Flash/Arrow/Legends of Tomorrow

20.05.2017 23:54 - 26.05.2017 14:02 #1 : Pugitshu
Itse ollu hypetyksissä näistä sarjoista ja etenkin siitä kuin ne risteää toisiaan. En tällä foorumilla ole kirjoitellut paljoakaan joten pahoittelut jos aiheesta on jo keskustelua. Siitä voi linkkiä laittaa. Te jotka olette seuranneet niin mitä mieltä sarjoista ja hahmoista. Itse olen ollut Marvelin leffoista tykännyt mutta näiden sarjojen myötä Dc Comics on kyllä vienyt voiton. Ja ohan se Arrow hottis ;D
Viimeksi muokattu: 26.05.2017 14:02 Jussi. Syy: Korjasin otsikkoa.

25.05.2017 01:43 #2 : Pugitshu
Vastaus käyttäjältä Pugitshu aiheessa Flash/Arrow/Legends of Tomorrow
Olenko yksin?

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
25.05.2017 10:13 #3 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Flash/Arrow/Legends of Tomorrow
Et ole. Itse katsonut arrow 4 kauteen asti kunnes vaan jotain tapahtui. En pidä tästä uudesta "ryhmästä" liikaa porukkaa kaipaan ensimmäisen kauren Oliveria.

Flashin eka ja toinen kausi (vaikken pitänyt toisen kauden lopusta) oli mahtavia. Kolmatta en ole vielä nähnyt kun en ole DVDnä sitä nähnyt misdään.

Legend of tommorrow ei oikein napannut kyllä sitä katsoo muttei tee sellasta fanitusta kuin Flash .

Superwomen taas on itselleni on pettymys. Tulee koko ajan superman elokuvat mieleen. Joten katsominen jäi muutamaan jaksoon. Ehkä saan itseni ostettua dvdnä ja katsottua tämänkin.

Mennyt hermmo jatkuviin vierailu ja yhteysjaksoihin. Kun pitäs kattoo kaikkia neljää jotta yhren jakson takia tietää mitä tapahtuu... en ole nähnyt mut kaveri avautui tästä ja itsellä meni myös maku osittain sen takia.

Race like first!
Train like second!

09.06.2017 23:17 #4 : Pugitshu
Vastaus käyttäjältä Pugitshu aiheessa Flash/Arrow/Legends of Tomorrow
Mitä vähän googlettelin nii flashin uus kausi ehkä tulee netflixiin syksyllä. Mut tuleeko suomen nii sitä en tiiä. Superwoman vai supergirl? eiks joku supergirl tuu, tai siis vissiin on jenkkien netflixisä? Laitappa sarja suosituksia jos tykkäät vastaavasta. Grimm ja Supernatural on kyl ehottomia kans.

Valvojat: RaccoonRasimus
Pisania, Fievre