Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Virheiden raportointi

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 77
Darkki vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
10.11.2016 08:47 #121

Strato kirjoitti: Kun haluan mennä katsomaan omaa kirjahyllyäni tuosta "omat tietoni" -> "kirjahyllyni", linkki heittää minut katsomaan kirjahyllyjä yleisesti sen sijaan, että pääsisin suoraan omaan kirjahyllyyni. En tiedä onko muilla ollut tätä ongelmaa tänään.

En saa toistettua tätä ongelmaa. Kokeile jos kirjaudut sivuilta pois ja takaisin sisään, että auttaisiko tuo ongelmaan.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä

• Freyja hahmo
Freyja
Painajainen
Taso: 36
Freyja vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
11.11.2016 21:07 #122

Kirjan lukuprosessin päivitys antaa virheilmoituksen: Fatal error: Class 'JText' not found in /biz/r/risingshadow.net/html/finnish/library/functions/functionsButton.php on line 92

Olen kokeillut päivytystä kahden eri selaimen kautta.

Taikakirjaimet - sf/f-kirja-arvioita

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
14.11.2016 12:15 #123

^ korjattu

• Wind hahmo
Wind
Tähtipilotti
Taso: 40
Wind vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
09.01.2017 12:37 #124

Hei

Jätin viestin Popsugar 2017 -ketjuun ja kun yritin päästä takaisin korjaamaan tekstiäni, ruutuun ilmestyy Fatal error -ilmoitus. Käynnistin koneenkin uudestaan, mutten edelleenkään pääse omaan viestiini.

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
09.01.2017 13:36 #125

Wind kirjoitti: Hei

Jätin viestin Popsugar 2017 -ketjuun ja kun yritin päästä takaisin korjaamaan tekstiäni, ruutuun ilmestyy Fatal error -ilmoitus. Käynnistin koneenkin uudestaan, mutten edelleenkään pääse omaan viestiini.

Kokeile jospa nyt toimisi. Sivuille tehtiin juuri tuona ajankohtana muutoksia, jotka saattoivat aiheuttaa pieniä ongelmia sivujen käytössä hetkellisesti.

• Wind hahmo
Wind
Tähtipilotti
09.01.2017 14:03 #126

Ei valitettavasti onnistu. Pääsen Popsugar-ketjun ensimmäiselle sivulle, mutten toiselle sivulle, jossa ko viestini on. Edelleen sama Fatal error -ilmoitus.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
09.01.2017 14:22 #127

Ettei vain selaimesi nyt lataisi jostain välimuistista vanhaa sivua. Kokeile tuossa Fatal error -ilmoitus sivuilla shift+f5 näppäimiä, jotta selain pakotetusti lataa koko sivun uudelleen. Jos virhe vielä ilmenee niin voitko laittaa mulle privana vaikka virhekoodin/rivin jos sellainen vielä erikseen näkyy sivuilla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Wind

• Wind hahmo
Wind
Tähtipilotti
09.01.2017 14:28 #128

kiitos neuvoista Darkki, nyt toimii!

• Echramath hahmo
Echramath
Ritari
Taso: 34
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
16.01.2017 07:44 #129

Pikavastaus-toiminnosta varsinaiseen editoriin siirtyminen tyhjentää viestikentän. Saisiko koko pikavastauksen pois päältä? En nimittäin keksi mitä erityisen pikaista siinä on, tekstin muotoilunapit vain puuttuvat, mutta koska se on näkyvissä äkkinäinen painaa kuitenkin juuri sitä nappulaa.

Ydinräjähderikoksesta tuomitaan myös se, joka räjäyttää ydinräjähteen Etelämanneralueella....

• HVM hahmo
HVM
Upseeri
Taso: 27
HVM vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
19.01.2017 10:14 #130

Etsi toiminto foorumin osalta ei näytä toimivan, lomake vain vilahtaa ruudulla. (FireFox 50.1 Win 10, rasva-apina sammutettuna)
www.risingshadow.fi/forum/search

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
19.01.2017 10:16 #131

Ethän ole "sulkenut" ruksista tuota lomaketta? Sen saa takaisin auki oikean ylänurkan väkäsestä tuolla sivulla (tyhmä ominaisuus, tiedän).

Viimeksi muokattu: 19.01.2017 10:16 : Darkki.

• HVM hahmo
HVM
Upseeri
Taso: 27
HVM vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
19.01.2017 10:43 #132

En. Mutta näköjään X-ää painamalla lomake aukenee. Jos tuon sulkee niin sitten vasta näkyy väkäsenä. Käsittääkseni aukaisin tämän sivun ensimmäistä kertaa koskaan. No incognito mode ja Edge avaa sivun oikein heti...

• Echramath hahmo
Echramath
Ritari
Taso: 34
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
20.01.2017 16:32 #133

Olen törmännyt samaan ja törmään nytkin, haku tuntuu välillä aukeavan suljettuna (vai sulkeutuvan heti itsekseen). Linux ja Chromium kyseessä. Mitään järkevää logiikkaa tuelle ei näy.

Ydinräjähderikoksesta tuomitaan myös se, joka räjäyttää ydinräjähteen Etelämanneralueella....

• Eija hahmo
Eija
Varjoinen
Taso: 45
Eija vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
11.03.2017 14:41 #134

En pysty tekemään kirja-arviota. Pääsen editointi tilaan kyllä, mutta kun painaa Tallenna, menee sivulle www.risingshadow.fi/library/reviews ja mitään ei tallentunut.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
11.03.2017 16:08 #135

Eija kirjoitti: En pysty tekemään kirja-arviota. Pääsen editointi tilaan kyllä, mutta kun painaa Tallenna, menee sivulle www.risingshadow.fi/library/reviews ja mitään ei tallentunut.

Hmm... onpas outoa. En saanut toistettua tuota ongelmaa, kun testasin tehdä arvostelua. Onko muillakin ongelmia arvosteluiden tallennuksessa?

Viimeksi muokattu: 11.03.2017 16:15 : Darkki.

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
13.03.2017 09:35 #136

Eija kirjoitti: En pysty tekemään kirja-arviota. Pääsen editointi tilaan kyllä, mutta kun painaa Tallenna, menee sivulle www.risingshadow.fi/library/reviews ja mitään ei tallentunut.

Tämä ongelma on nyt korjattu. Kirja-arvioita pitäisi voida kirjoittaa taas normaalisti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija

• punnort hahmo
punnort
Riivaaja
Taso: 42
punnort vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
28.03.2017 00:06 #137

Kun tablettia pitää pystyasenossa, tuo ruudun yläosassa oleva tiedote on joskus yksirivinen, joskus kaksirivinen, joskus kolmirivinen. Tämä saa näytön hyppimään koko ajan ylös alas. Minkään viestin lukeminen tai kirjoittaminen on raskasta, kun ruutu pomppii koko ajan ylös alas. Voisiko tämän korjata? (Noin yleensä olen sitä mieltä, että sivujen toimivuus on tärkeämpää kuin niiden hienous. Tämä muuttuva tiedote on hieno, mutta vaikuttaa sivujen toimivuuteen negatiivisesti.)

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
28.03.2017 08:59 #138

punnort kirjoitti: Kun tablettia pitää pystyasenossa, tuo ruudun yläosassa oleva tiedote on joskus yksirivinen, joskus kaksirivinen, joskus kolmirivinen. Tämä saa näytön hyppimään koko ajan ylös alas. Minkään viestin lukeminen tai kirjoittaminen on raskasta, kun ruutu pomppii koko ajan ylös alas. Voisiko tämän korjata? (Noin yleensä olen sitä mieltä, että sivujen toimivuus on tärkeämpää kuin niiden hienous. Tämä muuttuva tiedote on hieno, mutta vaikuttaa sivujen toimivuuteen negatiivisesti.)

Korjattu. Puhelimilla ja tableteilla tuota tiedotepalkkia ei pitäisi enää näkyä.

Viimeksi muokattu: 28.03.2017 09:00 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija, punnort

• HourglassEyes hahmo
HourglassEyes
Varakreivi
Taso: 51
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
08.04.2017 10:35 #139

Sivusto on nyt pari päivää (ehkä eilisestä lähtien, en ole nyt ihan varma) tehnyt mulle tätä, että heittää mut pihalle, kun en vähään aikaan käy pyörimässä foorumeilla. Nytkin kirjoitin viestin 10.12 keskustelualueelle ja kävin lukemassa naamakirjan päivitykset, niin tällä välillä oli taas heittänyt ulos ja piti kirjautua uudestaan. Ennen on pystynyt olemaan vaikka koko päivän sisällä yhdellä kirjautumisella, jotta jottai häikkä täs ny o!

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
08.04.2017 12:58 #140

^ ok selvittelen asiaa. Voi liittyä jotenkin viimepäivinä tekemiini muutoksiin sivustolla.

Käytäthän kirjautumisessa tuota "muista minut" ruksia? Jos sivut heittävät ulos niin kannattaa testata ensin shift+f5 päivitystä ja sen jälkeen kirjautua uudelleen sivuille.

Paikalla 61 vierailijaa
Uusin jäsen: Anton Niinikoski
Jäseniä yhteensä: 8757