Virheiden raportointi

10.11.2016 08:47 #121

Strato kirjoitti: Kun haluan mennä katsomaan omaa kirjahyllyäni tuosta "omat tietoni" -> "kirjahyllyni", linkki heittää minut katsomaan kirjahyllyjä yleisesti sen sijaan, että pääsisin suoraan omaan kirjahyllyyni. En tiedä onko muilla ollut tätä ongelmaa tänään.

En saa toistettua tätä ongelmaa. Kokeile jos kirjaudut sivuilta pois ja takaisin sisään, että auttaisiko tuo ongelmaan.

Freyja
Freyja vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
11.11.2016 21:07 #122

Kirjan lukuprosessin päivitys antaa virheilmoituksen: Fatal error: Class 'JText' not found in /biz/r/risingshadow.net/html/finnish/library/functions/functionsButton.php on line 92

Olen kokeillut päivytystä kahden eri selaimen kautta.

Taikakirjaimet - sf/f-kirja-arvioita

14.11.2016 12:15 #123

^ korjattu

09.01.2017 12:37 #124

Hei

Jätin viestin Popsugar 2017 -ketjuun ja kun yritin päästä takaisin korjaamaan tekstiäni, ruutuun ilmestyy Fatal error -ilmoitus. Käynnistin koneenkin uudestaan, mutten edelleenkään pääse omaan viestiini.

09.01.2017 13:36 #125

Wind kirjoitti: Hei

Kokeile jospa nyt toimisi. Sivuille tehtiin juuri tuona ajankohtana muutoksia, jotka saattoivat aiheuttaa pieniä ongelmia sivujen käytössä hetkellisesti.

09.01.2017 14:03 #126

Ei valitettavasti onnistu. Pääsen Popsugar-ketjun ensimmäiselle sivulle, mutten toiselle sivulle, jossa ko viestini on. Edelleen sama Fatal error -ilmoitus.

09.01.2017 14:22 #127

Ettei vain selaimesi nyt lataisi jostain välimuistista vanhaa sivua. Kokeile tuossa Fatal error -ilmoitus sivuilla shift+f5 näppäimiä, jotta selain pakotetusti lataa koko sivun uudelleen. Jos virhe vielä ilmenee niin voitko laittaa mulle privana vaikka virhekoodin/rivin jos sellainen vielä erikseen näkyy sivuilla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Wind

09.01.2017 14:28 #128

kiitos neuvoista Darkki, nyt toimii!

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
16.01.2017 07:44 #129

Pikavastaus-toiminnosta varsinaiseen editoriin siirtyminen tyhjentää viestikentän. Saisiko koko pikavastauksen pois päältä? En nimittäin keksi mitä erityisen pikaista siinä on, tekstin muotoilunapit vain puuttuvat, mutta koska se on näkyvissä äkkinäinen painaa kuitenkin juuri sitä nappulaa.

HVM
Upseeri
HVM vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
19.01.2017 10:14 #130

Etsi toiminto foorumin osalta ei näytä toimivan, lomake vain vilahtaa ruudulla. (FireFox 50.1 Win 10, rasva-apina sammutettuna)
www.risingshadow.fi/forum/search

19.01.2017 10:16 #131

Ethän ole "sulkenut" ruksista tuota lomaketta? Sen saa takaisin auki oikean ylänurkan väkäsestä tuolla sivulla (tyhmä ominaisuus, tiedän).

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 19.01.2017 10:16 : Darkki.

HVM
Upseeri
HVM vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
19.01.2017 10:43 #132

En. Mutta näköjään X-ää painamalla lomake aukenee. Jos tuon sulkee niin sitten vasta näkyy väkäsenä. Käsittääkseni aukaisin tämän sivun ensimmäistä kertaa koskaan. No incognito mode ja Edge avaa sivun oikein heti...

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
20.01.2017 16:32 #133

Olen törmännyt samaan ja törmään nytkin, haku tuntuu välillä aukeavan suljettuna (vai sulkeutuvan heti itsekseen). Linux ja Chromium kyseessä. Mitään järkevää logiikkaa tuelle ei näy.

Eija
Varjoinen
Eija vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
11.03.2017 14:41 #134

11.03.2017 16:08 #135

Eija kirjoitti: En pysty tekemään kirja-arviota. Pääsen editointi tilaan kyllä, mutta kun painaa Tallenna, menee sivulle www.risingshadow.fi/library/reviews ja mitään ei tallentunut.

Hmm... onpas outoa. En saanut toistettua tuota ongelmaa, kun testasin tehdä arvostelua. Onko muillakin ongelmia arvosteluiden tallennuksessa?

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 11.03.2017 16:15 : Darkki.

13.03.2017 09:35 #136

Tämä ongelma on nyt korjattu. Kirja-arvioita pitäisi voida kirjoittaa taas normaalisti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
28.03.2017 00:06 #137

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

28.03.2017 08:59 #138

punnort kirjoitti: Kun tablettia pitää pystyasenossa, tuo ruudun yläosassa oleva tiedote on joskus yksirivinen, joskus kaksirivinen, joskus kolmirivinen. Tämä saa näytön hyppimään koko ajan ylös alas. Minkään viestin lukeminen tai kirjoittaminen on raskasta, kun ruutu pomppii koko ajan ylös alas. Voisiko tämän korjata? (Noin yleensä olen sitä mieltä, että sivujen toimivuus on tärkeämpää kuin niiden hienous. Tämä muuttuva tiedote on hieno, mutta vaikuttaa sivujen toimivuuteen negatiivisesti.)

Korjattu. Puhelimilla ja tableteilla tuota tiedotepalkkia ei pitäisi enää näkyä.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

Viimeksi muokattu: 28.03.2017 09:00 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija, punnort

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
08.04.2017 10:35 #139

Sivusto on nyt pari päivää (ehkä eilisestä lähtien, en ole nyt ihan varma) tehnyt mulle tätä, että heittää mut pihalle, kun en vähään aikaan käy pyörimässä foorumeilla. Nytkin kirjoitin viestin 10.12 keskustelualueelle ja kävin lukemassa naamakirjan päivitykset, niin tällä välillä oli taas heittänyt ulos ja piti kirjautua uudestaan. Ennen on pystynyt olemaan vaikka koko päivän sisällä yhdellä kirjautumisella, jotta jottai häikkä täs ny o!

08.04.2017 12:58 #140

^ ok selvittelen asiaa. Voi liittyä jotenkin viimepäivinä tekemiini muutoksiin sivustolla.

Käytäthän kirjautumisessa tuota "muista minut" ruksia? Jos sivut heittävät ulos niin kannattaa testata ensin shift+f5 päivitystä ja sen jälkeen kirjautua uudelleen sivuille.

Uusin jäsen: Anton Niinikoski