Etsin suomalaisia scifi ja fantasialehtiä

• Kultasuu hahmo Kirjoittaja
  • Kultasuu
21.04.2016 17:22 - 21.04.2016 17:30 #1 : Kultasuu
Mulla on kertynyt vuosien aikana aika iso pino omia novelleja ja tarinoita ja nyt ajattelin, että jospa lähetyisin ensiksi jotain vähän pienempää lehteä ja tarjoaisin heille scifi, kauhu ja fantasia-aiheisia novellejani. Ainut ongelma vaan on, että vaikka olenkin jo kirjoittanut ko. genrejä aika kauan, niin en silti tunne pahemmin alan - varsinkaan kotimaista - skeneä jos Porttia tai Tähtivaeltajaa ei oteta mukaan. Eli, siis lyhyesti sanottuna: kaipaisin neuvoja ja vinkkejä, että mihin lehteen minun ehkäpä kannattaisi tarjota noita kirjoituksiani? Olen erittäin kiitollinen kaikista aiheeseen liittyvistä neuvoista! =)

Muokkaus: hitto, tuli taas mokattua ja laitettua tämä väärälle alueelle. Toivottavasti ylläpito voi siirtää tämän oikeampaan paikkaan. :blush:
Viimeksi muokattu: 21.04.2016 17:30 Kultasuu.

• kyty
24.04.2016 22:12 - 24.04.2016 22:16 #2 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Etsin suomalaisia scifi ja fantasialehtiä
Suomessa on pyörinyt paljonkin muita seurojen julkaisemia lehtiä joissa on julkaistu novelleja, mutta en ole täysin selvillä siitä mitkä niistä ovat vielä hengissä. Näitä ovat ainakin Spin, Legolas, Alienisti ja Kosmoskynä, ja taitaahan noita olla muitakin.

Muoks: Turun Science Fiction Seuran sivuilla onkin lista muista seuroista ja niiden julkaisuista.

Muoks muoks: Rinja ehtikin ensin :smile:
Viimeksi muokattu: 24.04.2016 22:16 kyty.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kultasuu

• Rinja
24.04.2016 22:15 #3 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Etsin suomalaisia scifi ja fantasialehtiä
www.tsfs.fi/?sf-faq/lehdet.html

Tuolla listausta lehdistä.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kultasuu

19.06.2016 19:54 #4 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Etsin suomalaisia scifi ja fantasialehtiä
Myös antologioihin kannattaa tarjota novelleja. Näitä kutsuja tulee ainakin tieteiskirjoittajien kautta, ja niitä yritetään laitella myös tuonne kirjoituskilpailujen osioon Risingilla.

Valvojat: IivariDyn
LordStenhammar