Tulevia elokuvia

28.08.2016 15:55 #101

The Dark Tower - Jep. Ensi vuoden alussa Stephen Kingin Musta Torni -elokuva viimeinkin muuttuu todeksi. On tätä jo odotettukin. Juonesta en tiedä, muistan kuulleeni että se ei ole suora Musta Torni -filmatisointi vaan tavallaan jatkoa kirjasarjalle.

Power Rangers - Ihan tosissaanko? Kolmas leffan franchinesta, mutta reboot tällä kertaa.

Resident Evil: The Final Chapter - Vielä kerran pojat ja sitten tämä sarja on ohi! Ihan tosissaan... Niin ne lupaa.

Split - Varoitus: M. Night Shyamalan -elokuva. Psykologinen kauhutrilleri James McAvoyn esittämästä hemmosta, jolla on 23 persoonallisuutta ja joka menee ja kidnappaa kolme teinityttöä, mikä käynnistää 24. persoonallisuuden "The Beast" kehittymisen. Kuka tahansa muu ohjaaja, niin voisi kiinnostaakin...

The Lego Batman Movie - Ennenkuin saamme tuoreimman Batmanin livenäyttelijän Ben Affleckin ohjaaman Batmanin, voi fiilistellä paria (tuhatta) astetta kevyemmällä animaatiolla.

Q_Black kirjoitti: Pride And Prejudice And Zombies - Oon lukenut tämän kirjan, elokuva pitää katsastaa ehdottomasti ;)

Meni suoraan dvd:lle kulkematta valkokankaan kautta. Löytynee vuokraamoista tai suoratoistopalveluista tai kaupasta. Oli kuulemma massiivinen taloudellinen floppi, joten jatko-osaa tuskin saadaan.

28.08.2016 20:23 #102

Rasimus kirjoitti:

Tiedän. Mä oonki sellainen, että haluan nähdä pätkän itse koska tykkään monesti sellasista leffoista, joita muut ei voi sietää :grin:

07.09.2016 19:23 #103

No nyt siitä on trailerikin! Ensi vuonna siis ilmestyy viides Underworld-elokuva. jes, on tätä odotettukin :heart: :wub:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

23.09.2016 18:58 #104

max kirjoitti: Ehkä jälkijunassa.. Mutta aurinkokuntamme parhaan scifinovellin filmatisointi on ilmeisesti oikeasti tapahtumassa, kuvaukset alkaneet ja leffa tulee ensi vuonna. Pääosissa Amy Adams ja Jeremy Renner. Kyseessä on tietenkin Story of Your Life .

Elokuvan nimeksi vaihtui Arrival. Suomen ensi-ilta on 2. joulukuuta. Traileri:

Rasimus kirjoitti: Passengers - Eeh... Romanttinen scifi pitkää matkaa tekevällä avaruusaluksella, jossa Jennifer Lawrence ja Chris Pratt heräävät syväunesta ennen aikojaan. Kuulostaa pahalta.

Tästä on nyt saatavilla ensimmäinen traileri. Elokuva saapuu meillä valkokankaille 25. joulukuuta.

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
23.09.2016 23:15 #105

Venäjällä on tulossa ensi-iltaan ison budjetin viikinkileffa, minkä visuaalisessa tyylissä on mielestäni paljon myös fantasiavaikutteita. Tuskin nähdään ainakaan tämän puolen teattereissa, mutta eiköhän sitä saa joskus myöhemmin vaikka DVD:nä.

24.09.2016 16:23 #106

John Wick 2 on nyt sitten lopputuotannossa, eli oikeasti tulossa. Mikäs siinä. Keanu Reeves ei ole oikein mitään muutakaan hyvää tehnyt Matrixin jälkeen.

Fifty Shader Darkeria varmaan on odotettu kuin kuuta nousevaa, niin erinomaiseksi ekaa elokuvaa on kehuttu. Itse en ole ekaa osaa nähnyt, koska meemivitsit tyyliin "Vieläkin parempi rakkaustarina kuin Twilight... Tai hei, ei sittenkään..." ovat antaneet aika huonon kuvan.

Jungle Bookin kanssa olen vähän hämmentynyt. Eikös tämä jo tullut ulos ihan äskettäin? Näyttelijälistan vertaaminen paljastaa, että kyseessä onkin 2018:lle aikataulutettu toinen tulkinta lyhyessä ajassa, edellisen ulostulleen leffan ollessa 2016. Taas toistuu ilmiö, missä samasta aiheesta tehdään nippu elokuvia lyhyen ajan sisällä. On se kumma.

25.09.2016 12:44 #107

Rasimus kirjoitti: Knights of the Roundtable: King Arthur - Tällanen otsikointi on jotenkin yleistynyt: Ihan kuin taas yritettäisiin kokonaista leffasarjaa, mutta eri henkilöihin keskittyen? Alkuperäisille legendoille uskollista elokuvaa ei taaskaan ole odotettavissa, sillä jo IMDb:n juonikuvaus osaa kertoa, että nuoresta Arthurista tulee kapinajohtaja, jota mysteerinen nuori nainen Guinevere päätyy opastamaan Excalibur-miekan käytössä Arthurin vanhemmat murhannutta Vortigern-diktaattoria vastaan.

Tämäkin elokuva sai uuden nimen: King Arthur: Legend of the Sword. Ensi-ilta on maaliskuussa 2017. Ensimmäinen traileri paljastettiin kesällä.

Ketjussa ei ole mainittu ollenkaan elokuvaa Kong: Pääkallosaari, joka myös saa ensi-illan maaliskuussa 2017. Tällä ei ole mitään tekemistä Peter Jacksonin King Kongin kanssa, vaan filmi sijoittuu samaan universumiin kuin vuoden 2014 Godzilla. Tapahtuma-aika on kuitenkin 70-luku, kun Godzillassa seikkailtiin nykyajassa. Pääosissa nähdään Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson ja Brie Larson. Vuonna 2019 on luvassa Godzilla 2 ja 2020 superhirviöiden yhteenotto Godzilla vs. Kong. Ensimmäinen traileri:

Viimeksi muokattu: 25.09.2016 12:45 : Jussi.

13.10.2016 14:08 #108

Rasimus kirjoitti: Fallen - Nuori ongelmainen tyttö törmää kahteen karismaattiseen nuoreen mieheen, jotka ovat tämän sielusta vuosisatoja taistelleita langenneita enkeleitä. Taas perustuu nuortenkirjaan, ihan kuin tätä lajia ei olisi filmattu viime aikoina ihan tarpeeksi.

Ensimmäinen traileri paljastettiin:

Elokuvan ensi-iltapäivä Yhdysvalloissa ei ole vielä tiedossa. Kirjailija Lauren Kate twiittasi pari päivää sitten, että vasta kolmen kaakkoisaasialaisen maan viralliset julkaisuajat ovat selvillä (10. marraskuuta). Saa nähdä, tuleeko tämä ollenkaan Suomessa valkokankaille. Romaani, johon filmi pohjautuu, ilmestyy suomeksi nimellä Langennut elokuussa 2017.

Variety uutisoi kuukauden alussa, että Peter V. Brettin eeppisen fantasiasarjan avausosasta The Painted Man (julkaistiin USAssa nimellä The Warded Man) on suunnitteilla elokuva. Suhtaudun vähän epäilevästi hankkeeseen. Kirja on melko paksu, lähes 550-sivuinen. Elokuvassa romaanista pitäisi sitten karsia valtavasti sisältöä, että siitä saadaan noin kahden tunnin kestoinen. Katselisin paljon mieluummin laadukasta tv-sarjatoteutusta. Toisaalta suurella elokuvabudjetilla tehosteet/lavasteet ovat paljon näyttävämpiä. Brettin The Demon Cycle on kansainvälinen bestseller-sarja, mutta jostain syystä kirjoja ei ole käännetty suomeksi.

Uusi traileri Ihmeotuksista:

06.12.2016 09:56 #109

Nyt on vähän tylsä lista. Kaikenlaista on kyllä tulossa, mutta vain ne selvät jo moneen otteeseen mediassa rummutetut leffat ainoina paistoivat minun silmääni. Tiedän kyllä, että makuni on käynyt hyvin mainstreamiksi vanhemmiten, mutta että oikein näin itsestäänselväksi...

Transformers: The Last Knight - Ei ei, hyvä jumala, armahda! Michael Bayn lempilapsileffasarja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Mukana Mark Wahlbergiä ja Sir Anthony Hopkinsia. Kuudeskin elokuva on aikomuksena joskus 2019, mutta siihen etsitään jo toista ohjaajaa.

The Mummy - Tää on tullut minulle vähän puun takaa. Tom Cruise tällä kertaa muumiojahdissa nykypäivässä. Ei vaikuta olevan mitään tekemistä sinänsä ihan siedettävän Brendan Fraserin indiaanajoneshenkisen leffasarjan kanssa.

Alien: Covenant - Alkuperäinen maestro Ridley Scott jatkaa puikoissa ja kuulemma palataan Prometheus-harharetken jälkeen taas enemmän asiaan.

Valerian and the City of a Thousand Planets - Hienon Fifth Element -leffan (ja Nikitan, ja Leonin, ja Taxin, ja mitä vielä) tehneen Luc Bessonin näkemys yhdestä 60/70-luvun parhaimmista scifisarjiksista kyllä kiinnostaa. Tekisivät vielä kaupan päälle onnistuneen version Varjojen Lähettiläästä, joka esitteli yhden scifin päheimmistä avaruustukikohdista.

Ghost in the Shell - Mua pelottaa. Kuinka cyberpunkin täydellisestä animeklassikosta kehdataankin tehdä jenkkiversio. Toisaalta pari kohtausta trailerissa on otettu alkuperäisestä, toisaalta traileri viittaisi ihan uuteen tarinaan, joka ei välttämättä omaperäisyydellä loista: "Minulla on menneisyys. Saan selville kuka olin", "Kaikki mitä he kertoivat sinule, on valhetta..." Eeh. Sarjakuvaa lukematta en tiedä onko siinä samaa touhua, mutta animaatiosarjat ja muut eivät tällaiseen viitanneet.

Life - Marsista löytyy elämää ja kuuden hengen miehistö alkaa tutkia sitä vain huomatakseen sen olevan odotettua fiksumpaa. Näyttelijöinä mm. Jake Gyllenhaal ja Ryan Reynolds. Ohjaaja Daniel Espinosa ei ole niin kauhean ansioitunut, ainoana minulle tuttuna tuotantona ruotsalainen Rahalla saa (Snabba cash) ja ei niin kauhean erikoinen jenkkijännäri Safe House.

Charming - Lumikki, Tuhkimo ja Ruusunen saavat selville, että ovat tapailleet samaa miestä eli Prinssi Rohkeaa, joka on varsinainen elostelija. Hmm... Juuri kun olen saanut aikaiseksi lukea koko Fables-sarjakuvan, johon tämä animaatio ei kuitenkaan perustu vaikka kuvio onkin sama.

Logan - Vanha ukko Wolverine, Marvel joka on pärjännyt leffapuolella DC:tä paremmin, ja Deadpoolin vanavedessä yleistyvä K18-touhu. Ilman sarkasmia kysyn, että mikä muka voisi mennä pieleen?

Guardians of the Galaxy 2 - Mä rakastuin jo ekaankin elokuvaan. Yksi traileri , toinen traileri .

Wonder Woman , Justice League , Affleckin ohjaama The Batman jne. - DC-leffat ovat olleet pääsääntöisesti aika hutaistua roskaa, Nolanin ja Burtonin Batmaneita lukuunottamatta). Toivon mukaan edes joku näistä onnistuu rikkomaan pömppöyden kirouksen, mutta en pidätä hengitystäni. Onkohan Wonder Womanissa hoksattu että ensimmäinen Kapteeni Amerikka oli hyvä juuri natsiajan korkeajännityshenkensä ansiosta?

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
15.12.2016 22:44 #110

Rasimus kirjoitti: Ghost in the Shell - Mua pelottaa. Kuinka cyberpunkin täydellisestä animeklassikosta kehdataankin tehdä jenkkiversio.

No, näyttää tuo traileri sentään laadukkaamalta kuin Fullmetal Alchemistin vastaava. Jos Ghost in the Shellin kohdalla voidaan puhua valkopesusta, FMA:n kanssa on tapahtunut jotain päinvastaista.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Viimeksi muokattu: 15.12.2016 22:45 : Puolikuu.

31.01.2017 13:51 #111

Uusi traileri Kaunottaresta ja hirviöstä:

Jussi kirjoitti: Saa nähdä, tuleeko tämä ollenkaan Suomessa valkokankaille. Romaani, johon filmi pohjautuu, ilmestyy suomeksi nimellä Langennut elokuussa 2017.

Fallenin ensi-ilta maassamme on 24. maaliskuuta. Kirjan suomennoksen julkaisu aikaistui helmikuulle.

25.03.2017 17:50 #112

Aika taas listata leffoja, jotka ovat siis ihan oikeasti tulossa, eikä vain suunnitteilla...

Kingsman: The Golden Circle - Ihan ok:lle bond-henkiselle agenttileffalle jatkoa. Ekasta tosin ei ole jäänyt mitään selkeätä muistikuvaa tuon "ihan ok":n lisäksi.

Death Wish - Siis uusintaversio Bronsonin ikälopusta ja asenteiltaan pahasti vanhentuneesta vigilante-elokuvasta? En tiedä tarvitseeko maailma tätä, etenkin kun mun hatarien muistikuvien mukaan (ekassa) leffassa oli vielä haistettavissa vigilantismia kyseenalaistava pointti, jota ei taatusti tuoda mukaan uusintaversioon. Bruce Willis pääosissa.

Ready Player One - Ajattelin vain mainita, jos on kirjan faneja. Itse en tiedä yhtikäs mitään edes opuksesta.

Nosferatu - Jep jep... Nyt palataan juurille kun tehdään uusintaversio nimenomaan 1922 klassikosta, eikä mistään myöhemmistä uusintaversioista kuten Dracula (1931). Doug Jones taas tunnistamattomaksi maskeerattuna. Mies on muuten tuttu mm. Panin labyrintin silmäotuksena, Hellboyn Abena, The Time Machinen morlokkina, ja omalla naamalla monesta youtube-sarjasta kuten Fallout Nuka Break, The Guild, Dragon Age... Ohjaaja ei ole aikaisemmin ansioitunut kuin The Cabinet of Dr. Caligarin uusintaversiolla.

Blade Runner 2049 - Aivan kuten Ghost in the Shell (joka trailerin perusteella on katsomatta paskaa), tämä pelottaa mua aivan helvetisti. Kuinka täydellisestä klassikosta voidaan saada aikaiseksi mitään mikä ei kalpenisi vertailussa?

The Life and Death of John Gotti - Mun kaltaiselle Mafialeffojen ystävälle tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta projektilta. Onhan Gotti yksi näitä viimeisiä suuria mafiosoja (jälkeen tulleet eivät ole vielä ehtineet saada julkisuutta). John Travolta esittää.

The Lego Ninjago Movie - Legoukot peleissä ja leffoissa tuntuivat joskus hauskalta vitsiltä, mutta nyt alkavat kulua loppuun yhtä nopeasti kuin suomimainosta hintalähetyssaarnaajat. Ottamatta kantaa itse leffojen (ja pelien) tasoon, joka ei kuulemma ole mikään kauhean matala.

Birth of the Dragon - Bruce Leen ja Shaolin-mestarin Wong Jack Manin käymästä matsista kertova elokuva. Vielä kun olisi saatu Lee itse esittämään, mutta nyt kai pitää tyytyä mestarin otteita jäljitteleviin trikkeihin (siis herra Lee oikeasti osasi toimia nopeammin kuin kamera pystyi kuvaamaan).

Death Note - Mangan ystäville jenkkiversio. Mukana mm. Willem Dafoe.

Käkä the Cunning
Paimen
Käkä the Cunning vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
25.03.2017 20:35 #113

Rasimus kirjoitti: Death Note - Mangan ystäville jenkkiversio. Mukana mm. Willem Dafoe.

En pysty ajattelemaan kuka sopisi Ryukin rooliin paremmin kuin Dafoe, mies on ihan ilman meikkejäkin kuoleman jumalan näköinen.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
26.03.2017 15:16 #114

Rasimus kirjoitti: Jumanji - Tää oli yllätys. Oliko edesmenneen nanonanomiehen ihan mainio lautapelileffa niin merkittävä, että siitä kannattaa uusintaversio tehdä?

Uusintojahan ei nimenomaan kannata tehdä hyvistä tai merkittävistä leffoista, koska eihän ehjää tarvitse korjata. Uusinta voi olla paikallaan silloin, kun alkuperäinen on vanhentunut huonosti tai siinä on hyödyntämätöntä potentiaalia. Uudessa Blade Runnerissa en näe mitään järkeä, kun taas vaikka uusi Dredd oli selvästi alkuperäistä parempi.

Jumanji on muuten yksi lapsuuteni suosikeista ja onhan se aika hyvä vieläkin, vaikka parikymmentä vuotta vanhat tehosteet ovatkin jo vähän kulahtaneet. Uusi versio tarjoilee varmasti modernien standardien mukaista efektirallia, mutta muuta päivityksen tarvetta originaalissa ei mielestäni ole. Dwayne Johnson on kova jätkä, mutta Robin Williamsille hän ei voi mitenkään pärjätä.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 26.03.2017 15:25 : Astorethein.

31.03.2017 11:55 #115

Dome-sivusto vahvistaa mun pelot Ghost in the Shellistä . Taidan jättää teatterin sijasta vuokraamoleffaksi, jolleivat arvostelut tuosta pahene ja karkota mua kokonaan.

Onneksi Loganissa ei mikään mennyt pieleen, mitä vähän epäilinkin tuolla aikaisemmin kun lisäsin oikein erikseen julistuksen, että ei ollut sarkasmia mun toiveikkuus.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 31.03.2017 11:55 : Rasimus.

08.04.2017 22:40 #116

Itseä kiinnostaa tällä hetkellä tulevista elokuvista tuo aiemmin mainittu Fallen. Se on kyllä juuri elokuvissa, mutta en tiedä ennätänkö käydä katsomassa. Luin siitä hiljattain kirjan, joka jätti vähän kylmäksi, mutta ehkä elokuva on parempi. Muita kovasti odotettuja on FF8, Guardians of the Galaxy 2 ja Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge. Power Rangersinkin voisi katsastaa ehkä.

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
10.04.2017 14:25 #117

Ohhoh. Death Note on ainoa "oikea" manga ja anime-sarja jonka olen lukenut ja katsonut. Enpä tiedä miten toimii elokuvana, kun en oikein voinut sietää sitä miten mangakaan loppui (anime hieman parempi, mutta mielestäni molemmat olisivat saaneet loppua L:n kuolemaan. Sen jälkeen tarina meni ihan päin hevonkuusta).

Wikipedian mukaan tämä julkaistaan Netflixissä elokuussa (en tiedä näkyykö Suomessa) ja L:n rooliin on valittu mustaihoinen näyttelijä. Eh, enpä tiedä katsonko.

Mielenkiintoinen traileri tosin.

Viimeksi muokattu: 10.04.2017 14:33 : Niksu.

17.06.2017 21:40 #118

Nyt olin noita jälkituotannossa olevia leffoja läpikäydessä vähän laiska, en jaksanut juurikaan taustoja ja tietoja kaivella elokuvista, joten haaviin jäi vain kolme huomion kiinnittänyttä. Tokihan hyviä tai muuten vain nasevan kommentin ansaitsevia leffoja on tulossa varmaan enemmänkin...

The Man who killed Don Quixote - Terry Gilliamin parikymmentä vuotta tekeillä ollut jo kuolleeksi ja kuopatuksi luultu ikuisuusprojekti sitten ihan yllättäen on valmistumassa. Tuli ihan nurkan takaa. Huonoimmillaankin Gilliam on vähintäänkin mielenkiintoinen, eikä edellinenkään katastrofiprojekti (The Imaginarium of Doctor Parnassus) mikään totaalisen huono ollut, joten pakko tämä on katsoa kunhan tulee ulos asiallisesti. Projektin tuntien niin vielä ehtii kaikkea tapahtua ja tulla taas muutama vuosi lisää ensi-iltaan...

Jeepers Creepers 3 - Täh? En edes muistanut näiden leffojen olemassaoloa (ja tuolloin minä vielä jaksoin kiinnostua kaikista paskemmistakin kauhuelokuvista), ja nyt about viistoista vuotta edellisestä jatko-osasta vielä kerran halutaan palata aiheeseen. Alkuperäiset kauhuelokuvat kyllä toivat budjettinsa moninkertaisena takaisin, vaikka eivät hääppöisiä olleetkaan (kauhuleffoille tyypillinen hillitty tuotantobudjetti auttoi).

Polaroid - Koulupoika löytää kameran, jossa oleva kirous aiheuttaa kuvatuille kohteille ikävän kohtalon. Erehdynkö paljonkin, jos epäilen Death Note -tyylisten juonien taas tulevan yhtenä ryppäänä ulos unelmatehtaasta? Jostain syystä samankaltaisia elokuvia tehdään aina kasoina, vaikka käsikirjoittajat kovasti väittävätkin, ettei samaa tarinaa myydä useampaan otteeseen eri studioille, ja studiot väittävät etteivät kopioi heille toimitettujen käsikirjoitusten tarinoita... (Mainittu Death Note tulee Netflixiin 25. elokuuta)

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 17.06.2017 21:41 : Rasimus.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
26.07.2017 20:47 #119

Tommy Wiseaun klassikko The Room saa kunnianosoituksen elokuvassa The Disaster Artist. Pohjana on samanniminen kirja, joka kertoo elokuvan tuotannosta. Mestari Wiseauta näyttelee James Franco, joka näyttää kiitettävästi esikuvaltaan. En valitettavasti ole vieläkään nähnyt The Roomia kokonaan, vaikka parhaat palat on katsottu Youtubesta moneen kertaan. Ensi-ilta on näillä näkymin joulukuussa, vaikka Imdb:ssä leffa onkin saanut jo parisataa pisteytystä.

I'm just a normal everyday pervert.

04.08.2017 14:21 #120

Pitäisköhän mun joskus yleissivistyksen takia katsoa tuo Room?

Jigsaw - Voi tätä autuutta ja ihanuutta (sarkasmia). Saw-leffat jatkuvat sittenkin, vaikkakin hämäävästi eri nimellä.

Pacific Rim: Uprising - Japanin lahja jättiläismechat vastaan Godzilla-kokoiset hirviöt taas palaavat. Alkuperäinen leffakin oli lopulta aika ontto ja pärjäsi lähinnä hauskana vitsinä, mutta ehkä toinen toistaan kolossaalisempien mechojen ja hirviöiden mättöä voisi jaksaa vielä katsoa jos mukaan vain saadaan joku uusi gimmick.

The Nutcracker and the four realms - Lasse Hallström ohjaa Disney-elokuvan, jossa pikkutyttö pääsee fantasiamaailmaan, jossa hiiret ja piparkakku-ukot sotivat keskenään. Perustuu E.T.A. Hoffmannin "The Nutcracker and the Mouse Kingiin".

Tomb Raider - Tällä kertaa ei Angelina Jolieta vaan reboot. Koska ei pelielokuva, niin ei ole takuuvarma paska, mutta reboot-leffoillakin on pelottavan vaihteleva onnistumisprosentti.

The Shape of Water - Guillermo del Toron leffassa tiedemiehet nappaavat ihmismäisen vesihirviön, jonka kanssa kuuromykkö nainen muodostaa yhteyden.

Meg - Jason Statham vs. jättiläishai. Kysymyksiä? Ei? Hyvä. Riittää, jatkakaa.

Killing Gunther - Porukka palkkamurhaajia kyllästyy totaalisesti ylimieliseen kollegaansa ja päättävät hankkiutua tästä eroon. Ei tosin mene ihan suunnitelmien mukaan, kun kyse on komediasta ja Arnold Schwarzeneggeristä...

Bright - Ilmeisestikin buddy-poliisileffa, jossa Will Smith saa parikseen örkin.

Avengers: Infinity War - Marvelia...

Black Panther - Ja lisää Marvelia...

Thor - Ragnarok - Meinasi tämäkin Marvel unohtua.

Inhumans - Arvatkaa mitä firmaa... (Tää oli listattu jälkituotannossa olevaksi elokuvaksi, mutta epäilen kyseessä olevan tv-sarjan tv-elokuvamuotoisen pilotin)

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 04.08.2017 14:50 : Rasimus.

Valvojat: RaccoonRasimus
punnort