Virheiden raportointi

• Ageha hahmo
  • Ageha
12.11.2018 18:00 #161 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Virheiden raportointi
Tänään on käynyt niin, että aina välillä kun yritän siirtyä johonkin Risingilla tai avata Risingin, mulle tulee error-viesti sivun avautumisen sijasta. Yleensä muutaman minuutin päästä toimii taas normaalisti.

Viimeisin error-viesti oli "Error: Failed to start application: Could not connect to MySQL server." Muistaakseni on ollut myös toinenkin error-viesti jossa tuon MySQL:n tilalla on ollut jotain muuta.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

12.11.2018 18:03 #162 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Kiitos viestistä! Palvelimelle tehtiin pieniä muutoksia, jotka ovat aiheuttaneet pieniä katkoja tämän päivän ajan sivuston toimivuudessa. Nyt kaikki työt on tehty ja sivut pitäisivät toimia taas aivan normaalisti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

11.09.2019 08:43 #163 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi

12.09.2019 12:24 #164 : Darkki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

11.12.2019 09:48 #165 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Virheiden raportointi

Darkki kirjoitti: Kunenan päivitys rikkoi spoiler tagien sisältöjä hieman. Seuraava päivitys pitäisi taas korjata nämä.

Olisiko tämän pitänyt jo korjautua? Koska minulla ainakaan tämä ei toimi edelleenkään. Toimiiko teillä muilla käyttäjillä? Mietin jo, että onko omassa koneessa jotain vikaa...

• Wanda hahmo
  • Wanda
11.12.2019 12:19 #166 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Virheiden raportointi
Testasin pikaiseen ja mulla ainakin sama ongelma, joten älä vielä suuntaa tietokoneostoksille!

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

11.12.2019 14:16 #167 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Ei valitettavasti ole tullut vielä uutta päivitystä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Wanda, HourglassEyes

12.12.2019 19:29 #168 : Jawa_Kaapissa
Vastaus käyttäjältä Jawa_Kaapissa aiheessa Virheiden raportointi
ihmettelin vähän kun menet kirjaan oikeassa yläkulmassa on merkki josta pääsee kirjanluontiin mutta kun olet tehnyt kirja arvostelun niin merkki on vaihtunut ja toista merkkiä ei ole missään

18.01.2020 17:32 - 18.01.2020 17:33 #169 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi

HourglassEyes kirjoitti: Jotain häikkää on ainakin Lukupiirin Spoileri linkkien sisällä. Kun avaa kenen tahansa listauksen, niin tekstit näkyy kaikki yhtenä pötkönä värikoodituksineen.

Tämän pitäisi olla nyt kunnossa. Muun ulkoasun osalta vielä hieman säädöt kesken ...

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 18.01.2020 17:33 Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Eija, HourglassEyes

27.01.2020 13:38 #170 : KiLLPaTRiCK
Vastaus käyttäjältä KiLLPaTRiCK aiheessa Virheiden raportointi
Ei ole vieläkään foorumin etusivulla nappia. "merkitse kaikki viestit luetuksi"

Etenkin tuo lukuhaaste spammää joka päivä.

28.01.2020 15:49 #171 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Juu tämä foorumin ulkoasu on vaiheessa. En ole ehtinyt vielä lähteä rakentamaan tätä toiminallisuutta uudelleen. Viestit saa toki merkattua luetuiksi, mutta ne toistaiseksi täytyy merkata jokaisen aihealueen kohdalla erikseen.

28.01.2020 16:40 #172 : KiLLPaTRiCK
Vastaus käyttäjältä KiLLPaTRiCK aiheessa Virheiden raportointi

Darkki kirjoitti: Viestit saa toki merkattua luetuiksi, mutta ne toistaiseksi täytyy merkata jokaisen aihealueen kohdalla erikseen.

Juu tiedän, mutta kuten jo ensimmäisessä kritiikissä mainitsin, en tosiaankaan rupea availemaan aihealueita, jotka eivät minua kiinnosta, joka kerta kun joku laittaa niille uuden viestin.

28.01.2020 19:14 #173 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
No nyt pitäisi toimia foorumin etusivulla taas nappi "Merkitse kaikki luetuiksi". Samalla sain rakennettua nyt aivan uuden tekniikan, jolla jatkossa myös foorumin ulkoasu päivittyy uusimpaan versioon, mutta ei riko aiemmin tehtyjä omia muokkauksia sen ulkonäköön.

Parantelen tätä nykyistä foorumin ulkoasua vähitellen kuntoon.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pisania, KiLLPaTRiCK, LordStenhammar

28.01.2020 21:42 #174 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Sivut kannattaa nyt päivittää shift+f5 tai shift pohjaan selaimen päivitä napista, jotta selaimesi lataa uusimman tyylitiedostot Risingin palvelimelta eikä käytä selaimen vanhoja muistissa olevia tyylitiedostoja. Ulkoasu on jo hieman muuttunut varsinkin näissä viestiketjuissa.

En raportoi tänne enää tästä enempää, mutta ulkoasu tosiaan tulee paranemaan lähiaikoina lisää.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

• sinidean hahmo
  • sinidean
07.01.2021 10:59 #175 : sinidean
Vastaus käyttäjältä sinidean aiheessa Virheiden raportointi
Hei,

mulla ei ainakaan toimi tässä viestien kirjoituksessa tuo esikatselutila ollenkaan. (=Vaikka namiskaa klikkaa, niin mitään ei tapahdu.) Ei siis ole toiminut enää pitkään aikaan. Oon ollut tässä välillä foorumilta pitkän ajan pois ja muutos oli tapahtunut tuona aikana. Pahoittelut, jos tästä ongelmasta on ollut jo jotain keskustelua, ei omaan silmään ainakaan osunut.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Darkki, Iivari

08.01.2021 08:51 - 08.01.2021 10:49 #176 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Uudistin kokonaan viestin kirjoituksen, eli nyt suoraan viestin kirjoituksessa näkee myös muotoilut, eli erillistä esikatselutilaa ei enää tarvita. Uudistuksen mukana tuli myös kaikkea muuta ehkä hieman turhaakin namiskaa ym. niin poistelen/korjailen näitä myöhemmin vielä paremmiksi.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 08.01.2021 10:49 Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pisania, HourglassEyes, sinidean

08.01.2021 10:46 - 08.01.2021 10:50 #177 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Jos huomaatte, että foorumilla ei esimerkiksi spoiler-tagi toimi, eli teksti ei tule näkyviin klikattaessa linkkiä, niin se johtuu selaimenne välimuistista. Tyhjentäkää välimuisti tai pakottaa selaimenne lataamaan sivut kokonaan uudelleen (shift+refresh). Tällöin sivuston uudet tekniset muutokset latautuvat selaimenne välimuistiin ja spoiler-tagit pitäisivät avautua taas normaalisti.

Luonnossa on lakeja, muttei sääntöjä
Viimeksi muokattu: 08.01.2021 10:50 Darkki.

15.01.2021 09:48 #178 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Virheiden raportointi
Emojit ei näyttäisi toimivan. Siis nuo foorumin omat, jotka löytyy keltaisesta emoji-nappulasta.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

15.01.2021 13:45 #179 : Darkki
Vastaus käyttäjältä Darkki aiheessa Virheiden raportointi
Joo noi hymiöt on tosiaan vielä rikki :( Kunena kehittäjät ovat tunnistaneet tuon ongelman ja se korjataan ilmeisesti tulevissa versiopäivityksissä kuntoon. Joudumme siis hetken aikaa odottaa, että saadaan uusi korjauspäivitys tähän foorumiin. Tätä ominaisuutta en siis lähde itse selvittämään nyt tässä välissä kuntoon.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuunliekki

Uusin jäsen: Marja Lindroos