The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!

07.04.2016 17:11 - 07.04.2016 17:12 #41 : HourglassEyes

Diara kirjoitti: Ei huolta, 2. kausi on tilattu. Ainakin mikäli uskomme tätä sivustoa. Muistaakseni näin kyllä imdb:n sivuilta saman uutisen.

Kerrassaan oivallista! Jotain odotettavaa! :wub:

Viimeksi muokattu: 07.04.2016 17:12 HourglassEyes.

• Huoleton hahmo
  • Huoleton
07.04.2016 18:17 #42 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
Sarja on mielestäni parempi kuin elokuva. Sarjakaan ei silti ole mikään kovin hyvä. Keskimääräisesti hiukan sekava. Näyttelijät vähän ylinäyttelevät ja välillä minusta tuntuu ettei kaikkea muistettu kertoa katsojalle.

• Q_Black hahmo Kirjoittaja
  • Q_Black
27.06.2016 17:00 #43 : Q_Black
Vastaus käyttäjältä Q_Black aiheessa The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
Aloin fanittaa kirjasarjaa siitä hetkestä kun ensimmäinen kirja napsahti suomennettuna postiluukusta eli siitä on aikaa :grin: :grin: Elokuva oli ihan jees, sarja ehkä parempi. Kumpikaan ei ehkä silti herättänyt sellaista fanityttömäistä kiljuntaa kuten kirjat, mutta pidin kyllä sarjasta huomattavasti enemmän.

Niin, ja ensi keväänä ilmeisesti saadaan se toinen kausi, johon on suunnitteilla jopa 20 jaksoa! Toivottavasti alkaa tämä sarja menestyä koska haluaisin nähdä kaikki kirjojen tapahtumat televisiossa.

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

• Jussi hahmo
  • Jussi
11.10.2016 11:57 - 07.01.2017 13:34 #44 : Jussi
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
Nyt on selvinnyt, että toinen kausi aloittaa Amerikan tv:ssä 2. tammikuuta. Varmaan jaksot saadaan nopeasti Suomen Netflixiin. En ole itse vieläkään ehtinyt kokeilla Shadowhuntersia. Kakkoskauden traileri:

Viimeksi muokattu: 07.01.2017 13:34 Jussi. Syy: Vaihdoin linkin toimivaan.

Valvojat: RaccoonRasimus
Eija