Guardians of the Galaxy

• Niksu hahmo
  • Niksu
11.05.2017 13:09 #21 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Guardians of the Galaxy
Minullekin Vol 2. oli pettymys.

Siinä oli yksittäisiä hyviä hahmo kehitys juttuja, mutta juoni itse oli todella tyhmä. Myös välillä mentiin hieman överiksi, kun kaikista hahmoista piti kaivaa se herkkä puoli esiin ja meni vähän sellaiseksi turhan pehmoiseksi meininki. Huumori oli överiä, hahmot huusivat kilpaa keskenään ja vaikka välillä oli hauskojakin hetkiä niin se meni ajoittain aika tylsäksi.

En voi sanoa, että elokuva olisi mikään elämys tai edes kovin hyvä. Tuntui jotenkin nähdyltä ja tylsältä.

12.05.2017 08:39 #22 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Guardians of the Galaxy
Kas, mä näytän edustavan toista reunaa mielipiteissäni tämän vol 2 -osalta, sillä minusta tämä kakkososa oli yksi tämän vuoden parhaimmista leffoista mitä olen nähnyt, heti Arrivalin jälkeen.

Leffa oli hauska ja viihdyttävä, ja huumori nappasi vielä enemmän kuin ekassa osassa, sillä nyt käytettiin huumorikikkoja laajemmassa skaalassa, ei tyydytty pelkästään irvailemaan kliseille. Baby Groot oli mahtava, samoin Rocket. Tässä leffassa erityisesti Yondu nousi tärkeämpään asemaan ja olin erityisen mielissäni Kraglinin (Sean Gunn, Gilmoren tyttöjen Kirk!) isommasta ruutuajasta. Jos eka leffa oli hahmojen esittelyleffa, niin tässä elokuvassa sitten syvennettiin hahmoja, minusta onnistuneesti. Leffa myös taas tuttuun Marvelin tyyliin näytti hyvältä.

Muutama vastaantökkivä juttu toki löytyi, kuten osa niistä tunteellisista hetkistä ja puheista. Ne tulivat jotenkin väärissä pakoissa ja vääriin aikoihin, jolloin ne tuntuivat enemmän päälleliimatuilta kuin aidoilta. Juonellisestikaan tämä ei ollut kovin erikoinen, itseasiassa aika unohdettava. Sylvester Stallone oli hitusen wtf-tyyppi leffassa, ja sillä oli ihan sama ilme, eleet ja releet kuin se olisi ollut The Expendablesissa. Syltty oli ehkä ainoa asia leffassa, josta en todellakaan pitänyt...

Mutta kaikesta huolimatta tämä leffa täytti minun odotukseni, jopa paremmin kuin olisin uskaltanut toivoakaan.

12.05.2017 12:58 #23 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Guardians of the Galaxy

Emelie kirjoitti: Sylvester Stallone oli hitusen wtf-tyyppi leffassa, ja sillä oli ihan sama ilme, eleet ja releet kuin se olisi ollut The Expendablesissa. Syltty oli ehkä ainoa asia leffassa, josta en todellakaan pitänyt...

Mua taas päinvastoin harmitti, miten vähän Stallone sai ruutuaikaa ja miten pieneksi rooli jäi. Että lisää Expendables-hetkiä vaan meikäläiselle. :grin:

12.05.2017 13:10 #24 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Guardians of the Galaxy
Ei Expendablesia enää mihinkään, kiitos. Ramboa ja Rockya sen olla pitää.

Guardians 2 vaikuttaa kyllä trailereiden perusteella niin huonolta, että taidan katsoa vasta Flixistä tai sitten lainaan blu-rayn kaveriltani, joka Marvel-fanina sen luultavasti hankkii.

I'm just a normal everyday pervert.

• max hahmo
  • max
16.05.2017 19:37 - 16.05.2017 19:41 #25 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Guardians of the Galaxy
Civil War oli niin surkea että meinasin jättää Marvel-leffat sikseen, mutta eka Guardians oli niin hyvä, etten malttanut jättää tätä väliin. Värikäs ja hauska, mutta vähemmän sydäntä kuin ekassa tai Deadpoolissa. Leffaan toi uuden tason että olin välissä katsonut Prattin tähdittämän Parks and Recreatonin kaikki kaudet ensimmäistä kertaa, joten aiemmin tuntematon kaveri oli jo kuin vanha tuttu. Pohjimmiltaan Vol.2 toki keskinkertainen tekele, mutta parhaimmillaan hyvä, yllättäen enemmän Grootin ja Draxin kuin vanhojen suosikkieni Starlordin ja Rocketin. Enköhän mahdollisen kolmosenkin käy katsomassa. Dr. Strangekin palasi harkintalistalle.

Omasta mielestäni tällaisen tyylin kuin GotG-leffoissa pitäisi olla oletusasetuksena kaikissa supersankarileffoissa. En nimittäin osaa ottaa särmikkäimpiään sukkahousutyyppejä vakavasti, joten leffat joissa otetaan tuottavat päänvaivaa...
Viimeksi muokattu: 16.05.2017 19:41 max.

17.05.2017 20:20 #26 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Guardians of the Galaxy

max kirjoitti: Dr. Strangekin palasi harkintalistalle.

Mä tykkäsin Dr. Strangesta enemmän kuin tästä elokuvasta, joten suosittelen kyllä. Siinä oli taas ehkä sellaista uuden hahmon esittelyn hehkua, mutta muutenkin se oli minusta ihan vetävä pätkä.

Valvojat: RaccoonRasimus
rudi92