Luento roolipelien käsikirjoittamisesta Espoossa 23.9.2014

Sini
Sini loi aiheen: Luento roolipelien käsikirjoittamisesta Espoossa 23.9.2014
17.09.2014 12:48 #1

Entressen kirjastossa Espoon keskuksessa järjestetään tiistaina 23.9. kello 18 luento roolipelien käsikirjoittamisesta. Luennon pitää Henri Hiljander, pitkän linjan roolipeliharrastaja. Henri vetää myös Entressen kirjaston roolipelikerhoa .

Luennolla tutustutaan lasten roolipelien haasteisiin, aloittelijaystävällisiin peleihin ja erilaisiin tapoihin valmistella hyvä roolipeli.

Tapahtuma Facebookissa. Saa mainostaa ja kutsua kavereita!

Viimeksi muokattu: 29.04.2015 19:45 : Hiistu.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Luento roolipelien käsikirjoittamisesta Espoossa 23.9.2014
17.09.2014 14:39 #2

Tuo on sellainen luento, mihin haluaisin päästä, mutta se on siellä kaukana ja minä täällä. Harmittaa hieman, kun muutenkin kirjoitan paljon isoa saagaa varten, jota täällä peliporukalle vedän.

Morgan Blood
Morgan Blood vastasi aiheeseen: Luento roolipelien käsikirjoittamisesta Espoossa 23.9.2014
19.09.2014 10:23 #3

Eih! Olin juuri tulossa kirjoittamaan tänne tuskailujani siitä, että olen käsikirjoittanut monenlaista,mutta en koskaan roolipelikässäriä, millaisen vääntäminen Pathfinderiin olisi seuraava vapaa-ajan prokkis. Tämän kuun Helsinginreissut kun budjetinrajoissa on tehty (enkä muutenkaan viitsi kun työkeikkojen takia saa tarpeeksi Turku-Helsinki -väliä seilata :P)

Ars Longa Vita Brevis

LordStenhammar