Atonova 3 -tapahtuma Turussa la 12.9.

• Rinja hahmo Kirjoittaja
  • Rinja
31.08.2015 21:32 #1 : Rinja
Koska Finnconia ei tänä vuonna ollut, Turun Science Fiction Seura järjestää Atonova 3:n eli Atoroxin ja Novan palkintojenjakotilaisuuden Turussa ensi viikon lauantaina 12.9. kello 12-16, paikkana Turun pääkirjaston Studio-tila. Tapahtumassa on tiedossa keskustelua kilpailujen sadosta sekä myös muuta kirjoittamisaiheista ohjelmaa. Iltaa voi jatkaa nörttien omassa Cosmic Comic Café -baarissa, joka sijaitsee kätevästi kirjaston vieressä.

www.facebook.com/events/1620591598218516/
www.tsfs.fi/?toiminta/atonova-3.html

* * * *

Minua pyydettiin lisäksi kyselemään, pääsisikö joku Risingin Atorox-raadista paikalle ja olisi halukas edustamaan Risingin raatia panelikeskustelussa. Rituri, Jaragil, Emelie, Tapsa? Laitanpas teille varmuuden vuoksi vielä Facebookissa Rising-mafian ryhmässä viestiä, koska se saattaisi olla varmempi tapa teidät tavoittaa. Mutta joka tapauksessa, aivan kaikki halukkaat ovat tervetulleita paikalle!

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

• Tapsa hahmo
  • Tapsa
03.09.2015 11:57 #2 : Tapsa
Vastaus käyttäjältä Tapsa aiheessa Atonova 3 -tapahtuma Turussa la 12.9.
Lauantai on minulla kyllä vapaa (jos Risingin mafiaa ei lasketa), mutta hirvittää vähän ajatus osallistua paneeliin... varsinkin yksin!

• Rinja hahmo Kirjoittaja
  • Rinja
03.09.2015 18:29 #3 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Atonova 3 -tapahtuma Turussa la 12.9.
Et sinä siellä yksin ole, hyvä jos saat suunvuoroa muiden raatien edustajilta :wink: Ja kun tiedän sinut ihan supliikiksi kaveriksi, niin olisi hienoa jos tulisit!

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

Uusin jäsen: Ella Parviainen