TV-sarjat

28.09.2017 20:16 #301

BoJack Horsemanin neljäs kausi katsottu. Omaperäistä ja viihdyttävää settiä edelleen, eikä sarjalle oikein löydy verrokkeja vieläkään. Hauska hömppä yhdistyy hienosti traagiseen synkkyyteen ja pintakerroksen alta paljastuu aina jotain syvempää. Ehdottomasti parhaimpia Netflixin omia tuotantoja ja parhaimpia animaatiosarjoja ylipäätään.

Curb Your Enthusiasm (Jäitä hattuun) on jatkunut Ylellä kuudennen kauden jaksoilla ja kyllä on taas maistunut. Tunnen usein olevani oman elämäni Larry David, koska väärinkäsitykset ja kiusalliset tilanteet kuuluvat minunkin arkipäivääni. Ihan hervottoman hauska sarja, vaikka välillä myötähäpeähuumori saavuttaa suorastaan kivuliaat mittasuhteet.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 28.09.2017 20:30 : Astorethein.

yarskiss
yarskiss vastasi aiheeseen: TV-sarjat
29.09.2017 00:36 #302

Myrskylinnut oli ykkössarja lapsuudessani, heti Batmanin jälkeen... Batman tuli kahdessa osassa keskiviikkona ja torstaina - voi sitä odotusta seuraavaan jaksoon.
Mulla oli Thunderbird 2 pienoismallikin (se vihreä mötikkä), mutta aika on sen syönyt jonnekin.

Dyn vastasi aiheeseen: TV-sarjat
05.10.2017 18:36 #303

Olen katsellut nyt Brittilässä ollessa Luciferia ja minusta se on oikein hauskaa, kevyttä viihdettä. Henkilöhahmot ovat hupaisia ja käänteiden seuraaminen ei vaadi turhaa aivotyötä, sillä yksittäiset jaksot rakentuvat lähinnä murhien ratkaisemisen ympärille, ja kauden läpi kulkeva juoni on melko simppeli. En ole lukenut sarjakuvia, joten mitään ennakko-odotuksia ei ole ollut pilaamassa.

09.10.2017 20:36 #304

Muistin taas jatkaa Viikinkejä eteenpäin ja katsoin läpi kolmannen kauden. Sarja kolahtaa edelleen, vaikka pientä pakan hajoamista onkin nähtävissä. Hommat ovat isollaan ja Ragnarilla on monta rautaa tulessa. Uusi nainenkin tuntuu löytyvän heti, minne mies ikinä meneekään. Kauas on tultu ekan kauden ajoista, jolloin uuden laivan rakentaminen oli se merkittävin juttu.

Pakko ihmetellä, mikä Ragnarin päätavoite oikein on. Englannissa on systeemit pahasti kesken ja sekaisin, mutta silti hän halusi lähteä Pariisiin suunnilleen heti, kun kuuli kaupungin olemassaolosta. Ja kun miehen mukana kulki koko ydinporukka, muissa sijainneissa ei tainnut olla ketään valvomassa kuninkaan etuja. No, retkeltä palattiin takaisin, joten Englanninkin päädyssä säädetään vielä.

Pariisiin hyökkäyksen ensimmäinen vaihe oli kyllä yksi hienoimmista taistelukohtauksista ikinä missään. Ihastelin täysillä äpärien taistelua Game of Thronesissa, mutta tämä oli vielä kovempi. Kausi loppui niin ärsyttävän laskelmoituun cliffhangeriin, että neloskauden blu-ray-levyt menevät tilaukseen aika sukkelaan.

KiLLPaTRiCK
KiLLPaTRiCK vastasi aiheeseen: TV-sarjat
10.10.2017 02:58 #305

Sarja on hieno omalla tavallaan.
Ja blue-ray on ainoa tapa katsoa. Törkeän kaunista silmäkarkkia ja äänet hyökkäävät kuin olisit mukana.

22.10.2017 22:28 #306

Astorethein kirjoitti: Kausi loppui niin ärsyttävän laskelmoituun cliffhangeriin, että neloskauden blu-ray-levyt menevät tilaukseen aika sukkelaan.

Näin tein ja neljä jaksoa on takana. Vaikuttaa edelleen hyvältä, vaikka kauden fokus ei ole vielä selvinnyt ainakaan minulle. Haavoittunut Ragnar on jaksanut nousta ylös sängystä ja siinä kaikki. Toisaalta Peter Franzenin ilmestyminen lupaa kommelluksia ja onhan myös Rollon tilanne varsin mielenkiintoinen. Jasper Pääkköstä en ole vielä nähnyt, mutta hän astuu mukaan luultavasti pian.

KiLLPaTRiCK
KiLLPaTRiCK vastasi aiheeseen: TV-sarjat
Eilen 13:09 #307

Itselläni tuo neloskauden vol. 2 avaamattomana hyllyssä. Ehkä tämän innoittamana siirtyy se katselujonossa ylemmäksi.

On tämä muuten puoli erikoista. Ensin Cornwall kirjoittaa sarjaa näistä tapahtumista (Ragnar Uthredin kasvatti isä) Sitten tämä sarja eri näkökulmasta ja lopulta vielä tuo Last Kingdom TV-sarja, jossa muutaman ekan Uthred kirjan tapahtumat siirtyneet töllöön. Kovasti näyttää kiinnostavan nämä tapahtumat.
Joskin onhan tuota ruusujen sotaakin kuvattu naisten ja miesten näkökulmasta, kirjoissa, TV-sarjoissa ja elokuvissa
Minäkin luin Korpin Kannuksen juuri loppuun.

Valvojat: RaccoonRasimus
Paikalla 1 jäsen ja 36 vierailijaa: