06.08.2022 09:57 #21 :: HourglassEyes
Parannusehdotuksia sivustolle?
Voisiko linkin englanninkieliselle sivustolle saada takaisin ylävalikkoon? On niin hirveä vaiva kelata aina sivun alalaitaan linkkiin

06.08.2022 11:53 #22 :: Darkki
Parannusehdotuksia sivustolle?
Juu lisään takaisin myöhemmin viikonlopun aikana :) Kiitos myös palautteesta!

Edit: lisätty valikkoon.

Hornanhenki

15.08.2022 11:39 #23 :: Pisania

16.08.2022 21:07 #24 :: Darkki
Parannusehdotuksia sivustolle?
Kyllä on ja lisään linkit hieman myöhemmin kun loma loppuu ja olen tietokoneen ääressä taas :)
Tykännyt: Pisania

20.08.2022 22:08 #25 :: Darkki
Parannusehdotuksia sivustolle?

Pisania post=65960 kirjoitti: Olisiko mahdollista saada kirjaston etusivun uudet tapahtumat -listaan (ja oman kirjahyllyn viimeisimmät tapahtumat -kohtaan) linkit myös kirjojen tekijöiden nimiin? Sellaiset siis, jotka menisivät kirjailijoiden omille sivuille tietokannassa. Nyt pitää ensin klikata kirjaa ja sitten kirjan sivulta tekijän nimeä tai etsijä tekijä kirjailijalistasta.

Lisätty linkit.
Tykännyt: Pisania

• Freyja hahmo
  • Freyja

01.01.2023 02:55 #26 :: Freyja
Parannusehdotuksia sivustolle?
Olen tottunut seuraamaan Risingin uutuuskirja tiedotuksia Twitterissä, mutta nyt minä, kuten monet muut ovat pääosin sieltä poistuneet. Onko mahdollista tai suunnitteilla joskus hamassa tulevaisuudessa, että samanlaisia tiedotuksia tulisi Mastodoniin?
Muokannut 01.01.2023 02:56 Freyja

01.01.2023 08:02 #27 :: Darkki
Parannusehdotuksia sivustolle?
Tästä on juuri keskusteltu ja tarkoitus on että Rising tulisi Mastodoniin :) Lisätietoa tulee myöhemmin kun saamme hieman selvitettyä vielä teknisiä yksityiskohtia.

Edit: Meidät löytää nyt myös Mastodonista!
mstdn.social/@RisingshadowFi
Muokannut 01.01.2023 13:23 Darkki
Tykännyt: Freyja

18.02.2023 16:37 #28 :: sinidean
Moi,

18.02.2023 20:23 #29 :: Darkki
Parannusehdotuksia sivustolle?

sinidean post=66629 kirjoitti: kaipailisin sellaista toimintoa, jolla yhdellä klikkauksella saisi merkattua yksittäisen aiheketjun luetuksi ilman, että tarvitsee avata ko. ketjua. Olisiko tällainen mitenkään mahdollista tällä foorumialustalla? Ainakaan sellaista ei ole omiin silmiin osunut. Jossain toisella foorumilla joskus muinoin tällainen toiminto oli ja se oli kyllä todella näppärä. Nythän täällä on vain tuo namiska, joka merkkaa kerralla kaikki aiheet luetuiksi aihealueen (kuten Viisasten kivi) sisällä, mutta entäs kun haluaa vain osan ketjuista?

Valitettavasti tuollaista ominaisuutta ei ole tässä Kunena foorumissa käytössä eikä sellaista oikein järkevästi pysty tähän rakentaa. Olen enkkupuolelle rakentamassa kokonaan uutta keskustelualuetta, joka mahdollisesti tulisi myös tänne myöhemmin käyttöön. Tuohon pystyn rakentaa kyseisen toiminnallisuuden käyttöön.
Muokannut 18.02.2023 20:25 Darkki
Tykännyt: sinidean

• Sphhia hahmo
  • Sphhia
    Kaartilainen

25.05.2023 16:23 #30 :: Sphhia
Parannusehdotuksia sivustolle?
Olisko mahdollista saada kirjan sivulle jonkunlaisen "kirja pähkinänkuoressa" osion? Kyseiseen osioon käyttäjät voisivat listata kirjan tärkeimmät tapahtumat. Varsinkin sarjojen kohdalla on välillä vaikea muistaa mitä edellisissä osissa on tapahtunut eikä googlaamalla aina löydy tiivistelmää juonesta.

• Freyja hahmo
  • Freyja

21.12.2023 19:47 #31 :: Freyja
Parannusehdotuksia sivustolle?
Jostain syystä minut kirjataan ulos jatkuvasti. Hyvä jos ehdin minuutin pari olla sivulla niin pitää kirjautua taas sisään. Olen yrittänyt napauttaa muista minut ruksia, mutta se ei auta. Englanninkielisellä ei ole samaa ongelmaa. Onko tämä kaikille sama, vai vain minulla? Olisin mielellään hieman pitempään kirjautuneena, kun selaan kirjoja.