Näin tein ja neljä jaksoa on takana. Vaikuttaa edelleen hyvältä, vaikka kauden fokus ei ole vielä selvinnyt ainakaan minulle. Haavoittunut Ragnar on jaksanut nousta ylös sängystä ja siinä kaikki. Toisaalta Peter Franzenin ilmestyminen lupaa kommelluksia ja onhan myös Rollon tilanne varsin mielenkiintoinen. Jasper Pääkköstä en ole vielä nähnyt, mutta hän astuu mukaan luultavasti pian.Astorethein kirjoitti: Kausi loppui niin ärsyttävän laskelmoituun cliffhangeriin, että neloskauden blu-ray-levyt menevät tilaukseen aika sukkelaan.
Negan ei tosiaan viihdy näyttämöllä liian usein, minkä tämä uusikin kausi osoittaa. Ekassa jaksossa yksi hahmo jäi Neganin vangiksi muiden paetessa paikalta, mutta asiaan ei ole palattu mitenkään. Huonon rytmityksen voikin lisätä sarjan pitkään syntilistaan.Rasimus kirjoitti: Walking Dead on kieltämättä sarja, joka ei vain kohoa legendaariseen suuruuteen. Mutta kyllä se Negan silti parasta on sitten Kuvernöörin, jamppari vain saa liian vähän ruutuaikaa koska tarkoituksena on ilmeisestikin tehdä tämän ja Rickin riidoista ainakin pari tuotantokautta...
Eka kausi ja vähän toistakin on nyt katsottu ja sarja on kyllä valloittanut puolelleen. Virkistävän erilaista kamaa siihen verrattuna, mitä yleensä katselen. Ihmisiä ei tapeta eikä rakennuksia räjäytetä, mutta silti meinaa vähän jännittääkin. Mainostoimiston elämä ei kuulosta erityisen kiehtovalta tarinan aiheelta, mutta sitä se vaan kuitenkin on. Don Draper on erittäin hyvä ja arvoituksellinen päähenkilö, eikä minua edes haittaa, että muut hahmot tuntuvat vain statisteilta hänen rinnallaan. Toki muutkin hahmot toimivat, mutta suurin osa kaikesta koetaan herra Draperin näkökulmasta.Astorethein kirjoitti: Hyllyssä olisi myös Mad Menin kaksi ekaa kautta ja koska en ole sarjaa ikinä katsonut, pitäisi vähän sivistää itseään.
Ei samanaikaisesti, mutta The Gifted alkaa Suomen Foxilla 20. joulukuuta. Jenkeissä kriitikot ovat tykänneet, siellä sarja käynnistyi lokakuussa.Jussi kirjoitti: Ryhmä-X -aiheinen The Gifted nähdään Amerikassa syksyllä Fox-kanavalla. Onkohan mahdollista, että tämä esitetään samaan tahtiin Suomen Foxilla?
Sarja alkaa Englannin televisiossa 18. tammikuuta. Tässä ensimmäinen traileri:Jussi kirjoitti: Kehitteillä oleva historiallinen sarja Britannia vaikuttaa erittäin kiinnostavalta. Se kertoisi Rooman valtakunnan invaasiosta Britanniaan.
Katselitko enemmän kuin avausjakson? Minua eka jakso ei vielä vakuuttanut, mutta päätin tarkistaa myös seuraavan, joka paransi selvästi. Aion katsoa koko kauden Suomen Foxin tahtiin. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Legion on huomattavasti kiinnostavampi Marvel-sarja. Tänään ilmoitettiin , että The Gifted saa toisen kauden.Rasimus kirjoitti: Minä en sitten yhtään lämmennyt The Gifted:lle.
Scifisarjasta julkistettiin virallinen lehdistötiedote , josta selviää mm. näyttelijöiden nimet. Netflix on mukana Nightfyersin teossa, ja sarja esitetäänkin Yhdysvaltain ulkopuolella Flixissä.Jussi kirjoitti: Nyt on varmistunut, että George R.R. Martinin vanha pienoisromaani Nightflyers kääntyy Syfy-kanavan sarjaksi.