Tulevia elokuvia

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
15.02.2014 07:36 #41

16 Books To Read Before They Hit Theaters This Year
Useampi näistä on jo mainittu, mutta nyt ehtii vielä lukea loputkin kirjat.

Siinä tekstin alla on toiseen listaan linkki, jossa on samoja leffoja ja muutama muu. Minä ainakin käyn hakasemassa Joe Hillin Horns.

15.02.2014 09:33 #42

Huoleton kirjoitti: 16 Books To Read Before They Hit Theaters This Year
Useampi näistä on jo mainittu, mutta nyt ehtii vielä lukea loputkin kirjat.

Pelkkää young adulttia, ei Hollywood ei.. Tykkään kyllä teineille suunnatuista leffoista siinä mielessä kuin esim. Transformers tai Pacific Rim on aika lapsellisia, mutta kuka noita teininäyttelijöitä ja kolmiodraamahinkkauksia jaksaa.. :neutral: No Divergent kiinnostaa jonkun verran, vaikkei sekään niin ihmeellinen kirja ollut.

13.05.2014 09:15 #43

X-men: Days of Future Past tulee vihdoin ensi viikolla. Katsoin ne "vanhat" X-Menit uusiksi ja ne ei ole mielestäni kestäneet kovinkaan hyvin aikaa jos vertaa First Classiin tai uusimpaan Wolverineen, joten on kiva nähdä niitä wanhoja tuttuja modernisti tehdyssä leffassa. Ja onhan tuo Days of Future Past-tarinakin siitä paremmasta päästä..

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
18.06.2014 00:31 #44

Kovimmassa odotuksessa ovat Jupiter Ascending, Guardians of the Galaxy ja Nälkäpeli - Matkijanärhi 1. Lisätään nyt tähän vielä Hobitti, Sin City ja Expendables 3. Siinäpä sitä jo olisikin ;)

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

Dragan
Dragan vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
18.06.2014 12:11 #45

Q_Black kirjoitti: Itse aion ehdottomasti tänä vuonna katsastaa jälleen kerran fantasia-painotteisia elokuvia :lol:

Houkuttelevia elokuvia kieltämättä. Tosin Jupiter Ascending on tulossa vasta ensi vuonna, koska elokuvayhtiön muut elokuvat ovat flopanneet tänä vuonna ja riskiä huonosta tuloksesta halutaan hajauttaa.

19.06.2014 22:07 #46

Helkkari. Nykyisen sarjakuvaleffabuumin ansiosta tekolistalla on ihan oikeasti Sandman-leffa. Joseph Gordon-Levittin osuus lienee vielä vähän epäselvä, mutta kaveri voisi piirteidensä ansiosta sopia nimirooliin. Mun yleisestä listaustyylistä poiketen tämä ei ole vielä edes tuotannossa, joten voi olla pelkkä merkintä jonkun "mietitään vielä"-listalla.

Mutta sitten niitä oikeasti tulevia lopputuotannossa olevia pätkiä, lyhyen kaavan mukaan tällä kertaa:

Chappie - District 9 ja Elysiumin tekijän uusi scifi. Tällä kertaa robotista joka elää adoptoituna poikana moniongelmaisen perheen parissa. Eeh... Jossei tietäisi kuka on tekijänä, tulisi ikäviä mielleyhtymiä Asimov-pohjaiseen Bicentential Maniin.

Z for Zachariah - Hmm... Teinityttö ydinsodan jälkeisessä amerikkalaisessa pikkukaupungissa. Mistäs nyt tuulee kun ydintuho on taas alkanut olla tapetilla kuluneena vuosikymmenenä? Tuskin samanlaista kuvastoa on tarjolla kun mun lapsuudessa 80-luvulla, mutta jo pelkkä aihe kiinnostaa.

Sin City: A Dame to Kill For - Tartteeko tätä edes mainita? Muistaakseni paras Sin City -tarina sarjakuvien puolella, mutta voin erehtyäkin kun muistikuvat on vähän huonot.

The Man from U.N.C.L.E - Taas uusintaversio jossa teemana 60-luvun hönöt tv-sarjat. Tosin Agentti 86 -leffat ja muut eivät olleetkaan mitään varsinaista parhautta.

Hunger Games: Mockinjay, part 1 - Mainitsen ihan vain sen takia, ettei kukaan ennätä ihmettelemään miksi en tätä itsestäänselvyyttä maininnut. Tarkoitus on katsoa, sillä tämä on kirkkaasti parempi leffasarja kuin muut teinispefiromaanisarjojen filmatisoinnit.

Guardians of the Galaxy - En tiedä tästä tai sarjislähdemateriaalista yhtikäs mitään, mutta hei camoon... Pakko nähdä leffa jossa on kovanaama puu ja pesukarhu isojen aseiden kanssa!

Poltergeist - Voi vittu, pitääkö tästäkin kauhuklassikosta tehdä uusintaversio?

The Equalizer - Mä muistan hämärästi tällaisen tv-sarjan 80-luvulta. Ongelmanratkojan ihonväri tosin muuttunut valkoisesta mustaksi Denzel Washingtoniksi, jonka läsnäolo kielii ainakin yrityksestä korkeaprofiilisempaan ja laatutiedostavampaan elokuvaan.

The Expendables 3 - Pakko nähdä koska muskelit ja testosteroidi...

Interstellar - Scifileffa joka yrittää varmaankin pyöriä avaruusmatkustukseen liittyvän kovan scifin alueella. Pakko nähdä koska Christopher Nolanin pätkä.

Mad Max: Fury Road - Uusintaversio tai reboot tai jotain. Ohjaajana jopa alkuperäisten Mad Maxien tekijä George Miller, joten ei kai tämä ihan skeidaa voi olla?

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
01.10.2014 20:32 #47

Twilightin faneille on nyt tiedossa mahtavia uutisia! Lionsgate nimittäin ilmoitti uudesta kampanjasta nimeltään "The Storytellers – New Creative Voices of The Twilight Saga!" Eli vapaasti suomennettuna "Tarinankertojat - Twilight - saagan uudet luovat äänet." Ja tämä tarkoittaa sitä, että Stephanie Meyer on antanut siunauksensa lyhytelokuville joita tehdään Twilight-maailmasta!

Lionsgate yhdessä Stepenie Meyerin, Facebookin, Women in Filmin sekä Tongalin kanssa ovat perustaneet kampanjan jonka tavoitteena on tehdä sarja lyhytelokuvia Twilightin maailmasta joiden ohjaajina nähdään naisia.

Huhujen mukaan kaartissa olisi mukana Meyerin lisäksi Bellana tunnettu Kristen Stewart, Twilight - elokuvan ohjaaja Catherine Hardwicke, Titanicista tuttu Kate Winslet, Oscar-voittaja Octavia Spencer, Emmy-palkittu näyttelijä Julie Bowen, Women in Filmin presidentti Cathy Schulmanand sekä Frozen - elokuvassa ohjaajankin pallilla istunut Jennifer Lee.

Kampanjan monivaiheinen kilpailu kulminoituu siihen, että halukkaiden joukosta valitaan viisi naista ohjaamaan Twilight-lyhytelokuvia. Elokuvat saavat ilmeisesti ensi-iltansa Facebookissa.

Lionsgate kertoi hankkeen sisältyvän Meyerin Twilight saagan viralliseen käsikirjaan (The Twilight Saga: Official Illustrated Guide), jossa nähdään laaja kirjo hahmoja. Voisimme saada esimerkiksi lyhytelokuvan Victorian ja Heidin tapaamisesta Voltureiden kanssa tai siitä kuinka Renee Higginbotham rakastui Charlie Swaniin. Tai millaista on ollut kun J. Jenks tapasi Jasperin. Tai millainen tilanne oli päällä kun Sam jätti Leahin Emilyn takia. Tai kenties jonkinlainen tarina Carlislesta ja Esmestä?

Tämän hetkisten tietojen mukaan Twilight-tarinoista tutut näyttelijät eivät ole palaamassa rooleihinsa (miten me sitten saadaan oikeanlaisia tarinoita?), mutta faneilla on mahdollisuus nähdä "valkokankaalla" ennennäkemättömiä kohtauksia Twilight-maailmasta.

HIENO UUTINEN! Vaikkakin minulle jäi nyt vähän auki se, että miten elokuvat toteutetaan jos niissä on faneille tuttuja hahmoja jotka nähtiin myös elokuvissa.

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

24.11.2014 13:47 #48

Trailerit kahteen tulevaan Disneyn elokuvaan:

Molemmat täytyy katsoa. Into the Woodsin Suomen ensi-ilta on vasta huhtikuussa, vaikka Amerikoissa musikaali saapuu elokuvateattereihin joulupäivänä. Toivottavasti Tuhkimon tarina on parempi kuin keskinkertainen Pahatar.

04.02.2015 12:16 #49

George R.R. Martinin novelleista In the Lost Lands, The Lonely Songs of Laren Dorr ja Bitterblooms on suunnitteilla elokuva. Saksalais-kanadalaisen filmin nimenä on "In the Lost Lands" ja sen tyylilajiksi mainitaan fantasiaseikkailu. Kuvaamisen pitäisi alkaa tämän vuoden lopulla.

Martin puhuu hankkeesta blogissaan . Minä olen lukenut kaikki kolme tarinaa, ja pidin kovasti jokaisesta. Laren Dorr oli itse asiassa suosikkini massiivisessa Dreamsongs-kokoelmassa, jos Westerosiin sijoittuvaa The Hedge Knightia ei lasketa mukaan. Gray Alysin rooliin kaavaillaan Milla Jovovichia, ja Martin sanoo:

It's a thrill to have her be a part of this, and I will look forward to seeing her bring Gray Alys to life. (Maybe I will be so inspired that I'll finally write those other Gray Alys stories... but no, not until I finish A SONG OF ICE AND FIRE, calm down, friends).

Toisesta uutisesta lainattu juonikuvaus:

Lost Lands interconnects three female-centric Martin short stories:

In one thread, the desperate queen of a city built into a towering mountain hires the sorceress Gray Alys (Jovovich) to travel into the ghostly wasteland called the Lost Lands, to obtain the gift of shape-shifting into a werewolf, but she doesn’t realize that the fulfillment of her wish will come at a terrible price.

Meanwhile, warrior girl Sharra must fight a dragon that serves as the gatekeeper of seven worlds to reunite with her lost lover Kaydar. During this quest she meets the mysterious lord of a deserted castle, Laren Dorr, who seduces her so completely that she forgets her quest and stays with him, unaware that he is the real gatekeeper.

And in the futuristic tale Bitterblooms, a young barbarian girl gets spellbound by a lonely witch in a spacecraft, who shows her beauty and love, which turns out to be a net of lies and deceit.

Viimeksi muokattu: 04.02.2015 12:21 : Jussi.

16.02.2015 17:36 #50

Pitkä aika mulla käydä läpi varmasti tulossa olevia elokuvia, mutta tässä jotain. Jätän taas pois ne itsestäänselvyydet, kuten Outolinnun ja Nälkäpelin loput osat.

Magic Mike - XXL - Channing Tatumin miesstripparielokuva saa jatkoa. Jostain syystä nykypäivän jatko-osissa on mukana alkuperäisiä näyttelijöitä, vaikkakaan en silti luottaisi että jatko-osalaatu olisi yhtään aikaisemmista vuosikymmenistä poikkeavaa.

Goosebumps - Jotenkin en ole huomannut, että Jack Blackilta olisi tullut viime aikoina pahemmin elokuvia. Tässä hän esittää kirjailijaa, jonka kirjojen hirviöt tulevat todellisiksi, ja ne pitää vaanitella takaisin opuksiinsa.

Monster Trucks - "An original film based on the popularity of Monster Trucks". Ihan oikeasti: Mitä vittua?

Christ the Lord: Out of Egypt - Raamatulliset elokuvat kokevat nykyään uutta tulemista. Tässä 7-vuotias Jeesus saa selville kuka on ja mikä hänen tuleva roolinsa tulee olemaan. Ei kai vain elokuvan lisänimi vihjaa, että tästä yritetään kokonaista elokuvasarjaa?

Spy - Koomikko Melissa McCarthy pääosissa ja Jason Statham sivuosassa? Agenttikomediasta siis kyse.

The Peanuts Movie - Tenavat-elokuva 3D-tietokonegrafiikkaelokuvana. Oli kyse sitten animaatiosta tai tutut hahmot ihmismaailmassa tulkinnasta, kuulostaa hirveältä konseptilta näin nykytietokoneanimoitujen pätkien vihaajan kannalta.

Minions - Oli vain ajan kysymys milloin hellyttävät keltaiset kätyrit Itse ilkimys -elokuvista saavat oman elokuvansa.

San Andreas - Ei, tämä ei ole GTA-elokuva. Dwayne Johnson (The Rock, siis näyttelijä, ei elokuva) Kalifornian maanjäristyksen jälkiseuraamusten kourissa.

Jurassic World - Jurassic Park -jatko-osa vuosia viimeisimmän jälkeen, kuten nykyään on tapana piiskata kuolleita hevosia uusintaversioilla tai jatko-osilla.

The Fantastic Four - Koska kaksi aikaisempaa Ihmeneloset-leffaa eivät mitenkään voineet olla puhtaasti käsikirjoituksen, tuotantoportaan tai ohjaajan mokia, ollaan päädytty vaihtamaan näyttelijät ja (sarjakuvalle uskollinen) peruskonsepti kokonaan luottavaisina siihen että nyt onnistaisi paremmin.

Scouts vs. Zombies - Jos ei Abraham Lincoln vs. Zombies ollut vielä tarpeeksi, niin nyt on partiopojat loppuunkalutun hirviötyypin parissa.

Hitman: Agent 47 - Hitmanista (se tietokonepeli, ei Chuck Norris) tehdään sittenkin jatko-osa. Jälleen kerran trailerissa kolahtaa helikopteri pilvenpiirtäjään. Mikä on yhä outoa, sillä peleissä sai käyttää enintään yhden luodin ja vain yksi ihminen (kohde) sai saada surmansa jos halusi täydet pisteet.

Terminator: Genisys - Terminaattorisaagaa vain jaksetaan vääntää. Tällä kertaa rebootin muodossa, sillä kronologisesti edenneessä elokuvasarjassa olikin enää jäljellä John Connorin lopullinen voitto koneista ja eläkevuodet.

Pan - Taas uusi Peter Pan -elokuva, Hugh Jackmanin esittäessä Mustapartaa (anteeksi? Koukku on kuitenkin mukana, mutta vähemmän tunnettuna näyttelijänä)

The Moon and The Sun - Pierce Brosnan esittää kuningas Ludvig XIV:sta (eli sitä kuuluisaa Aurinkokuningasta) joka yrittää saavuttaa kuolemattomuuden varastamalla elämänvoiman merenneidolta. Olettaisin siis fantasiaelokuvaksi.

American Ultra - Pikkukaupungin pilviveikko onkin oikeasti hyvin koulutettu soluttautuja-agentti. Jotenkin en usko tämän olevan uusi Big Lebowski.

Fallen - Nuori ongelmainen tyttö törmää kahteen karismaattiseen nuoreen mieheen, jotka ovat tämän sielusta vuosisatoja taistelleita langenneita enkeleitä. Taas perustuu nuortenkirjaan, ihan kuin tätä lajia ei olisi filmattu viime aikoina ihan tarpeeksi.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

26.02.2015 15:45 #51

Eeh... Vielä ihan iskussa olevan Jason Stathamin Transporter-leffoista suunnitellaan reboottia uusilla näyttelijöillä jne. Miksi? <facepalm>

10.07.2015 16:41 #52

Jatketaan jälkituotannossa olevien elokuvien tarkastelua... Mun huomion kiinnittäneitä ovat:

Tarzan - Vuosia sivistyksen parissa elellyt Tarzan (Alexander Skarsgård) palaa Afrikkaan brittien jonkinlaisena kauppaemissaarina tietämättä että onkin vain pelinappulana belgialaisen kapteenin (Christoph Waltz) juonissa. No, ainakaan ei ole taas yksi remake.

Eddie the Eagle - Tätä leffaa on odotettu jo kolmatta kymmenettä vuotta! Brittien mäkikotkan Eddie Edwardsin legendaarinen tarina. Suomalaisille tutumpi biisistä "Nimeni on Eetu", jota hoilattiin ennenkuin Nykäsen laulu-urasta tiedettiin mitään vakavastiotettavaa.

Ben Hur - Tää on kai tätä remake-boomia, mutta onhan siitä alkuperäisestäkin jo aikaa, ja totta puhuen senkin suurin ansio oli hieno kilpa-ajo. Ehkä uusversio saa ryhtiä alkuperäisen hitaaseen tarinankerrontaan.

Pete's Dragon - En totta puhuen edes muistanut että tällanenkin Roger Rabbittia huonommin piirrettyjä ja oikeita näyttelijöitä yhdistävä lohikäärmeleffa oli joskus olemassa. En tiedä miksi siitä pitää remake tehdä.

Silence - Historiallista draamaa jesuiitoista, jotka tuovat shogunaatin aikaiseen Japaniin kristinuskoa. Mainitsen nimenomaan historiallisen samurai-Japanin takia.

Crouching Dragon, Hidden Tiger 2: The Green Destiny - Häh? Mitä?

Creed - Tällä kertaa Rocky-leffa joka ei kanna Rocky-nimeä. Papparainen valmentaa tällä kertaa varhaisen nuoruutensa ottelukumppanin Apollo Creedin pojanpoikaa. Stallonellakin on vähän comebackongelmia, joten wanhassa wara parempi hänelläkin. Aivan kuten Schwarzeneggerilläkin, jonka omaperäisemmät ja uudet viritykset eivät ole oikein toimineet.

Gods of Egypt - Tästä en tiedä yhtikäs mitään, mutta näyttäisi siltä että egyptiläiset jumalat (Gerald Butler, Nikolaj Coster-Waldau, Geoffrey Rush jne.) rellestävät kohtuubudjetin seikkailussa. Onkohan tällä kertaa ammennettu mytologiasta meheviä yksityiskohtia, vai ohitetaanko niitä taas itsesensuurin hengessä kuten kreikkalaisen Zeuksen lapsentekotouhujen kanssa yleensä tehdään.

Criminal - CIA:n agentin muistit, taidot jne. istutetaan kuolemansellissä olevaan rikolliseen siinä toivossa, että tämä saisi suoritettua tämän tehtävän loppuun. Rrright.

Pride and Prejudice and Zombies - Jos ei olisi jo totaalista ähkyä zombibuumista jopa zombiparodioita ja zombikomedioita myöten, niin tämä voisi kuulostaa ihan hyvältäkin (hyvä huono -mielessä, vähintäänkin).

Spectre - James Bond pääsee vihdoinkin asiaan? IMDb:n näyttelijälistassa ei kuitenkaan mainita Blofeldiä...

Hotel Transylvania 2 - Mel Brooksin uusi leffa! Tietääkö enää kukaan nykykakara kuka se on? Muoks: Perhana, tää onkin animaatio. Ei sitten lasketakaan Mel Brooksin paluuksi valkokankaille.

Warcraft - Ihan oikeastiko tääkin on tulossa 2016? Minulle oli jäänyt vaikutelma ikuisuusprojektista joka ei etene mihinkään.

Kitchen Sink - Kouluikäinen vampyyri, zombi ja ihminen pistää hynttyyt yhteen pelastaakseen kaupunkinsa avaruusolennoilta. Onks tää vähän niinku Expendables-kokoelma?

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 10.07.2015 16:56 : Rasimus.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
12.07.2015 01:57 #53

Rasimus kirjoitti: Batman vs Superman: Dawn of Justice - Ensi vuonna päästään näkemään kuinka kaksi kovaa jampparia vetää toisiaan lättyyn. Tai jotain.

Tää traileri saattaa kiinnostaa :smile: vaikuttaa ihan tuoreelta.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

12.07.2015 19:09 #54

Omalla kohdalla on synkkä aika leffojen suhteen, koska Star Wars 7 on semmoinen muun ympäriltään imaiseva aukko, että vaikeaa on innostua mistään muusta loppuvuoden leffasta. Martian on varmaan hyvä mutta kirjan lukeneelle tuskin kovin olennainen. Antman ja Hateful Eight nyt ehkä tulee suorittamalla katsottua. Muut voi odottaa dvd-julkaisuun kun ei ne kumminkaan ole SW-spektaakkeleita. Ensi vuoden leffoihin taas on liian pitkä aika että pysyisivät aktiivisesti muistissa (paitsi Deadpool johon suhtaudun barovaisen pessimistisesti)... Elän toivossa että takavasemmalta, tutkan ulkopuolelta, tulee joku kova ylläriscifi (kuten Ex Machina alkuvuonna) joka palauttaisi intoa.

Viimeksi muokattu: 12.07.2015 19:11 : max.

27.08.2015 02:18 #55

Conn Igguldenin suositusta Keisari-kirjasarjasta suunnittellaan elokuvaa. Filmi pohjautuisi kahteen ensimmäiseen romaaniin, ja jos katsojia löytyy tarpeeksi, niin luvassa on leffatrilogia. Game of Thrones mainitaan kahdesti artikkelissa:

deadline.com/2015/08/emperor-julius-caes...iggulden-1201506981/

Saa nähdä, eteneekö tämä projekti varsinaiseen tuotantoon. Käsikirjoitus on valmiina, ja parhaillaan etsitään ohjaajaa.

08.09.2015 13:25 #56

Rasimus kirjoitti: The 5th Wave - Teinityttö etsii broidiaan avaruusolentoinvaasion keskellä, apunaan poika joka saattaa olla avaruusolento. Luonnollisestikin perustuu johonkin klassikkokirjaan.

5. aallosta on julkaistu ensimmäinen traileri:

Elokuva saa ensi-illan Suomessa 15.1.2016.

Dyn vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
11.10.2015 22:39 #57

Pride And Prejudice And Zombies -leffan traileri on julkaistu. Ja pakko sanoa, että tämä on kaikesta huolimatta nähtävä. :cheesy: Abraham Lincoln zombientappohommissa jää niin toiseksi. Ensi-ilta Briteissä 12.2.2016, toivottavasti tulee Suomeenkin.

www.facebook.com/LionsgateUK/videos/437273743136912/

11.10.2015 23:47 #58

Disneyn Viidakkokirjan ensi-ilta on 15. huhtikuuta.

Vaikuttaa katsomisen arvoiselta. Kilpaileva elokuva Jungle Book: Origins saapuu valkokankaille 2017.

08.11.2015 22:54 #59

Epäonnistuessaankin aika merkittävä leffa,,Ted Chiang pääsee paremmin esiin tässä romaanien dominoimassa maailmassamme, ainakin teoriassa ( tiedä sitten kuinka isolla tämänkään mainoksissa lähde kirjataan).Ohjaaja on Dennis Villeneuve, jonka nimeen olen silloin tällöin törmäillyt. Sen verran taiteellisia leffoja, etten itse ole jaksanut katsoa, mutta kaksi leffaa imdb top250:ssa ja Palme d'Or-ehdokkuus on kumminkin aika kovat meriitit. Odotan siis itseasiassa optimistisesti onnistumista, kun näyttelijätkin on kohdallaan.

Viimeksi muokattu: 08.11.2015 22:57 : max.

Tapsa
Tapsa vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
09.11.2015 00:22 #60

max kirjoitti: Ehkä jälkijunassa.. Mutta aurinkokuntamme parhaan scifinovellin filmatisointi on ilmeisesti oikeasti tapahtumassa, kuvaukset alkaneet ja leffa tulee ensi vuonna. Pääosissa Amy Adams ja Jeremy Renner. Kyseessä on tietenkin Story of Your Life .

Juu, tämä leffauutinen oli aikamoinen herkkupala. Story of Your Life todellakin oli aivan sairaan hyvä novelli ja Villeneuve ehkä tämän hetken lupaavin ohjaaja, suosittelen ehdottomasti Prisonersia, Enemyä ja Sicariota jos yhtään harrastaa elokuvia. Vielä kun mukaan on kiinnitetty nappicastaus Amy Adams niin on selvää että tästä tulee yksi ensi vuoden kiinnostavimmista elokuvista ainakin minulle.

Valvojat: RaccoonRasimus
LordStenhammar, KiLLPaTRiCK