Etsi elokuvaa/sarjaa, löydä katsottavaa

• Dyn hahmo Kirjoittaja
11.07.2016 15:49 #1 : Dyn
Vastineeksi vastaavalle kirjaketjulle eli etsi katsottavia tv-sarjoja ja/tai elokuvia kertomalla makusi ja mitä kaipaat.

Itse kaipaisin kesäksi jotain kevyttä kesähömppää Muskettisoturien ja Outlanderin jatkoksi, varsinkin kun molemmista loppuvat jaksot pian. YLEn näyttämä Valkoinen kuningatar on listalla, mutta sekään ei ole pitkän pitkä. Jotain historiallista pukudraamaa tai kevyttä fantasiaa siis, ei liian vakavaa ja onnellisia loppuja olisi hyvä olla. Klassiset BBC-Austenit ja Downton Abbey on nähty. Mieluummin sarja kuin yksittäinen elokuva, koska tykkään uppoutua samaan maailmaan pidemmäksi aikaa.

11.07.2016 21:36 #2 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Etsi elokuvaa/sarjaa, löydä katsottavaa
Oletko katsonut jo Borgiat, Tudorsin, Cranfordin, Penny Dreadfulin ja Draculasta 2013-2014 tehdyn tv-sarjan? Kaikissa ei ole välttämättä erityisen onnellinen loppu, mutta kyseiset sarjat vilisevät hienosti pukeutunutta väkeä.

Saattaisit tykätä myös tästä minisarjasta. www.imdb.com/title/tt0300879/?ref_=fn_al_tt_1

• Huoleton hahmo
  • Huoleton
11.07.2016 21:47 - 12.07.2016 11:36 #3 : Huoleton
Vastaus käyttäjältä Huoleton aiheessa Etsi elokuvaa/sarjaa, löydä katsottavaa
Suosittelen paikkaa nimeltä Sidereel.com, www.sidereel.com/tv-shows/outlander
Antaa aika hyviä suosituksia ja sieltä suosittelen selaamaan sivun Genre->British.

Our Girl- ei mitään historiallista, armeijasarja, ei mikään superhyvä, mutta Game of Thronesin Ramsayn näyttelijä näyttelee mukavaa jeppeä. NIIIN outoa.

Peaky Blindersin varmaan jo katsoitkin.

Poldark on synkkä.

And then there were none- Tää on mulla katsottavien listalla trailerin perusteella. Kerro jos katsot, millanen oli.

The Bletchley Circle- mainio sarja tiedustelun naisista sodan jälkeen.

Death come to Pemberley.

Lyhytsarja Parade's End-sodan korvalta minisarja.

Wolf Hall- oot varmaan jo nähny?
Viimeksi muokattu: 12.07.2016 11:36 Huoleton. Syy: Lisäsin ihan sarjavinkit.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
23.09.2016 09:44 #4 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Etsi elokuvaa/sarjaa, löydä katsottavaa
No en virallisesti etsi vaan utelisin tietääkö kukaan mistä mahtaisi löytää Hobitti - Odottomaton Matka extenced dvd versio myytävänä?

Race like first!
Train like second!