Tulevia elokuvia

max
max vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
30.12.2015 22:55 #81

Joskus oisin sanonut että Deadpool on paras sankari, mutta se pohjautuu melkein 10 vuotta vanhoihin lukuelämyksiin ja kun viime vuonna Marvel Unlimitedistä kertailin, niin aika lapsellista sekoiluahan se on. Metailu on suht kulunut keino, melkeinpä parasta on popkulttuuriviittausten naurettava tykitys, mitä tuskin halutaan leffaan samalla lailla tuoda kun sen 'hyllyaika' ei ole kaksi viikkoa vaan puoli vuotta ja dvd päälle. Niinpä trailerin perusteella jäljelle jää ne lapsellisuudet. Ei oikein jatkoon. Guardians of Galaxy vol.2 kiinnostaa hassutteluista enemmän, mutta siihen onkin vielä 2 vuotta.

20.01.2016 15:33 #82

Rasimus kirjoitti: Suicide Squad - Toinen, joka on alkanut oikeasti kiinnostamaan. Jared Leton Jokerin ja Margot Robbien (kuka lieneekään) Harley Quinnin ensimmäisen kunnon valkokangasesiintymisen takia. Will Smithkin Deadshotin roolissa vaikuttaa jotenkin erilaiselta kuin normaali-Will Smith.

Elokuvan uusi traileri:

Jussi kirjoitti: 5. aallosta on julkaistu ensimmäinen traileri:

Elokuva saa ensi-illan Suomessa 15.1.2016.

Ei saanut, sillä ensi-ilta on lykkääntynyt. Viides aalto saapuu meillä valkokankaille vasta 4.3.2016.

14.02.2016 22:32 #83

Jussi kirjoitti: Lumikki ja metsästäjä nähtiin elokuvissa kolmisen vuotta sitten. Nyt filmi saa jatko-osan Metsästäjä ja talvinen taistelu. Kristen Stewart/Lumikki ei ole enää mukana.

Uusi traileri:

Rasimus kirjoitti: Gods of Egypt - Tästä en tiedä yhtikäs mitään, mutta näyttäisi siltä että egyptiläiset jumalat (Gerald Butler, Nikolaj Coster-Waldau, Geoffrey Rush jne.) rellestävät kohtuubudjetin seikkailussa.

Traileri näyttää kiinnostavalta. Suomen ensi-ilta on 1. huhtikuuta.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
14.02.2016 23:06 #84

Tuo uusi Gods of Egypt-trailerihan oli suorastaan hillitty. Se ensimmäinen oli vielä överimpi ja paljasti rehellisemmin, että leffa tulee olemaan 90-prosenttisesti aivotonta mättöä. Sen puolesta puhuu sekin, että Gerard Butler näyttää vetävän roolinsa täysin samoilla asetuksilla kuin 300-leffassa. Mikä ei tietenkään ole huono juttu.

I'm just a normal everyday pervert.

11.03.2016 16:15 #85

Uusi traileri Captain America: Civil Warista:

Tuntuu enemmän kolmannelta Kostajat-elokuvalta kuin Kapteeni Amerikan uudelta seikkailulta...

Emelie vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
11.03.2016 19:43 #86

^ Niin paljon kun pidänkin Downeyn Iron manista, minua hiukan harmittaa että hänellä on noinkin suuri rooli tässä tulevassa leffassa. Tosiaan, trailerin perusteella leffa ei vaikuta Kapteeni Amerikka -leffalta, joka on tosi harmi...

15.03.2016 15:36 #87

Neiti Peregrinen koti eriskummallisille lapsille tulee ensi-iltaan Suomessa 30.9. Ohjaajana on Tim Burton ja neiti Peregrinen roolissa Eva Green. Elokuva pohjautuu Ransom Riggsin romaaniin.

Viimeksi muokattu: 20.04.2016 01:27 : Jussi. Syy: Korjasin kirjoitusvirheen elokuvan nimessä.

Emelie vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
16.03.2016 07:38 #88

^ Tuo kiinnostaa jonkun verran, koska sen ohjaa Tim Burton ja siinä on Eva Green. Kirjana se ei ollut kovinkaan vakuuttava minusta.

Mutta, YLE uutisoi viidennestä Indiana Jones -leffasta , vuodelle 2019. En ole nyt ihan satavarma olisiko tätä tarvittu...

Viimeksi muokattu: 16.03.2016 07:40 : Emelie.

17.03.2016 17:57 #89

Tärkein kysymys: onko Shia LaBeouf mukana... Ylen väite, että Kristallikallon valtakunta ei menestynyt odotetusti, ihmetyttää. Indy nelonen oli suuri hitti ja keräsi vuoden 2008 elokuvista toiseksi eniten lipputuloja Yön ritarin jälkeen. Ellei Yle sitten tarkoita taiteellista menestystä.

X-Men: Apocalypsen uusi traileri:

Jussi kirjoitti: ensi-ilta on lykkääntynyt. Viides aalto saapuu meillä valkokankaille vasta 4.3.2016.

Lopullinen päivänmäärä on 1. huhtikuuta. En tiedä, miksi Viidettä aaltoa piti lykätä Suomessa moneen kertaan. Esimerkiksi Ruotsissa ja Virossa ensi-ilta oli tammikuussa.

13.04.2016 17:19 #90

Doctor Strangen teaseri:

Eilen uutisoitiin , että ensimmäinen Kuninkaansurmaajan kronikka -elokuva on löytänyt käsikirjoittajansa. Artikkelista saa sen kuvan, että Rothfussin Tuulen nimi sovitettaisiin yhdeksi filmiksi. Toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa – se olisi täysin järjetön idea. Aivan sama, jos Valtaistuinpelistä olisi tehty yksi leffa. Martin torjui tiukasti tällaiset filmistudioiden ehdotukset ennen HBO:n astumista kuvioihin.

16.04.2016 14:21 #91

Taas listaa taatusti tulossa olevista elokuvista, jotka ovat kiinnittäneet mun huomion. Jätän itsestäänselvyydet kuten Star Warsit ja muut pois.

Story of Your Life - Avaruusolennot tulevat, mutta tällä kertaa ei pitäisi olla Independence Day -kuonaa, vaan toivottavasti fiksumpi kertomus tutkijoista jotka yrittävät keksiä keinon kommunikoida vieraiden kanssa. Ohjaajan meriiteissä on vast'ikään teattereissa ollut "ihan ok" Sicario...

Underworld: Blood wars - Tasaisesti ilmestyy 3-4 vuoden välein uusi osa vampyyrit vs. ihmissudet -leffasarjaan. Olikin jo aika viidennelle. Omasta mielestä sarja väljähtyi jo ekan osan tiimoilla.

Bridget Jones's Baby - Ihan oikeasti! Uusi Bridget Jones -leffa! Ei ihan mun lajityyppiäni, mutta pakko mainita. Mitenköhän elokuva enää toimii kun Renee Zellweger on naamansa leikkauttanut eikä enää näytä persoonalliselta itseltään :sad:

Live by Night - Ben Affleck ohjaa ja näyttelee kieltolakigangsterielokuvassa. Koska Affleck ei ole mikään surkea ohjaaja (Argo ja The Town) niin kiinnostaa.

Passengers - Eeh... Romanttinen scifi pitkää matkaa tekevällä avaruusaluksella, jossa Jennifer Lawrence ja Chris Pratt heräävät syväunesta ennen aikojaan. Kuulostaa pahalta.

Jason Bourne - Koska Jeremy Renner mokasi, niin Matt Damon palaa Jason Bournen rooliin nyt viidennessä Medusa-elokuvassa, jotka ovat toimineet Rennerin keikkaa lukuunottamatta erinomaisesti.

Absolutely Fabolous: The Movie - Kohta 25 vuotta vanha sarja palaa elokuvana ja vieläpä alkuperäisillä näyttelijöillä. Eihän Joanna Lumleykaan ole kuin vasta 70 vuotias... Alkuperäinen Todella Upeeta -sarjahan oli räävitön ja hauska, mutta silti on vähän wtf-fiilis. (Muoks: sarjaa näköjään heräteltiin uudelleen henkiin viisi vuotta sitten muutaman lisäjakson verran)

Trolls - Animaatio. Kyllä. NE trollit, joita liimailtiin auton kojelautaan päheen tukan takia joskus 90-luvulla.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 16.04.2016 14:27 : Rasimus.

20.04.2016 01:34 #92

Ihmeotukset ja niiden olinpaikat -trailerissa yritetään luoda yhteyksiä Harry Pottereihin – oikein Dumbledore pitää nimeltä mainita. Mutta joo, ehdottomasti käyn tämän leffateatterissa katsomassa marraskuussa. Rowling on käsikirjoittanut elokuvan.

Linkitetään myös Tarzanin legendan kakkostraileri

sekä uusi traileri Liisan seikkailuihin peilimaailmassa:

www.facebook.com/DisneySuomi/videos/741988532603518/

Viimeksi muokattu: 20.04.2016 01:47 : Jussi.

lolde
Epäkuollut
lolde vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
28.04.2016 08:51 #93

Täällä on mainittu jo niin paljon tänä vuonna ilmestyviä leffoja, joista itsekin haluan suurimman osan nähdä.
Ensi vuoden puolella saapuukin jälleen paljon leffoja, odotettuja ja odottamattomia jatko-osia:

Amityville: The awakening, saa nähdä keksitäänkö tähän versioon vaihteeksi jotain uutta vai pyöriikö se samoissa kuvioissa ilman muuttuvaa juonta.
Vuoden päästä starttaa myös Fast & furious 8, leffat eivät kuitenkaan ole samoja ilman Paul Walkeria.
Guardians of the Galaxy saa myös jatko-osan, joka luultavasti on täysin turmeltunut. Eka olisi mielestäni riittänyt vallan mainiosti.
Myös paljon kehuttu ja pelätty Annabelle saa jatko-osan. Itse en oikein syttynyt ensimmäisestäkään, mutta katsotaan josko toisesta osasta saisi jo jotain kylmiäväreitä.
Ja tätä en itsekään ollut uskoa: Pirates of the caribbean 5 ja 6. :concentrate Olin varma ettei tämäkään enää saisi jatko-osia, mutta toisin kävi.
Brad Pittin tähdittämä zombieleffa World war Z saa myös jatkoa. Zombieleffojakaan ei koskaan voi olla liikaa.
Transformers 5 tulee alustavasti teattereihin kesäkuussa 17. Mielestäni nämäkin leffat ovat huonontuneet loppua kohden, joten toivottavasti tämä ei ole täysi fiasko.
Apinoiden planeettakin saa jatkoa, täytyy myöntää että katsoin kaikki leffat vasta viime tai edellisvuonna ja hurahdinkin niihen siinä samalla.
Kaikille Star wars faneille näyttää tulevan jatkoa joulukuussa 2017. Itse en ole ikinä katsonut yhtään leffaa alusta loppuun, vain pätkiä sieltä täältä. Voi olla että olen jäänyt paljosta paitsi ja sivistyksessä on suuri aukko, mutta eivät oikein ole mun juttu. :D
Ja elokuva, jota itse olen odottanut ekasta osasta lähtien: Avatar 2. Rakastin ekaa osaa yli kaiken ja olen ollut fiiliksissä jo monta vuotta luettuani että leffa saa vielä jatko-osiakin.
Myös miljoonaan kertaan katsotut ja edelleen viihdyttävä Alien saa jatkoa.
Myös lapsenmielisille (kuten itselleni) on luvassa Shrek 5 ja Autot 3.

28.04.2016 11:38 #94

Independence Day kakkosen uusi traileri:

Stephen Kingin romaaniin Kuulolla (Cell) pohjautuva elokuva saa Yhdysvalloissa ensi-illan kesällä:

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
28.04.2016 19:41 #95

lolde kirjoitti: Myös Resident evil saa jatkoa Final chapter nimisellä osalla. Itse rakastan Resident evil elokuvia yli kaiken.

Toivottavasti leffa on nimensä mukainen ja todella jää sarjan viimeiseksi osaksi. Ensimmäinen leffa oli muistaakseni ihan kohtalainen, mutta loput olivat kyllä melkoista huttua. Milla Jovovich on tosin jatko-osissakin nainen paikallaan.

I'm just a normal everyday pervert.

lolde
Epäkuollut
lolde vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
29.04.2016 15:10 #96

Jatko-osat nyt harvemmin on ensimmäisen elokuvan veroisia ja tosiaan huononevat sitä mukaan, mitä enemmän niitä tulee.

24.06.2016 23:30 #97

Valitettavasti. Onneksi poikkeuksiakin on (Mad Max -leffat...), mutta pääsääntöisesti voi toivoa tason pysyvän edes hyvänä fanien nuoleskeluna.

No joo. Sinänsä kiinnostavia uutuuksia ei näytä enää olevan pukkaamassa ulos. On toki sitä perinteistä Suicide Squad:ia, Doctor Strange:a ja Star Wars:ia, mutta ei oikein sellaisia ei-niin-itsestäänselvyyksiä tai ei-niin-mainostettuja jotka kannattaa erikseen mainita. Tällasta satoa kuitenkin tällä kertaa:

Killing Joke - Yksi parhaimmista ja myös synkimmistä Batman-tarinoista saa elokuvasovituksensa. Se tulee Suomeen näillä tietämillä pelkkänä ulkomaan importtina ilman tekstityksiä. Mutta miksi hitossa Discshop on mennyt luokittelemaan sen Lapsi & Perheeseen? Alkuperäisessä sarjakuvassa kun ei tehty sen enempää tai vähempää kuin raiskattu ja halvaannutettu Gordonin tytär ja vedettiin Gordon aikamoisen (henkisen) kidutusruljanssin läpi. Saattaa jokunen mamma vetää herneet nenäänsä kun ostaa piltilleen pätmäniä. Tai sitten leffa on vain vesitetty.

Jack Reacher: Never go back - Tompan eka Reacher oli ihan ok elokuva, vaikkakaan ei mitään mullistavaa. Nyt sen jatko-osa on päässyt jälkituotantoon asti.

War for the Planet of Apes - Kappas, apinoiden planeetta -leffat saavat sittenkin jatkoa. Eivätkä nämä viimeisimmät uudelleenlämmittelyt mitään huonoja ole olleet.

The Discovery - Rakkauselokuva maailmasta, jossa kuolemanjälkeinen elämä on saatu vihdoinkin todistettua tieteellisesti ja aukottomasti. Rrrright.

Baywatch - Tän on pakko olla kaljakoppaelokuva jos ne ovat yhtään olleet uskollisia alkuperäismateriaalille! The Rock (eli Dwayne Johnson) esiintyy.

The Girl with the All the Gifts - Annaku arvaan, taas perustuu johonkin yhdentekevään nuortenkirjasarjaan? Dystopia, jossa päähenkilöpikkutyttö elelee bunkkerissa muiden ikäistensä lasten kanssa Glenn Closen esittämän tiedenaisen yrittäessä löytää lääkkeen maailman vallanneeseen zombi-infektiosieneen. Mistä tulikin mieleen, että Last of Us:n leffaversiosta on juoruiltu tässä taannoin.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 24.06.2016 23:37 : Rasimus.

29.07.2016 20:59 #98

Doctor Strangen uusi traileri on näyttävä:

Dyn kirjoitti: Pride And Prejudice And Zombies -leffan traileri on julkaistu. Ja pakko sanoa, että tämä on kaikesta huolimatta nähtävä. :cheesy: Abraham Lincoln zombientappohommissa jää niin toiseksi. Ensi-ilta Briteissä 12.2.2016, toivottavasti tulee Suomeenkin.

Ei tullut Suomessa valkokankaille.

Rasimus kirjoitti: The Great Wall - Elokuva Kiinan Suuren Muurin rakentamisesta? Ohjaajana Zhang Yimou, joka tunnetaan mm. mainiosta honkkarista Hero. Hieman ihmetyttää mitä länsinäyttelijät Matt Damon, Willem Dafoe ja Pedro Pascal tarkkaan ottaen tekevät elokuvassa.

Ensimmäinen traileri:

29.07.2016 21:42 #99

Jussi kirjoitti:

Ensimmäinen traileri:

Ei taida ollakaan historiallinen elokuva...

T2: Trainspotting - Itseasiassa saman kirjailijan opukseen Porno perustuva elokuva, mutta Trainspotting 2-nimi myy paremmin.

xXx 3: The return of Xander Cage - Itse olin jo ehtinyt autuaasti unohtaa, että Vin Diesel oli joskus tehnyt tällasenkin leffan eikä vain Fast & Furiouseja. Kakkososassa esiintyi joku muu, mutta nyt on taas Vin kuvioissa superagenttina.

Ghost in the Shell - Jep. Lopputuotannossa on. Koska parhautta ei voi mitenkään lyödä, parempi olla kehittämättä kovinkaan kummoista hypea ja ottaa elokuva vain omana kokonaisuutenaan. Ainakaan tyylipuhdasta cyberpunkkia kaikkine klisekuvastoineen cyborgeista tekoälyihin ei ole tehty liikaa vuosikymmenten varrella, joten tämäkin käy.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 29.07.2016 21:44 : Rasimus.

Q_Black
Q_Black vastasi aiheeseen: Tulevia elokuvia
28.08.2016 14:50 #100

Hm, en varmaan ole edes perillä kaikista mahtavista elokuvista, joita on tulossa/ovat tulleet ja jotka haluan katsastaa, mutta nyt päällimmäisenä tulee mieleen ainakin...

xXx 3: The return of Xander Cage - Ah, rakastan xXx-elokuvaa edelleen. Sitä kakkososaa en ole katsonut pelkästään sen takia, että siinä ei ole Vin Dieseliä. En sitten tiedä olisiko se oleellista katsoa tätä kolmatta elokuvaa ajatellen.

Fast & Furious 8 - Nämä nyt vaan on niiiiin hyviä. Vaikka ehkä idea ensimmäisistä leffoista on muuttunut niin kyllä nää silti vaan kolahtaa. Kunhan Diesel ja Johnson vaan sopivat kötinänsä niin saatas tämä joskus valkokankaallekin.

Pride And Prejudice And Zombies - Oon lukenut tämän kirjan, elokuva pitää katsastaa ehdottomasti ;)

Guardians of the Galaxy 2 - Joo, tätä odotan! Groot :heart:

Ihmeotukset ja niiden olinpaikat - HP-fanin ehdoton katsottava. Ei varmasikaan yllä samaan tasoon kuin HP-leffat, mutta ehkä se välittäisi katsojalleen samaa taikaa mitä aiemmat tuotokset.

Underworld: Blood Wars - Ah, rakastan tätä leffasarjaa! Olen edelleen katkera etten ole saanut kerättyä hyllyyn kaikkia näitä DVD:tä. Netin mukaan tämän pitäisi tulla 14.lokakuuta. Aika vähän siltikin ollut mitään mainoksia tästä. Ehkei mahda olla mikään lopullinen päivämäärä.

Beauty and the Beast - Tästäkin aiheesta on tehty niiiiiin monta elokuvaa ettei perässä pysy. Tähän vuonna 2017 ilmestyvään leffaan tosin on itsellä kovat odotukset koska se on Disneyn elokuva ja jo pelkästään traileri saa kylmät väreet juoksemaan iholla. Suosikki Disneyn elokuvistani, ja tulee aina olemaan. Toivottavasti elokuva on täydellinen!

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

Viimeksi muokattu: 28.08.2016 14:51 : Q_Black.

Valvojat: RaccoonRasimus
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson