaisia vaikka oonki nää nähny lukemattomia kertoja.

Ihminen ja Elämä nyt katsottu. Seuraavaksi rupeen katseleen Avaruutta.

Muistaako oliko niitä muitakin kuin nuo kolme ja Löytöretket?

Race like first!
Train like second!

Marski
Marski vastasi aiheeseen: TV-sarjat
18.05.2017 10:56 #280

Nylkky, Muistelisin, että niitä on vielä ainakin Amerikka ja Keksijät. Ensimmäisessä käydään läpi Amerikan mantereen asutusta ja historiallisia tapahtumia. ja toisessa esitellään ainakin tunnettuja keksijöitä.

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT

Viimeksi muokattu: 18.05.2017 10:56 : Marski.

Valvojat: RaccoonRasimus
Eija