The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
07.04.2016 17:11 #41

Diara kirjoitti: Ei huolta, 2. kausi on tilattu. Ainakin mikäli uskomme tätä sivustoa. Muistaakseni näin kyllä imdb:n sivuilta saman uutisen.

Kerrassaan oivallista! Jotain odotettavaa! :wub:

Viimeksi muokattu: 07.04.2016 17:12 : HourglassEyes.

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
07.04.2016 18:17 #42

Sarja on mielestäni parempi kuin elokuva. Sarjakaan ei silti ole mikään kovin hyvä. Keskimääräisesti hiukan sekava. Näyttelijät vähän ylinäyttelevät ja välillä minusta tuntuu ettei kaikkea muistettu kertoa katsojalle.

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
27.06.2016 17:00 #43

Aloin fanittaa kirjasarjaa siitä hetkestä kun ensimmäinen kirja napsahti suomennettuna postiluukusta eli siitä on aikaa :grin: :grin: Elokuva oli ihan jees, sarja ehkä parempi. Kumpikaan ei ehkä silti herättänyt sellaista fanityttömäistä kiljuntaa kuten kirjat, mutta pidin kyllä sarjasta huomattavasti enemmän.

Niin, ja ensi keväänä ilmeisesti saadaan se toinen kausi, johon on suunnitteilla jopa 20 jaksoa! Toivottavasti alkaa tämä sarja menestyä koska haluaisin nähdä kaikki kirjojen tapahtumat televisiossa.

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: The Mortal Instruments kirjasarja tv-sarjaksi!
11.10.2016 11:57 #44

Nyt on selvinnyt, että toinen kausi aloittaa Amerikan tv:ssä 2. tammikuuta. Varmaan jaksot saadaan nopeasti Suomen Netflixiin. En ole itse vieläkään ehtinyt kokeilla Shadowhuntersia. Kakkoskauden traileri:

Viimeksi muokattu: 07.01.2017 13:34 : Jussi. Syy: Vaihdoin linkin toimivaan.

Valvojat: RaccoonRasimus
KiLLPaTRiCK, Shadow, ArunaK