Virheiden raportointi

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
08.04.2017 22:20 #141

Kappas kehveliä, nyt toimii taas, kun kirjauduin uudestaan ja laitoin tuon ruksin. Touhusin kaikkea muuta useamman tunnin ja on pitänyt kirjautumisen sisällä taas normisti! =) Toksia!

Kvothe1982
Epäkuollut
Kvothe1982 vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
12.04.2017 19:40 #142

Kirjautuessa mobiililaitteella kirjoitusvirhe "kättäjä" kentässä. Ei vakava virhe siis...

tarinoitatuoltajostain.blogspot.fi/

12.04.2017 20:18 #143

^ korjattu :)

punnort
punnort vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
12.04.2017 21:28 #144

Mobiililaitteilla se omat tiedot-nappi on muuttunut kirjaudu ulos-napiksi. Nyt on mobiilissa navigointivälineet vähissä.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

12.04.2017 21:41 #145

Mobiililaitteissa toimii vasemmassa ylänurkassa oleva painike, josta saa menuvalikot auki. Sen lisäksi jos pyyhkäisee vasemmalta oikealle, niin saa myös valikkorakenteen auki.

Tuo "Omat tiedot" -valikkorakenne siirtyi tuonne muiden valikoiden rinnalle, kun uudistin sivustolle kirjautumistavat. Tuo vanha moduuli oli melko hidas ja haittasi sivuston kehitystä, jonka johdosta jouduin sen poistamaan ja rakensin kokonaan uuden tavan, jolla sivustolle voi kirjautua.

Kadetti
Scion vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
17.04.2017 19:15 #146

Helou,

olen merkannut omistetuksi Saga 6:n, mutta sille ei pysty antamaan arvosanaa tai merkkaamaan luetuksi. Kuitenkin sille on annettu jo kolme arvosanaa. Täytyykö minun olettaa, ettei arvosanaani hyväksytä, kun se on kuitenkin väärä???

17.04.2017 22:10 #147

Scion kirjoitti: Helou,

Scion

Kirjoille joita ei vielä ole suomeksi julkaistu ei voi antaa arvosanaa tai merkitä luetuksi. Sen sijaan meillä on myös englanninkieliset sivut, jossa tuo teos löytyy linkistä:
www.risingshadow.net/library/book/50468-saga-volume-six

Jos perustat enkkupuolelle myös tunnukset (samalla sähköpostiosoitteella kuin täällä suomipuolellakin) ja annat siellä kirjalle arvosanan, niin kirjahyllysi päivittyy myös täällä suomipuolella ja arvosanasi näkyy myös täällä. Suosittelen muutenkin myös enkkupuolelle perustamaan tunnukset :)

Jussi
Jussi vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
19.04.2017 12:29 #148

Huomasin juuri, että Sagan kuudennen osan suomennos on julkaistu – se saapui paikalliseen kirjastoon jo maaliskuun lopulla. Merkitsin tietokannassa sarjakuvan ilmestyneeksi. Scionin viesti tarkoitti varmaankin suomennosta, joten pahoittelut hitaasta reagoinnista.

Saga kuutosen piti ilmestyä vasta kesäkuussa, joten julkaisun reilu aikaistuminen yllätti. En ole myöskään nähnyt sarjiskokoelmaa myynnissä kirjakaupoissa, eikä Adlibris toimita. Mutta Joensuun kirjastossa suomennoksia on tosiaan jo lainassa.

Last edit: 19.04.2017 12:32 : Jussi.

Kadetti
Scion vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
24.04.2017 18:27 #149

Moro,

ihan Tampereen Akateemisesta kirjan ostin siinä huhtikuun kymmenennen päivän paikkeilla.

Ja minulla kyllä on tunnukset enkkupuolellekin.

Jussi Hirvi
Paimen
Jussi Hirvi vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
12.07.2017 19:35 #150

Kun valikosta valitsee Etusivu -> Ota yhteyttä, tulee virheilmoitus:

0 Argument 1 passed to JForm::setField() must be an instance of SimpleXMLElement, null given, called in /biz/r/risingshadow.net/html/finnish/joomla/plugins/user/socialnetworks/socialnetworks.php on line 202

Mac, Firefox 54.

Jennifer Lynch
Julkaistu: 1992 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Secret Diary of Laura Palmer
Käännetty englanniksi: The Lies of Locke Lamora

Minä en pingota, olen vain äärimmäisen valpas.

26.07.2017 13:07 #152

Jussi Hirvi kirjoitti: Kun valikosta valitsee Etusivu -> Ota yhteyttä, tulee virheilmoitus:

Mac, Firefox 54.

Kiitos tiedosta! Tämä korjattu.

26.07.2017 13:08 #153

Wind kirjoitti: Tällaisen pikkuvirheen bongasin Twin Peaks -kirjan tiedoissa:

Twin Peaks: Laura Palmerin salainen päiväkirja
(Twin Peaks)
Jennifer Lynch
Julkaistu: 1992 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Secret Diary of Laura Palmer
Käännetty englanniksi: The Lies of Locke Lamora

Korjattu tuo väärä linkitys meidän enkkupuolelle.

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Venäjänkieliset viestit keskustelualueella
09.07.2018 11:41 #154

Laitan tämän kyssärin nyt tänne, kun en viitsi moiselle omaa aihetta aloittaa, mutta hiukan ihmetyttää nuo keskustelualueelle viime aikoina ilmaantuneet venäjänkieliset viestit. Onko niissä jotain hämärää, kun en moisista mitään ymmärrä?

Thialfi
Thialfi vastasi aiheeseen: Venäjänkieliset viestit keskustelualueella
09.07.2018 11:58 #155

Ulkomaisia mainoslinkkien postaajia (spam) rekisteröityy joskus ja moderaattorit pyrkivät kyllä poistamaan roskapostin heti. Tällaiset tilanteet ovat aika harvinaisia ja jos epäilyttäviä viestejä näkyy, niin Ilmoita asiaton viesti -toimintoa voi käyttää rohkeasti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
16.07.2018 20:32 #156

Tuntuu kovin usein huutelevan kirjautumisvaiheessa:

The security token did not match. The request was aborted to prevent any security breach. Please try again.

Tästä huolimatta kirjautuminen onnistuu.

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
22.07.2018 07:51 #157

You're not in Wonderland anymore, but you positively reek of rabbit.

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
22.07.2018 13:30 #158

Pisania kirjoitti: Jo jonkin aikaa käyttäjien default-lohariavatar ei ole näkynyt kunnolla keskusteluissa. Siinä on tilalla vain pieni ruutu, jonka sisällä on kirjaimia. Käyttäjien profiileissa se näkyy normaalisti. Mahtaako vika olla omalla koneellani vai onko se laajempikin?

Rikki on näemmä sekin, tuossa yläpuolella käyttäjä Jussi Hirven postaus demonstroi samaa, Firefox näyttää tosiaan nelikulmion, missä on "F2 BD" ja Chromium pelkän nelikulmion.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Virheiden raportointi
24.07.2018 11:03 #159

Olisin profiiliani muokannut, oikean immeisen avatariksi vaihtanut, mutta tuli joku pelottava "Fatal Error"-ilmoitus. Melkeen tulee takavuosien Syntax Errorit mieleen tästä.

THE GOD CREATED SHIT.

Last edit: 24.07.2018 11:07 : LordStenhammar. Syy: Jaa, tästähän oli jo aikaisemmin ilmoiteltu monta kertaa. My bad, my bad.

01.08.2018 14:01 #160

Korjattu erinäisiä ongelmia keskustelualueella. Ongelmat johtuivat foorumin päivityksestä, joka rikkoi hieman joitakin toiminnallisuuksia. Nyt profiilin muokkaus pitäisi toimia taas normaalisti.

Muoks: myös default-avatarit pitäisi taas toimia :)

Last edit: 01.08.2018 14:27 : Darkki.

Uusin jäsen: Fasu K