TV-sarjat

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: TV-sarjat
22.03.2019 13:31 #401

Kaksi jaksoa olen Muumilaaksoa vahdannut. Samaa mieltä kuin muutkin siitä, että piirrosanimaatio toimii tietokonegrafiikkaa paremmin. Nopeatempoisempikin tämä on paljon, mikä ei ole lainkaan hyvä juttu. Ja kyllähän sen arvasi, että enää ei ajan hengen mukaisesti nähdä piippua Nuuskamulkeron tai Muumipapan käsissä - vai olenko missannut jotain? Vaikea tottua musiikkiinkin, kun vanhemman sarjan kaikki sävelmät ovat piirtyneet ikuisesti pääkoppaan. Silti täytyy katsoa, kun Muumipappa on nykyään kotoisin omasta kotipitäjästä - siis Ville Haapasalo.

THE GOD CREATED SHIT.

HVM
Upseeri
HVM vastasi aiheeseen: TV-sarjat
26.03.2019 22:50 #402

HVM kirjoitti: Pian päästään seuraaman Uuden Vuosituhannen Ilosanomaa ihan streemissä:

muropaketti.com...netflix-panostaa-animeen-isosti-luvassa-mm-uusi-neon-genesis-evangelion

21 päivä kesäkuuta Netflixissä.

29.03.2019 13:05 #403

Onko Borgiat (The Borgias) hyvä sarja? Olen lueskellut Heavy Metal-lehdestä Milo Manaran piirtämää ja Alejandro Jodorowskyn kirjoittamaa historiallista sarjakuvaa ja muistelin, että siitä on tehty joskus tv-sovituskin. Ainakin sarjis on täynnä syntistä irstailua ja reipasta väkivaltaa, toivottavasti telkkasarjakin! Kausia tehtiin kolme, eli sarja vaikuttaa ihan sopivan mittaiselta.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 29.03.2019 13:06 : Astorethein.

29.03.2019 19:36 #404

Itse pidin Tudors sarjasta enemmän.
Näitähän on siis kaksi:
Borgia (2011-2014)
The Borgias (2011-2013) Showtime ja tässä Jeremy Irons
Showtimen on kalliimpi mutta ihan hyvä on tuo toinenkin. Kyllä ne tuli paremman puoliskon kanssa molemmat katsottua. Aika identtiset pisteet ovat saaneet IMDB:ssä 7,8/7,9 joskin tuon Showtimen on käynyt arvostelemassa kymmenkertainen määrä katsojia.
Molemmat sisältävät pehmopornoa ja verikin roiskuu.

29.03.2019 21:53 #405

En tiennytkään, että sarjoja on kaksi, mutta pitänee tutustua molempiin jossain vaiheessa. Tuota Jeremy Ironsin versiota muistan joskus vilkaisseeni, mutta siihen se jäi jostain syystä. Sarjakuva ei varsinaisesti tarjoa erityisen vahvaa pohjamateriaalia, mutta sitä lukiessa tuli kyllä heti mieleen, että tv-sarjana tämä näyttäisi varmasti komealta.

Edit: itse asiassa en ole edes varma, perustuvatko nämä sarjat sarjakuvaan, koska hahmot ja tapahtumat ovat kuitenkin suunnilleen todellisia, eli pohjana taitaa olla enemmänkin historia. Omaa väriä lienee kuitenkin lisätty lavealla pensselillä.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 29.03.2019 23:33 : Astorethein.

31.03.2019 17:40 #406

Minä olen noista kahdesta Borgia-sarjasta nähnyt vain Showtimen version. Yle esitti sen Suomessa nimellä Borgiat, maan ja taivaan valtiaat. Ei se mikään huippusarja ollut, mutta katsoin mielellään. Eniten häiritsi se, että Showtime canceloi sarjan kolmannen kauden jäkeen. Tarina jää siis täysin kesken.

Viime viikolla uutisoitiin , että Supernatural loppuu 15. kauteen. Jotenkin vaikea uskoa, että sarja oikeasti päättyy. Se on ollut niin pitkään osa elämääni. Mutta joo, minulla on vielä paljon Supernaturalia jäljellä. Katselen vasta 11. kauden viimeisiä jaksoja.

HBO kehittää fantasiadraamasarjaa, joka pohjautuu Asunda-sarjakuvaan.

Asunda is inspired by J.R.R. Tolkien’s Middle-earth epics and Greek mythology and is similar in its settings to Westeros, the world in which the HBO hit series Game of Thrones is placed.

Vaikuttaa kiinnostavalta. Täytyy myöntää, etten ollut koskaan kuullut sarjakuvasta.

Fiktiivi
Fiktiivi vastasi aiheeseen: TV-sarjat
17.04.2019 23:27 #407

kyty kirjoitti:

Rasimus kirjoitti: Uusia muumeja en ole katsellut kuin sen verran, että tietokoneanimaatio on vaikuttanut luotaantyöntävältä ja on taas klassikkojapsisarjaan verrattuna vienyt visuaalista tyyliä poispäin Toven alkuperäispiirosten tyylistä. Ainakin muistelen, että Toven muumikuvituksessa oli paljon yhtäläisyyksiä sarjan piirrostyyliin (etenkin taustoissa, varjojen rasterointia myöten).

Kuvahaun perusteella vaihtelevasti, enkä muista että siinä olisi viivavarjostusta käytetty mitenkään hirvittävissä määrin... Mutta eipä siitä mihinkään pääse, että piirrosanimaatio on lähes aina mukavamman näköistä kuin 3D-mallinnus. Varsinkin tällaisissa tyylitellyissä sarjoissa, jotka eivät pyri täydelliseen fotorealistisuuteen. Vaikka tässä uudessakin on koitettu käsintehdyn tuntua, niin silti jokin tökkää omiin silmiini.

Pikku Myyn ääntä vastaan minulla taas ei jostain syystä ole mitään, mutta saa nähdä miten hahmoa on kehitelty. Sen perusteella mitä olen kuullut, Myylle olisi kehitelty jotain taustatarinaa, jota en muista kirjoista enkä sarjakuvista.

Nyt muutaman katsotun jakson perusteella yksi ongelma taitaa olla, että muumeja ei ole alunperin suunniteltu 3d-hahmoiksi. Alkuperäisinä viivapiirroksina ne erottuivat riittävän selvästi taustasta ja ysärin animesarjassa ne oli varmemmaksi vakuudeksi värikoodattu, mutta uuden sarjan hohtavan valkoiset pyöreämuotoiset 3d-hahmot eivät ole ihan helpoimpia hahmottaa. Varsinkin kun valaistus on liian realistinen ja hahmojen kasvoille lankeaa usein varjoja. Fotorealistisessa valaistuksessa on oma viehätyksensä, mutta sille on syynsä, että elokuvia pääsääntöisesti ei kuvata pelkässä luonnonvalossa...

kyty
kyty vastasi aiheeseen: TV-sarjat
25.04.2019 23:47 #408

Jälleen yksi "en olisi uskonut että tykkään mutta tykkään silti"-sarja. Netflixissä osui silmiin Rilakkuma ja Kaoru, jota aloin katsoa vaikken ennestään fanita Rilakkumaa tai mitään muutakaan söpöä maskottihahmoa. Sarja onkin yllättävän hyvä eikä pelkästään söpö vaan myös synkähkölle puolelle menevä, ja Aggretsukon tapaan enemmän parikymppisille aikuisille naisille kuin lapsille tehty (onko tämän nyt joku juttu näissä maskottihahmoissa?) Plussaa siitä että se on nukkeanimaatiota - tai vähintään näyttää siltä uskottavasti, en tiedä kuinka paljon tietokonetta on käytetty - ja sarjassa on hyvin rakennettua tunnelmaa kuin Ghiblin elokuvissa ikään.

30.04.2019 18:08 #409

Jussi kirjoitti: Starz-kanavan historiallinen draama The Spanish Princess. Sarja on jatkoa Valkoiselle kuningattarelle ja Valkoiselle prinsessalle, ja pohjautuu näiden tapaan Philippa Gregoryn romaaneihin. Espanjalainen prinsessa alkaa Amerikan televisiossa 5. toukokuuta.

The Spanish Princess nähdään C Morella 16. toukokuuta lähtien.

Veronica Marsin uuden kauden kaikki kahdeksan jaksoa saapuvat Huluun 26. heinäkuuta (minun syntymäpäivänä!). Suomessa Hulu ei näy, joten voi toivoa, että toinen suoratoistopalvelu esittää täällä sarjan.

Ben Aaronovichin Rivers of London -urbaanifantasiaromaaneista suunnitellaan tv-sarjaa.

Joss Whedonin HBO-sarjan The Nevers pääosanesittäjä on valittu.

Marraskuussa Yhdysvalloissa aloittaa Disneyn oma suoratoistopalvelu, ja siellä nähdään myöhemmin Marvel Cinematic Universeen sijoittuvia draamasarjoja elokuvista tutuilla näyttelijöillä. WandaVision on vahvistettu, kuten myös Loki sekä Falcon & Winter Soldier. Hawkeye on kehitteillä.

Rämeen olento -sarjakuviin pohjautuva Swamp Thing käynnistyy 31. toukokuuta DC Universe -suoratoistopalvelussa. Teaseri:

Päivänmääriä Suomen television tahtiin sarjoja seuraaville ihmisille:

- The Handmaid's Talen toinen kausi alkaa Teemalla 7. toukokuuta
- Vampyyrien sukua viides eli viimeinen kausi alkaa Subilla 20. toukokuuta
- Medicit, Firenzen valtiaat toinen kausi alkaa Teemalla 22. toukokuuta

20.05.2019 15:29 #410

Amerikan Fox-kanava päätti lopettaa The Passagen ensimmäiseen kauteen. Minulla on kaikki jaksot tallennettuna Elisa-viihteeseen, mutten ole vielä katsonut yhtään. Nyt kun kuulin canceloinnista, niin en tiedä, viitsinkö edes aloittaa tätä Justin Croninin romaanin tv-tulkintaa.

Minulta oli mennyt ohi se, että huhtikuussa Fox lakkautti The Giftedin huonojen katsojalukujen takia. Supersankarisarjaa ehdittiin tehdä kaksi kautta.

Myönteisenä uutisena The Orville saa kolmannen kauden.

Victorian kolmoskausi käynnistyy Ylellä 11. kesäkuuta. Päätin vihdoinkin tutustua tähän pukudraamaan, ja aloitin aiemmin keväällä ensimmäisen tuotantokauden. Mutta lopetin katsomisen jo kahden jakson jälkeen. Victoria ei ollut varsinaisesti huono, mutta vaikutti näkemäni perusteella makuuni liian tylsältä. Käytän likenevän ajan parempien tv-sarjojen seuraamiseen.

Mainitsin edellisessä viestissä Medicien toisen kauden alkamisen Ylellä. Rupesin vasta nyt katsomaan kaksi vuotta sitten näytettyä ykköskautta. Toisin kuin Victoriasta, niin tästä tykkään. Sarjaan on selvästi laitettu rahaa, ja se on kuvattu oikeasti Italiassa. Hyvin viihdyttävää katsottavaa, kunhan historialliset epätarkkuudet eivät häiritse. Minulla on vielä kauden päätösjakso näkemättä.

Downton Abbey on yksi tämän vuosikymmenen suurista tv-ilmiöistä, mutten ole katsonut sitä jaksoakaan. Sarja alkaa uusintana alusta Ylellä 9. kesäkuuta. Ehkä pitäisi vihdoinkin kokeilla...

Uusi traileri Universumien tomun tv-sovituksesta:

30.05.2019 22:23 #411

That '70s Show tuli saateltua päätökseen.

Aloitin katsomaan tätä alkuvuodesta ja nyt viisi kuukautta myöhemmin olen saanut nautittua kaikki 200 jaksoa. Sarja oli tietenkin jo ennestään tuttu, mutta huomattuani sen Netflixissä kaikkine kausineen päätin ottaa sen kokonaan haltuun. Perinteiseen jenkkisitcom-tyyliin jaksoilla on pituutta napakat 22 minuuttia, joten niitä oli helppo katsoa niin pienissä kuin isommissakin erissä aina silloin tällöin. Yliannostuksen välttääkseni pidin kausien välissä pidemmän tauon ja taktiikan ansiosta jaksoinkin katsoa sarjan lähes väsymättä loppuun asti.

That '70s Show (Suomessa pelkkä 70's Show ja erilaisella pilkutuksella) on aina ollut yksi sitcom-suosikeistani ja läpikatselun jälkeen olen yhä samaa mieltä. Kahdeksaan kauteen mahtuu paljon samojen vitsien toistoa, mutta sarja pysyy kuitenkin virkeänä loppuun asti. Viimeinen kausi on kyllä muita huonompi, koska siinä ei nähdä Ericiä ollenkaan ja Michaelkin häipyy pois kuvioista pian alun jälkeen. Lisäksi Eric yritettiin korvata uudella tyypillä, josta ei ollut mihinkään. En ollut nähnyt aiemmin päätösjaksoa ja vähän jännäsin, miten homma laitetaan pakettiin. No, vähän tylsästi, kun siinä vain enimmäkseen muisteltiin menneitä. Sopivaa kuitenkin, että sarja päättyy uudenvuoden aattoon vuonna -79.

Sarjan kuvaus teini-iästä ja aikuisuuden alkumetreistä on hyvin samaistuttava, vaikka en olekaan koskaan poltellut ruohoa tai joutunut pahemmin ratkomaan naisongelmia. Sarjan aikana kellarissa istuvasta kaveriporukasta tuli minunkin kavereitani ja nauroin heille ja heidän kanssaan. Pidin myös muista hahmoista, tosin Red Formanin kohdalla puhutaan enemmän kunnioituksesta. Siinä on yksi parhaimmista isähahmoista ikinä missään.

Loppuun fun fact, joka selvisi minulle vasta äskettäin: Viidennen kauden jaksojen nimet ovat kaikki Led Zeppelinin kappaleita ja muilta kausilta löytyy mm. Queenia ja Rollareita. Tunnistin kyllä joitakin biisinnimiä, mutta en tajunnut kaavaa ennen kuin netti kertoi sen minulle.

23.06.2019 21:25 #412

Katsoin Mad Menin kuudennen kauden. Tämä ja edellinen ovat selvästi huonompia ja tylsempiä kausia kuin loisteliaat neljä ensimmäistä, mutta pidin kyllä menosta edelleen. Meno ei toki ollut kovin menevää ja olisinkin kaivannut jotain oikeita tapahtumia pelkän hitaan tunnelmoinnin lisäksi. Don Draper polttaa ja ryyppää edelleen ketjussa ja siinä sivussa menestyy niin naisten kuin bisnestenkin suhteen. Ollapa samanlainen, mutta ilman pohjatonta alakuloa ja hukassa olemista.

Viimeinen kausi on vielä jäljellä. En jaksa aloittaa sitä heti, mutta odotan silti innolla sarjan loppuratkaisua. Jos nyt mitään ratkaistavaa edes on.

04.07.2019 14:30 #413

En muistanut mainita ketjussa sitä, että Legionin kolmas eli viimeinen kausi alkoi Suomen Fox-kanavalla maanantaina, viikon Amerikkaa jäljessä. Toivottavasti ei mennyt ohi keneltäkään... Jakso tulee vielä kahdesti uusintana.

Oikein Yle uutisoi eilen siitä, että Netflix tekee isolla rahalla tv-sovituksen Neil Gaimanin Sandman-sarjakuvasta.

Netflix on maksanut The Sandman -sarjasta huiman summan rahaa. Hollywood Reporter -lehden mukaan siitä on tulossa Warner Brosin omistaman DC Entertainment -tuotantoyhtiön kaikkien aikojen kallein tv-sarja. Yhtiö tuottaa muun muassa elokuvia, animaatioita ja pelejä DC Comicsin sarjakuvista, joihin kuuluvat esimerkiksi Batman, Teräsmies ja Ihmenainen.

Oletettavasti Netflix toivoo suursatsauksellaan saavansa The Sandmanista samanlaisen hittisarjan kuten sen kilpailijan HBO:n Game of Thrones on ollut.

Sarjakuvan luoja Neil Gaiman on mukana tuottamassa sarjakuvan tv-versiota. Projektin vetäjänä on Allan Heinberg, joka on käsikirjoittanut ja tuottanut hittisarjoja kuten Sinkkuelämää, Greyn anatomia ja O.C..

Netflix julkaisi ensimmäiset viralliset kuvat Noiturista. Tv-sarjan pitäisi ilmaantua suoratoistopalveluun loppuvuodesta.

Viime viikolla kerrottiin, että Netflix on päättänyt lopettaa Luciferin viidenteen kauteen.

Scifisarja Humans canceloitiin kolmannen kauden jälkeen.

Rämeen olento -sarjakuvan tv-adaptaatio jää yhden kauden mittaiseksi.

Ajan pyörä -telkkasarjan kuvaaminen alkaa syyskuussa Prahassa. Kuvauksia tehdään myös Kroatiassa ja Sloveniassa.

Patrick Rothfussin Kuninkaansurmaajan kronikan maailmaan sijoittuvan tv-sarjan ensimmäisen kauden käsikirjoitukset ovat valmiina. Tämän pitäisi kertoa tapahtumista ennen Tuulen nimeä.

Denis Villeneuve tekee parhaillaan uutta elokuvasovitusta Dyynistä, ja nyt myös tv-sarja Dune: The Sisterhood on tilattu.

Minulta oli mennyt ohi se, että helmikuussa kerrottiin BBC:n suunnittelevan tv-sarjaa Michael Moorcockin Hawkmoon-fantasiaromaaneista. Kirjasarja tunnetaan myös nimellä The History of the Runestaff. Olisi kiinnostavaa lopultakin nähdä Moorcockin tuotantoa tv-ruudussa. Minusta Hawkmoon-sarja ei kuulu kirjailijan parhaimpiin töihin, mutta tykkäsin siitä. Jos tv-tulkinta toteutuu, ja siitä tulee menestys, niin ehkä saamme kirjat suomeksi...

Michael Moorcock says: “I am delighted that BBC Studios is developing the Runestaff series for TV. I believe the team will do an outstanding job and I’m looking forward to seeing Hawkmoon, Count Brass and Yisselda brought to the screen. This is a perfect time for the series, which seems more relevant today than it did when I originally wrote it. I will be working closely with the writers to develop the stories. I feel like a schoolboy, breathlessly waiting for the first episode to be aired.”

Sekin oli mennyt ohi, että Netflixiltä tulee kuningas Arthur -aiheinen sarja Cursed. Tämä pohjautuu Frank Millerin ja Tom Wheelerin kuvitettuun romaaniin, joka julkaistaan lokakuussa.

Kolmas ohi mennyt sarja on Amazon Prime Videon Carnival Row, joka saapuu palveluun 30. elokuuta. Sarja sijoittuu viktoriaaniseen fantasiamaailmaan.

Emily St. John Mandelin upea post-apokalyptinen romaani Station Eleven kääntyy kymmenosaiseksi tv-sarjaksi! Miten olisi kirjan suomentaminen?

Rooman perustamisesta tehdään latinankielinen kymmenosainen sarja Romulus.

Kahdeksanosainen fantasiasarja The Rook käynnistyi Starz-kanavalla kesäkuun viimeisenä päivänä. Tämä perustuu Daniel O'Malleyn samannimiseen romaaniin. Suomessa sarja alkaa C Morella 10. heinäkuuta Traileri:

Viimeksi muokattu: 04.07.2019 15:41 : Jussi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: TV-sarjat
04.07.2019 20:58 #414

Netflixiin tuli Stranger Things -sarjan uusi kolmas kausi katsottavaksi.

Ekan jakson perusteella taso on edelleen huippua! :)

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

05.07.2019 14:06 #415

Tuleekohan jossain vaiheessa ähky?
Kun nyt on kohta kaivettu esiin kaikki mahdolliset suositut fantasia kirjasarjat, joista voisi kuvitella tehtävän uuden Game of Thronesin. Tuskin salama kahdesti iskee samaan paikkaan. GoT sattui vain oikeaan aikaan ja kaikki loksahti kohdalleen. Monta on jo yrittänyt esim. Westworld, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Jää meille tietysti kaikkien näiden sarjojen ensimmäiset kaudet/aloitukset, mutta kuin monta näistä saadaan kunnialla loppuun? Ajan Pyörässäkin kun riittää mittaa...

05.07.2019 20:27 #416

Fantsua tosiaan pukkaa enemmän kuin ehdin katsoa tai minua edes kiinnostaa. Tulevista sarjoista Noituri on ainoa, jota oikeasti odotan. Näinä yrityksen ja erehdyksen aikoina veikkaan pessimistisesti, että suurin osa noista Jussin mainostamista sarjoista jää yhteen tai kahteen kauteen.

07.07.2019 13:16 #417

Joo, olen alkanut odottaa, milloin saamme uutisen Belgarionin tarun tai Tarun kolmesta miekasta kääntymisestä tv-sarjaksi. Viime syksynähän ilmoitettiin, että Raymond E. Feistin Riftwar-saagasta suunnitellaan tv-sovitusta. Kuten KiLLPaTRiCK sanoi, on kohta kaivettu esiin kaikki kaupallisesti menestyneet fantasiakirjasarjat. Joe Abercrombie vielä puuttuu... Epäonnistumisia on jo nähty, kuten ison budjetin The Shannara Chronicles, joka lakkautettiin toisen kauden jälkeen liian heikkojen katsojalukujen takia.

Sovituksia suosituista fantasiakirjoista ei kuitenkaan suunnitella ainoastaan television puolella, vaan jotkut uskovat yhä elokuviin. Esimerkiksi tammikuussa uutisoitiin, että Scott Lynchin Herrasmiesroistot-sarjan elokuvaoikeudet on hankittu. Kun tv-sarjoissa halutaan toistaa Game of Thronesin menestys, niin leffoissa varmaan Taru sormusten herrasta -filmien voittokulku.

Viestin lopuksi hyvä uutinen historiallisen draaman ystäville. Poldarkin viides eli viimeinen tuotantokausi käynnistyy Britannian televisiossa 14. heinäkuuta. Nyt on selvinnyt, että kausi alkaa Ylellä jo 6. elokuuta.

09.07.2019 01:11 #418

Oliko siinä Shannarassa oikeasti iso bubjetti?
Jotenkin oli sellainen Xena/Hercules fiilis. B-luokan böönat ja alusvaate pojat juoksenteli nahkahihnat päällä, jonkun Disney juonen ympärille kyhätyn tekeleen tahtiin. Oliko ne kirjat näin huonoja?
Vieläkään en ole katsonut toista kautta, kun ensimmäinenkin jätti traumoja. Kai sen joskus vielä korkkaan, kun krapula vaatii aivoja tylsistyttävää katsomista.

09.07.2019 13:08 #419

Joo, minullakin on yhä Shannaran toinen kausi katsomatta. "Iso budjetti" oli vähän huonosti valittu termi, sillä varmasti sarja tehtiin huomattavasti halvemmalla kuin Game of Thrones ja American Gods tai tulossa olevat Noituri, Ajan pyörä, Sandman, Kuninkaansurmaajan kronikka -aiheinen sarja jne. Tarkoitin sitä, että Shannaran budjetti oli suurempi kuin peruskanavien nykypäivään sijoittuvissa fantasiasarjoissa kuten Olipa kerran, Grimm tai Sleepy Hollow.

Minusta Shannaran tehosteet, lavasteet ja CGI-maisemat olivat riittävän hyvät, ei niissä ollut ongelmaa. Eikä minulle tullut Xena/Hercules-fiilistä, ehkä siksi, että Terry Goodkindin kirjoihin pohjautuva Totuuden miekka (Legend of the Seeker) kymmenen vuoden takaa on näiden kahden sarjan todellinen henkinen perillinen. Eniten minua häiritsi Shannaran ensimmäisellä kaudella se, että tyylilaji oli muutettu pseudokeskiaikaisesta fantasiasta postapokalyptiseksi. Oltiin tulevaisuuden Pohjois-Amerikassa, ja ruostuneita autonromuja näkyi kaikkialla. Kirjassa, johon ensimmäinen kausi pohjautui (The Elfstones of Shannara) ei ollut mitään tällaista. Ei The Shannara Chronicles yrittänyt muuta ollakaan kuin kevyttä viihdettä, eikä sitä voi verrata vakavampaan sisältöön.

Yksi epäonnistunut fantasiasarja on Starzin kuningas Arthur -aiheinen Camelot vuodelta 2011. Tämä aloitti samaan aikaan kuin HBO:n Game of Thrones, ja sarjoilla oli jonkinlainen kilpailutilanne. Budjetit olivat suunnilleen samankokoiset, ja Camelotissakin oli tunnettuja näyttelijöitä kuten Eva Green, Joseph Fiennes ja James Purefoy. Toisaalta Camelot ei pohjautunut romaaneihin GoT:n tyyliin. Nykyään harva muistaa ensimmäisen kauden jälkeen canceloidun Camelotin, sitä ei ole koskaan edes esitetty Suomen televisiossa.

10.07.2019 14:22 #420

Ehkä fantasia olisi ollut liian kallis? Ei ollut rahaa lähteä kuvaamaan Uuteen- Seelantiin. Miten kuvaan tämän?
Jos sijoittuukin postapokalyptiseen aikaan, riittää mikä tahansa rottelo nurkaan tai kaatopaikka kuvauspaikaksi.

Minulla on tuo Camelot Blu-ray hyllyssä. Kesken jäi. Jopa Merlinin Arthuria katseli mielummin kuin tuota pökkelöä. Ei mikään Jon Snow. Eva oli tietysti aika kissa, kuten aina.

Viimeksi muokattu: 10.07.2019 14:24 : KiLLPaTRiCK.

Valvojat: RaccoonRasimus
LordStenhammar