EKA kerta

Aave kirjottelija
Kisälli
Aave kirjottelija loi aiheen: EKA kerta
09.09.2014 19:19 #1

Hei teen ekaa ns kunnon kirjaa, ja tarvitsisin apua. jos joku haluaisi kirjottaa sitä munkaa fantasiaa olis tarkotus kirjotttaa

"Aavekirjottelija"

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: EKA kerta
09.09.2014 20:29 #2

Tyhjän päältä on vaikea sanoa juuta tai jaata. Jos haluat jakaa minulle ideoitasi, maailmaasi ja tyyliäsi, antaisin mieluusti vinkkejä taitojesi ja työsi kehittämiseen, ehkä voisin jopa osallistua projektiisi. Ensisijaisesti kuitenkin keskityn omaani, mutta neuvoja mieluusti jakelisin eteenpäin.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Aave kirjottelija

VMN
VMN vastasi aiheeseen: EKA kerta
09.09.2014 22:32 #3

Risingshadow on oiva foorumi, jossa kirjoittamisesta voi keskustella ja täällä voikin hioa omia ideoita ja kysyä kysymyksiä sekä oppia uutta. Oman aloitteen se vaatii, kuten olet jo tehnyt, ja kysyä itse.

Hienoa, että sinulla on intohimoa lähteä kirjoittamaan kirjaa, mutta ehdottaisin sinun aloittavan hieman pienemmästä. Novellit ovat erinomaisia harjoitustekstejä, mutta ne toimivat myös omina "oikeina" tarinoinaan.

Kun aloittelin kirjoittamista, pyysin myös yhtä ystävääni kirjoittamaan kanssani ja vaikka se olikin hyvä kokemus, ehdotan sinua kirjoittamaan ihan itseksesi. Kannattaa opetella kirjoittamaan asiat itse, myös ne, jotka tuntuvat vaikeilta. Aina kun motiivi kaverin kanssa kirjoittamiselle ei ole täysin vilpitön (esim. ei osaa joitain kohtia, tai haluaa motivaatiota kirjoitta).

Jokainen sana kehittää, oli se sitten romaania, novellia tai ihan vaikka foorumiviestiä :)

Blogi kirjoittamisesta ja kirjoista:
kirjailijankellarissa.blogspot.fi/