Tulevia elokuvia

04.08.2017 15:54 #121

Rasimus kirjoitti: Pacific Rim: Uprising - Japanin lahja jättiläismechat vastaan Godzilla-kokoiset hirviöt taas palaavat. Alkuperäinen leffakin oli lopulta aika ontto ja pärjäsi lähinnä hauskana vitsinä, mutta ehkä toinen toistaan kolossaalisempien mechojen ja hirviöiden mättöä voisi jaksaa vielä katsoa jos mukaan vain saadaan joku uusi gimmick.

Kunhan rymistely tapahtuu päivänvalossa ilman vesisadetta, minulle kelpaa.

25.08.2017 21:13 #122

Oho... Eipäs lista ole vajaassa kuukaudessa pahemmin kasvanut. Lykkäisin aiheeseen paluun myöhempään ajankohtaan, mutta kun tästä on ihan oikeasti mainittava:

Papillon - Alkuperäinen oli tarpeeksi hieno sellaisenaan. Etenkin kun tietää, ettei nykyään enää suosita rauhallista ja ihon alle menevää kerrontaa, niin pelkään lähinnä pahinta mahdollista tulosta. Vähän sama kuin joku nouseva musiikkivideokyky, joka ei ollut edes syntynyt Rita Hayword - Avain pakoon -elokuvan tullessa teattereihin, saisi päähänsä pystyä parantamaan hienoa vankilapakodraamaa...

FreakyMike
FreakyMike vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
19.12.2017 00:07 #123

Ensimmäinen Mortal Engines teaser traileri jo ulkona.

19.12.2017 22:25 #124

Mistä muistuikin mieleen, että on taas aika katsoa mitä on varmasti tulossa lähiaikoina...

Alita - Battle Angel - Muistan nähneeni kyseistä mangaa kirjastossa 90-luvulla, mutta en muista miltä se vaikutti lukiessa. Trailerin päähenkilön lautasen kokoiset silmät ja sydämen antaminen kuitenkin möivät leffan mulle välittömästi. Ei tämä kovin paljoa Ghost in the Shelliä huonompi voi olla, kun nyt on puikoissa James Cameron ja Robert Rodriguez.

Slenderman - No oli jo aikakin saada nettimeemistä oikea elokuva, eikä mitään dokumenttejä tai fanivideoita. Mutta ettei vain tule vähän myöhässä, sillä en muista törmänneeni enää aikoihin koko hahmoon?

The Incredibles 2 - No jo oli aikakin. Ihmeperheen edellinen leffa kun osui jonnekin vuodelle 2004 ja toimi erinomaisesti aikuiselle katsojalle(kin). En vain melkein viidentoista vuoden jälkeen voi olla epäilemättä ratsastusta nykyisellä uusintaversio- ja jatko-osabuumilla oikean kertomattoman tarinan sijaan.

Nasty Women - Anne Hathaway ja joku Rebel Wilson ovat eri sosiaaliluokista olevia naishuijareita, jotka kilpailevat teknomiljonäärin taskujen tyhjentämisestä. Eli uusintaversio Steve Martinin ja Michael Cainen loistavasta Herrasmieshuijareista (Dirty Rotten Scoundrels).

Deadpool 2 - Juonikuvaus on helmi: After surviving a near fatal bovine attack, a disfigured cafeteria chef (Wade Wilson) struggles to fulfill his dream of becoming Mayberry's hottest bartender while also learning to cope with his lost sense of taste. Searching to regain his spice for life, as well as a flux capacitor, Wade must battle ninjas, the yakuza, and a pack of sexually aggressive canines, as he journeys around the world to discover the importance of family, friendship, and flavor - finding a new taste for adventure and earning the coveted coffee mug title of World's Best Lover.

Solo: A Star Wars Story - Han Solon tarina. Näyttelijälistasta ei valitettavasti löydy Harrison Fordia. Ehkä cameoroolissa jos hyvin käy? Ainakin joku Joonas Suotamo esittää Chewbaccaa!

Winchester - Upporikas Sarah Winchester (Helen Mirren) on omistanut elämänsä laajentaakseen loputtomiin sokkeloista taloa vankilaksi lukemattomille pahoille hengille. Aiheesta on tehty 2000-luvun puolella parikin menettelevää kauhuleffaa, jos tuntuu tutulta. En vain saa päähäni leffojen nimiä.

LAbyrinth - Elokuva Tupac Shakurin ja Notorious BIGin murhatutkimuksista. Mainitsen lähinnä Johnny Deppin ja Forest Whitakerin takia, jotka molemmat ovat loistavia, mutta ensin mainittu on alkanut lipua yhdentekeviin leffoihin, ja viimeksi mainittu ei jostain syystä ole kovin usein päässyt ponnistamaan pois yhdentekevistä elokuvista. Sääli.

Going places - Coenin veljesten loistavan ja legendaarisen Big Lebowskin limainen Jesus (John Torturro) saanut oman elokuvan! Perustuu johonkin ranskalaiseen saman nimiseen draamakomediaan vuodelta 1974.

Robin Hood - Jännä juttu, mutta itse olen 80-luvulta lähtien nähnyt Robin Hood -tulkintoja, joissa Hoodin seikkailuihin on tavalla tai toisella sotkettu saraseenisoturi. Tarinaperinteessä ei ole moista, mutta se on sen verran sitkeä elementti, että olen jo tottunut ajatukseen - ottaen huomioon Hoodin tarinan yhden version olevan juuri ristiretkiltä palaava aatelinen, joten hassut seuralaiset ymmärtää. Mutta kun tässä Jamie Foxx on castattu Pikku-Johniksi, alkaa mun mielestä lähteä jo mopo käsistä...

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 19.12.2017 22:41 : Rasimus.

19.12.2017 23:05 #125

Rasimus kirjoitti: Escape plan 2 - Muistaako kukaan ensimmäistä elokuvaa? Stallone ja Schwarzenegger samassa elokuvassa Expendablesien ulkopuolella?

Muistan. Kävin katsomassa teatterissa ja taisin tykätäkin jonkin verran. Jatko-osaa en silti kaipaa vähääkään.

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
22.03.2018 23:47 #126

Ensi-ilta 25. huhtikuuta. Ihan odotan Infinity Warin näkemistä. Kyseessä on kuitenkin huipentuma kaikille aiemmille Marvel Studiosin elokuville – tätä on pedattu kymmenen vuotta. Tai no filmi on vasta ensimmäinen puolisko huipentumasta, seuraava nähdään vuoden päästä.

Deadpool kakkonenkin on pakko katsoa, traileri on erittäin onnistunut. Ensi-ilta koittaa 16. toukokuuta.

Adolfina Romanov
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
23.03.2018 15:23 #127

Oi, ihanaa! Marvelin uutuudet ovat aina hyviä uutisia.

21.04.2018 22:23 #128

Adolfina Romanov kirjoitti: Marvelin uutuudet ovat aina hyviä uutisia.

No niitähän riittää. X-Men Dark Phoenixia, Deadpool 2:sta ja Ant-mania on tulossa... Itse alan jo vähän turtua supersankarileffoihin ylipäätään, ja etenkin näihin isompiin rymistelyihin (Kostajat, Justice League, mikä tahansa ikonisen sankarin elokuva...). Enemmän pikkusankareiden pienempiä sooloelokuvia olisi kiva nähdä.

Eli listausta mua kiinnostavista, lopputuotannossa olevista, taatusti ilmestyvistä eikä tuotantohelvettiin katoavista elokuvista:

Halloween - Jamie Lee Curtis taas mukana. Onneksi kapteeni Kirk (!) -naamioinen Michael Myers liikkuu niin hitaasti, että rollaattorillakin pääsee uskottavasti pakoon. Antakaa nyt tämänkin leffasarjan kuolla suosiolla pois...

The Girl in the Spider's Web - Stieg Larssonin kuolema ei ole estänyt muita kirjoittamasta lisää kirjoja hakkeri Lisbeth Salanderista (Miehet jotka vihaavat naisia -trilogia). Tämä leffa perustuu jonkun David Lagercrantzin kirjoituksiin.

The Dirt - Elokuva Mötley Crüe:sta, kasariklassikkorockbändistä. Aika pakko katsoa, kun kuuluu mun nuoruuteen.

The haunting of Sharon Tate - Toinen elokuva Mansonin perheen tekemistä murhista lyhyen ajan sisään, tällä kertaa Roman Polanskin murhatun vaimon viimeisten päivien näkökulmasta. Se ensimmäinen josta kuulin, on Tarantinon projekti, tämä taitaa ehtiä ennen sitä teattereihin.

Dumbo - Näytelty elokuva aiheesta. Mukana Danny DeVito sirkuksen omistajana (ei siis Dumbona) ja Colin Farrell. Michael Keaton pahiksena.

Hellboy - Mulle tuli yllätyksenä että Hellboy-reboot on saatu jo filmattua. Viimeksi kun kuulin, niin siitä vain keskusteltiin. Eli tämäkin saadaan sittenkin tehtyä ilman Ron Perlmania ja Guillermo del Toroa. Ohjaaja Neil Marshall ei tosin ole tehnyt mitään kauhean erikoisia leffoja aikaisemmin, Centurion lienee tunnetuin ja sekin oli vain ok.

Mary Poppins returns - Eli Maija Poppasen paluu. Kyllä ne nyt kaikkea herättelee uudestaan henkiin. Emily Blunt tarttuu Julie Andrewsin sateenvarjoon.

Ant-man and The Wasp - Marvelin Murkkumies saa toisen elokuvansa.

X-Men - Dark Phoenix - Musta Feenix oli yksi kovemmista tarinakaarista 80-luvulla ja sitä on jo pariinkin otteeseen X-Men-elokuvissa käsitelty.

Mortal Engines - Olen varmaan jo maininnutkin tässä ketjusta elokuvasta, mutta en löytänyt moista viestiä. Mortal Engines -kirjat ovat käsittääkseni siitä paremmasta päästä nuorisokirjallisuutta, eikä steampunkkia voi kovin pahasti mokata - eihän? Peter Jackson ei ohjaakaan, kuten aluksi piti, mutta on mukana käsikirjoittajana ja tuottajana.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 21.04.2018 22:24 : Rasimus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: max

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
22.04.2018 09:14 #129

Rasimus kirjoitti: Bohemian Rhapsody - Sacha Baron Cohen esittää Freddie Mercurya Queen-yhtyeen tarinan kertovassa elokuvassa. En oikein tiedä miten suhtautua näyttelijävalintaan. Toisaalta osuva, toisaalta pelottava. Mutta on hän ihan oikeasti esittänyt muutakin kuin Sacha Baron Cohenia, eikä Freddie Mercury nyt niin paljon Sacha Baron Cohenista poikkea.

You're not in Wonderland anymore, but you positively reek of rabbit.

22.04.2018 20:44 #130

En edes tiennyt, että Sacha oli ehdolla Mercuryn rooliin ja kuvittelin Rasimusin viestin perusteella, että tulossa on toinenkin leffa. Mietin, että miten ihmeessä aiheesta saa törkeän perseilykomedian ja ennen kaikkea, miksi kukaan haluaisi nähdä sellaisen. Mutta joo, ilmeisesti Sacha on ollut muunkinlaisissa leffoissa.

En ollut aluksi kovin vakuuttunut Malekin valinnasta, koska eihän mies muistuta lainkaan esikuvaansa. Mutta sitten kun näin ensimmäiset kuvat, muutin mieleni. Hän on sittenkin kuin ilmetty Mercury!

max
max vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
22.04.2018 20:55 #131

Virtuaalinen erikoispalkinto Rasimukselle poikkeuksellisen ärsyttävästä hypelistasta, jokainen leffa herättää ajatuksen "ei tätä", "miksi jatkoa tälle", "älkää tehkö". :D No ehkä Ant-Mania odotan vähän vaikka kuppi on jo mennyt nurin Marelin kanssa. Viimeisimmissä on sentään ollut sarkasmia ja itseroniaa mukana, mikä sukkahousuleffoissa on ehdoton plussa.

22.04.2018 21:58 #132

Pisania Bohemian Rhapsodysta kirjoitti: SBC jäi tuosta projektista pois viime vuonna. Meni ilmeisesti sukset ristiin Queenin jäsenten kanssa. Nyt Freddienä nähdään Rami Malek.

Kappas, mun käyttämät lähteet osaavat tarjota vanhaa tietoa. Sen kyllä bongasin, että ainakin Movie Insiderin sivulla yksi leffa oli merkitty lopputuotantoon vaikka ensi-ilta on jo ollut...

max kirjoitti: Virtuaalinen erikoispalkinto Rasimukselle poikkeuksellisen ärsyttävästä hypelistasta, jokainen leffa herättää ajatuksen "ei tätä", "miksi jatkoa tälle", "älkää tehkö"

Tämän päivän trendi. Ne harvat alkuperäiset leffat, mitä on tulossa, eivät oikein herätä tuntemuksia suuntaan tai toiseen ja tippuvat siksi tutkalta pois. Itseasiassa aika huolestuttava trendi, etenkin kun se kohdistuu omaan itseen. Itse kiinnostun omaperäisistä nykyään vasta siinä vaiheessa kun puskaradio ja kriitikot pääsevät sanomaan sanansa valmiista lopputuotteesta joskus ensi-iltojen jälkeen :sad:

max
max vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
23.04.2018 11:23 #133

Niinhän se kyllä on. Kun mietin oikeasti hyviä leffoja viimeisen puolen vuoden ajalta, niin harvaa niistä odotin etukäteen ja niitäkin mitä odotin pitkälti amerikkalaisen vastaanoton pohjalta. Viime vuonna odotin itse eniten uutta Blade Runneria, joka osoittautui ok fanifiktioksi (no tässä tapauksessa toki uin vastavirtaan) ja vaikuttavin elokuva oli, ehh, videsmiljoonas suomalainen historiallinen elokuva Ikitie...

15.09.2018 19:32 #134

Tänä vuonna on tulossa dokkari nimeltä Fuck You All: The Uwe Boll Story. Mies on kuulemma lopettanut elokuvanteon, joten hänen loisteliasta uraansa on syytä muistella. Millainen taiteilijapersoona lukuisten kökköelokuvien takaa paljastuukaan?

Valvojat: RaccoonRasimus