Uudet viestit

Se jatkuu yhä.

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Uudet viestit
21.11.2013 09:36 #22

Joo ongelma ei näyttänyt korjautuvan ainakaan kokonaan :( Ongelma ei ole enää niin paha kuin aiemmin, eli viestejä ei merkkaudu uusiksi enää yhtä usein. Tutkin ongelmaa ja koitan saada tähän jonkin paremman ratkaisun mahdollisimman pian.

Viimeksi muokattu: 21.11.2013 09:37 : Darkki.

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Uudet viestit
21.11.2013 18:59 #23

Pardon my french, mutta miten kukaan saa aikaan foorumisoftan, mikä ei onnistu pitämään kirjaa missä kohtaa missäkin säikeessä kukin on menossa! Jopa meikäläinen saisi sellaisen aikaan, joskin se toki bugaisi kaikessa muussa.

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Uudet viestit
03.03.2014 18:05 #24

Tulenpa raportoimaan parista ärsyttävyydestä joita ei näyttäisi vielä olevan ainakaan tässä ketjussa mainittu, vaikka voi olla että ylläpito on näistä tietoinen. Mutta jos ei ole, niin nyt on.

Ensinnäkin toisinaan alue, jolla ei ole ainuttakaan lukematonta viestiä näyttää etusivulta että siellä on lukemattomia viestejä. Tähän auttaa välillä kaikkien viestien ko alueelta luetuksi merkkaaminen - välillä ei auta.

Ja sitten se tuska kun ketju väittää kiven kovaan että on jotain 77 uutta viestiä ja se ensimmäinen "uusi" viesit on kirjoitettu tammikuussa. Siitäkin huolimatta että olen lukenut ko ketjun viestejä eilen.

Lopuksi vielä ei uusi asia, mutta tuo viestien merkkautuminen lukemattomiksi ei ole vain uudempien viestien ongelma. Eilen esimerkiksi Rising yritti vakuuttaa että Ilmoituksissa on uusia viestejä ja uusin viesti on tullut sinne helmikuun alussa (ja olen lukenut sen viestin).

PS. Kaikella kunnioituksella Darkkia kohtaan, mutta... Samaa mieltä Echramathin kanssa, miten on niin vaikea saada aikaan foorumi jolla nämä asiat toimisi. Ehkä seuraavassa muutossa voitaisiin valita toimiva foorumipohja?

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tero

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Uudet viestit
04.03.2014 09:51 #25

Ymmärrän hyvin, että nuo bugit ärsyttävät ja samaa ongelmaa esiintyy myös ylläpidolle. Foorumisoftaa valittaessa näitä ongelmia ei ollut, kun testasimme yli puolivuotta foorumin toimivuutta englanninkielisellä sivustolla. Ongelmat tulivat vasta myöhemmissä foorumisoftan versiopäivityksissä. Jatkan edelleen vian tutkimista ja asiasta on raportoitu foorumisoftan kehittäjille useaan otteeseen. Ongelma varmasti saadaan vielä korjattua, mutta aikataulua tämän osalta on vielä mahdoton arvioida.

Viimeksi muokattu: 04.03.2014 09:52 : Darkki.