Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Glaurung
Glaurung vastasi aiheeseen: Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
Eilen 18:12 #581

Ocean’s Eleven 2001
Ensimmäisessä osassa vankilasta juuri vapautunut Danny Ocean (George Clooney) tovereineen (mm. Brad Pitt ja Matt Damon) suunnittelevat ja toteuttavat kolmen kasinon ryöstön Las Vegasissa.

Ocean’s Twelve 2004
Jatko-osassa Benedict (Andy Garcia) saa selville Oceanin kavereineen ryöstäneen hänen rahansa ja haluaa nyt rahansa korkoineen takaisin. Ocean lähtee tovereineen Euroopaan hankkimaan rahoja. Elokuvassa vierailee myös Bruce Willis cameoroolissa.

Ocean’s Thirteen 2007
Kolmannessa elokuvassa Willy Bank (Al Pacino) huijaa Oceanin kaverilta Reubenilta (Elliott Gould) suurimman osan hänen omaisuudestaan ja aiheuttaa melkein hänen kuolemansa. Ocean ja muut päättävät kostaa ja ryöstää Bankin uuden casino hotellin ja arvokkaat timantit.

Elokuvan tapahtumat rynnistivät eteenpäin vaudilla kun seurattiin vuorotellen ryhmän jäsenten tehtäviä huijauksissa. Damonin esittämä Linus kokee suurimman kasvun kolmen elokuvan aikana huijausten toteuttajana. Kaikkia tapahtumia ei avata suoraan katsojalle vaan jätetään sopivasti myös katsojan pähkäilyjen varaan. Itse tietenkin aloitin elokuvien katsomisen viimeisimmästä osasta, mikä oli yhteisen juonen kannalta sääli, mutta ei voi mitään.

Valvojat: RaccoonRasimus
Emelie, punnort, Wind