Game of Thrones

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: Game of Thrones
08.04.2017 22:49 #41

Ai hitto, että joutuu odottaa vielä pitkään! Pelottaa Danyn kohtalo koska se on mun suosikki :sad: :heart: Uskon, että seuraavasta kaudesta tulee EEPPINEN! Vihdoin Danysta on kasvanut voimakastahtoinen nainen. Ihan eri asetelma kuin alussa. Teaserikin saa jo hyppimään tuolillaan:

ENSI-ILTA SIIS 16.7.2017!

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

Viimeksi muokattu: 08.04.2017 22:49 : Q_Black.

Dyn vastasi aiheeseen: Game of Thrones
08.04.2017 23:39 #42

Myös muutamia promokuvia on julkaistu ensi kauden pukumuutoksista: linkki

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Game of Thrones
10.04.2017 14:19 #43

Noista promokuvista, laitan varmuudeksi spoilerin

Astorethein
Poimuvelho
Astorethein vastasi aiheeseen: Game of Thrones
02.06.2017 20:32 #44

Sain tänään katsottua kuudennen kauden viimeisen jakson ja nautin jälleen näkemästäni. Vaikka kokonaiskuva on hajanaisempi kuin koskaan ja yhteen solmittavia juonilankoja koko kerällinen, oli tämäkin kausi ehtaa tavaraa. Suurta ja näyttävää kuvakieltä riitti ja niitä massiivisia taisteluja katselin täydessä erektiossa. Meereenin matsi oli tosin pettymys, kun oli niin lyhyt, eikä lohikäärmeillä mehusteltu tarpeeksi. Mutta äpärien taistelu sen sijaan oli veristä kultaa. Ihan sama, että taktiikkana oli rynnäköidä rynnäkköä vastaan ja Jon oli yksin ottamassa vastaan tuhat hevosmiestä. Se pitkä otto, missä hevosia ja miehiä sinkoilee ympäriinsä, sai laakin valumaan punttiin.

Siinä mielessä kausi oli vähän tylsä ja tasapaksu, että selkeitä huippukohtia ei oikein ollut. Tai olihan niitä, mutta kun eriasteisia huipentumia tykiteltiin melkein joka jaksossa, ei täydellistä vau-efektiä päässyt syntymään. Kuninkaansataman iso räjähdyskin oli vain yksi puolispektaakkeli muiden joukossa. Seiska-seasonista tulee varmasti hyvä, nyt kun Daenerys viimein pääsee pelaamaan isolle pelilaudalle. Uusi kausi tulee olemaan hyvä jo siksikin, että se on odottamani askel kohti loppua. Kunpa askeleita ei vain olisi enempää kuin on luvattu.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 02.06.2017 21:03 : Astorethein.

Kajsa Blom
Otus
Kajsa Blom vastasi aiheeseen: Game of Thrones
17.07.2017 12:01 #45

Katselin äsken 7. kauden 1. jakson. Vihdoin Dany pääsee aloittelemaan valloitustaan, mutta naapuri väitti että sen näyttelijän sopimus loppuu imdb:n mukaan 2017, joten ei olisi mukana seuraavassa ja viimeisessä tuotantokaudessa?
Huhuja vaan mun mielestä. Ehkä Starkit valtaa pohjoisesta käsin koko Westerosin, en tiedä!

all's well that ends well

Valvojat: RaccoonRasimus
Paikalla 3 jäsentä ja 69 vierailijaa: