Doctor Who

15.08.2014 15:42 - 15.08.2014 15:44 #61 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Doctor Who
Mitkä tunnelmat? Enää 9 päivää odotusta. :cool: Ensi viikon sunnuntaina 24.8 lähtee TV2:ella (ja Yle Areenassa) pyörimään uudet jaksot klo 19:10.
Traileri
Viimeksi muokattu: 15.08.2014 15:44 max.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mab

• Elenna hahmo
  • Elenna
15.08.2014 15:57 #62 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Doctor Who

max kirjoitti: Mitkä tunnelmat? Enää 9 päivää odotusta.

Innostuneen odottavaiset tunnelmat ruudun tällä puolen. Traileripätkien ja muun etukäteistiedon perusteella Capaldin alkava aikakausi vaikuttaa lupaavalta. Ilmeisesti luvassa on vähän erityyppinen Tohtori, kuin mihin New Who:n aikana on totuttu - ja toivottavasti vaihtelu virkistää. Kuulemma uusi Tohtori muistuttaa enemmän Classic Who:n Tohtoreita, mutta itse en varmaan osaa siihen kommentoida mitään edes uuden kauden katsottuani, koska en ole nähnyt kuin pari jaksoa vanhoilta kausilta (ja nekin ainoastaan Ykkösen ajalta, eli jäljelle jää seitsemän minulle täysin tuntematonta Tohtoria). Joka tapauksessa odotan uusinta kautta innolla, vaikka Matt Smithiä jääkin ikävä. :smile:

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
15.08.2014 18:42 #63 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Doctor Who
Hmm... Rummuttakaa aiheesta oikein kunnolla kyseisen viikonlopun ajan, pelkään että unohdan sen muuten :huh:

Olen vähän pettynyt. Luulin, että kaikki tähän mennessä tulleet Whot lähetetään uusintana ennen uusien jaksojen esittämistä.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

• Saki hahmo
  • Saki
15.08.2014 19:22 #64 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Doctor Who
Olen katsonut vain vähän vanhempia DW jaksoja (2005-2013 vuosilta) mutta aion kyllä katsoa tätä uuttakin kautta. Olen vähän skeptinen uutta Tohtoria kohtaan mutta toivottavasti vaihtelu virkistää. :cool: Tykkäsin David Tennantista ja Matt Smithistä Tohtorina ja varsinkin David Tennant jäi mieleen. Traileri oli hyvä ja odotan mielenkiinnolla uutta kautta.

17.08.2014 12:10 #65 : Mab
Vastaus käyttäjältä Mab aiheessa Doctor Who
Ohoo, enpäs tajunnutkaan, että jo viikon päästä päästään tutustumaan uuteen Tohtoriin! :tongue: Niin se aika rientää...

En ole katsellut mitään trailereita tai muuta etukäteisinfoa, jotta kaikki olisi sitten täysin uutta ja ihmeellistä.

• Niksu hahmo
  • Niksu
18.08.2014 19:18 #66 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Doctor Who
Itse en pitänyt Matt Smithin viimeisimmistä kausista, joten aika skeptisin mielin olen tätä uutta kautta odotellut. Toisaalta vanhempi Tohtori, jolla ei ilmeisesti tule olemaan romanttista kiinnostuksen kohdetta, voi olla piristävä tekijä sarjalle. Näyttelijänä Capaldi on ainakin ihan jees, mutta saa nähdä mitä sarjan tekijät ovat saaneet aikaiseksi tällä kertaa.

20.08.2014 10:21 #67 : Knox Gargol

20.08.2014 11:12 #68 : EmsDroid
Vastaus käyttäjältä EmsDroid aiheessa Doctor Who

Knox Gargol kirjoitti: Vähän synkempää jatkumoa tässä kaivataankin, koska Smithin Doctor oli itseään pakeneva hilpeä tapaus, jonka toilailuja on mukava katsoa, mutta synkempi Doctor on minulle parempi. Toivottavasti Capaldi tulee sitä tarjoamaan.

Samaa mieltä täälläkin, kahden tohtorin verran ollaan nyt katseltu sellasta hieman höhlää tohelointia, vaihtelu virkistää. Ysi on ehdoton suosikki, tuli porukoitten kanssa katseltua classic who:ta penskana ja tykkäsin niistäkin tosi paljon.

20.08.2014 16:16 #69 : Knox Gargol

EmsDroid kirjoitti:

22.08.2014 09:08 - 22.08.2014 10:31 #70 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Doctor Who

Knox Gargol kirjoitti: Joskin Tennantin hahmo meni loppua kohti koko ajan synkempään suuntaan. Ne pari jaksoa Donnan muistinmenetyksen jälkeen hän osoitti jopa häikäilemätöntä tyyliä.

Ainoana miinuksena Tennant oli väärä näyttelijä niihin synkempiin jaksoihin. Ne meni aina sellaiseksi teatterimaiseksi ylinäyttelyksi, joka näytti 15-vuotiaan angstiselta raivokohtaukselta. Capaldi ehkä vähän uskottavampi...

Nyt muuten näkyy kauden avausjakson suomenkielinen nimi ja tiivistelmä:
Viimeksi muokattu: 22.08.2014 10:31 max.

22.08.2014 12:32 #71 : Knox Gargol

max kirjoitti:

Minulle Tennant on suosikkitohtori ja mielestäni hän selviytyi synkemmästäkin kunnialla, joskin loisti enemmän kevyemmissä jaksoissa. Capaldista minulla on kuitenkin suuret odotukset näin BBC:n Musketeersiä nähneenä.

23.08.2014 09:44 #72 : Mab
Vastaus käyttäjältä Mab aiheessa Doctor Who
Minullekin Tennant on lemppari, mutta olen kyllä alkanut jossain vaiheessa pitää kaikista näkemistäni Tohtoreista. Varmasti tykästyn myös Capaldiin. Suurin pelko alkavia jaksoja kohtaan onkin mulla käsikirjoituksen puolella - viime aikoina sarja on alkanut lipsua makuuni turhan suurelliseksi ja ylidramaattiseksi.

• Elenna hahmo
  • Elenna
23.08.2014 23:08 #73 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Doctor Who
Ystäväparkani joutuivat tänään hillittömän DW-hehkutuksen kohteeksi, mutta olen vain niin äärettömän innoissani! Huomenna...

Ja, asiasta viidenteen, rakas pahvinen mini-Tardikseni lähtee viikon päästä mukaan uuteen kämppään. Se tuo uudessakin ympäristössä kotoisan olon. :heart:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

24.08.2014 18:17 #74 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Doctor Who
Juuri sopivasti saavuttu kotiin viikonlopun reissusta. Tunnin päästä ankkuroituminen tv:n ääreen. Go Capaldi! :tongue:

• noreen hahmo
  • noreen
24.08.2014 18:57 #75 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Doctor Who
Kohta se alkaa! Toivottavasti saan varattua telkkarin itselleni, toistaiseksi näyttää hyvältä. Saatin juuri loppuun eilen aloittamani maalauksen Tennantista, nyt on aika Doctor Who-fiilis.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

25.08.2014 10:22 - 25.08.2014 10:25 #76 : max
Vastaus käyttäjältä max aiheessa Doctor Who
Mitä piditte? Omasta mielestäni lähinnä kelpo perusjakso, mutta eipä kenenkään uuden Tohtorin ensiesiintyminen ole ainakaan juonellisesti kovin kiinnostava ollut (Matt Smithin ensijakson ekat kohtaukset oli toki aika timanttisia). Vähän turhan paljon sitä muodonmuutosta jaksettiin taas hämmästellä muun kustannuksella. Mutta ainakin Capaldi veti lyhyemmät päikkärit kuin Tennant aikoinaan..
Viimeksi muokattu: 25.08.2014 10:25 max.

25.08.2014 10:52 #77 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Doctor Who
Samaa mieltä maxin kanssa, että ei ollut juonellisesti ihan parasta Tohtoria, mutta Capaldilta odotan vielä paljon. Tämä uusi synkempi Tohtori tulee toivon mukaan olemaan mielenkiintoinen hahmo seurata, joten peukut pystyyn juonikehityksen kannalta! :smile:

25.08.2014 11:48 #78 : Mab
Vastaus käyttäjältä Mab aiheessa Doctor Who
Minäkin olen samoilla linjoilla juonen suhteen. Ei huono, mutta ei erityisen hyväkään.

Muodonmuutoksen käsittelyssä oltaisiin tosiaan selvitty vähemmälläkin.

Capaldista pidin kyllä. Hän tuntui olevan aika sinut hahmon kanssa jo nyt. Ja on kiva vaihteeksi nähdä hiukan synkempää Tohtoria hassuttelevien Tennantin ja Smithin jälkeen. Mä tutustuin ja ihastuin Tohtoriin Ecclestonin hahmossa, joten ei "aikuisempi" Tohtori tunnu liian oudolta (vaikka Capaldi vaikuttaa eittämättä Ecclestoniakin tuimemmalta). Toivottavasti synkistelyssä ei kuitenkaan mennä liiallisuuksiin, vaan Tohtorissa pysyy myös leikittelevämpi puoli mukana.

• noreen hahmo
  • noreen
26.08.2014 16:17 #79 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Doctor Who
Jakso oli minunkin mielestäni aika perus - ei erityisen hyvä, muttei huonokaan. Olihan siinä niitä hauskojakin hetkiä. En ole vielä ihan lämmennyt Capaldille, mutta uskoisin pitäväni hänestä muutaman jakson jälkeen. Mukavan särmikäs Tohtori.

Se loppukohtaus jäi vähän häiritsemään. Tästähän on useita spekulaatioita netissä, ja todennäköisestihän asia jossain vaiheessa selviää, mutta silti.. Krhm.

Jaksossa häiritsi myös se, etten yksinkertaisesti vain pidä Clarasta. En pidä hänen luonteestaan saatika sitten reaktiostaan uutta inkarnaatiota kohtaan. Okei, okei, onhan se järkytys kun olet flirttailut komean nuorukaisen kanssa ja tilalle tulee synkeä vanhempi mies, joka pistää jauhot suuhun. Minun silmissäni homma nyt vain näytti siltä, ettei Clara ollut valmis hyväksymään uutta Tohtoria eikä halunnut oppia tuntemaan tätä. Olisi saanut minun puolestani lähteä. Anteeksi kaikille, jotka kyseisestä hahmosta pitävät.

26.08.2014 19:05 #80 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Doctor Who

noreen kirjoitti: Jaksossa häiritsi myös se, etten yksinkertaisesti vain pidä Clarasta. En pidä hänen luonteestaan saatika sitten reaktiostaan uutta inkarnaatiota kohtaan. Okei, okei, onhan se järkytys kun olet flirttailut komean nuorukaisen kanssa ja tilalle tulee synkeä vanhempi mies, joka pistää jauhot suuhun. Minun silmissäni homma nyt vain näytti siltä, ettei Clara ollut valmis hyväksymään uutta Tohtoria eikä halunnut oppia tuntemaan tätä. Olisi saanut minun puolestani lähteä.

Minullakin on vaikeuksia pitää Clarasta, on ollut alusta lähtien. En osaa edes selittää miksi, joku siinä hahmossa vain ärsyttää. :huh:

Valvojat: RaccoonRasimus
Uusin jäsen: Ella Joku