Star Wars

HVM
HVM vastasi aiheeseen: Star Wars
28.11.2014 22:54 #21

"Worst Episode..Teaser Ever"

Eipä kyllä sytyttänyt yhtään. Abrams pitäköön tunkkinsa.

"Abrams has single-handedly destroyed both ~Trek and Wars."

Viimeksi muokattu: 28.11.2014 23:03 : HVM.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maailmanherra

Louhikäärme
Pilotti
Louhikäärme vastasi aiheeseen: Star Wars
29.11.2014 12:25 #22

Joo, aika kehno. Eikös näiden pätkien ole yleensä tarkoitus herätellä mielenkiintoa eikä haukotuttaa?

Valomiekastakin oli onnistuttu tekemään ruman näköinen, mikä on jo melkoinen antisaavutus.

HVM
HVM vastasi aiheeseen: Star Wars
30.11.2014 12:07 #23

Juu eniten häiritsi että turhat lisäkkeet on renderoitu näyttämään liekeltä. Se ittu mitkään liekki ole, se on valomiekka.

Ja on siinä eräs toinenkin ongelma: (Hemmetin naurunappula oli lentää aamukaakot näppikselle ;)

eeppinen-taistelu-tulossa by Riffe

Juu ja:

Itse asiassa parempi kuin alkuperäinen ;P

Viimeksi muokattu: 30.11.2014 15:26 : HVM.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Star Wars
30.11.2014 16:30 #24

Traileri oli kyllä niin huono kuin voi olla.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Maailmanherra
Maailmanherra vastasi aiheeseen: Star Wars
30.11.2014 17:31 #25

Abramsin star trekit eivät olleet mistään kotoisin eikä trailerin mukaan tästäkään hirveän kiinnostavaa ole tulossa. Parhaimmillaankin joku 3-tähden kesäleffa.

Monologi punainen, hän tietää kosmoksen salat ja kalapuikko hommat ja kefirit

Mab
Mab vastasi aiheeseen: Star Wars
30.11.2014 18:16 #26

Strato kirjoitti: Mutta musta se valomiekka oli ihan hieno, selkeesti yritetty keksiä jotain uutta koukkua tohon hommaan ja sen onnistumisen näkee oikeasti vasta sitten kun leffa on ulkona. Mun mielestä leffassa saisi kyllä olla muitakin designeja tolle valomiekalle kuin trailerin ja aikaisempien leffojen versiot.

Samaa mieltä. Käy järkeen, että vaihtoehtoisia malleja valomiekoille olisi aika ajoin pyritty kehittämään. Sen, että miten valoväistin (tai mikä lie :D) käytännössä toimii, näkee tosiaankin vasta myöhemmin. Onhan siinä varmaankin riskinä omien käsien silpoutuminen, mutta suojaahan se myös käyttäjää jossain määrin* terää pitkin liukuvalta vihollisen miekalta ja tarjoaa lisää vahingontekomahdollisuuksia. Kyllä mä ainakin ihan uteliaana odotan taistelukohtauksia.
(* tosin siinähän on pienet nysät, joista valoaines vasta alkaa, joten ne saattavat kyllä leikkaantua pois vihollisen miekalla :neutral:)

Mä en ole mikään supersuuren luokan Tähtien sota -fani, mutta olen pitkään ollut siinä uskossa, että alkuperäinen trilogia oli sellainen kerran elämässä -juttu. En siis odotakaan mitään muuta kuin viihdyttävää seikkailua, eikä tuo sinänsä hengetön teaseri ehtinyt romuttaa mun odotuksiani (joskaan ei se kyllä suuremmin innostanutkaan). Jos leffasta tulee edes sellainen, joka on kiva katsoa kerran teatterissa, niin on se parempi kuin Episodit I-III.

Tuo HVM:n linkittämä George Lucasin erikoiseditio teaserista oli muuten aikas hauska :D

Viimeksi muokattu: 30.11.2014 18:22 : Mab. Syy: korvasin laserin sanalla valo :D

max
max vastasi aiheeseen: Star Wars
01.12.2014 16:58 #27

Onpa nyt negatiivista. Ihan hyvä teaser minun mielestä. Ehkä vähän tommonen "tumblr" meininki eli nainen ja tummaihoinen pitää näyttää, ettei pidetä konservatiivisena leffana. Mieluummin Abrams kuin Lucas. Uudet kirjat on olleet surkeita tähän mennessä, mutta tätä leffaa odotan edelleen yhtä innokkaasti kuin tähänkin asti.

River
River vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 00:38 #28

Itsekin odotan leffaa ihan mielenkiinnolla ja avoimin mielin. Pohjathan on jo aika pitkälti Star Warsissa vedetty. Disneytä mollataan rankalla kädellä, mutta itse näen mahdollisuuden, että voisivat saada ST:hen puhtia. Katsotaan, katsotaan.

Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi. Olin sellainen 5 v., kun ensimmäisen kerran näin nuo elokuvat VHS:ltä. Darth Vader oli eka ihastus (joo, creepyä :smile: ), C-3PO:sta, Obi-Wanista ja Ewokeista tykkäsin myös heti.
Luin tuossa joku vuosi sitten Alec Guinnessin päiväkirjamaisen kokoelmakirjan "My Shadow Escapes Me" ja oli aika hauska, kuinka vastenmielisenä näyttelijä piti koko Star Wars hommaa. Kirosi jouluja, koska silloin alkoi aina sadella Obi-Wan- kuvia postista, joihin fanit ruinasivat nimmareita. :smile:
Mutta siis, mitä olisi ST ilman Guinnessin Obi-Wania? Ei mitään. Kun katsoin tuossa yksi päivä Teemalta sci-fi- dokkaria (aika huono kylläkin), niin mietin, että miten radikaalisti leffan luonnetta olisi muuttanut se, jos roolissa olisi nähty joku muu. Guinness oli koko homman selkäranka ja toi uskottavuutta elokuvaan.

Enkä muuten ymmärrä koko kohkausta, mikä viime vuonna oli tästä tummasta miehestä Stormtrooperina. Jos miettii, että Imperiumi haali miehiä kaikista galaksin kolkista, niin pakostihan siellä nyt on muitakin kuin anglo-saksiseen ajatus- ja kuvamaailmaan sopivia sotilaita. Olihan noissa "maallisissakin valtakunnissa", kuten Rooman ja Kolmannen valtakunnan, palkkasotureita mm. Afrikan mantereelta ja Lähi-idästä. Olihan SS:lläkin omia muslimidivisioonia, mutta jännästipä ne ovat jääneet vähemmälle puheelle.

Löysin taas ihan hauskan testin:

Sopivasti prinsessa Leia.

It's never too late to become what you could be.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, dreameling

Vumpalouska
Vumpalouska vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 00:52 #29

River kirjoitti: Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi.

Tämä on niin totta ;____;

Lucasin lähdöstä ei voi olla ainakaan haittaa Star Warsille. Ehkä mies oli suuri visiönääri joskus 30+ vuotta sitten, mutta hänen pakonomainen tarpeensa sörkkiä elokuviaan yhä uudelleen ja uudelleen ja ahtaa ne täyteen kammottavaa CGI:ta vuosikymmenten jälkeen ovat vakuuttaneet minut siitä, ettei hänellä enää ole kaikki muumit laaksossa.

Löysin taas ihan hauskan testin:
www.matthewbarr.co.uk/personality/

Itse olin Palppis. Fug yes.

Vähäisempien Valojen Herra

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 01:30 #30

River kirjoitti: Löysin taas ihan hauskan testin:
www.matthewbarr.co.uk/personality/

Mitä hittoa, en ollutkaan C-3PO!

Lando Calrissian, palveluksessanne. :smile: Eikä testissä edes kysytty tunnetko jotakin erityistä sympatiaa viittoja ja viiksiä kohtaan. Ha!

28.01.2015 05:13 #31

Star Wars on yksi suurimmista kiinnostuksen kohteistani. Toisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan. Omat odotukseni uusien elokuvien suhteen ovat hyvin alhaiset: kaikki nimet, joita tähän asti olen eri elokuviin nähnyt liitettävän, ovat tehneet pelkkiä toimintaelokuvia tai huonoja draamaelokuvia. Olisin nähnyt mielelläni George Lucasin puikoissa vielä viimeisen kerran. Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa. Sama kuin S.A. Salvatore alkaisi julkaista kirjoja Keski-Maasta.

Saki
Saki vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 08:53 #32

Aika kökkö traileri. Ei oikein selittänyt mitään. Kuka oli se nainen? Tai se tyyppi joka lensi hävittäjää? Noh, Millenium Falcon on ainakin mukana, niin joku vanha tuttukin varmaan on..?

Viimeksi muokattu: 16.04.2015 22:54 : Saki.

max
max vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 15:05 #33

Niksu kirjoitti: Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa.

Ei täysin totta. Star Wars 7:lla on sama käsikirjoittaja kuin Imperiumin vastaiskulla ja Jedin paluulla (Lawrence Kasdan).

Viimeksi muokattu: 28.01.2015 15:06 : max.

Vumpalouska
Vumpalouska vastasi aiheeseen: Star Wars
28.01.2015 17:55 #34

Niksu kirjoitti: Toisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan.

Shun the nonbeliever! Shun! SHUUUUNNNN-AH!

Vähäisempien Valojen Herra

River kirjoitti: Löysin taas ihan hauskan testin:

Pöh. Mä oon Luke.

28.02.2015 13:21 #36

max kirjoitti:

Tämä antaa sentään jotain toivoa, mutta eiköhän loppupeleissä Studio sanele aika tarkkaan, minkälainen tästä elokuvasta pitää tulla. Heille kun ei Lucasin käsikirjoituskaan kelvannut.

Viimeksi muokattu: 16.04.2015 22:41 : Niksu.

Mab
Mab vastasi aiheeseen: Star Wars
16.04.2015 21:35 #37

Uusi teaseri :smile:

Viimeksi muokattu: 17.04.2015 13:35 : Darkki. Syy: upotettu video suoraan viestiin
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Tapsa, Strato

16.04.2015 22:44 #38

Joten tarina kertoo oletettavasti Luken tai Leian pojasta/tyttärestä. Hmm. Jotenkin hyvin harmillista, ettei Ewan McGregor ole tässä elokuvassa.

Ensimmäiset fiilikset trailerista: jotkut asiat pistivät hieman silmään, mutta ehkä olen vain varuiksi ylikyyninen. En kehtaa innostua, jottei pettymys sitten kuitenkin ole kahta pahempi. Tatuooinen/Jakun kohtaus vaikutti kiinnostavalta.

Viimeksi muokattu: 17.04.2015 23:26 : Niksu.

Dyn vastasi aiheeseen: Star Wars
17.04.2015 10:07 #39

OHHHOHHHOO harmaapäinen Han Solo. :cheesy: Nyt tätä alkaa jo odottaa.

Viimeksi muokattu: 17.04.2015 10:08 : Dyn.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: River

River
River vastasi aiheeseen: Star Wars
17.04.2015 13:15 #40

"Chewie, we're home."
Ei tsisse, mulla tuli ihan tippa linssiin.

Kovis traileri, pahis näytti mageelle ja miljööt olivat hienot. I :heart: X-Wing & Millennium Falcon. Hieman mietityttää vain tuo "uusi sukupolvi", että ovatko näyttelijät vain nättejä naamoja vai oikeasti hyviä. Mutta siis huh huh, pitää lapsenvahti buukata jo puolta vuotta aikaisemmin, että pääsee ihmisten aikoihin tämän katsomaan. :smile:

It's never too late to become what you could be.

Valvojat: RaccoonRasimus
Eija