Star Trek

maahinen
maahinen vastasi aiheeseen: Star Trek
05.11.2015 12:19 #21

Enterprise hyvinkin seuraavaksi. Minulla ei ajasta ole puutetta. Leluja en harrasta, mutta kävin tässä välissä New Yorkissa katsomassa avaruussukkula Enterprisea ja syömässä pakastekuivattua jätskiä :wink:

max kirjoitti: Jos vedät vielä Enterprisen kaikki neljä kautta vielä samaan putkeen niin se on jo kovaa omistautumista. Niihin verrattuna Voyager on vielä juhlaa. Jos niissä kokee jotain kiehtovuutta, niin sitä pitää katsojan alkaa kaivella syvältä tyhjiöpakatun ST-lelukokoelmansa uumenista.

maahinen
maahinen vastasi aiheeseen: Star Trek
24.11.2015 15:45 #22

Entepriseen pääsin hyvin sisään heti pilotista, samoin suosikkihenkilö oli alusta lähtien selvä - T'Pol luonnollisesti. Tällä kertaa alkupuolisko oli paljon kiinnostavampi - ensimmäisen pitkänmatkanekskursion hapuilussa ja suhteissa vulkaaneihin riittäisi aihetta enemmänkin. Andorialaiset on päivitetty kohtuullisen kiinnostavaksi lajiksi. Toisen puoliskon ylenpalttisia uhkia on ihmiskunta kyllin kohdannut myöhemminkin, ja vähempi aikamatkustelu olisi riittänyt. Ja vaikka Trekissä erityisesti pidän siitä, että sillä on historia ja tutut tapahtumat ja henkilöt ponnahtavat esiin muodossa tai toisessa, niin ei niitä ehkä ihan kaikkia olisi tässä tarvinnut esitellä.

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: Star Trek
14.12.2015 21:05 #23

Star Trek Beyondin ensimmäinen traileri:

Minä tykkäsin Into Darknessista, vaikka tuntui siltä, että netissä kaikki Trek-fanit lyttäsivät sen. No pidin myös Prometheuksesta, Man of Steelistä sekä Hobitti-trilogiasta... Ei kakkosleffa kuitenkaan niin hyvä ollut kuin ensimmäinen uusista Trek-filmeistä. Beyondissa epäilyttää se, että Abrams ei ole enää puikoissa.

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: Star Trek
23.05.2016 19:16 #24

Uusi traileri Beyondiin. Tästä jäi paremmat fiilikset kuin ekasta trailerista.

max
max vastasi aiheeseen: Star Trek
20.07.2016 09:08 #25

Oisko tässä vuoden kulttuuriuutinen? Koko Star Trek Netflixiin, vanhat ja uudet

24.07.2016 11:02 #26

Niin ja tähän huomautus, jota en ole tiennyt, uusi sarja sijoittuu TOS:n ja TNG:n maailmaan, eikä siis uusien elokuvien jatkumoon.

KiLLPaTRiCK
KiLLPaTRiCK vastasi aiheeseen: Star Trek
24.07.2016 11:47 #27

Pitkästä aikaa näyttää valoisammalta Star Trekin suhteen.
- Uusi sarja tulossa 2017
- Neljäs elokuva suunnitteilla reeboot(Kelvin timeline) jatkumoon
- Okudat löytäneet Roddenberryn omista arkistoista kadonneita filmikeloja ja bluraytä tulossa näistä loppu vuodesta.
- reeboot leffat tulossa 4K levyinä. (kaksi on jo julkaistu Jenkeissä)
- The Wrath Of Khan tulossa 4K levynä.

24.07.2016 22:42 #28

Teaseri, Star Trek: Discovery:

CGI näyttää kyllä pahalta, mutta jos vain ei ole hiottu loppuun tota...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nylkky

19.01.2017 11:17 #29

Uuden trekkisarjan alkaminen siirtyy toukokuulta määrittelemättömään tulevaisuuteen. Ja tuotanto alkaa kuulemma ensiviikolla, taikka ihan kohtapuolin... Voipi olla että on aika turha odotella tätä soppaa.

arstechnica.com/the-multiverse/2017/01/star-trek-discovery-gets-stuck-in-spacedock-for-at-least-a-little-longer/

Viimeksi muokattu: 19.01.2017 11:19 : HVM.

08.03.2017 16:59 #30

KiLLPaTRiCK
KiLLPaTRiCK vastasi aiheeseen: Star Trek
09.03.2017 12:58 #31

Tämähän näyttää pahemmalta kuin ikinä edes pystyi kuvittelemaan. Jotenkin se Fullerin lähtö tuntui erikoiselta vaikkei näin olisi mennytkään. Ihan hyviä näyttelijöitä ovat kasaan saanneet, mutta kun tarina on tärkein ja jos ei se toimi...

19.05.2017 11:24 #32

Otetaanpa hiukka takaisin, uusi traileri näyttää paremmalta.

19.05.2017 13:01 #33

ymh...