Mistäs leffanne ja sarjanne katsotte?

Dyn vastasi aiheeseen: Mistäs leffanne ja sarjanne katsotte?
12.01.2014 16:32 #21

Teatteri on kyllä ihan ykkösmedia elokuvan katseluun - tulee fiilistä jo siitä ympäristöstä ja isosta kankaasta. Toki valikoima on rajallinen ja uutuusleffatkin pyörii just sen aikaa, että välillä saa oikeasti järjestää itsensä elokuviin. Lipuistakin saa pulittaa sen verran kovia hintoja, ettei nyt ihan joka leffaa tule lähdettyä katsomaan.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mistäs leffanne ja sarjanne katsotte?
13.01.2014 14:55 #22

Katsomani elokuvat ja sarjat ovat peräisin enimmäkseen omasta dvd-hyllystäni, sillä materialistina ja metsästäjäkeräilijänä tykkään kokoelmien kasvattelusta. Hyvänä kakkosena tulee tietokoneeni kovalevy, jonne on jostain syystä kertynyt aika paljon tavaraa. Tarkemmin en voi asiasta puhua, sillä en halua linnatuomiota. Telkkarista tulee katsottua nykyään hyvin vähän mitään, ehkä yksi elokuva viikossa ja sarjoja ei oikeastaan ollenkaan. Täkäläisessä teatterissa käyn silloin, kun siellä jotain kiinnostavaa esitetään, eli valitettavan harvoin.

I'm just a normal everyday pervert.

max
max vastasi aiheeseen: Mistäs leffanne ja sarjanne katsotte?
26.02.2014 20:30 #23

Astorethein kirjoitti: Netlfixiä olen harkinnut vakavissani, nyt kun valikoima alkaa olla siinä kunnossa, että siitä voisi jopa maksaa. Suurehko osa tarjonnasta näkyy kaiketi HD-tarkkuudella, mikä on myös pätevä houkutin. Ihan kaikkea kun ei viitsi hyllyynkään hankkia.

Me hypättiin just Netflix kelkkaan ja tuli kyllä sellainen olo kuin olisi tynnyrissä elänyt. Helpottaa asioita aivan älyttömästi aikaisempaan verrattuna. Tietty valikoimassa on aukkonsa (ainakin kunnes tulee lisää suomalaisia käyttäjiä, mitä mukaa valikoimaa kasvatetaan), mutta uutuuksia tulee kiitettävän nopeasti. Lopulta kun miettii että telkkariin joku suht asiallinen kaapelikanavasetti (tyyliin Canal) on sen 2-3x kalliimpi, ja Netflixissä ei tarvitse ajastaa otsa hiessä, niin ei kyllä oikein valittaa osaa.

Viimeksi muokattu: 26.02.2014 20:31 : max.

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Mistäs leffanne ja sarjanne katsotte?
26.02.2014 21:46 #24

Jokunen vuosi menetin uskoni Suomen kanavien ohjelmatarjontaan, kun kävi selväksi, että melkein kaikki omat lempparisarjat laahasi vuoden, kahden ja kolmenkin vuoden jäljessä ensiesityksistä - ja aloinkin tilaamaan dvd bokseja ulkomailta, että pysyisi edes vähän paremmin mukana. Melkoisesti niitä onkin tullu hankittua, joskin nykyisin tulee paljon katsottua netistäkin, tarjonta ainakin on laajaa. :wink: Viimeisin löytöni on Almost Human.
Hiukan on usko palautut telkkariinkiin, suurimmalta osalta saa kiittää YLEä (Doctor Who, Misfits...) ja vähän aika sitten rohkaistuin ottamaan tuon HBO kanavapaketin ja nautiskelenkin parhaillaan sen ohjelmakirjaston kautta mm. Stargatea alusta alkaen.

Leffoja en ole syystä tai toisesta koskaan innostunut katsomaan netistä, ne tulee hommattua dvd:inä tai tv:stä katsomalla. Ihaninta kuitenkin on istahtaa leffasalin hämärään kylmän limun ja popkornikipon kansssa - niin tein juuri eilen illalla. Salissa oli yhteensä kolme ihmistä, mutta ei se tunnelmaa haitannut. :tongue:

Valvojat: RaccoonRasimus
Uusin jäsen: Anton Niinikoski