Pizza al-Qaida

Alkuperäinen nimi: Pizza al-Qaida
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitys
Avainsanat: kotimainen

Käsikirjoituksesta suomentanut Seppo Hyrkäs. Sidottu, kansipaperi.

Perinteinen Burt Kobbat -trilleri. Kuinka profeetalliseksi Bruunin kutkuttava visio tällä kertaa osoittautuu?

Syksy 2005. Suomalaisen, neljäkymmentä vuotta sitten huipulla olleen The Players -yhtyeen rumpali Renttu Rewell löydetään murhattuna Ruotsista. Tunisialainen pizzanpaistaja Abdel el-Haddam katoaa jäljettömiin helsinkiläisestä ravintolastaan. Naton lentokone tekee pakkolaskun Skooneen. Terroristiryhmä jää kiinni Saksassa. Ja asioihin uutterasti sotkeutuva lehtimies Burt Kobbat huomaa jälleen joutuneensa hankalaan saumaan.

Toimittaja Staffan Bruun (s. 1955 Helsingissä) on julkaissut Burt Kobbat -jännärit Club Domina, Tuntematon tekijä, Ihmissyöjä, Ajatolla Veikko, Ruplakasino ja Kiinalainen ruletti sekä muun muassa romaanit Huomio! Rouva ministeri ja Bailut barrikadeilla.

”Bruunin Kobbat-seikkailujen tärkein pointti ainakin minulle on, että ne ovat helvetin hauskoja.” – Ylioppilaslehti.

(muokattu 01.11.2015)

Viimeinen vartio (Mersumies-trilogia, #3)Etsivä löytää (Mersumies-trilogia, #2)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)TuliEnsimmäinen siirtokunta (Ensimmäinen siirtokunta -trilogia, #1)
rudi92, Jukuke
Uusin jäsen: J Ojanen