• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 8 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 83 päivää sitten

Virheiden raportointi

• Ageha
  • Ageha hahmo
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
12.11.2018 18:00 #161 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Virheiden raportointi
Tänään on käynyt niin, että aina välillä kun yritän siirtyä johonkin Risingilla tai avata Risingin, mulle tulee error-viesti sivun avautumisen sijasta. Yleensä muutaman minuutin päästä toimii taas normaalisti.

Viimeisin error-viesti oli "Error: Failed to start application: Could not connect to MySQL server." Muistaakseni on ollut myös toinenkin error-viesti jossa tuon MySQL:n tilalla on ollut jotain muuta.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

12.11.2018 18:03 #162 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Kiitos viestistä! Palvelimelle tehtiin pieniä muutoksia, jotka ovat aiheuttaneet pieniä katkoja tämän päivän ajan sivuston toimivuudessa. Nyt kaikki työt on tehty ja sivut pitäisivät toimia taas aivan normaalisti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
11.09.2019 08:43 #163 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi

12.09.2019 12:24 #164 : Darkki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
11.12.2019 09:48 #165 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi

Darkki kirjoitti: Kunenan päivitys rikkoi spoiler tagien sisältöjä hieman. Seuraava päivitys pitäisi taas korjata nämä.

Olisiko tämän pitänyt jo korjautua? Koska minulla ainakaan tämä ei toimi edelleenkään. Toimiiko teillä muilla käyttäjillä? Mietin jo, että onko omassa koneessa jotain vikaa...

11.12.2019 12:19 #166 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Virheiden raportointi
Testasin pikaiseen ja mulla ainakin sama ongelma, joten älä vielä suuntaa tietokoneostoksille!

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

11.12.2019 14:16 #167 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Ei valitettavasti ole tullut vielä uutta päivitystä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Wanda, HourglassEyes

12.12.2019 19:29 #168 : Jawa_Kaapissa
Vastaus käyttäjältä Jawa_Kaapissa aiheessa Virheiden raportointi
ihmettelin vähän kun menet kirjaan oikeassa yläkulmassa on merkki josta pääsee kirjanluontiin mutta kun olet tehnyt kirja arvostelun niin merkki on vaihtunut ja toista merkkiä ei ole missään

18.01.2020 17:32 - 18.01.2020 17:33 #169 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi

HourglassEyes kirjoitti: Jotain häikkää on ainakin Lukupiirin Spoileri linkkien sisällä. Kun avaa kenen tahansa listauksen, niin tekstit näkyy kaikki yhtenä pötkönä värikoodituksineen.

Tämän pitäisi olla nyt kunnossa. Muun ulkoasun osalta vielä hieman säädöt kesken ...

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 18.01.2020 17:33 Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija, HourglassEyes

punnort