• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 10 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 85 päivää sitten

Virheiden raportointi

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
08.04.2017 22:20 #141 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi
Kappas kehveliä, nyt toimii taas, kun kirjauduin uudestaan ja laitoin tuon ruksin. Touhusin kaikkea muuta useamman tunnin ja on pitänyt kirjautumisen sisällä taas normisti! =) Toksia!

12.04.2017 19:40 #142 : Kvothe1982
Vastaus käyttäjältä Kvothe1982 aiheessa Virheiden raportointi
Kirjautuessa mobiililaitteella kirjoitusvirhe "kättäjä" kentässä. Ei vakava virhe siis...

tarinoitatuoltajostain.blogspot.fi/

12.04.2017 20:18 #143 : Darkki
^ korjattu :)

12.04.2017 21:28 #144 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Virheiden raportointi
Mobiililaitteilla se omat tiedot-nappi on muuttunut kirjaudu ulos-napiksi. Nyt on mobiilissa navigointivälineet vähissä.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

12.04.2017 21:41 #145 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Mobiililaitteissa toimii vasemmassa ylänurkassa oleva painike, josta saa menuvalikot auki. Sen lisäksi jos pyyhkäisee vasemmalta oikealle, niin saa myös valikkorakenteen auki.

Tuo "Omat tiedot" -valikkorakenne siirtyi tuonne muiden valikoiden rinnalle, kun uudistin sivustolle kirjautumistavat. Tuo vanha moduuli oli melko hidas ja haittasi sivuston kehitystä, jonka johdosta jouduin sen poistamaan ja rakensin kokonaan uuden tavan, jolla sivustolle voi kirjautua.

17.04.2017 19:15 #146 : Scion
Vastaus käyttäjältä Scion aiheessa Virheiden raportointi
Helou,

olen merkannut omistetuksi Saga 6:n, mutta sille ei pysty antamaan arvosanaa tai merkkaamaan luetuksi. Kuitenkin sille on annettu jo kolme arvosanaa. Täytyykö minun olettaa, ettei arvosanaani hyväksytä, kun se on kuitenkin väärä???

17.04.2017 22:10 #147 : Darkki

Scion kirjoitti: Helou,

Scion

Kirjoille joita ei vielä ole suomeksi julkaistu ei voi antaa arvosanaa tai merkitä luetuksi. Sen sijaan meillä on myös englanninkieliset sivut, jossa tuo teos löytyy linkistä:
www.risingshadow.net/library/book/50468-saga-volume-six

Jos perustat enkkupuolelle myös tunnukset (samalla sähköpostiosoitteella kuin täällä suomipuolellakin) ja annat siellä kirjalle arvosanan, niin kirjahyllysi päivittyy myös täällä suomipuolella ja arvosanasi näkyy myös täällä. Suosittelen muutenkin myös enkkupuolelle perustamaan tunnukset :)

19.04.2017 12:29 - 19.04.2017 12:32 #148 : Jussi
Vastaus käyttäjältä Jussi aiheessa Virheiden raportointi
Huomasin juuri, että Sagan kuudennen osan suomennos on julkaistu – se saapui paikalliseen kirjastoon jo maaliskuun lopulla. Merkitsin tietokannassa sarjakuvan ilmestyneeksi. Scionin viesti tarkoitti varmaankin suomennosta, joten pahoittelut hitaasta reagoinnista.

Saga kuutosen piti ilmestyä vasta kesäkuussa, joten julkaisun reilu aikaistuminen yllätti. En ole myöskään nähnyt sarjiskokoelmaa myynnissä kirjakaupoissa, eikä Adlibris toimita. Mutta Joensuun kirjastossa suomennoksia on tosiaan jo lainassa.
Viimeksi muokattu: 19.04.2017 12:32 Jussi.

24.04.2017 18:27 #149 : Scion
Vastaus käyttäjältä Scion aiheessa Virheiden raportointi
Moro,

ihan Tampereen Akateemisesta kirjan ostin siinä huhtikuun kymmenennen päivän paikkeilla.

Ja minulla kyllä on tunnukset enkkupuolellekin.

12.07.2017 19:35 #150 : Jussi Hirvi
Vastaus käyttäjältä Jussi Hirvi aiheessa Virheiden raportointi
Kun valikosta valitsee Etusivu -> Ota yhteyttä, tulee virheilmoitus:

0 Argument 1 passed to JForm::setField() must be an instance of SimpleXMLElement, null given, called in /biz/r/risingshadow.net/html/finnish/joomla/plugins/user/socialnetworks/socialnetworks.php on line 202

Mac, Firefox 54.

Jennifer Lynch
Julkaistu: 1992 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Secret Diary of Laura Palmer
Käännetty englanniksi: The Lies of Locke Lamora

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

26.07.2017 13:07 #152 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi

Jussi Hirvi kirjoitti: Kun valikosta valitsee Etusivu -> Ota yhteyttä, tulee virheilmoitus:

Mac, Firefox 54.

Kiitos tiedosta! Tämä korjattu.

26.07.2017 13:08 #153 : Darkki

Wind kirjoitti: Tällaisen pikkuvirheen bongasin Twin Peaks -kirjan tiedoissa:

Twin Peaks: Laura Palmerin salainen päiväkirja
(Twin Peaks)
Jennifer Lynch
Julkaistu: 1992 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Secret Diary of Laura Palmer
Käännetty englanniksi: The Lies of Locke Lamora

Korjattu tuo väärä linkitys meidän enkkupuolelle.

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
09.07.2018 11:41 #154 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi
Laitan tämän kyssärin nyt tänne, kun en viitsi moiselle omaa aihetta aloittaa, mutta hiukan ihmetyttää nuo keskustelualueelle viime aikoina ilmaantuneet venäjänkieliset viestit. Onko niissä jotain hämärää, kun en moisista mitään ymmärrä?

09.07.2018 11:58 #155 : Thialfi
Vastaus käyttäjältä Thialfi aiheessa Virheiden raportointi
Ulkomaisia mainoslinkkien postaajia (spam) rekisteröityy joskus ja moderaattorit pyrkivät kyllä poistamaan roskapostin heti. Tällaiset tilanteet ovat aika harvinaisia ja jos epäilyttäviä viestejä näkyy, niin Ilmoita asiaton viesti -toimintoa voi käyttää rohkeasti.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

16.07.2018 20:32 #156 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Virheiden raportointi
Tuntuu kovin usein huutelevan kirjautumisvaiheessa:
The security token did not match. The request was aborted to prevent any security breach. Please try again.

Tästä huolimatta kirjautuminen onnistuu.

22.07.2018 07:51 #157 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Virheiden raportointi

Don't mess with the neon love chicken.

22.07.2018 13:30 #158 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Virheiden raportointi

Pisania kirjoitti: Jo jonkin aikaa käyttäjien default-lohariavatar ei ole näkynyt kunnolla keskusteluissa. Siinä on tilalla vain pieni ruutu, jonka sisällä on kirjaimia. Käyttäjien profiileissa se näkyy normaalisti. Mahtaako vika olla omalla koneellani vai onko se laajempikin?

Rikki on näemmä sekin, tuossa yläpuolella käyttäjä Jussi Hirven postaus demonstroi samaa, Firefox näyttää tosiaan nelikulmion, missä on "F2 BD" ja Chromium pelkän nelikulmion.

24.07.2018 11:03 - 24.07.2018 11:07 #159 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Virheiden raportointi
Olisin profiiliani muokannut, oikean immeisen avatariksi vaihtanut, mutta tuli joku pelottava "Fatal Error"-ilmoitus. Melkeen tulee takavuosien Syntax Errorit mieleen tästä.

THE GOD CREATED SHIT.
Viimeksi muokattu: 24.07.2018 11:07 LordStenhammar. Syy: Jaa, tästähän oli jo aikaisemmin ilmoiteltu monta kertaa. My bad, my bad.

01.08.2018 14:01 - 01.08.2018 14:27 #160 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Korjattu erinäisiä ongelmia keskustelualueella. Ongelmat johtuivat foorumin päivityksestä, joka rikkoi hieman joitakin toiminnallisuuksia. Nyt profiilin muokkaus pitäisi toimia taas normaalisti.

Muoks: myös default-avatarit pitäisi taas toimia :)

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 01.08.2018 14:27 Darkki.

Uusin jäsen: Hapanrapakko